Elikkäs koneeni tuli huollosta täysin tyhjänä, siellä oli kiintolevy vaihdettu ja näin ollen käyttistäkään ei ole. nyt kaipaisin hieman neuvoja miten tuo voisi itse asentaa. kuulemma onnistuu ihan kotikonstein, koneen pohjassa olevalla asennuskoodilla. itse en sitä ilman ohjeita rupea räpläämään, enkä mieluusti maksa sitä satasta jota monet paikat veloittavat käyttiksen asentamisesta. Joten jos saisin hieman ohjieta, joilla pääsisin alkuun. olisin kiitollinen. :)
Ensinnäkin tarvitaanko siihen nyt sitten kuitenkin se windowsin asennuslevy vai riittääkö pelkkä koodi.
saisiko hieman ohjeita käyttöjärjestelmän uudelleen asennukseen.
5
180
Vastaukset
- fheasrhdfgbtshetrt
tai wareta windows 7 ilmaseks
- MulliKulli
Kovalevyn vaihto. Jotkut koneet toimitetaan sellaisina että käyttöjärjestelmän asennusosio kovalevyn alussa omalla osiolla n 15Gt. Jos Acer Alt-F10 tai F10 Wn uudelleen asennus.Voit pyytää MS palautus DVDn, kallista.
- Windows 7 asennus
- Windows 7 asennus
Vistassa asennus on aivan samanlainen.
- 7+10
Tätä on jauhettu joka palstalla. Googleeen windows 7, system recovery
Löytyyn eri konemerkeille ohjeet. .Homma erilaista eri merkeillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264658- 504198
- 593742
- 513186
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382163Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362087