Hyvä Keskiyö:)

tuikku 123

Olen eronnut kaksi vuotta sitten. Toukokuussa löysin toiselta paikkakunnalta miehen jonka kanssa olen viettänyt viikonloppuja ja kesällä viikkojakin. Nyt jotenkin tuntuu vain siltä, että tämä mies ei ole mitä haluan. Hän on kriittinen kaikkiin asioihin, muuten on hyväntahtoinen ja hyvä, mutta .... Hermostuu pienistäkin asioista ja jotenkin luonteeltaan rauhaton. Haluaisin tietää mitä minä voisin tehdä tämän ihmisen kanssa? Jatkanko ja katson vai? Onko näköpiirissä minulle sopivaa miestä? Tuntuu että minulle ei luoja sellaista elämääni anna? Välillä olen epätoivoinen ja masentunut, kun eteeni tulee vain vaikeita ihmissuhteita.

3

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      mutta sinähän et ole vielä ollut kovin kauaa eronnut, siinäkin on mennyt pitkä aika vanhojen tunteiden paikkaamisessa ja oman minän korjaamisessa! älä stressaa herkkää sydäntäsi liikaa, anna sille aikaa.

tämä kertomasi mies ei taida olla se elämäsi prinssi, vaikka teillä on kivaa ollutkin. hän on hyvin erilainen ja oman kireytensä vanki. et voi muuttaa häntä, vaikka odottaisit 10 vuotta. se on hänen luonteensa.
      Luoja on varannut sinullekin oman puolikkaasi, mutta ei hän tipahda syliisi niin kauan, kun sinä istut toisen miehen polvella.
      heitä masennus menemään ja kerää muruset itsestäsi kasaan. sitten laitat itsesi upeaksi syksyyn ja lähdet nauttimaan aikuisen naisen elämästä.
      liiku ja katsele, punnitse ja nauti.
      sinä löydät omasi aivan varmasti sitten, kun olet siihen valmis.

t: Keskiyö

• tuikku 123

Nythän sitten tuli tehtyä. Olen tyytyväinen rohkeuteeni. Ei ole helppoa sanoa toiselle miten asiat ihan oikeasti ovat. Jokainen saa olla sellainen kun haluaa ja toista ei voi muuttaa, ainut tapa on lähteä suhteesta, mutta joskus se on vaikeaa, kun näkee mitkä tunteet toisella on itseään kohtaan. Kiitos sinulle vastauksesta. Parempia aikoja tässä odotellessa:))

• Hei taas
      ei ole helppoa sanoa toiselle rehellisesti miten asiat oikeasti ovat, mutta kaiken pitäisi kyllä perustua rehellisyyteen. ja sinä olit rehellinen.
      mutta ei voi seurustella kaikkien kanssa, jotka osoittavat tunteita, niinhän se on.
      ajattele, jos vaikka kolme miestä ihastuisi sinuun yhtä aikaa. miten sitten seurustelisit?
      toivotan sinulle nautinnollista syksyä ja että ajattelet omaa itseäsikin.

t: Keskiyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      152
      3396
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2382
    3. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      12
      1190
    4. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1163
    5. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      48
      927
    6. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      19
      870
    7. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      46
      854
    8. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      8
      845
    9. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      35
      679
    10. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      194
      656
    Aihe