Ensin Derek Boogaard, sitten Rick Rypien, sitten Wade Belak.
Ja nyt koko Lokomotiv Yaroslavlin KHL-joukkue. Mukana muun muassa entiset NHL-legendat Pavol Demitra ja Ruslan Salei.
Onpahan ollut surullinen jääkiekkovuosi...
2011 surullinen kiekkovuosi :(
11
234
Vastaukset
- Sad but true
Ruslan Salei ei ollut mukana tuossa turmakoneessa, joten pitäis olla hengissä.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011090714341345_ul.shtml - voi ei :((
Ruslan Salei on myös kuollut, luin juuri iltalehdestä tai iltasanomista. Toivottavasti edes se pelaaja joka selviytyi ei kuole :(
Onhan tämä surullinen vuosi (R.I.P kaikki pelaajat, mitenköhän nyt käy KHL ssä :'( )
Toisaalta suomalaisittain kuintenkin aika neutraali vuosi kun tuo MM kulta saavutettiin.Valitettavasti Ruslan Salei oli myös tuolla koneessa ja näin ollen myös hän kuoli. Harmillista kun ensin luin jostain sellaista tietoa, että Ruslan Salei ei olisi ollut mukana tuolla lennolla ja näin ollen hän olisi säästynyt tolta järkyttävältä onnettomuudelta. Sitten jokunen tunti myöhemmin huomasin wikipediasta, kuinka hänen nimensä oli myös näiden kuolleiden listalla.
- Juha82222
ITSEKIN TEIN OMAN SAMANLAISEN KETJUN AVAUKSEN JO AIEMMIN
ELI WADE BELAK JA MUUT KUOLLEET JÄÄKIEKKOTAPPELIJAT
JOTEN EN VARSINAISESTI PAHASTU MUTTA KOPIOIT MUN KETJUNAVAUKSEN TAVALLAAN.
EIHÄN SE IHAN PRIKULLEEN SAMA OLE MUT SAMAN AIHEEN OTIT ESILLE.
EIKÖ OLISI OLLUT JÄRKEVINTÄ TULLA KOMMENTOIMAAN MUN KETJUNAVAUKSEEN??
OTIN OMASSA OTSIKOSSANI ESILLE SEN MM ETTÄ WADE BELAK OLI HIENO MIES!!!!! - Juha82222
ERittäin paha tragedia Venäjällä......
.......................
maassa surraan heitä.- ITKEN
MAAILMAASSA, EI MAASSA, STUPITO
- gfddtyuuopönvv
ITKEN kirjoitti:
MAAILMAASSA, EI MAASSA, STUPITO
Muutamassa maassa surraan!!! 5/6 maailman väestöstä ei ole kuullut koskaan sanaa jääkiekko, joten uutinen ei poikkea mitenkään normaalista lento-onnettomuudesta. Moniko suree kiinassa tapahtuneita lento-onnettomuuksia? Ihmisen arvo on sama pelaako jääkiekkoa vai ei!
- neiti jääkiekkofani
Mulla oli tykkäämis- ja myötätuntosuhde Karel Rahcunekiin, joten suren jotenkin häntä kaikkein eniten. :(( Olen tosi järkyttynyt
Voimia ajatutusten siivin kaikille omaisille... - Jaajo Anjovis
Spermakullis poikki ja työnnetään se omasta kurkustas alas.
- suruaika
oot kyllä tajuton ja kyvytön ja junnttii ja tyhmä, siis normaali suomaalainen paska
- tionen puoli lanttia
Mutta Suomi voitti MM-kultaa!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34286521 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12551Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692328- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161522Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91371- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181791307RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421207