ja paljonko voititte? paljonko piti pelata ennekuin tuli voitto?
Huom! voitoksi ei lasketa 0.50e
Itse voitin alkuvuodesta hurjat 5e
Kertokaapas monestikko olette voittaneet kenossa ja mikä taso?
9
302
Vastaukset 9
- vierestä viedään
Eihän siitä mitään voita - korkeintaan saa 50 centtiä palautusta jostain rivistä.
Jo on ihme, jos pelatut rivit ja arvontakone eivät ole yhteydessä toisiinsa - niin selvältä se kyllä vaikuttaa. Miten voi aina ja melkein kaikki numerot mennä vierestä? Kuka valvoo esim. päiväkenon? Kyllä vaikuttaa, että yhdeydessä ovat. - av34
100 euroa on ainut "tosi iso" voitto ja sekin tuli yli 4 vuotta sitten. Sen jälkeen ei ole tullut mitään isoa!...pelannu n. kerran viikossa jos toki useammin mutta jos tasaisesti suhteuttamalla. niitä 50centin ja parin euron voittoja silloin tällöin.
Eli haiskahtaa kyllä rahojen hukkaamiselta koko kenotus - pedropädre
Pari kertaa 6-tasolla kaikki oikein 1egen patilla, eli 420e ja jokusen kerran 5-tasolla kaikki oikein samalla panoksella n.200e. Isompaa ei ole näkynyt, eikä näy
- 8
Heinä,elo,syyskuu 96 peliä 8 voittoa palautusprosentti 111%
- zxcvcxzxcx
Onko veikkaus feikkaus vai viekkaus kun melkein koskaan ei tule voittoja. Vai kenties molempia?
- _pelaaja_
Muutaman kerran olen voittanut jotain muutaman euron voittoja. Isoin mitä oon koskaan voittanu on 13,5 euroa ja siitäkin todellinen voitto oli vain 6,5 euroa. Paljon enemmän oon hävinny.
- Rommi pommi
200 ekee 8 panoksella ehiöllä kuiteskii
- dd dd78n 7r6
Häviölllä kuiteskkiii
- 20
kerra vuosi sitten vain voittanut 100e. 10 tasoilla, 0,50, panoksella. Nyt ei tule 0,50e takas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061271
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94888Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31794- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93632- 32625
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10476