Mitä olette mieltä Pall Mallista ja mitä suosittelette!

Idioottijorma

Noniin olen polttanut tähän mennessä vain vihreetä pall mallia ja ei se mitään erikoisempaa ole ollut. Saan kohta kaveriltani askin punaista Pall Mallia kun keitän sille kiljua :D Mitä mieltä olette kyseisistä savukkeista ja mitä tupakkaa suosittelisitte erityten, hinnasta viis!
Älkää sitten tulko kommentoimaan että tupakkaa tappaa yms. koska tiedän itsekkin miten tyhmää tämä on, kiitos vastauksista :)

11

562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cancer fun

Olet aloittamassa hienoa harrastusta, joka johtaa syöpään ja muihin sairauksiin.

• 85462969

cancer fun se jaksaa trollata.. taitaa olla tämä tupakkafoorumi koko sen elämä?

Asiaan. Pall Mall on tosi hyvä, eivät ole vielä itsestäänsammuvia Suomessa, eli ei ole sellaista huonoa jälkimakua ja sivuvaikutuksia niinkuin joillain voi tulla (pahoinvointia lisätyistä liimoista) Halpaakin on, 4,10 aski. Pall Mall, Smart ja Bonus eivät ole vielä noita. Itse pysyn ainakin noissa niin kauan kunnes muuttuvat.. ja sitten alan kääriä sätkiä.

Mut jos hinnasta viis ja maku etusijalla, niin voisin suositella Lucky Strikea. Nortti on myös kova jos pitää tuhdista punaisesta. :)

Jos vasta aloittelet polttelemaan niin kannattaa pitää se määrä alle 12 tupakkia/päivä. Nauttii savuista ja ei menekkään liikaa.

• jkljkljkljkljkljklj

Goldfield, Nortti ja Coltti eivät ole itsestäänsammuvia, enkä usko että Kent olisi

• Anonyymi

Itseasiassa Pall Mall oli se tupakka merkki jolla alun alkaen testattiin sitä sammuvaa paperia ja näin ollen varmasti ensimmäisiä joka niihin siirtyi.

• cancer fun

Nauti savusta, ja pian nautit syövästä!

• vitunpelle c======3

painuks vittuun?

• poika 17v

Punainen Marlboro on savukkeiden ehdoton kuningas.Älä kuitenkaan polta liikaa,ettei riippuvuutta pääse syntymään!

• 18v lukiolainen

Kyllä se riippuvuus voi yhdestä savukkeestakin tulla. Tämä tulee nyt noin vuoden polttaneelta.

• pppppppppppppppppppp

oikeesti cancer fun meeks vittuun?vittu ketään ei kiinnosta sun saatanan kommentointis vitun pelle!

• tupakki maistuu

nosiis pall mall on iha hyvää tupakkii. paitsi pall mallin sininen on aika kuivaa, vähän kuten belmontin sininen. mutta täs mun top 3 lista.

Sininen.
      smart
      LM
      chesterfield

Vihreä.
      pall mall vaaleanvihreä
      belmont vaalean vihreä
      LM vaalean vihreä

Punainen.
      colt
      punainen nortti
      smart

• 3232223232323

Pall Mall on askitupakkana aikamoista kuraa. Kyllähän tuotakin huppelissa polttelee, mutta ei säännöllisesti. Sätkätupakkana aivan toisissa sfääreissä, aika maukasta itse käärittynä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe