2011 surullinen kiekkovuosi :(

Nshshsg

Ensin Derek Boogaard, sitten Rick Rypien, sitten Wade Belak.

Ja nyt koko Lokomotiv Yaroslavlin KHL-joukkue. Mukana muun muassa entiset NHL-legendat Pavol Demitra ja Ruslan Salei.

Onpahan ollut surullinen jääkiekkovuosi...

11

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sad but true
    • voi ei :((

      Ruslan Salei on myös kuollut, luin juuri iltalehdestä tai iltasanomista. Toivottavasti edes se pelaaja joka selviytyi ei kuole :(
      Onhan tämä surullinen vuosi (R.I.P kaikki pelaajat, mitenköhän nyt käy KHL ssä :'( )
      Toisaalta suomalaisittain kuintenkin aika neutraali vuosi kun tuo MM kulta saavutettiin.

      • Valitettavasti Ruslan Salei oli myös tuolla koneessa ja näin ollen myös hän kuoli. Harmillista kun ensin luin jostain sellaista tietoa, että Ruslan Salei ei olisi ollut mukana tuolla lennolla ja näin ollen hän olisi säästynyt tolta järkyttävältä onnettomuudelta. Sitten jokunen tunti myöhemmin huomasin wikipediasta, kuinka hänen nimensä oli myös näiden kuolleiden listalla.


    • Juha82222

      ITSEKIN TEIN OMAN SAMANLAISEN KETJUN AVAUKSEN JO AIEMMIN
      ELI WADE BELAK JA MUUT KUOLLEET JÄÄKIEKKOTAPPELIJAT
      JOTEN EN VARSINAISESTI PAHASTU MUTTA KOPIOIT MUN KETJUNAVAUKSEN TAVALLAAN.

      EIHÄN SE IHAN PRIKULLEEN SAMA OLE MUT SAMAN AIHEEN OTIT ESILLE.
      EIKÖ OLISI OLLUT JÄRKEVINTÄ TULLA KOMMENTOIMAAN MUN KETJUNAVAUKSEEN??

      OTIN OMASSA OTSIKOSSANI ESILLE SEN MM ETTÄ WADE BELAK OLI HIENO MIES!!!!!

    • Juha82222

      ERittäin paha tragedia Venäjällä......
      .......................
      maassa surraan heitä.

      • ITKEN

        MAAILMAASSA, EI MAASSA, STUPITO


      • gfddtyuuopönvv
        ITKEN kirjoitti:

        MAAILMAASSA, EI MAASSA, STUPITO

        Muutamassa maassa surraan!!! 5/6 maailman väestöstä ei ole kuullut koskaan sanaa jääkiekko, joten uutinen ei poikkea mitenkään normaalista lento-onnettomuudesta. Moniko suree kiinassa tapahtuneita lento-onnettomuuksia? Ihmisen arvo on sama pelaako jääkiekkoa vai ei!


    • neiti jääkiekkofani

      Mulla oli tykkäämis- ja myötätuntosuhde Karel Rahcunekiin, joten suren jotenkin häntä kaikkein eniten. :(( Olen tosi järkyttynyt

      Voimia ajatutusten siivin kaikille omaisille...

    • Jaajo Anjovis

      Spermakullis poikki ja työnnetään se omasta kurkustas alas.

      • suruaika

        oot kyllä tajuton ja kyvytön ja junnttii ja tyhmä, siis normaali suomaalainen paska


    • tionen puoli lanttia

      Mutta Suomi voitti MM-kultaa!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe