Hevosia/poneja ylläpitoon!

hevostaetsivä

Hei! Etsinnässä siis olisi ylläpitoon hevonen/poni.
Hevosen olisin hyvä olla luonteeltaan peruskiltti, joka sopisi myös nuorempienkin ihmisten käyttöön käsitellessä että ratsastaessa ! (:
Ihan harrastehevoseksi perheen käyttöön!

Jos on ylläpitoon tarjota, niin laittakaapa ihmeessä vastausta tähän ! (:
Voimme myös vaihtaa numeroa, ja olla yhteydessä sähköpostitse, ja kertoa siinä lisä tietoa itsestämme!

Asuinpaikkakunta: Lahti, päijät-häme

Sähköpostia ja numeroa saa kysymällä!

6

576

Vastaukset

• Hei, en usko ett tuut välttis täältä saamaan yllöpitoon ketään, kannattaa pistää jonnekki muualle ilomotus! Sanonpahan vaan..

• kannattaa laittaa hevostalli.net : iin...

• Hei!

Minulla olisi tarjota sinulle ylläpito hevosta joka on kiltti ja aikas pieni hevonen säkä149cm. Riippuu vain minkä tasoinen ratsastaja sinä olet ja minkälaisista hevosista sinulle on kokemusta, koska tämä hevonen ei kuitenkaan ole automaatti!!!

• En ole tuo kysyjä, mutta minä etsin tällä hetkellä ylläpitoon hevosta. On ollutt aijemminkin ylläpidossa hevonen. Ja olen 20 vuotias hevos kokemusta on useamman vuoden takaa. Missä päin heppa on? laitatko sähköposti osoitteesi tai puhelinnumerosi niin jutellaan lisää?

• minäkin etsin ylläpitoon n. 130-150cm ponia tai hevosta tuusulaan kivalle yksityistalille jossa harrasteluun olevat välinett.. kenttä, maastot ja rata.

• Kasvattajalta nf--poneja leasinkiin ja myyntiin. Katso www.raatilanratsupalvelut.fi

Ota yhteyttä
      045-2312368/Irja Laaksonen

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 175 pakolaista tulossa Suomeen

Sisäministeriö vahvisti IL:n tiedot: Suomi ottaa Välimeren pakolaisleireiltä enintään 175 alaikäistä tai yksinhuoltajaperheiden jäseniä https://www.il
      Maailman menoa
      259
      4469
    2. Suomeen tarvitaan minimipalkkalaki

Suomesta on tulossa yhä enmmän kurjien palkkojen ja nollatuntisopimusten maa. "Kansainvälisen kilpailukyvyn" nimissä erityisesti sisämarkkinoilla toim
      Maailman menoa
      173
      3597
    3. Kesämökkien hinnat romahtaneet

koska nuoret aikuiset eivät ole kiinnostuneita mökkeilystä. https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/d0e0b3ed-85bf-4388-ac02-3d6d1ef5a79b
      Maailman menoa
      104
      3505
    4. MOT mustamaalaa ja valehtelee.

Olen hetken jo katsellut näitä YLEN MOT ohjelmia ja olen huomannut kuinka paljon he antavat väärää tietoa ihmisille. Väärän informaation antamiseen r
      Yhteiskunta
      68
      2465
    5. Taas on yksityisautoilija paha ihminen

Taas on yksityisautoilija paha ihminen Traficomin tutkimus: ”Polttoaineen tulisi maksaa ainakin 2,26 euroa litralta, jotta autoilijat alkaisivat vähe
      Maailman menoa
      120
      1256