Aiheesta...

jaskariganesman

Harmittaa kun Remu kiertää vielä. Tavallaan omat mahtavat muistot ja kokemukset vedetään ihan pois; kaikki se hyvä mitä toi bändi oikeasti aikoinaan edusti. Remu on remu mutta sais kyllä olla käyttämättä Hurriganes-nimeä. Remppa vois vaikka alkaa duunata taas suomeksi jotain huttua.
Tästähän on kirjoiteltu jo useammassa aloitteessa mutta ihan näin syvemmin ajateltuna: eikö teistä tuo ole vähän Hurriganesin maineen tuhraamista??
Hurriganes oli paras bändi mitä täältä on koskaan tullut; niin asenteeltaan kuin saundiltaan. Himit sun muut Bodomit ei ole kuin pikkupoikia sen ganesin rinnalla mitä itse diggasin läpi koko sen uran.
Nykytilanne vaan v-ttaa ja nuorille annetaan varsin paska kuva koko bändistä.

6

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sillä siisti

      Suoa vaan ottaa päähän koska sustakin on tullut läskimooses eikä
      tukkaakaan ole paljoa jälellä. Muniasi et ole nähnyt 15 vuoteen kun kahden peilin avulla. Totuus on se että sinä ja remu olette ihan helvetin v a n h o j a, aika on ajanut teistä ohi.

      • Aika ajoi ohitseni

        Mieti: sama on sinulla edessä eli jos aiot elää pitkään, ainoat vaihtoehdot ovat 1) VANHETA 2) KUOLLA POIS :)


    • Siistii sillä Get on

      Läskimooses, mitä se on? :)
      Hurriganes Live aivan pikapuoliin ulkona! That's Rock

      Yeah, pidetään Hurriganes palsta elossa...

    • Tyytyväinen fani

      Olen ollut Hurriganesfani vuodesta 1976 ja edelleen jatkuu... keikoille lähdin mukaan heti kun pääsin ja kun ajokortin sain vuonna 1982, mahdollisuudet kasvoivat hurjasti! Olen nähnyt bändin monessa muodossa - kuten sinäkin ja henk.koht. koin Cissen ja Remun tärkeimmiksi. Häkkisen mukana kuoli paljon pois.
      Kuitenkin, edelleen käyn Remun keikoilla aina kun suht lähellä esiintyy ja olen tosi onnellinen, että hän jaksaa keikkailla! Sydämeni muljahtaa pelkästä ajatuksesta, ettei enää pääsisi keikoille fiilistelemään. Minua ei haittaa tuo Hurriganes-nimen käyttö; luotan siihen, että nuoriso on fiksua ja ymmärtää tämänkin jujun... miksi verrata tätä nykyistä kokoonpanoa ym siihen 70-luvun vastaavaan? Nautitaan tästä!!

      Remulle paljon terveisiä ja KEIKOILLA TAVATAAN!!

    • ullis63

      Just oli paikallislehdessä nuorista 12-14 v pojista, jotka oli saaneet uuden reenikämpän. Ja yllätys oli iso et poikain yks suosikeista oli Hurriganes! Oma poika piti bileet ja yllätys yllätys Ganeshan siellä raikas, vanhan rouvan sydäntä lämmitti et nykynuoret tietää Ganesin!

    • lissuliganes

      Maryjanres on vaan niin parempi kuin nykyinen. Viime keikalla soitti jopa paremmin kuin alkuperäinen!! Remun pitäis tai PITÄÄ lopettaa koska maryjanes korjaa potin!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe