Tarja Suorsa

mielenkiintoista :)

onko kellään kokemusta kyseisestä näkijästä? olin yllättynyt miten hyvin asioita tiesi kyselemättä.tarot kortteja käytti :) oikeastaan siitä olisin kiinnostunut että ovatko muilla pitäneet miten paikkansa hänen näkemät asiat?

16

4005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piksuli

      soitin eilen, sain vastauksen muutamaan kysymykseen. tuli rauhallisempi olo, kyllä ne sanoo jos eivät mitään näe. sanovat jos tulee tunne, intuitio että näkevät jotain.. jos joku kysymys vaivaa tai kuten mun tapauksessa, ystäväni poismeno jäi vaivaamaan, jos siitä olo rauhoittuu, niin miksi ei soittaisi. tai voi tavatakin mutta pitää olla paikan päällä. tv:ssä tuli siitä Lisasta joka näki kun erään nuoren naisen mies oli menehtynyt Irakissa, jos jonkun eloa helpottaa kun saa vastauksia ja siinäkin tapauksessa Lisa ei tiennyt henkilöistä etukäteen.

    • silmät auki

      Tarja Suorsa on Ambrosia yhtiön myyntijohtaja. Hän omistaa firman joka myy "ennustuspalveluja" ja haki työvoimatoimiston sivuilla ennustajia... Bisnesnainen joka tekee rahaa ihmisten kaipuulla tietää tulevaisuutensa.

    • huijattuolo

      raha näkyy kelpaavan mutta mitään ei saa vastineeksi.. s-postiin tilasin tulkinnan ja maksoin etukäteen kuten kuuluukin .. ei mitään ole kuulunut pariin kuukauteen vaikka olen viestiä laitellut :( että sellanen näkijä...

    • eläkeläinen-72

      Älkää soittako sille!Ensin tuuttaa varattua aina ja sen jälkeen ei kukaan vastaa!Rahastusta vain...Soitin 15 kertaa kun pyydettiin.Aina sama homma.Oulun poliisi tutkii asiaa.Ohje on,menkää sellaiselle jonka näette henkilökohtaisesti ja kysykää sellaista mitä ette ole kertoneet facessa tai mielummin ettei kukaan sitä tiedä!Tutkin näitä ihan poliisin avuksi

      • vanhhempikoskonstaapeli

        Poliisina voin kertoa, että mitään ei tehdä sillä itse olet yhteyttä ottanut eikä kukaan ole pakottanut tai sitten sulla täytyy olla todella vahva näyttö, todella todella vahva


    • eläkeläinen-72

      eläkeläinen-72
      On juu.Rahastusta puhelimellaMene henkilökohtaisesti jollekkin selvän-tai ennustajan-tai henkien näkijän luo ja kysy asijoita mitä et ole jaannut missään !Sellaisia mitä kukaan ei voi tietää.Mene vaikka valenimellä tai toisella nimellä.Sillä missä olet sosiaalisessa mediassa ei kannata mennä kun ne jotka on huijareita imee sieltä kaikki

    • eläkeläinen-72

      Sitten kun sanot että olet ihan pohjalla niin mitä ne vastaa?Nousua näkyy!Mitäpä sieltä pohjalta muuten?Yksi joku onnistuminen niin pidät sitä ennustusta oikeana!!!

    • portsanni

      On kokemusta, en voi suositella ko näkijää..

    • Eiyllätä

      Eipä ole näkemiset toteutuneet minullekkaan, mutta eipä tullut edes yllätyksenäkään. En ole saanut keltään Rajatiedon näkijältä joille olen soitellut aikoinaan, yhtäkään edes pientä toteutunutta näkemistä.

    • huitait

      hithait zapelinait

    • uskon

      Tiesi asioita minun fysiikasta mm. ,joita en itse ollut vielä havannoinut. Lisäksi oli muita yksityiskohtia, joita täysin vieras ihminen ei voisi tietää. Luotan omalta kokemus pohjaltani.

    • Rainbower

      Soitin joku vuosi sitten...ei yhtään mitään tiennyt...ainoat jotka jotakin tienneet: Virve Kraft, Unil Veera, Alice, Agnya

    • älkääuskoko

      Aah, Suorsan mainos, kirjoittanut ja ohjannut Suorsa itse.

    • huuhi

      niinpä.. mitä kalliimpi niin sen huononpi??

    • Anonyymi

      Minä soitin Tarjalle kesällä 2020. Kertoi kysymättä, että ostan uuden asunnon. Sanoi että tapahtuu syksyllä, ostin asunnon huhtikuussa, eli muutamilla kuukausilla heitti aika. Ei ollut päällimmäisenä mielessä asunnonvaihto soittaessa. Sanoi myös, että terveydessä huolta, ei vakavaa. Tämäkin toteutui muutaman kuukauden kuluttua.

    • Anonyymi

      Hei

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1233
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe