ÄLÄ KÄYTÄ HUUTO.NET-SIVUSTOA !!!

Myykää muualla

Tai ainakaan yritä jättää yöllä ilmoituksia! Olen nyt useana kertana naputellut pitkät tuotekuvaukset ja laitellut kuvat valmiiksi ja painanut "lähetä"-nappia, mutta kuinkas ollakaan:



"Huoltokatko Huuto.netissä

Huuto.net-palvelua huolletaan.

Tervetuloa uudelleen katkon jälkeen!
Huuto.net

Hintaseuranta.fi:ssä voit vertailla katkon aikana uusia tuotteita. Tutustu myös Keltaisen Pörssin tarjontaan."

Täysin p-skapalvelu!
Arvaa, onko mukava aloittaa TAAS kaikkien ilmoitusten rustaaminen alusta?!?
Ja olen vieläpä maksava käyttäjä!

TAIDAN JÄTTÄÄ TUNNISTAUTUMISET TÄSTÄ EDESPÄIN MAKSAMATTA, P-SKASTA ON TURHA MAKSAA, KUN SEN SAA PYYTÄMÄTTÄKIN!

31

6356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reryyiui

      siellähän joka yö huoltokatko ,oliko se 5-5:30

    • justjoonii

      Höpö höpö. Yli 10 vuotta käyttänyt ja pari kertaa tullut vastaan huoltokatko.
      Kymmenittäin ostanut ja myynyt tuotteita, eikä koskaan ole mitään ongelmia ollut.

      • Villapaitaheikki

        Et vain ole tutustunut muihin palveluihin ja se on minulle ok. Myyntini pelkästään tori.fi:ssä ylittää myynnin useilla tunnuksilla HuutoNetissä.

        Nyt tietenkin kysymys... Miksi monta tunnusta?

        a) tunnistautuminen ei ole pakollista eikä kannata tällä hetkellä
        b) komissiomaksujen maksaminen ei ole pakollista (49 myyntiä ja uusi tunnus)
        c) Huutopakettia kannattaa käyttää hyväkseen isoilla paketeilla, kun on pari tunnusta, selvää säästöä
        d) HuutoNet on PASKA, ei toimi, bugaa ja johtoporras ylimielisiä KUSIPÄITÄ, jotka kelluvat onneissaan omissa ulosteissaan

        Miettikääs näitä... Enkä ole keltanokka Huutiksessa... Tunnistautuminen pakolliseksi, nöyryyttä johtoportaaseen, rehellisyyttä lausuntoihin tulevaisuudessa, avoin KÄYTTÄJÄPOHJAINEN kehittäminen. Voin silloin harkita ensisijaisen tunnukseni takaisin ottoa. Toki komissiomaksuihinkin pitäisi soveltaa JÄRKEÄ.

        Siihen asti toimin kuten huutonetin SUOJELEMAT HUIJARIT, tosin rehellisin mielin, mutta nykyisiin säätöihin ja komissiomaksuihin EN SUOSTU.

        Ottakaa ihmiset mallia, enää ei paina huutikset positiiviset palautteet. Kauppa käy selkeästi paremmin muualla. Toimikaa jaloillanne ja aivoillanne, EHKÄ heräävät, EHKÄ eivät... Sehän on aivan heidän oma asiansa. Tavarat liikkuvat tavalla tai toisella.


      • Huutish
        Villapaitaheikki kirjoitti:

        Et vain ole tutustunut muihin palveluihin ja se on minulle ok. Myyntini pelkästään tori.fi:ssä ylittää myynnin useilla tunnuksilla HuutoNetissä.

        Nyt tietenkin kysymys... Miksi monta tunnusta?

        a) tunnistautuminen ei ole pakollista eikä kannata tällä hetkellä
        b) komissiomaksujen maksaminen ei ole pakollista (49 myyntiä ja uusi tunnus)
        c) Huutopakettia kannattaa käyttää hyväkseen isoilla paketeilla, kun on pari tunnusta, selvää säästöä
        d) HuutoNet on PASKA, ei toimi, bugaa ja johtoporras ylimielisiä KUSIPÄITÄ, jotka kelluvat onneissaan omissa ulosteissaan

        Miettikääs näitä... Enkä ole keltanokka Huutiksessa... Tunnistautuminen pakolliseksi, nöyryyttä johtoportaaseen, rehellisyyttä lausuntoihin tulevaisuudessa, avoin KÄYTTÄJÄPOHJAINEN kehittäminen. Voin silloin harkita ensisijaisen tunnukseni takaisin ottoa. Toki komissiomaksuihinkin pitäisi soveltaa JÄRKEÄ.

        Siihen asti toimin kuten huutonetin SUOJELEMAT HUIJARIT, tosin rehellisin mielin, mutta nykyisiin säätöihin ja komissiomaksuihin EN SUOSTU.

        Ottakaa ihmiset mallia, enää ei paina huutikset positiiviset palautteet. Kauppa käy selkeästi paremmin muualla. Toimikaa jaloillanne ja aivoillanne, EHKÄ heräävät, EHKÄ eivät... Sehän on aivan heidän oma asiansa. Tavarat liikkuvat tavalla tai toisella.

        Pistin kokeeksi tori.fi palveluun tuotteen myyntiin niin sitä on kahtottu 2 päivän aikana yli 100 kertaa. Huutonetissä vastaavana aikana ehkä 1 henkilö on kahtonu. Kattoo miten menee kaupaksi. Jos menee hyvin niin siirrän kaiken kaupankäynnin torille huuto.netistä. :)


      • Huutish kirjoitti:

        Pistin kokeeksi tori.fi palveluun tuotteen myyntiin niin sitä on kahtottu 2 päivän aikana yli 100 kertaa. Huutonetissä vastaavana aikana ehkä 1 henkilö on kahtonu. Kattoo miten menee kaupaksi. Jos menee hyvin niin siirrän kaiken kaupankäynnin torille huuto.netistä. :)

        "Pistin kokeeksi tori.fi palveluun tuotteen myyntiin niin sitä on kahtottu 2 päivän aikana yli 100 kertaa"

        Joo, tuollaiseen ei järkevät usko. Vai myitkö se kun ennen kuin tuli 999 katsomiskertaa.


      • Anonyymi
        Huutish kirjoitti:

        Pistin kokeeksi tori.fi palveluun tuotteen myyntiin niin sitä on kahtottu 2 päivän aikana yli 100 kertaa. Huutonetissä vastaavana aikana ehkä 1 henkilö on kahtonu. Kattoo miten menee kaupaksi. Jos menee hyvin niin siirrän kaiken kaupankäynnin torille huuto.netistä. :)

        Tori on yölläkin katsojia yhtä samaan tahtiin kun päivälläkin.
        Kyllä ihmettelen, pitääkö laskuri paikkaansa, en usko laskuriin.


    • copypaste!

      Kirjoita kuvaus ensin muistioon / wordiin tms. Tallenna. Kopioi ja liitä huuto.nettiin. Jos sattuukin huoltokatko, niin alkuperäinen teksti on edelleen tallessa muistiossa.

      • Minulla ei ole huutonetissä kaatunut muuta kuin sen takia, kun olen valinnut osastoja ja sitten peruuttanut osaston VIRHEELLISESTÄ napista.

        Nykyään valitsen osaston ensimmäisenä, sitten kuvat ja tekstit.

        Olen tehnyt sielläkin noin kymmenellä nimmarilla, jotta ei tule tehomyyjäksi ja joudu maksamaan.

        HuutoNetissä on rehellisiäkin myyjiä.
        Kerran laitoin kultakolikon enkä tajunnut. 5 min kuluttua jo ostettiin. Osti vain suojelleekseen minua. Selvitti että pyydä 700 euroa enemmän, ja perui kaupan jossa oli jotain 30 e, tai tarjous.


    • kylmä fakta nr1

      Kirjoituksestasi selvisi vain yksi totuus: Olet jälkeenjäänyt ääliö.

    • Simpelstein

      Jos tekee pitkiä tuotekuvauksia, kannattaa heittää ne kopioi-liitä toiminnolla
      Notepadiin ennen tekstin lähettämistä. Jos tekstin siirto tökkii verkkosivulla, niin tekstin saa kopsattua uudelleen Notepadista ilman rassaavaa uudelleen kirjoittamista.

    • V...tuuntunut

      Muutenkin koko paska muuttunut rahanahneeksi touhuksi. Ennen ilmaiset asiat muuttuneet maksullisiksi pakottamalla tunnistautumaan. Sitten vielä otetaan provisiota, jos myyt yli sata tuotetta vuodessa. Voihan vinetto!!
      En myy enää mitään tuota kanavaa käyttäen. Tori.fi on vielä ainakin ilmainen, joskaan ei huutokauppa.

      • Anonyymi

        Vaikuttaa että tori omistajat mainostavat itse, onko vaikutelmani oikea, miettikää.


    • tunnistautunut

      Olenko ymmärtänyt oikein, että tunnistautuneet myyjät eivät joudu maksamaan tuota provisiota, vaikka olisivatkin tehneet yli 100 kauppaa per vuosi ja tulleet tehomyyjiksi?

    • tunnistautunut

      se että tunnistautumisesta pitää maksaa on iha ok.. ei se iso summa oo.. eikä siel oo ees pakko tunnistautua... mut jos tunnistautuu, ni asiat saa selvitettyä nopeemmi jos ongelmia ilmenee.

    • kolpewo

      Joo, tunnin päästä on taas huutonet kiinni. Miksi yö eläjiä aina häiriköidään.

      • nukun yöni

        Siksi kun ihmisten on tarkoitus nukkua yöllä ja olla valveilla päivällä. Siitä lähdetään.


    • :-((((((((((

      Taas ollut pari tuntia toimimatta.

    • MÄÄÄÄÄÄ

      NIIN ON :(

      • Mikael S

        Huuto.net on muutenkin paska/epäluotettava kauppapaikka...on myyjä sitten tunnistautunut tai ei niin sinua voidaan täysin huijata!!
        Esim.ostin huuto.netistä n.kuukausi sitten puhelimen....myyjä TUNNISTAUTUNUT ja positiivisiä palautteita myyjällä 66kpl:tta ei yhtään negatiivistä !!
        Mutta,.....Myyjä olikin huijari !...joka "möi" olemattomia tuotteita TOISEN henkilön sivulla toisen tunnuksilla.
        Huuto.net ei ota minkäänlaista vastuuta kyseisestä tapahtumasta.
        Vuotaako huuto.netin tietoturva,kuin seula vai miten tää muuten on selitettävissä?
        Huvittavaa kylläkin on se miten huuto.net tarjoaa tunnistautumis palveluaan varmana henkilöllisyyden varmentamisena.
        T:Mikael


    • Voivoi444333333

      Huutonet on omastakin kokemuksesta niin ylläpidon kuin käyttäjien osalta täyttä roskaa.

      • Kaupppppaaaaa

        Parhaimpia paikkoja myydä/ostaa. Käyttäjät keskimäärin älykkäämpiä kuin Tori.fi:n ja. Nettimarkkinan käyttäjät vaikkakin toki tuonnekkin mahtuu ääliöitä.

        Palautepörssi kuitenkin hyvä työkalu luotettavuuden määrittämiseen. Nettimarkkinassa riesa on kaikenlaista sontaa vaihdossa tarjoavat käyttäjät joille ei jaksa enää edes vastata. Tori.fi on ihan ok mutta ei palautepörssiä.


    • rupee riittää

      Lähinnä ihmetyttää miksi tota roskaa täytyy huoltaa joka yö? Eihän muitakaan saitteja huolleta kun tarpeen tullen muutamia kertoja kuukaudessa. Mutta tätä paskaa huolletaan joka yö

    • 7+7+7

      Ei edes huoltokatko tarvi olla, jotta pitkä, tarkkaan laadittu ilmoitus menee joskus hukkaan, kun lähetä-napista aukeaakin tyhjä ilmoitussivu, jossa ilmoitetaan että ilmoituksessasi on virheitä ja virheilmoitus jokaisen tyhjäksi vaihtuneen kentän kohdalla. Eteen- ja takaisin painikkeiden käyttö ja päivitykset ei auta, jotta saisi ilmoituksen sisältämät tiedot takaisin.

      Pitäisi kopioida ainakin sen kuvaus-kentän tiedot varmuuden vuoksi hiireen aina ennen valmiin ilmoituksen lähetystä, jottei tarvitsis tälläisen virheen sattuessa tuskailla saman ilmoituksen laadinnan kanssa.

    • Anonyymi

      Ostan vain pankkitunnisteilla tunnistautuneilta myyjiltä.

    • Anonyymi

      Minä ostan vai Huutonetistä, luotan vain huutonettiin.
      siellä näkee kaikkien myyntimäärät<
      siellä näkee saadut palautteet<

      isommissa jutuissa ostan vain useampia kauppoja tehneeltä ja pankkitunnuksilla
      tunnistautuneelta.

      Muualta en uskalla ostaa kuin "vaatteita" ja "vaippoja" joita ei huijarit kaupustele.
      Se, kauanko on ollut myyjänä, ei kerro mitään. Minä olen liittynyt jo vuosikymmenen takaisesti, myynyt kolme tuotetta noin 12 vuoden aikaan.
      Lisäksi olen liittynyt muutamalla keksityllä nimellä ja prepaid puhelimella.

    • Anonyymi

      Huutonetissä on myyntimäärä ja palaute, se on tärkein turva.
      Lisäksi näkee onko kirjautunut pankkitunnuksilla.

      Tori.fi on vain kauanko on ollut jäsen. Se ei kerro yhtään mitään.

      Minä voisin vaikka myydä jäsenyyksiä. Olisi 8 jäsenyyttä 2013 ja 2015 vuosilta. Olen niitä vielä ylläpitänyt kerran pari vuodessa.

    • Anonyymi

      minkälaista tietoa saat tori.fi myyjästä.
      Kaikilla ei ole edes omaa nimeä.

      • Anonyymi

        Minulla on vieläkin jotain 12 nimeä kaikki noin 10 v takaa.

        Voisin myydä hyviä nimiä, tori;n käyttäjä vuodesta 2009-2011 alkaen.


    • Anonyymi

      Huuto.net on tosi paska paikka myydä tavaraa
      Menetin yli 200€ edestä tavaraa ja maksua en saanut
      Pikkasen sylettää

    • Anonyymi

      30.10.2023
      Huutonet vaatii tunnistautumaan kun myyt
      olen kymmenen vuotta myynyt" hudarissa"
      nyt laitan ilmoitusta mutta homma pysähtyy
      ja huuto.net vaatii tunnistautumaan enne julkaisua

      jos näin on lopetamme tämän myynti alustan käytön
      varsinkaan kun mitään ilmoitusta ei ole tullut

    • Anonyymi

      No kylläpäs käytän minä käytän mitä sivustoa haluan sun mielipiteet ei siihe vaikuta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4183
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3784
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2618
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1605
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe