Oon seiskaluokkalainen tyttö ja voisittekos kertoa mitä random ja repost tarkoittaa? Siinä nyt on pari, mut välillä vastaan tulee lisää sanoja joita en sit ymmärrä nii saatan kysyy täs sit myöhemmi lisää :)
Voisittekos hieman selventää?
15
3947
Vastaukset
- Se
Random on englantia ja tarkoittaa satunnaista. Esim: "Ota randomilla joku kortti." Tai jos puhutaan jostain puolitutusta/tuntemattimasta ihmisestä: "Joku randomi tuli kyselemään ihan outoja".
Repostilla tarkoitetaan uudelleen lähettämistä. Monesti netissä törmää, jos on video, kuva tjms. joka on aikaisemmin lähetetty samaan paikkaan. - kaisaanniina111
Kiitos (:!! Ja tuli tuossa eilen vastaan sellainen sana, kuin sherlock. Tai joku sellainen. Mitä se tarkoittaa :)??
- Anonyymi
Sherlock on kuvitteellinen Salapoliisihahmo. Mutta yleensä sillä tarkoitetaan että JOO KYLLÄ MÄ TIIÄN
Että sanot jotain itsestään selvää
Nii voi sanoo No shit Sherlock
- ssssssscxsdf
Mielenkiintoinen kysymys! En ole ihan varma mitä Sherlock tarkoittaa, mutta uskon, että jos me aloittajan kanssa yrittäisimme YHDESSÄ pinnistellä aivonnystyröillämme, voisimme saada asian selville!
Aletaan siis spekuloimaan! Aloittaja, olisiko sinulla ehdotuksia kyseisen termin todellisesta tarkoituksesta? Voimme sitten vertailla pohdiskelujamme ja ehkä se johtaa johonkin :) - Se
Sherlock Holmes on 1800-luvun loppuun ja 1900-luvun alkuun sijoittuva kuvitteellinen salapoliisihahmo, jonka loi skotlantilainen kirjailija ja lääkäri Arthur Conan Doyle.
-Wikipedia.
Eli, jos joku kertoo jonku itsestään selvyyden tai "käy hitaalla", joku voi vastata sarkastisesti "No Sherlock!"
Esim
Kalle: "Tiestittekö muuten että jos ei pese hampaita, tulee reikiä?"
Random tarkottaa sellast et jos on vaik 3 vaihto ehtoo ni kuvsult kysytään minkä sä otat ni siis jos sanot random ni se ottaa sattuman varasena
- Opppo5
Scrrlok on sellane etsijä
- Anonyymi
EIKÖ TEITÄ TYHMIÄ OLE KOULUTETTU KOTONA PAREMMIN KUN TE VITUT ETTE TIEDÄ MITÄ TARKOITTAA RANDOM JA SHERLOCK. Jos sanotaan vaikka "kehu randomi ihmista" :kehu normaalia ihmistä ja Sherlockilla on punaiset hampaat" : poliisietsivällä on punaiset hampaat. SIINÄ TEILLE VITULLE TIETOA!!!!!!😠😠😡😵
- Anonyymi
Tuo ei ollut kauhean kilttiä.
- Anonyymi
oot sä aika airami.......
- Anonyymi
🤦🏻miten teinit ei muka tiedä ees omaa slangiaan
Random=satunnainen
Repost=jakaa joku video esim netistä - Anonyymi
Täältä voi kysyä lisää jos ei tajua mitä joku tarkoittaa täs pari esimerkkiä
SUS=epäilyttävä
Shees = vau
Oy My Days = vau
NPC = yksinkertainen
Veeti = tyhmä
Jonne = tyhmä
Roustata = servata
MP = mielipide
Cringe = aiheuttaa myötä häpeää
Noob/Noobi = aloittelin
Pro = ammattilainen
Wörtti = vaivan näön arvoista
Bae = seurustelukumppani
Rektata = voittaa ylivoimaisesti
Flexata = elvistellä
Regeaminen = raivoaminen
Chillaa =rentoudu
Mintis = upea/hyvän näköinen
Btw = muuten arvaa mitä
Emt = en mä tiiä
ATM = tällä hetkellä
Fiilata = samaistua
Maito = mopo
Idc = iha sama- Anonyymi
Pari kirjoitus virhettä tos
Mauto = mopoauto
Noob/Noob/Nobo= aloittelija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631073Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631003Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734