Vanhemman naisen tapaaminen ja jännitys

joopajooho

Oon joulukuussa 20v täyttävä nuori mies. Oon muuten ihan normaali sälli, mutta niin kuin monet muutkin nuoret miehet, mua kiihottaa jotkin itseä paljon vanhemmat naiset. Tykkään toki myös ikäsistäni tytöistä joten tässä ei oo kyse mistään ns äitikompleksista. Vanhemman naisen kanssa en ainakaan tällä hetkellä uskois pystväni seurustella vakavasti, toisin kun oman ikäluokkani. Tai mistä sitäkään tietää..

Ens viikolla on sovittu netissä tapaaminen kuulemma 48-vuotiaan hyvinsäilyneen naisen kanssa. Ollaan viestitelty aika paljon ja kaikki vaikuttaa hyvältä. Tarkotus olis siis eka käydä kahvilla ja siitä kattoo mitkä on fiilikset, eli jatketaanko naisen kämpälle vai ei. Oon innoissani, mutta jännittää paljon, koska ei oo kokemusta tämmösistä tilanteista. En oo siis koskaan edes vakavasti seurustellut kenenkään kanssa. En oo mitenkään syrjäytynyt tai ns nörtti, vaan uhreilullinen ja sosiaalinen mies.

Pelkään että jännitys menee niin pahaks että alan vapiseen tai jotain. Kuitenkin täysin tuntematon ihminen entuudestaan ja itse oon täysin kokematon. Toivottavasti kaikki nyt kuitenkin menee hyvin.

Tiä sitte miks päätin tän nyt tänne kirjottaa mutta ei kai se mitään.
Aattelin vaan, jos täällä on nuoria miehiä joilla on kokemusta vanhemmista naisista. Kertokaa ihmessä miten hommat suju!

34

6562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • setä neuvoo

... no jos panettaa ni menette panemaan. Käytä kumia!

toivottavasti kuitenkin kiinostut tulevaisuudessa ihan oikeista tyttöystäväehdokkaista!!

• äiti vain

Voi poikaparka!Kuulosta lähinnä pedofilialta.Itse olen 40 ja oma poikani 21.En voisi ikinä kuvitellakkaan poikani ikäisiä miehiä.Ovat mielestäni lapsia!Etsippä itsellesi nätti,omanikäinen tyttö,eikä vanhaa haaskaa!

• Poikuus meni

Iäkkäämpi ja kokenut nainen on parasta mahdollista herkkua.
      Tapailin itse 18-vuotiaana erästä hiukan alta 4-kymppistä rouvaa, joka omisti naisten asusteliikkeen. Julkisesti emme voineet liikkua missään yhdessä, koska hän oli naimisissa, mutta kaupan takahuone tarjosi turvallisen parittelupaikan.
      Tätä suhdetta kesti lähes kolme vuotta.

Nautin valtavasti, koska sain ilman kumia ja näytti hänkin nauttivan samasta syystä.

• Vaari muistoissa

Mulle kävi samoin, olin n 18 v, vuokraemäntä n 45 v opetti. Koko yön tuli pantua, viisi kuusi tuntia. Päivällä hävetti ja pelkäsin, että kavereit saisi kuulla. Kuitenkin piti vain paljon "lukea".

• iloNpilaaja52v

Ei aja se 48v täti täysillä valoilla. Ettei vaan olis ammattilainen? Mitäs teet jos treffipaikalle purjehtii hikinen, lihava, veltto muori joka pitää huolen ettet pysty/kehtaa sanoa "ei kiitos". Nostaa kauheen äläkän siellä kahvilassa, jos yrität livistää.
      Ettei vaan hänen aviomiehensä ole leikissä kolmantena mukana. Saat ehkä pamppua pyllyyn. katso ettei lasiis lorauteta mitään "aromiaineita".

Onhan näitä vaihtoehtoja.
      Mut onnea matkaan! Elämässä täytyy tehdä valintoja - joskus vääriäkin.

• ap

Kaiken sen perusteella mitä oon naisen kansa jutellu on äärimmäisen epätodennäköstä että asiassa ois mitään huijausta mukana. Tavataan muutenkin ihan IKEA:n kahvilassa joten ei siinä mitään pääsis tapahtuun. Tai no, en tietenkään antas ittelleni mitään tapahtua.

"äiti vain" nimimerkille:
      Tuntuu että suurin osa ihmisistä yhä ajattelee niin kuin sinä, valitettavasti.
      Kyse ei todellakaan oo mistään hyväkskäytöstä vaan molemmat on hommassa mukana täysin vapaaehtosesti. Muutenkin, mitä se ketään muuta haittaa, jos nuori mies ja vanhempi nainen tykkää paneskella keskenään ja homma sujuu? Miten se muka on sairasta? En kuitenkaan oo enää ihan mikään 15v teinipoika. Mulla ei missään nimessä oo tässä mukana mitään äitiyskomplekseja. En ikinä vois kuvitella tekeväni mitään sellasta oman äitini kanssa.

• stinson69

Anna mennä vaan kyllä se vanhempi nainen osaa hoitaa hommansa paljon paremmin mitä sinun ikäiset naiset ja varmaa vie keskustelua sinun puolesta jonkin verran (koettu on).. itse olen vähän päälle 20 ja myös kiinnostunut vanhemmista naisista ja olen alkanut baareista pokaamaan niitä ja voin kertoa että nauttia olen saanut ;) ja tämä tosiaan tuntuu tyhmältä että jos on vanhempi nainen ja nuori mies niin heti nainen leimataan pedofiiliksi jne mutta jos on vanhempi mies ja nuori nainen niin se on ihan normaalia?? tosin onneksi nyt on alkanut yleistymään puuma termi jolla moni vanhempi nainen saa rohkeutta kokeilla myös nuorempaa ilman mitään häpeää...

• ökjhdtr

Täällä olis yks viehättävä,seksikäs Puuma vapaana joka käy kuumana nuoriin
        miehiin.
        Nam nam sinua ku sais:)
        t.nuori mies 28w

• onni on vanhempi nai

Rohkeutta peliin, et varmasti kadu!

Tuon ikäinen nainen on seksin suhteen ihan kymppi, ei ole estoja, osaa nauttia ja opastaa. Mä olen 31 ja mun panokaverini on 47 vuotias nainen. En ole koskaan elämässäni saanut tälläistä seksiä, vaikken mikään poikanen ole ennenkään ollut. Nainen on tosi kiimaimen ja kyltymätön...lisäksi hauska ja hyvännäköinen, ei tosiaankaan "hikinen, lihava ja veltto muori". Ihan paras suihinottaja!

Vaihtaisin oman nuoren muijani tähän naiseen, mutta eipä kuulemma huoli mua muutakuin sänkyynsä.

• T.S.

Aikuiset naiset voittaa aina puberteettiset "ruipelot". Niin se vaan on. Kokemuksen kova rintaääni puhuu, ja sanoo , että rehevän muodokkaat, estottomat naiset/rouvat ovat kyllä niitä parhainpia miehelle kuin miehelle. Minä en sano, että näin on kaikille, mutta itse olen sen saanut "tuta". Ja en kadu. Päinvastoin, haluan lisää... .. .

• maalaispoika _54

Näin juuri, itekin nuorena miehenä 70 luvulla tapailin noin 50v naista vieläkin lämmöllä muistelen. Samanikäisten kanssa oli jotain epäonnea vaikka tytöt oli nättejä ja kilttejä niin piti pimeessä yrittää ,niin eihän siitä mitään meinannu tulla.
      Tämä aikuinen nainen pukeutui verkkosukkiin ja oli paljaaksi ajeltu ja tykkäs katsoa miten se menee "sinne" .
      Ja mitä tulee suihinottoon hän sen osasi ja lypsi viimeisenkin pisaran ja tietysti nieli :)

• pawi

Itsekin kiinnostunut aiheesta sen verran että pakko kysyä...
      Miten olet tavannut tämän vanhemman naisen? :D

• maalaispoika_54

Tanssiravintolasta ja ihan rohkesti menin hakemaan tanssimaan toki tanssitin samanikäisiänikin ja loppu-illasta kummatkin käytiin kuumana :)
        Lavatanssit on myös hyvä paikka mistä löytää , enkä mitenkään ole parkettien partaveitsi.
        Sen vaan sanon että paljosta olisin jääny paitsi seksin saralla jos en olisi sellaista kokenu. Vaikka oli aikaisempiakin kokemuksia niin sen jälkeen tunsin olevani mies. :)

• äiti vain

Ihan yhtä ällöä se on toisinkin päin eli vanha äijä ja nuori tyttö!vrt Parviainen-Saana.Yöööök!Toki aikuinen ihminen saa tehdä mitä lystää.Minusta vain luonnotonta touhua!

• ap

No mitäs sanot parista Sauli Niinistö - Jenni Haukio, ikäeroa 29 vuotta?
      En näe asiassa mitään väärää. Ja sama se onko ikäero suuri vanhemmilla vai vähän nuoremmilla pareilla.

Toivottavasti sunkin näkemykset tästä asiasta joku päivä hieman muuttuu ja ymmärrät ihmisiä. Ehkä olet itsekin oikea "puuma".

• äiti vain

Kuule se on minun mielipiteeni,sinun voi olla mitä vain. Ehkäpä mielipiteeni johtuu siitä,että harrastan seksiä vain rakkaampani kanssa(oman aviomiehen),seksi ei ole minulle vain suoritus jonkun kanssa.Tai hetken hurmio.Ja en usko,että mitään kovin suurta henkistä yhteyttä voi olla,jos esim.äijä lähes 60 ja tyttö 19.Ainakaan pidemmän päälle.Kovinkaan paljon ei voi yhteistä löytyä,jos tuollainen ikäero.Tietty poikkeuksiakin löytyy.Jenni Haukio varmaan "vanha" sielultaan,ulkoisestikkin näyttää vanhalta.Vai liekö vanha mies väsäyttänyt.Joo,puuma en ole.Mies vuoden nuorempi minua:)Minua ei pikkupojat kiinnosta.

• Anonyymi00035

Onko nää niitä kateellisten vanhojen akkojen juttuja, jotka ei oo ite koskaan kokeneet oikeaa lihanhimoa. Täällä sitä sitten moralisoidaan, hurskastellaan ja korostetaan itseään, kun ollaannjääty osattomaksibjostainnsellaisesta, mitä ei ymmärretä. Voihan perseenkäry...

• Vanhemman kanssa

No monia vanhempia naisia kiinnostaa nuorempi mies joka vielä jaksaa/ haluaa naida. Eikä välttämättä se "oma rakas" ole muutenkaan niin täydellinen kuin sinun miehesi.
      Monethan sitä omaa kyvyttömyyttään salaavat tekosyyllä ettei kiinnosta tuollainen lässähtänyt vanha ämmä, mieli tekisi vähän kiinteämpää tyttöä (vaikkei välttämättä silloinkaan potenssi pelaisi).
      Tai voihan tämä vanhempi nainen olla eronnut tai leski, joka ei löydä muuta ikäistään miestä kuin näitä niin yleisiä alkoholisoituneita miehiä.
      Ja eihän kaikki vanhemmat naisetkaan välttämättä ole sellaisia jotka ovat "henkisesti kuolleita" ja aloittaneet "mummoilun" kolmenkymmenen vuoden ikäisinä kuten monet tekevät.

• ap

"Ja en usko,että mitään kovin suurta henkistä yhteyttä voi olla,jos esim.äijä lähes 60 ja tyttö 19.Ainakaan pidemmän päälle."

Täytyyy sanoa että tässä olen samoilla linjoilla, yleensä siis. Tietenkin on poikkeuksia. Mun mielestä on selvästi vastenmielisempää jos nainen on 20 ja mies 60v kun toistepäin, eli jos nainen on 60 ja mies 20. Jotenkin tuntuu vaan ällöttävämmältä toi asetelma. Ja on tässä sekin että vanhempi nainen ei oikein nuorta miestä kykene hyväks käyttään kun mietitään fyysistä voimasuhdetta. Kuuskymppinen äijä voi varmaan halutessaan jopa pakottaa teinitytön johonkin.

Toi ny oli vaan esimerkki, tietenki on joitakin vanhoja äijiä ja nuoria naisia, joiden suhde toimii ja rakastavat toisiaan. Ja ymmärrän kyllä, että sulla on oma mies jonka kanssa haluat jakaa elämäs ja osottaa hellyyttä.

Mietippä tätä: Tutkimusten mukaan mies on seksuaalisesti aktiivisimmillaan 20 ikävuoden tienoilla ja nainen 40-50. Sanoisin, että tutkimus on yleisesti ottaen oikeassa Ja niin kuin yleensäkin naisilla, kyllä vanhempiakin naisia varmasti kiinnostaa onko mies pitänyt itsestään huolta ja hyvässä kunnossa? Varmaan timmissä kunnossa oleva mies kiihottaa enemmän kuin selvästi ylipainoinen haiseva mies. Voi kai yleistää että on enemmän parikymppisiä miehiä, jotka ovat hyvässä kunnossa kuin vaikka viiskymppisiä. Nuoren kumppanin kanssa petihommatkin hoituu hyvin.

En yritä käännyttää sua mihinkään. Tuli vaan mieleen tollasta nyt.

• rengastaja

ihan yleisesti ottaen musta näyttää että tiedät hyvin mihin olet menossa ja sulla on aivan oikea asenne hommaan.

huomautanpa tähän vielä että ne vanhemmat naiset joilla on pysynyt yllä kiinnostus seksiin eivät enää ole niin tiukkapipoisia ja pyöri omissa ongelmissaan kuin nuoremmat. koska hyvä seksi on hyvää seksiä ja siitä voi nauttia ilman että vetää hernettä nenään joka ikisestä pikkuasiasta.

niin kauan kuin kumpikin siitä nauttii kaikki on just niinkuin olla pitää.

• mixmaxx

vanhemmilta naisilta saa paljon parempaa seksiä kuin nuoremmilta.. vanhemmat naiset haluavat tyydyttää itsensä joten he eivät makaa sängyssä toimeettomina ja mieti ulkonäköään ja suoritustaan vaan ottavat hetkestä kaiken irti kun taas nuoremmat monesti kokevat seksin jonkin sortin suoritukseksi sekä kokemattomina eivät ole yhtä vapaita/rohkeita viemään sessiota suuntaan tai toiseen...

• Nuori mies

Naiset pysyvät paljon vanhemmiksi viriileinä kuin miehet. Miehillä alkaa olla jo vaikeuksia 40 ikäisenä , ei tahdo enää "ottaa eteensä",veltoksi menee kalu.
        Naisilla siinä iässä kostuu vielä pimppi litimäräksi kun menee miehen kanssa sänkyyn. Naiset haluaa vielä pitkään tulla miehen naimaksi, eikä vain runkkaamaan.
        Niin että anna mennä vaan, jos nainen on katseen kestävä ja hyvän näköinen.
        Kumia ei tarvi käyttää, sehän olis kuin seinän takaa nussiis.
        Jos nainen on naimisissa niin hän voi tykätäkin jos tulee raskaaksi, ja miehensäkin varmasti on hyvillään uutisesta kun saa näytön ettei ole hänkään vielä mikään tuhkamuna.

• no just!

HAHHHAHHHAAAHHHAAA!

• Kypsät

Kypsät/vanhemmat naiset ovat mahtavia.. Itsellä kokemusta muutamista itseäni vanhemmista naisista ja täytyy sanoa että olemme nauttineet täysillä... eka nainen löytyi reissuhommissa iltasella tansseista ja hän kävi todella kuumana , mutta sinä iltana emme vielä päässeet..hmm.. Hän jätti minulle tietonsa ja otin häneen yhteyttä ja sen jälkeen alkoi melkoinen ryske ja nainti hänen asunnossaan. Eronnut nainen minua 17v. vanhempi eli oli n.49v. kun tavattiin eka kerran. Kävin hänen luonaan useasti ja olin jopa viikonkin hänellä "hoidossa" vai kumminkohan päin se oli.. ;) Todella halukas nainen ja ei siinä paljon tarvittu kun hän vinkkasi että mennäänkö yläkertaan vai painitaanko portaikossa. Hän on tänä vuonna täyttänyt 60v. ja olemme pitäneet vieläkin yhteyttä , mutta harvemmin kuin aikoinaan. Kaunis ja haluttava hän on edelleen ja minulla kalu kovana heti kun olen hänen lähellään. Tällä hetkellä hoidamme toisiamme aktiivisemmin 48v. naisen kanssa , joka asuu minua lähempänä ja on myös todella "kuuma" tapaus.. En tiedä onko sitä pukki vai mikä , mutta nautimme toisistamme ja elämään on saatu..hmm..

• 25v mies

kyllä se niin on että kerran täällä vaan eletään ja eletään se silleen miten jokainen henkilökohtaisesti haluaa. kenenkään ei tarvii moraalisoida toisen tekemisiä ainakaan seksin suhteen.
      itse olin 20v ja minulla oli silloin ssuhde 30v naiseen ja voin kertoa että kyllä tykkäsin. molemmat kävimme aivan kuumana toisiimme , sitten nainen löysi itselleen uuden parisuhteen ja siihen se touhuilu loppu, joskus kieltämättä mietin niitä hetkiä lämmöllä. nykyisin kattelen vanhempaa naista silläsilmällä.

25v mies

• ap

Nyt se on sitten tehty. Mukavaa oli. Nainen oli melkoinen kullin lutkuttaja, kuulemma rakasti sitä. Kuitenkin, molemmaat nauttivat, joten en näe tässä ongelma. Voi olla että homma jatkuu..

• 2+10

Hieno homma :)

• ap

Tässä tapauksessa on ehkä hieman erikoista se, että nainen ei ollut mitenkään "puuma", ainakaan hänen mukaansa. Hän oli ollut ennen oikeastaan vain vanhempien miesten kanssa ja omanikäisten. Hänellä on 27-vuotias poika heh.

Täytyy sanoa, että ihmettelin kuinka pillu voi olla niin märkä.

• Mallioppilaat

Kävin 23-vuotiaana töiden jälkeen kielikurssia ja menin ekalla tunnilla istumaan hyvännäköisen viiskymppisen rouvan viereen. Myöhemmin selvisi että hän oli 55, vaikka sitä oli vaikea uskoa. Mua on aina kiihottanut kypsät isorintaiset naiset. Tällä olikin tosi suuret ja kaula-aukot avarat. Niitä ei voinut olla vähän väliä katselematta. Me oltiin kurssin parhaita oppimaan ja tehtiin yhdessä parityöt ja keskustelut. Ja meillä synkkasi tosi hyvin, eikä rouvaa haitannut vaikka huomasi selvästi mikä mua kiinnosti.

Parin kerran jälkeen pyysin hänet tuntien jälkeen drinksulle. Silloin jännitti miten käy, kun hän aivan hiljeni vähäksi aikaa kokonaan. Jatkoin että haluaisin tavata... Silloin hän suostui ja käytiin ottamassa pari ihan lupaavissa merkeissä.

Seuraavalla kerralla rouva tuli tunneille aivan uskomattoman upeassa asussa ja meikissä ja kampauksessa ja parfyymi ja ne isot tissit melkein saivat mut hulluksi. Ehdotin illalla baarin sijaan mun kämppää, jossa sitten sain vihdoinkin nauttia niistä rinnoista ja koko muusta ihanuudesta ja elämäni parhaasta seksistä, kun toistemme himon näkeminen vaan lisäsi entisestään omaa himoa.

Meillä oli kolmen vuoden salasuhde, nykyään tapaillaan harvemmin, mutta entisellä innolla.

• Ihana kesämuisto

Ollessani 19-vuotias kevään abi odottelin kesällä pääsykoetuloksia lomaillen. Äitini pyysi että hakisin hänen saksalaisen liiketuttavansa lentokentältä ja veisin mökillemme. Iltalento oli vaihtunut aamuun, eikä äiti itse ehtinyt ennen kuin illaksi. Äidin laatuautolla kelpasi kyllä ajella, joten suostuin mielessä pikkuisen jännitystä, koska äidin tutut olivat yleensä hyvässä kunnossa olevia vanhempia naisia, ja mulla halut kohdistui juuri sellaisiin. Frau X oli kuulemma hiukan alle 60.

Mökillä Frau X vaihtoi vaatteet ja kävi ottamaan aurinkoa - pelkissä narubiksuissa! Fantastisen upea näky, runsaat muodot täysin esillä. Pikku tilkkuset pimpin ja nännien päällä. Katselin hurmiossa ja varmaan ähkäisin ääneen himosta. Tuota naista mun on saatava, oli ainoa selvä ajatus päässäni.

X meni mahalleen lepotuoliin ja irrotti yläosan, jalat reilusti levitettyinä. Kuumissani kävin riisumassa, ja päätinkin mennä ilman uikkareita, vain pyyhe lanteilla laiturille, muutaman metrin päähän terassilta jolla X otti aurinkoa. Pudotin pyyhkeen laiturille ja pulahdin veteen.

Ylös noustessani X oli säätänyt lepotuolin istuma-asentoon ja oli suuret rinnat paljaina suoraan minuun päin. Kuivailin muina miehinä muka luontevasti hiuksiani, vaikka mulla oli noussut hiukan alaviistoon ja heilahteli jähmeästi liikkeitteni tahdissa. Tsemppasin tosissani ettei se nousisi ihan kovaksi pystyyn. Kurkin sivusilmällä tukkapyyhkeen lomasta kuinka Frau X käänsi yhä useammin katseensa kohti tuota vääjäämättä pystympään nytkähtelevää ja kasvavaa sojotusta, ja lähtikin tulemaan kohti laituria nyt ilman alaosaakin. Kuului saksan aksentilla: Wait, I come to swim, too.

Hän nousi vedestä ja nappasi naurahtaen pyyhkeen pääni päältä, jonne olin himoissani sen unohtanut, ja kuivasi vuorostaan hiuksiaan, samalla kiertäen toisen kätensä nyt jo aivan kivikovan ympärille. Taas kuului kivasti saksalainen ääni: I like my men young and hard.

Nautimme toistemme vartaloista ja kiihkosta iltaan, kunnes äiti tuli ja palasin kaupunkiin. Mietin kotiin ajaessani mahtoiko äiti tuntea nautintomme tuoksun, ja jäikö joku paikka siivoamatta jäljiltämme.

Emme tavanneet emmekä pitäneet yhteyttä enää koskaan, mutta kesäpäivä Frau X:n kanssa on mulle ikuisesti kaunis ja suloinen muisto.

• ap

Molemmat tapaukset kuulostavat erittäin hyvältä ja olenkin monesti unelmoinut lukion englannin opettajastani, ikää n. 40-45v, isot tissit ja perse sekä muutenkin ihanan muodokas. Kasvoiltaan myös nätti. Monet kerrat tuli tunneilla keskityttyä johonkin ihan muuhun kuin siihen itse englannin kieleen. Nimittäin hänen kaula-aukkoonsa. Ihana nainen.

Usein tuntuu, että hän tiesi mun katselevan häntä, koska muistan kun hän hymyili mulle muutaman kerran ihan selvästi jostain muusta syystä kuin ystävällisyyttään. Erityisesti muistan yo-juhlassa kun käteltiin opettajia. Tämä englannin opettaja aivan selvästi hymyili mulle ja katsoi suoraan silmiin kun käteltiin. Olis varmaan pitänyt halata, mutta en kehdannut. Voi olla että opettajalla oli mies, en tiedä. Voi hyvin olla ettei tule tapahtumaan mutta toivon todella että joskus vielä tapaan hänet jossain muualla kuin koulussa.
      Ehkä etsin naisen numeron ja uskallan soittaakin. Katsoo nyt mitä tulevaisuudessa tapahtuu.

Sanotaan sen verran, että jos tuon opettajan kanssa pääsis joskus sänkyyn asti, olisin varmasti kuin taivaassa. Pidän häntä kuitenkin kiihottavampana kuin tuota 48v naista jonka kanssa sängyssä olinkin. Ei hänkään mitenkään epäkiihottava ollut, mutta kuitenkin eri tasolla kuin tuo opettaja. No, molemmat ihania naisia.

Kypsille, itsestään huolta pitäville naisille haluan sanoa, olette ihania!

• Nams

"Kypsille, itsestään huolta pitäville naisille haluan sanoa, olette ihania!"

Nämä tällaiset itsestään huolta pitävät kypsät naiset ovat oikeita rotunaisia. Tykkään erittäin paljon!

• Anonyymi

Kyllä on käynn muakin painamassa muutama teinipoika eikä siinä pahaa ole,mullakun e imiestä ole jarruna eikä paksuksi tulo pelkoa,on saanu pojat puskea kunnolla ja laskea lastit pois sisälle,mikäs sen parempaa.

• Anonyymi00034

Vanhaa muijaa on kiva nussia, sillä ne ovat innoissaan kun saavat oikeasti kivikovaa kullia sisäänsä. Eibsenikäisillänmiehillä enää oo niin kovat kullit kuin kaksikymppisillä. Ite panin reilut parikymppisenä naapurin akkaa saunassa monia kertoja ja ikäeroa oli varmaan nelisenkymmentä vuotta. Emännän tavara oli löysä, mutta ossi lähti joka kerta nopeasti, kun olin niin innoissani tilanteesta. Isot tissit ja halukas nainen. Sai pannaa eestä ja takkaa. Häntä muistelennkyllä vieläkin lämmöllä, ite kun olen nyt +60

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      328
      5240
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2668
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1865
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1682
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      112
      1546
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      121
      1430
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe