Harmittaa kun Remu kiertää vielä. Tavallaan omat mahtavat muistot ja kokemukset vedetään ihan pois; kaikki se hyvä mitä toi bändi oikeasti aikoinaan edusti. Remu on remu mutta sais kyllä olla käyttämättä Hurriganes-nimeä. Remppa vois vaikka alkaa duunata taas suomeksi jotain huttua.
Tästähän on kirjoiteltu jo useammassa aloitteessa mutta ihan näin syvemmin ajateltuna: eikö teistä tuo ole vähän Hurriganesin maineen tuhraamista??
Hurriganes oli paras bändi mitä täältä on koskaan tullut; niin asenteeltaan kuin saundiltaan. Himit sun muut Bodomit ei ole kuin pikkupoikia sen ganesin rinnalla mitä itse diggasin läpi koko sen uran.
Nykytilanne vaan v-ttaa ja nuorille annetaan varsin paska kuva koko bändistä.
Aiheesta...
6
162
Vastaukset
- sillä siisti
Suoa vaan ottaa päähän koska sustakin on tullut läskimooses eikä
tukkaakaan ole paljoa jälellä. Muniasi et ole nähnyt 15 vuoteen kun kahden peilin avulla. Totuus on se että sinä ja remu olette ihan helvetin v a n h o j a, aika on ajanut teistä ohi.- Aika ajoi ohitseni
Mieti: sama on sinulla edessä eli jos aiot elää pitkään, ainoat vaihtoehdot ovat 1) VANHETA 2) KUOLLA POIS :)
- Siistii sillä Get on
Läskimooses, mitä se on? :)
Hurriganes Live aivan pikapuoliin ulkona! That's Rock
Yeah, pidetään Hurriganes palsta elossa... - Tyytyväinen fani
Olen ollut Hurriganesfani vuodesta 1976 ja edelleen jatkuu... keikoille lähdin mukaan heti kun pääsin ja kun ajokortin sain vuonna 1982, mahdollisuudet kasvoivat hurjasti! Olen nähnyt bändin monessa muodossa - kuten sinäkin ja henk.koht. koin Cissen ja Remun tärkeimmiksi. Häkkisen mukana kuoli paljon pois.
Kuitenkin, edelleen käyn Remun keikoilla aina kun suht lähellä esiintyy ja olen tosi onnellinen, että hän jaksaa keikkailla! Sydämeni muljahtaa pelkästä ajatuksesta, ettei enää pääsisi keikoille fiilistelemään. Minua ei haittaa tuo Hurriganes-nimen käyttö; luotan siihen, että nuoriso on fiksua ja ymmärtää tämänkin jujun... miksi verrata tätä nykyistä kokoonpanoa ym siihen 70-luvun vastaavaan? Nautitaan tästä!!
Remulle paljon terveisiä ja KEIKOILLA TAVATAAN!! - ullis63
Just oli paikallislehdessä nuorista 12-14 v pojista, jotka oli saaneet uuden reenikämpän. Ja yllätys oli iso et poikain yks suosikeista oli Hurriganes! Oma poika piti bileet ja yllätys yllätys Ganeshan siellä raikas, vanhan rouvan sydäntä lämmitti et nykynuoret tietää Ganesin!
- lissuliganes
Maryjanres on vaan niin parempi kuin nykyinen. Viime keikalla soitti jopa paremmin kuin alkuperäinen!! Remun pitäis tai PITÄÄ lopettaa koska maryjanes korjaa potin!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818