Ilves-Teatteri etsii uusia jäseniä!!!
pääsykokeet 16.-18.9
Lisätietoa nettisivuilla www.ilvesteatteri.com ja facebookissa
http://www.facebook.com/event.php?eid=101313789973949
Tule mukaan viettämään hauskaa viikonloppua mahtavien ihmisten seurassa: tutustu teatteriimme, tapaa uusia ihmisiä ja saa uusia kokemuksia!
Tervetuloa!
Mari
ILVES-TEATTERI HAKEE UUSIA JÄSENIÄ ENSI VIIKOLLA!!
3
165
Vastaukset
jooooooooo.voiks ottaa teltan mukaan.vai maksaaks joku majoittumisen.
- Lkjh22
Vielä vaan pitäisi odotella se pari kolme vuotta että pääsee hakemaan, muuttoa Helsinkiin odotellessa... Onko harrastajateattereihin olemassa joitakin 'rajoituksia', jotka kuuluisi läpäistä, esim. avustajana oleminen tms? En ole itse päässyt hankkimaan minkäänlaista 'virallista' näyttelemiskokemusta, miten harrastajateattereissa suhtaudutaan meihin todella vähän kokemusta saaneisiin, onko mitään mahdollisuuksia päästä mukaan? Toivon todella vastausta. :)
Harrastajateatterit on harrastajateattereita. Jos olettamuksena mukaanpääsemiselle olisi että ehdottomasti pitää olla aikaisempaa kokemusta, niin eihän pitkällä tähtäimellä harrastajateattereihin löytyisi näyttelijöitä, koska jostakin se ensimmäinen kokemuskin on saatava. Eli eiköhän kaikkiin harrastajateattereihin voi hakea taustasta riippumatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1367580KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4237051Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693593Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521373216Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092754Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442298- 1261926
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231793Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261556Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457