Katselen just tv viis kanavalta kun maailman lihavin mies pääsi naimisiin. Tosin se mies on kuollut jo. Mut siltin 500kg painava mies pääsi naimisiin ja minä en pääse koskaan vaikka olen siitä haaveillut. Myönnän että olen kateellinen.
Myönnän et mullakin on ylipainoo 7-8 kg ja se on varmaan naisista ihan hirveetä ettei ne halua mua sen takia. Mut siltin en voi uskoa et 500kg painava mies pääsi naimisiin, mut mulle naiset eivät edes puhu mitään
Maailman lihavin mies.
26
728
Vastaukset
- Lilli69kg
Ei kannata ainakaan rypee itsesäälissä...
Tuskin sun tilanne on painosta kiinni. - Epäkelponainen
Joo ja sit se maailman panavimmaksi aikova (mutta nyt jo aikeensa perunut) äiti, joka painaa jotain 200 kiloa.Mutta silläkin on perhe. Mulla taas kymmen kiloa läskiä ja miehet vihaa mua.
Aikaajoin uskon jo itsekin,että minua ei oikeasti ole edes olemassa. - yksin kotona
En mä ryve itsesäälissä. Vit..uttaa vaan tollanen koska olen kuitenkin hyvä ihminen
- Lilli.
No, miks sä oot yksin jos oot hyvä tyyppi?
What is your problem? - yksin kotona
Se on suuren suuri arvoitus??
- 45776969
Kävi sama juttu mielessä mullakin: kuinka pohjalla voi olla, jos maailman lihavammalla miehelläkin on (oli) ihmissuhdeasiat paremmassa jamassa. Mulla on kroppa kunnossa, koska yksinäisenä ei ole muuta tekemistä kun käydä salilla. Naama sen sijaan on ruma, olen lyhyt ja sosiaaliset taidot niin lähellä nollaa kuin voi teoreettisesti olla. Osaan aloittaa keskusteluja, mutta useimpien ihmisten kanssa juttelu ei ole "luontevaa" kuten kahden normaalin ihmisen välillä.
- yksin kotona
Joo, ruma naamaisilla ei ole markkina- arvoa. Sellaset on automaattisesti huonoja ihmisiä joita kukaan ei halua tuntea.
- 14+12
Mitä olet esimerkiksi tällä viikolla tehnyt tavataksesi ihmisen, josta voisi tulla elämänkumppanisi? Entä viime viikolla? Sitä edellisellä? Kesällä?
- yksin kotona
En ole valitettavasti tehnyt mitään kesällä enkä tällä viikolla. Mut tein sitä ennen monta vuotta. Kävin rafloissa, konserteissa, urheilutapahtumissa, kaupunkilla, festareilla... Rahaa paloi ja paha mieli jäi käteen
- 12+18
Kehotan pitää mielessä, että tuolla oli vaimo joko sen takia, että A) nainen halusi julkkisuutta, tai B) hänellä oli sellainen minulle käsittämätön lihavuusfetissi (hyi vittu). Samasta syystä sille Anders Behring Breivikille on naiset ympäri maailmaa lähetellyt ihailijaposteja jne--julkisuudessa oleva henkilö on nähkääs aiiiiiiiiina tavista seksikkäämpi ja jännittävämpi.
Älkää siis murehtiko. - gåyhåkwåekyååewkå
Sitten vain painoa pudottamaan, jos uskot ylipainostasi tuon kaiken johtuvan.. Aloitat lenkkeilyn tai kuntosalin.. Katsot syömisiäsi ja et osta mitään herkkuja.
- yksin kotona
Mäharrastan jo salibändyä ja poljeskelen kuntopyörää usein , 6 kertaa viikossa päivässä. Olen siis melko urheilullinen. Luulis siis riittävän, herkkuja en muutenkaan syö niin niistäe en liho. Olen ollut jo samanpainoinen monta vuotta, joten en ole lihovaa sorttia. Kaljaakaan en kittaa joka viikonloppu. Kännissä olen ollut viimeks 2 kuukautta sitten joten ei mulla ole taipumuksia alkoholismiin. Olen siis myös aika tylsä ihminen. Ei kukaan varmaan tylsää ihmista
halua kattella. Mut olen siltin kateellinen niille juopoille joilla on vaimo / tyttöystävä. Niillä menee hyvin kun vaimo tekee niiden puolesta kaiken ja mies juopottelee sillä aikaa. - tyyppiA
Ha, sinkkuaikoina minä vitsailin kuinka miehet Japanissa treffaavat jotain animutyynyjä (!?), ja mulla ei ole vieläkään poikaystävää. Kyllä se sitten löytyi.
- Kysyy epätietoinen
Mikä on "animutyyny"??????
- VoeVoeVoe
Kysyy epätietoinen kirjoitti:
Mikä on "animutyyny"??????
Ne on isokokoisia tyynyjä joissa on jonkun anime/manga misun kuva painettuna. Animefriikit tai muuten vaan tosi yksinäiset, vähän säälittävät miekkoset voivat niitä sitten halailla nukkuuman mennessään.
Tässä linkki...
http://www.anime-pillows.com/girls-anime-pillows-c-9.html
- Velho``````
Mutta kun loppujenlopuksi sä et edes halua naista ja kavereita. Pari täällä muistaakseni taisi ainakin tarjota kaveruuttaan sulle.
- yksin kotona
jaa, asuiko ne samas kaupunkis kun minä. ei muistaakseni. en mä mitään kirjekaverii halua vaan sellasen jonka jutella face to face.
- Velho``````
Toinen asui Turussa ja toista en muista.
- gnnewpnhppwnhep
Vaikutat todella negatiiviselta ihmiseltä.. Ehkäpä siinä syy, miksei naiset kiinnostu sinusta. Naiset haluavat miehen jolla on itseluottamus kohdillaan, eikä mitään valittavaa luuseria vaivoiksensa..
- Tarkoititko?
John.Matrix kirjoitti:
Eikö naisten pitäisi olla sympaattisia olentoja?
Ettet nyt tarkoittanut empaattisia?
- yksin kotona
Juopoilla ja naisten hakkaajilla on kova itseluottamus. Sen takii naiset niistä sitten tykkääkin. Valitettavasti en ole samanlainen kuin muut.
- juupajuuuuu
Ehkäpä siinä on syy miksi et saa naista, koska pidät naisia joinain idiootteina, jotka kiinnostuvat juopoista ja naistenhakkaajista.
- 34533434334
Dokumentissa kai viitattiin tämän hetken maailman lihavimpaan mieheen? joka on edelleen elossa.
- eero8
painavi mies on enimillään 635 kiloa painava jon minnoch brower jo 12 vuotiaana minnoch painoi 132kg minnoch oli ammatiltaan taksin kuljettaja kuolessaan 42 vuotiaana minnoch painoi 362kg :O
- toivoa on .....
Joten paljon on lisättävä vielä reikiä vyöhönsä ja monta kertaa, jos noihin mittoihin pääsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463347
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058