Arin ja Mauron projekti

==MauronMaiden)00

http://suosikki.fi/viihde/uutiset/nain-ari-koivunen-elattaa-nykyisin-itsensa

"Ari elättää itsensä tekemällä duo- ja coverkeikkoja.

– Tällä hetkellä duunaamme Mauro Garganon kanssa uutta, ihan erilaista projektia, joka kulkee käsittääkseni mun nimellä, Ari vihjaa."

Minkähänlainen projekti mahtaa olla kyseessä.

10

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmmm....

      Mitä te haluisitte sen olevan? :D

      • mmmmmm:::::

        Mä haluaisin kuulla Arin laulavan punkkia ja/tai sellasta Kingston Wall tyylistä musaa. Mut tuskin tulee tapahtumaan.


      • joo............

        Projektist on vähän vaikee sanoo, mut Ari vois vetää sellasen keikan mis se laulais yleisön (tai mun) toiveita :) last in line, dig up her bones, sonata arctican shy & replica, Olavi Uusivirran nuku pikkuinen (paitsi sit tulis tippa), perinteisiä don´t cry, nothing else matters, remember, tehosekoittimen hetken tie on kevyt ja lisäks sen omaa ja amoralin tuotantovata.... Mä oon suunnitellu setin valmiiks :D


    • G-Ari G-Argano

      Jotain Jenni Vartianen -tyylistä poppia syvällisillä lyriikoilla, joka nostaisi Arin takaisin huipulle.

      • ihan tosi?

        Ari varmaan repes :D


      • CoolFaceTrololo
        ihan tosi? kirjoitti:

        Ari varmaan repes :D

        Miksi olisi revennyt?

        Voisit katsoa vaikka tämän videon kohdasta 6:40 alkaen

        http://www.youtube.com/watch?v=9lUHzoT7ZTg


      • mut....
        CoolFaceTrololo kirjoitti:

        Miksi olisi revennyt?

        Voisit katsoa vaikka tämän videon kohdasta 6:40 alkaen

        http://www.youtube.com/watch?v=9lUHzoT7ZTg

        Siihen nähden et mitä se keikoilla on vetäny....... en vaan osaa kuvitella sen lauleskelevan et missä muruseni on? :D Juicen tyyppinen sit taas.....


      • syvällistä
        mut.... kirjoitti:

        Siihen nähden et mitä se keikoilla on vetäny....... en vaan osaa kuvitella sen lauleskelevan et missä muruseni on? :D Juicen tyyppinen sit taas.....

        eikös se charlotan kanssa just vetänyt tollasen muruseni biisin ja sehän oli mauron sävellys


      • no mut
        syvällistä kirjoitti:

        eikös se charlotan kanssa just vetänyt tollasen muruseni biisin ja sehän oli mauron sävellys

        sehän veti vaan taustalla........ihan kiva rilluttelu..... mut miten ois duran duran slightly örinällä? :D duuurrrrrraaaaannnduuurrrrrrrrrrraaaaannnnn......


    • dängdägädäng

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe