Jokaisen on kerran kuoltava, myös vanhojen urheilulajien?
"Mutta joka uskoo minuun, elää vaikka kuoleekin"(Jeesus)
"...Tai siis siihen saakka kunnes kuolee"(Agison)
"Mitä sen jälkeen?
"Henkensä(=sanansa) ,sielunsa(=tunteensa) ja kuvansa(=samannäköisiä!) elävät tulevien sukupolvien muistoissa "(Aukino)
Karmea LOPPU maailman jääkiekkoilulle?
7
108
Vastaukset
- YDINTÄ
"" Mutta kohta on 1. vihan aika ohi, sitä todistaa kesäolympialaisten määrän siirytminen määrään 27(Hertta-ässä)
Sitten alkaa rakkaus-sota, johon kestää 8 8 vuotta, kunnes hullut ja pimeät ihmiset pääsevät valtaan, ja possauttavat ydinpommeja vain ilokseen... - tyujjll
ILVES TULEE, OLETKO VALMIS?
- takaatulitaas
Eikö se ollu niin että julli tuli siinä Ilveksen KHL-mainoksessa, vai rassasiko se ipaa niin paljon että Ilveskin sai orkun?
- Matteus 20.9
Näin viimeiset tulevat ensimmäisiksi ja ensimmäiset viimeisiksi.
- Veikko.
Ja:"Joka itsensä ylentää se alennetaan". Mutta jos alentaa itsensä siksi että tulisi ylennetyksi, niin olipas ovelaa....
- laamataisinnep
HALLELUJA
- Uguvv29
Thuhkhigigi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293315- 1201321
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101265- 711028
- 581021
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1871006olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26957Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38921Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66900Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78855