joillakin onnea rahassa, joillakin rakkaudessa, mulla ei sitten kummassakaan,vaan mahtaako onni joskus kääntyä? tapahtuuko mulle enää koskaan mitään hyvää?
oikeasti näkevälle
1
<50
Vastaukset
Hei
ei pitäisi ajatella niin negatiivisesti. on sellainen vanha totuus, että se mitä kovasti ajattelee, tulee luoksesi. tavallaan pitäisi päästää irti rahahuolista, koska silloin ne voisivat kääntyä hyvään suuntaan. mutta minä uskon tuohon asiaan, ajattele vaikka pariskuntaa joka toivoo lasta. mitä enemmän he jäykistyvät tuossa odotuksessaan, sitä vähemmän tapahtuu. sitten he lakkaavat toivomasta ja adoptoivat lapsen.... ja yhtäkkiä oma lapsi ilmoittaa tulostaan. sellaista tapahtuu paljon.
helpommin sanottu kuin tehty.
minusta sinun asiat eivät ole kovin hullusti. et vain ole vielä löytänyt omaasi, mutta sekin osoittaa, että tiedät mitä haluat.
sinä tarvitset älykkään kumppanin, joka haastaa sinua elämän koukeroissa.
pelkkä yksinäisyyden lohduttaja ei riitä sinulle. ja sellaiset ihmiset, keitä sinä etsit, ovat harvassa. mutta heitä on, tietenkin.
mieleeni nousee shakkipeli jostakin syystä, en tiedä miksi.
raha-asioissa sinun kannattaisi tehdä pitkäaikainen suunnitelma. jokin pieni sijoitus, jolla saat korkoa.
tarvitset pesämunan, mikä lämmittää ja rauhoittaa mieltä. voit aloittaa sen vaikka kuinka pienellä summalla.
näen sinun onnistuvan suunnitelmissasi, mutta kuviosi taitavat olla vielä melko sekaisin. mieti syvällisesti mitä haluat ja lähde sitä kohti. sinulla on hyvät energiat potkia eteenpäin.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357455Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664492Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563510Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5103275Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972164Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361813Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja241799- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456