Täältä nyt tuskin asiallista vastausta saa, mutta kysytään nyt.
Eli asiallista autokorjaamoa, jossa kohtuullinen tuntihinta?
Kytkinremontti pitäisi 10v. vanhaan autoon tehdä, eikä itsellä nyt ole tilaa, eikä vasta paikkakunnalle muuttaneena oikein tietoa paikoista.
Kohtuuhintaista autokorjaamoa salon seudulla?
52
12657
Vastaukset
- Hanihii
Miten olis ammattikoulun korjaamo http://www.sskky.fi/ssao/asiakastyot/autokorjaamo/
- &%&%&%&%&%
Hagström ja Salon Moottorihuolto kannattaa ainakin kiertää hyvin kaukaa..
- peksutin2000
juu minunkin autosta meni kansipahvi kun eivät ilmanneet lämppärin kennon jälkeen systeemiä... ei tietenkään moottorihuolto ottanut vastuuta siitä,, väittivät että mukamas ennen jo oli kannen tiiviste vuotanut..
- fiiatti
ET-Auto Halikko tai sitten jos haluat halvalla laatua niin aja perniöön parviaiselle!
- dkfjdkfjdkfd
Auto KoMa on myös ollut aikas hyvä. Sijaitsee Ollikkalassa.
- Autoton komukka
dkfjdkfjdkfd kirjoitti:
Auto KoMa on myös ollut aikas hyvä. Sijaitsee Ollikkalassa.
Oli aikoinaan hyvä mutta nyt palvelusta on tullut ylimielistä jopa törkeää.
Paikan omistaja vittuilee asiakkaille leppoisaan tyyliin ja se kaljupää
insinööri Sörselsön siellä korjaamon puolella on sosiaalisilta taidoiltaan apinaakin tyhmempi ja töykeämpi.Nuoret työntekijät ovat osaavia mutta nämä kaksi pilaa koko paikan ex komukka nykyisin muka mersumies menetti minussa yhden asiakkaan joka on korjauttanut paikassa tuhansilla euroilla
parhaimassa tapauksessa vuodessa autoja. Liikaa ilmeisesti asiakkaita kun voipi kohdella tuohon tyyliin. - dkfjdkfjdkfd
Autoton komukka kirjoitti:
Oli aikoinaan hyvä mutta nyt palvelusta on tullut ylimielistä jopa törkeää.
Paikan omistaja vittuilee asiakkaille leppoisaan tyyliin ja se kaljupää
insinööri Sörselsön siellä korjaamon puolella on sosiaalisilta taidoiltaan apinaakin tyhmempi ja töykeämpi.Nuoret työntekijät ovat osaavia mutta nämä kaksi pilaa koko paikan ex komukka nykyisin muka mersumies menetti minussa yhden asiakkaan joka on korjauttanut paikassa tuhansilla euroilla
parhaimassa tapauksessa vuodessa autoja. Liikaa ilmeisesti asiakkaita kun voipi kohdella tuohon tyyliin.No voihan se olla vähän niinkin. Saatta porukka olla hieman sisäänpäin lämpiävää. Mutta itselleni merkkasi enemmän se, ettei siellä ainakaan tähän mennessä oltu saatu rikottua autoani enempää. EIkä hintakaan ole ollut paha. Se on Salossa jo paljon. Esim. jos vaikka Traktoautoon menet, niin ensinnäkään osia ei olla viitsitty tilata, ja jos on niin auto laitetaan paskaksi kunnon laskun kera.
Moottorihuoltoa kans kerran kokeiltiin. Oli muijan autosta mennyt EGR venttiili, ja kävin kysymässä onnistuuko vaihto kun kerran on bosch-serifikaattia seinät täynnä. Kuulemma onnistuu. Lopulta tuli soitto, ettei me sitä osatakaan vaihtaa. Ei päästä edes käsiksi. Laskun kirjoittivat kuitenkin. Itse olisin sen verran ymmärtänyt hävetä, että laskun sijaan olisin tarjonnut pullakahvit.
- tyytyväinen asiakas
Auto 10 Salitunkadulla
- Ei nyt missään nimes
Huono asiakaspalvelu ja törkeät hinnat. Ei missään nimessä Auto 10. Suosittelen AD Korjaamoa Halikon puolella. V.N ymmärtää asiakaspalvelusta ja työn laatu on hyvä ja kun hintakin kohillaan niin voin suositella.
- 2xautonnainen
Ehdottomasti Ilari Parviainen Perniöstä.
Tietää KAIKEN vähän vanhemmista autoista
ja hinta on aina sieltä edullisimmasta päästä, suosittelen. - viltsunet
www.autohuoltovillanen.net
- ----------
http://www.amhuolto.com/, paras Salossa!
- käyihmeessä
Am huollosta vain positiivisia kokemuksia...moni tuttukin siellä käy eikä ole valituksia kuulunut ja hinta kohtuullinen ja työ hoidettiin ripeästi.
- -fiat
Salon moottorihuoltoon EI MISSÄÄN nimessä kannata viedä. Hinta-arviot heittää puolella, palvelu töykeää ja kun valittaa ylihinnasta niin todetaan tylysti että tuo auto takas niin he ottavat uudet osat irti ja saa rahat takaisin. Ja lyödään luuria korvaan.
- 599GTB
"Uudet osat pois ja rahat takaisin" kuulostaa oikeasti tavallista reilummalta tarjoukselta, siis sisältäen oletettavasti (=tietenkin) myös alun perin poistamiensa vanhojen osien takaisin laittamisen! Jos näin ihan todellisuudessa on, niin aika paljon ovat siis valmiita tekemään asiakkaalle täysin ilmaista ja kaikille melko turhaa työtä, luulisi jo vaikka alennuksen tulevan firmalle halvemmaksi...
- Katariina02
Onko kenelläkään kokemusta Salosta: J&J Machineryn myymistä autojen Eco Greenline: reistä ? Parantavat tehoa ja vähent kulutusta?? Ilmeisesti myös www.salonmoottorihuolto.fi?
- eerereeer
"JJM FUEL ionisoi polttoaineen eli asettaa molekyylit järjestykseen. "
Jumankek, tähän asti olen tankannut bensaa missä molekyylit on epäjärjestyksessä! Saakohan tuolta hologrammirannekkeen kaupan päälle? - etuaksel
eerereeer kirjoitti:
"JJM FUEL ionisoi polttoaineen eli asettaa molekyylit järjestykseen. "
Jumankek, tähän asti olen tankannut bensaa missä molekyylit on epäjärjestyksessä! Saakohan tuolta hologrammirannekkeen kaupan päälle?korjaan halvalla sen ammattitaidolla.kirjoita [email protected]
- -Lekamies-
Nostanpa vanhaa ketjua. Jospa V:tutus vähän helpottaisi!?
Salon Moottorihuolto teki sellaisen tempun, ettei nykymaailmassa uskoisi... Webaston huollosta oltiin sovittu. Ainoastaan ajankohta oli avoin työkiireistäni johtuen. Yllättäen paukahti alveineen noin satasen lasku postilaatikkoon! Varaosat oli lähetetty takaisin maahantuojalle, josta laskutettiin postituskuluja muutamia kymppejä. Vikamuistin luvusta 52€. Diagnoosi oli, että Webasto ei pysy käynnissä. Mitä helv...? Tämänhän jo toki tiesinkin!
Mihin sitä puhelinnumeroani tarvittiin, jos ei voinut aikatauluja tarkennella, vaan kysymättä perutaan asiakkaan lukuun koko sopimus? Ja nyt kysymys vain muutamien päivien viivytyksestä. Tulipahan oppirahat maksettua...
Toden totta! - Kiertäkää tämä mielipuolinen nyrkkipaja kaukaa!!!!- epra
Kerran käytin autoani siellä ja se olikin sit viimeinen kerta!
- näinkinmenee
Am huollossa lukivat vikamuistin pakokaasumittauksen yhteydessä ja hintaa20e... katsastukseen siitä ja läpi. Säästin 40e.
- Tyytyväinen
Salon moottorihuollossa ollan käytetty molempia autojamme jo monta vuotta. Todella hyvää palvelua ehtivät aina selvittää osien hinnat ja kokonaiskustannukset vaikka puhelimitse. Lähes aina on lopullinen hinta ollut alle hinta arvion. Monessa korjaamossa ollaan käyty vuosien mittaan mutta Salon Moottorihuolto on kyllä yksi parhaimmista. En väitä että on paras tai halvin mutta olemme olleet tyytyväisiä työn laatuun ja hinnoitteluun. Monesti olen jäänyt sisälle odottamaan huollon /korjauksen valmistumista ja saattaa olla että tämä vähän nopeuttaa asiaa kun asiakas huohottaa niskaan.
- Bemaristi
Eiköhän se kokonaissaldo ole tän puljun kohdalla kuitenkin pahasti pakkasella. Luokitus: EI SUOSITELTAVA!
- Avensis 1
Nyt pikkasen oma kehu tuoksuu,,,haha...
T.Marco - huonokokemus
En suosittelis paikkaa vihameihellekään.
- LLempo
niin ... mulle maksoi laakeri jarruremppa joka nurkkaan 920e ja työ teetettiin harjoittelijoilla (silti täysi tuntihinta) ja 14tkm päästä katsastuksessa hylky laakerin takia ja pajalle koskapa moottorihuolto kiemurteli itsensä kaikesta vastuusta "voidaan korvata ehkä laakerin hinta" ..ei enää koskaan eikä ikinä sinne autoa huoltoon!
- Tossa hyvä ja halpa
Kannattaa ajaa paimion sairaalan tykö jossa on heleniuksen korjaamo.on tarkka työstään ja edullinen.antavat kyydin kotiinkin jos auton joutuu jättää sinne osien tilausta varten.mukava heppu ja luotettava. Hakee auton vaikka tien poskesta. suosittelen.
- pääveli
Mä otan 20€ tunti tehdystä työstä [email protected]
- seppo2
Minulla BMW:ssä valot ristissä, tarvisin myös edullisen korjaajan.
- Suosittelen
www.korjaamopalvelut.fi kannattaa tiedustella
- Köyhä
Ihan totta.. Saakelin säälittävää, että ihmiset itkee netissä jostakin korjaamoista.. Menkää oikeasti itseenne, jos ei ole uskallusta mennä valittamaan paikan päälle niin miksi ihmeessä itkettä täällä netissä?
Säälittävää.....
Menkää merkkiliikkeeseen, jos teillä köyhillä on varaa?- töttöröö
No kyl mua ainaki auttaa lukee täältä, että minne viedä ja minne ei, kun ei ole mitään hajua tän alueen korjaamoista. Ja ihan vaa sulle "rikkaalle" (ainaki omasta mielestäs) tiedoks, että merkkiliike kun ei aina ole parempi ja tietävämpi. Vaikkapa Laakkosella on ihan ketjun sisällä toimivuuseroja niin palvelutason kuin ammattitaidonkin suhteen. Huonoimmat ovat tasoa Salon Moottorihuolto, jonka taso käy täällä aika hyvin selväksi. Mutta onneksi sinulla rikkaalla on laittaa rahasi hukkaan kuin sanalahden mainoksen blondilla ;)
- Amhuollossakuntoon
Olen haukkunut mootorihuollon miehet...viat ei koorjaantunut maksusta huolimatta ja yhteys kuluttaja asiamieheen. Johan pojat hiljeni huoltamolla...rahat tuli takaisin toinen korjaamo ja homma kunnossa kahden tunnin jälkeen.
- kirputtaja
Toi Taru-Anneli muuten tulee tänne ja kysyy, että onko kirpputoreja. Mitä vastaatte?
- wolga
ollilan auto-ja pienkone korjaamo Marttila.olen itse käyttänyt sitä jovuosia,viimeksiteetin kytkin remontin 18v. vanhaan volvooni . erittäin varattu.kun vaan saa aja,niin homma hoituu,
- ota_romutuspalkkio
Eikös 10-vuotta vanhasta autosta jo saa romtuspalkkion. Kyllä se romutuspalkkio on aina suurempi kuin turha kytkinremontti.
Vie romukaarasi romutukseen ja ota se romutuspalkkio käyttöön. Hyöty on suurempi. - laatuapikkurahalla
Salon autohitsuksessa on todellakin tuntiveloitus salon edullisin. 55€ verollisena. Olen käyttänyt autoani huollossa ja korjattavana siellä. Mitä nyt vielä ruostevaurioitakin korjailtu. Todella näppärä tyyppi korjaamaan autoja. Hyvää jälkeä ja nopeata palvelua. Voin vain kehua, tyytyväisenä asiakkaana.
- Ehkäparaskorjaamo
Fixus halikko. Mustamäentie. Nikkanen tietää mitä tekee ja katselee vähän muutakin.... Suosittelen.
- kannattaavertailla
Mä ajoin Paimioon asti. Paimion autokorjaamo vaihtoi jakohihnan, kiristinrullan ja moniurahihnat. Hinta töineen 253e avensikseen.
- hei.vaan
Tupa-Uuno käynnistää KAIKKI autot Ruuvimeisselillä. Eikä tuu kalliiks, maksat sille 2000 käteistä ja ostat Kanisterin Virosta salakuljetettua pirtua.
Hyvä diili! - hän.järjestää
Tupa-Uuno käynnistää KAIKKI autot Ruuvimeisselillä. Eikä tuu kalliiks, maksat sille 2000 käteistä ja ostat Kanisterin Virosta salakuljetettua pirtua.
Hyvä diili! - Käynuudestaankin
Kävin halikossa fixus korjamolla. Joku nikkanen.... Oli kyllä hyvä palvelu ja kertoi vähän muutakin mitä oli huomannut :)
- Urjalanmies
VAROKAA AKIN AUTOHUOLTOA!!!!! TÄYSIN KATTEETONTA JA EPÄMÄÄRÄISTÄ TOIMINTAA!!!!
- nissantyttö
Täällä on pelkkää hyvää sanottavaa Akin Autohuollosta, useamman vuoden oltu jo asiakkaita.
on ollut aina vanhat osatkin nähtävillä joten tietää mitä tehnyt. ei mitään valitettavaa. voin suositella. - hävytönpalvelu
Halikossa on eräs korjaamo johon en enään toiste mene. vaihtoivat mersuun öljyt ja unohtivat täyttää huoltokirjan!
- kusettavatko
Osuipa tämä palsta silmiin, Miten pitäisi toimia kun käytin autoni 2kk sitten huollossa jossa täyttivät pissapojan, ja jo nyt se on tyhjä??? Ennen on kestänyt yli puoli vuotta ja koskaan ei ole neste loppunut.
kyseinen korjaamo sijaitsee meriniityssä eikä se suostu korvaamaan mitään.
voiko pissapojan pumppu mennä rikki tai vaurioituajos neste loppuu? kävin täytättämässä säiliön motonetissa mutta poika ei osannut vastata kysymykseeni siellä.
pumppu toimii kuitenkin vielä normaalisti.- Vaihtoehtoo
Vai olisko pissa noussut päähän?
- laadukastamenoa
vai olisko pissapoikaa tullut vaan käytettyä enemmän näin syksyllä. tuskin se korjaamon vika on. :D
täytyy kyllä nauraa tätä suomi 24 foorumin tasoa. - Eienääikinä
Salon autotalon huoltoa kannattaa ainakin välttää. Ensimmäisellä kerralla eivät uskoneet kun kerroin mikä autossa on vikana. Toisella kerralla jo uskoivat mutta eivät korjanneet vaikka oli luvattu. Saa nähdä miten tän kolmannen kerran nyt käy... Ja siis auto on tällä hetkellä niin huonossa hapessa ettei voi edes ajaa ja vain sen takia kun ei ensimmäisellä kerralla uskottu kun nainen kertoi mikä on vikana ja mistä johtuu.
Palveli muutenkin huonoa ja asiakasta pidetään tyhmänä ja yritetään vaan rahastaa tyhjästä. Yrittivät vuokra-autoakin myydä kahdeksi viikoksi vaikka sanoin että on vara-auto jo käytössä.
Onneksi autoliike mistä auton ostin lupasi maksaa kaiken niin siinähän laskuttavat eipä mene mun kukkarosta.
Ja ennenkun joku ihmettelee miksi jo kolmannen kerran tonne paskapuljuun ajan varasin niin siellä oli kaikista nopein aika saatavilla ja kauemmas ei saa vietyä ilman traileria.
Mutta sen vannon että neljättä kertaa ei tule! Ja jos yhtään haluaa säästää omaa aikaa, hermoja, kukkaroa tai autoa niin en suosittele kenellekkään. - Pois
Autoa ei kannata korjata salossa,yhtä kusetusta,niinkuin koko kaupungin palvelut muutenkin!
- hakavirta
Taitaa olla jo jouluhinnat.Tänään Hagströmillä n5:ttä ja viimeistä kertaa.Pieni t utkinta ja vikakoodien luku 100euroa,vaikka vikakoodi ilmaisi kohteen,joka ei maallikko järjeni mukaan ole vaihtokunnossa vaan sinne johtavat putki/letku tms.Vikakoodi ei enää herjannut ,kun vein autoni sinne,ja muutenkin toimii lähes normaalisti,jotem pidän turbon vaihtoa töineen 1200e,joka ilmoitettiin lähes turhana.Varsinkin,kun uusi turbokin voi hajota pian,jos ei letkujärjestelmä kunnossa.Polttimen pieni tutkinta ja sulakkeen laitto 21.90 ja vikakoodit,joita ei annettu 30e vielä ymmärrän.Kaiken kaikkiaan pettynyt .Henkilökohtainen mielipiteeni.Hintaluokka 80-90e olisi ollut täysin ymmärrykseni tasolla.Jäi ra eiku huono olo hommasta.
- Anonyymi
Ostin eilen uudet verhot olkkariin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569