Olen D 2 ja metformiinilla 3x750mg n 1,5 vuotta. Olen tänä aikan pudottanut painoa normaalipainoon. Noudatan Vhh-ruokavaliota. Vs muuten hyvä paitsi paastosokeri 6.9, pitkäsokeri 5.6.
Huolenani on jo vuosia koholla olleet maksa-arvot.
Luin Victoza-ketjun ja joku mainitsi että hänellä vuosia koholla olleet maksa-arvot normalisoituivat Victozalla.
Kannattaiskohan keskustella tk-lääkärin kanssa vai onko Victoza enemmänkin erikoislääkäreiden tuntema lääke?
Victoza ja maksa-arvojen alentuminen
Lettukin.
1
344
Vastaukset
- .......
Metformiini voi vaikuttaa maksa-arvoihin tai sitten muut mahdollisesti käytössä olevat lääkkeet. Minulla on pikkuisen enemmän metformiinia käytössä ja useita muitakin lääkkeitä, silti maksa-arvot ovat hyvät. Siihen vaikuttanee myös vähäinen alkoholin käyttöni. Myös runsas ylipaino huonontaa maksa-arvoja kun maksa rasvoittuu, eli maksa-arvot paranee jos laihtuu Victozalla tai muulla tavalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758