Moi. Oon aatellu alkaa harrastaa han moo doo. Millanen laji toi siis on? Oon kyl nähny ku han moo dot matsaa ja aika hurjasti ne potkii ainaki. Mitä siel tehdään? Paljo oon nähny juttuu et se on pelkkää rahastusta. mut mitä mielt te ootte?
Vastaukset 1
- Nyt judosssa
Itse harrastin noin puoli vuotta aikoinaan. Innostus loppui kun tajusin että opettajat olivat aloittaneet harrastuksen itsekin vasta jonkin aikaa ennen minua. Eli maksoin siitä että oppilaat opettivat minua. Myöhemmin kuulin että mm. vyökokeet ovat lähinnä rahalla hoidettavissa ja läpi pääsi kun maksoi jne. En suosittele omien kokemusteni perusteella. En tosin tiedä mikä tilanne on nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1662660- 821145
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2371025- 121996
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä82858- 88721
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun104628Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa53588- 38552
- 36518