joillakin onnea rahassa, joillakin rakkaudessa, mulla ei sitten kummassakaan,vaan mahtaako onni joskus kääntyä? tapahtuuko mulle enää koskaan mitään hyvää?
Vastaukset 1
Hei
ei pitäisi ajatella niin negatiivisesti. on sellainen vanha totuus, että se mitä kovasti ajattelee, tulee luoksesi. tavallaan pitäisi päästää irti rahahuolista, koska silloin ne voisivat kääntyä hyvään suuntaan. mutta minä uskon tuohon asiaan, ajattele vaikka pariskuntaa joka toivoo lasta. mitä enemmän he jäykistyvät tuossa odotuksessaan, sitä vähemmän tapahtuu. sitten he lakkaavat toivomasta ja adoptoivat lapsen.... ja yhtäkkiä oma lapsi ilmoittaa tulostaan. sellaista tapahtuu paljon.
helpommin sanottu kuin tehty.
minusta sinun asiat eivät ole kovin hullusti. et vain ole vielä löytänyt omaasi, mutta sekin osoittaa, että tiedät mitä haluat.
sinä tarvitset älykkään kumppanin, joka haastaa sinua elämän koukeroissa.
pelkkä yksinäisyyden lohduttaja ei riitä sinulle. ja sellaiset ihmiset, keitä sinä etsit, ovat harvassa. mutta heitä on, tietenkin.
mieleeni nousee shakkipeli jostakin syystä, en tiedä miksi.
raha-asioissa sinun kannattaisi tehdä pitkäaikainen suunnitelma. jokin pieni sijoitus, jolla saat korkoa.
tarvitset pesämunan, mikä lämmittää ja rauhoittaa mieltä. voit aloittaa sen vaikka kuinka pienellä summalla.
näen sinun onnistuvan suunnitelmissasi, mutta kuviosi taitavat olla vielä melko sekaisin. mieti syvällisesti mitä haluat ja lähde sitä kohti. sinulla on hyvät energiat potkia eteenpäin.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va852182- 103886
- 63771
- 45767
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???20676Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha505668Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76610Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23550- 57541
- 47535