joillakin onnea rahassa, joillakin rakkaudessa, mulla ei sitten kummassakaan,vaan mahtaako onni joskus kääntyä? tapahtuuko mulle enää koskaan mitään hyvää?
oikeasti näkevälle
1
69
Vastaukset
Hei
ei pitäisi ajatella niin negatiivisesti. on sellainen vanha totuus, että se mitä kovasti ajattelee, tulee luoksesi. tavallaan pitäisi päästää irti rahahuolista, koska silloin ne voisivat kääntyä hyvään suuntaan. mutta minä uskon tuohon asiaan, ajattele vaikka pariskuntaa joka toivoo lasta. mitä enemmän he jäykistyvät tuossa odotuksessaan, sitä vähemmän tapahtuu. sitten he lakkaavat toivomasta ja adoptoivat lapsen.... ja yhtäkkiä oma lapsi ilmoittaa tulostaan. sellaista tapahtuu paljon.
helpommin sanottu kuin tehty.
minusta sinun asiat eivät ole kovin hullusti. et vain ole vielä löytänyt omaasi, mutta sekin osoittaa, että tiedät mitä haluat.
sinä tarvitset älykkään kumppanin, joka haastaa sinua elämän koukeroissa.
pelkkä yksinäisyyden lohduttaja ei riitä sinulle. ja sellaiset ihmiset, keitä sinä etsit, ovat harvassa. mutta heitä on, tietenkin.
mieleeni nousee shakkipeli jostakin syystä, en tiedä miksi.
raha-asioissa sinun kannattaisi tehdä pitkäaikainen suunnitelma. jokin pieni sijoitus, jolla saat korkoa.
tarvitset pesämunan, mikä lämmittää ja rauhoittaa mieltä. voit aloittaa sen vaikka kuinka pienellä summalla.
näen sinun onnistuvan suunnitelmissasi, mutta kuviosi taitavat olla vielä melko sekaisin. mieti syvällisesti mitä haluat ja lähde sitä kohti. sinulla on hyvät energiat potkia eteenpäin.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419