Minua suututtaa, kun asiat jäävät palstalla kesken.
Joku kirjoittaa mieltään painavasta ongelmasta ja pyytää neuvoja.
Moni kirjoittaja otta osaa asiaan, miettii ratkaisuja ja neuvoo parhaansa mukaan.
Ongelma voi vieraallekin ihmiselle aiheuttaa ahdistusta ja kysymyksiä, joihin olisi tarpeen saada vastaus.
Aloittaja heittää pökköä pesään kertomalla uuden käänteen asiassa, ja sitten - hiljaisuus.
Koko asia jää auki, eivätkä kirjoittajat saa koskaan tietää miten kävi.
Yksi hyvä esimerkki on maaliskuulta "Isovanhempi hakee huoltajuutta".
Ongelmat ja ratkaisu
2
225
Vastaukset
- ankeatäti
Niinpä. Olen niin samaa mieltä. Luen tätä palstaa ja muutamaa muuta suht säännöllisesti ja minua myös on usein haitannut, ettei ketjun aloittanut henkilö tule myöhemmin kommentoimaan ollenkaan tai riittävästi.
Vaikka huolta aiheuttanut tapahtuma tai elämäntilanne olisi edelleen vaiheessa (niinkuin usein on jopa vuosikausia) silti olisi mielenkiintoista ja kommentoijia kohtaan kohteliasta käydä jatkossakin päivittämässä tilannetta. - kirjoitellaan
Minä taas olen eri mieltä. Jos joku kirjoittaa ongelmastaan ja ehkä kysyy vaihtoehtja siihen, niin hän voi itse arvioida ja ratkaista asioitaan. Ei se ratkaisu muille kuulu ja sehän on ihan hänen yksityisasiansa. Ja monesti ongelmassa se on hyvä, kun ratkaisuehdotuksia on useanlaisia - niistä voi aueta kysyjälle aivan uusi näkökulma koko tilanteeseen. Minusta on vaan mukava, kun asioista puhutaan näillä palstoilla. Huomaamme, ettei meidän kaikkien elämä ole ihan samanlaista ja ehkä opimme arvostamaan toisiamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802105
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641846Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461796- 1231513
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1711341Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia571307Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen741144- 71991
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27962- 15939