Päivitä laitteesi: uusi karttasi (Skandinavian kartta) on nyt ladattavissa TomTom HOMEn karttapäivityspalvelun kautta.
Uusi karttasi sisältää kaikki viimeisimmät tiemuutokset, kiinnostavat paikat ja nopeusrajoitukset, mikä takaa laadukkaan TomTom-navigointikokemuksen, jota meiltä odotat.
Karttapäivityspalvelu on paras tapa pitää kartta mahdollisimman ajantasaisena.
Hanki uusi kartta
Terveisin
TomTom-tiimi
OOhooh UUhhhh Aaaaahh oooooooooooooooooooooooohhh!
6
193
Vastaukset
- ei ei ei
En hanki
- pettynyt tom
ei onnistunut kartan päivitys homessa! Herjaa vain että karttani ajantasalla vaikka edellinen päivitys alkukesästä.
- Oppia ikä kaikki
Ei olisi ensimmäinen kerta, kun se päivitys tulee osalle vasta pari kuukautta myöhemmin kuin jollekkin muulle, En tiedä onko em. aluekohtaisen kartan lisäksi eroja myös navin mallista johtuen.
Itseä ainakin pänni, kun jokin päivitys tuli aikoinaan paljon myöhemmin kuin täällä kerrottiin ja muutaman viikon päästä tuli taas uusi, eikä tainnut olla mitään käyttöä navilla sillävälin, joten päättelin kartanpäivitystarpeeni näistä oppien... - takkari
Oppia ikä kaikki kirjoitti:
Ei olisi ensimmäinen kerta, kun se päivitys tulee osalle vasta pari kuukautta myöhemmin kuin jollekkin muulle, En tiedä onko em. aluekohtaisen kartan lisäksi eroja myös navin mallista johtuen.
Itseä ainakin pänni, kun jokin päivitys tuli aikoinaan paljon myöhemmin kuin täällä kerrottiin ja muutaman viikon päästä tuli taas uusi, eikä tainnut olla mitään käyttöä navilla sillävälin, joten päättelin kartanpäivitystarpeeni näistä oppien...Olen ihmetellyt (myös) Tompan epätasaista karttapäivitysaikataulua. Voi johtua mainitsemistasi viiveistä.
- puovo1234
mistähän teitä uusavuttomia oikein sikiää
- pettynyt tom
No itselle s-postia että uusi karttasi päivitettävissä ja Home väittää kartan olevan ajantasalla??? Laite XL ja länsieuroopan kartat/pohjoinen alue.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19311646
- 585509
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462807- 402425
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k141949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131891Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441875Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291784Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61526Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421498