12 ,5 ikäinen nuori tyttönen itä-suomesta ja kaipailisin sähkärikaveria :) Pidän eläimistä, eniten koirista ja hevosista sekä muutamista urheilulajeista. Olen innokas kirjoittaja ja valmis vastaamaan sähköpostiviesteihin 1-2 kertaa päivässä, joskus vähemmän ja joskus enemmän harrastusten takia. Harrastan siis perus lenkkeilyä yksin, kavereiden ja koiran kanssa. Koiran koulutus on jokapäiväistä toimintaa, tavoitteissa on raahautua agilityyn ja näyttelyitä ravaamaan sen kanssa. Valokuvaan myös erittäin paljon ja joskus innostus piiretelemään, kirjoittamaan tarinoita tai kuuntelemaan musiikkia.
Toivoisin että olisit 12-14 ikäinen tyttö tai poika, mieluiten sellainen joka pitää eläimistä (pääasiassa koirista) :) Laitan sähkäriosotteen keskusteluun vasta sitten, kun joku muu on kirjoittanut tähän jotain järkevää. Ihan sen takia, että en halua mitään roskapostiviestejä tms..
Sähkärikavereita
jippiijee
3
111
Vastaukset
- siitäs sait
no mä kirjoitan
järkevää - jippijee
vera . jiihu @ gmail . com
- indepenceday
siis onks sun nimi vera? ootko blondi ja onko sulla sisaruksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764