Hei! Etsinnässä siis olisi ylläpitoon hevonen/poni.
Hevosen olisin hyvä olla luonteeltaan peruskiltti, joka sopisi myös nuorempienkin ihmisten käyttöön käsitellessä että ratsastaessa ! (:
Ihan harrastehevoseksi perheen käyttöön!
Jos on ylläpitoon tarjota, niin laittakaapa ihmeessä vastausta tähän ! (:
Voimme myös vaihtaa numeroa, ja olla yhteydessä sähköpostitse, ja kertoa siinä lisä tietoa itsestämme!
Asuinpaikkakunta: Lahti, päijät-häme
Sähköpostia ja numeroa saa kysymällä!
Hevosia/poneja ylläpitoon!
6
2606
Vastaukset
- Minä vaan..
Hei, en usko ett tuut välttis täältä saamaan yllöpitoon ketään, kannattaa pistää jonnekki muualle ilomotus! Sanonpahan vaan..
- koita tuolta
kannattaa laittaa hevostalli.net : iin...
- kiki
Hei!
Minulla olisi tarjota sinulle ylläpito hevosta joka on kiltti ja aikas pieni hevonen säkä149cm. Riippuu vain minkä tasoinen ratsastaja sinä olet ja minkälaisista hevosista sinulle on kokemusta, koska tämä hevonen ei kuitenkaan ole automaatti!!!- Minävainn
En ole tuo kysyjä, mutta minä etsin tällä hetkellä ylläpitoon hevosta. On ollutt aijemminkin ylläpidossa hevonen. Ja olen 20 vuotias hevos kokemusta on useamman vuoden takaa. Missä päin heppa on? laitatko sähköposti osoitteesi tai puhelinnumerosi niin jutellaan lisää?
- mäkin kaipaan ponia!
minäkin etsin ylläpitoon n. 130-150cm ponia tai hevosta tuusulaan kivalle yksityistalille jossa harrasteluun olevat välinett.. kenttä, maastot ja rata.
Kasvattajalta nf--poneja leasinkiin ja myyntiin. Katso www.raatilanratsupalvelut.fi
Ota yhteyttä
045-2312368/Irja Laaksonen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa3612351Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi6273183- 1662207
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa1891928- 1051539
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1091312- 1081300
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon2991199- 791197
- 411112