Onko kellään kokemusta "super"orgasmista, so. eturauhasta kiihottamalla saavutettavaa orgasmia ilman siemensyöksyä?
Netissä on videoita, joissa orgasmi ravistelee koko kroppaa ja kestää monta minuuttia.
Itse olen Aneroksen avulla päässyt hyvin lähelle, mutta viimeinen silaus on jäänyt tulematta. Kropassa on ollut väristyksiä ja ravistuksia, jotka tuntuvat jänniltä, mutta eivät varsinaisesti tyydyttäviltä tai orgasmilta. Tuntemukset saavat kyllä pulssin kohoamaan ja vahingossa tulee äänneltyä ja kropasta ikään kuin löytyy uusia lihaksia.
Onko kukaan kokenut, voisitko kuvailla miltä tuntuu? Olenko oikeilla jälijllä? Onko vinkkejä, mitä pitäisi tehdä?
"Super"orgasmi?
13
6181
Vastaukset
- An-Eero
Olet oikeilla jäljillä : ) Kuvaamillasi tuntemuksilla olet jo matkalla kohti superorgasmia, mitä se sitten kenenkin kohdalla tarkoittaa. Itselläni meni puolisen vuotta, ennen kuin mitään erikoisempaa alkoi tapahtua ja kuvittelin jo koko Aneroksen olevan turhaa hypetystä.
Suurin virhe Aneroksen kanssa touhutessa on ajatella, että eturauhasorgasmilla olisi jotain tekemistä "perinteisen" seksin kanssa. Mitä enemmän yrität, sitä todennäköisemmin et koe mitään erikoisempaa. Erektiolla ei ole mitään tekemistä orgasmin kanssa, eikä esim. minulla seiso yleensä koskaan kun saan orgasmin Aneroksen avulla.
Mikä Aneroksen malli sinulla on? Itselläni on SGX, MGX ja Helix-mallit. SGX on aivan liian pieni, sillä en ole saanut yhtään orgasmia. MGX sitä vastoin tuottaa takuuvarman orgasmin kuten myös Helix, joka on näistä suurin. Mallistossa on vielä Progasm ja Maximus, joista Progasmin aion vielä hankkia. Isommat painavat eturauhasta voimakkaammin, jolloin myös tuntemukset ovat voimakkaampia.
Parhaat orgasmini ovat olleet seuraavanlaisia: asetan Aneroksen sisään ja rentoudun muutaman minuutin. Sitten alan supistella sulkijalihaksella hitaasti ja hetken päästä lisään "nopeutta". Jossain vaiheessa tahdosta riippumattomat lihakset ottavat homman hoitoonsa ja Aneros liikkuu kuin itsestään hengityksen tahtiin, joka kiihtyy ja kiihtyy. Usein koen, että olen aivan kuin kehoni ulkopuolella ja kuuntelen kuin sivullinen omaa ääntelyäni. Sydän takoo kuin pajavasara ja käsistä ja jaloista lähtee tunto, eikä niitä pysty liikuttelemaan. Olen aivan kuin halvaantunut. Samoin kasvot ja pää kihelmöivät ja kasvot vääntelehtivät hallitsemattomasti. Tämän jälkeen alkavat hallitsemattomat värinät ja nykimiset kehossa jotka etenevät aaltomaisesti uudelleen ja uudelleen. Koko orgasmi alusta siihen hetkeen kun olo on ihanan raukea ja totaalisen rentoututunut, kestää ehkä 5-10 minuuttia.
Itse olen sitä mieltä, että jokaisen pitäisi kokea tällainen orgasmi. Omasta mielestäni tavallinen miehen 10 sekunnin orgasmi yhdynnässä tai masturboidessa ei ole yhtään mitään tuohon verrattuna. Aneros-orgasmi on toisaalta niin koukuttava, ettei ilman sitä voi olla kun makuun pääsee.
Kiteyttäisin asian vielä niin, ettei Anerokselta voi ottaa yhtään mitään mutta siltä voi saada ylimaallisia kokemuksia kun on avoimin mielin ja antaa asioiden vain tapahtua jos ne ovat tapahtuakseen. Tämä on ehkä kiireiselle nykyihmiselle joskus vieras ajatus.- Kalle Y.X.
Malli on MGX. Hyvä tietää, että oikealla tiellä ollaan. Ei mullakaan seiso, eikä oikein voi sanoa että tahdosta riippumattomat lihakset olisivat kovin isossa roolissa. Kuinka tärkeää on, että Aneros pääsee liukumaan edestakaisin? Luulen, että mulla on huonoa liukkaria (vaikka onkin ihan alan kaupasta), vimpain pysyy paikallaan eikä juuri liu'u eestaas.
- Mukava peli
Käytän pehmeää anustappia, värisevä malli, neljä nopeutta. Kaikista hitain on paras, tappi sisään, selälle, jalat koukussa. Odottelen muutaman minuutin ja samoin sitten hitaasti supistella takapuolta ja sulkijalihaksta.
Alle viisi muínuuttia alkaa tapahtua, kokemus on hyvin samanlaisen, mitä kerrot. kulli ei seiso, spermaa ei tule. Kestää n. 10 minuutia. Joskus saatan kokeilla vielä 20 min.päästä uudestaan, yleensä ei jaksa. - An-Eero
Kalle Y.X. kirjoitti:
Malli on MGX. Hyvä tietää, että oikealla tiellä ollaan. Ei mullakaan seiso, eikä oikein voi sanoa että tahdosta riippumattomat lihakset olisivat kovin isossa roolissa. Kuinka tärkeää on, että Aneros pääsee liukumaan edestakaisin? Luulen, että mulla on huonoa liukkaria (vaikka onkin ihan alan kaupasta), vimpain pysyy paikallaan eikä juuri liu'u eestaas.
Kyllä sen pitää liikkua mutta lihasten hallinnan opettelukin kestää oman aikansa. Tahdosta riippumattomat lihakset alkavat toimia vasta sitten kun homma ns. karkaa käsistä eli et pysty enää itse kontrolloimaan mitä tapahtuu. Siitä tulee juuri se ulkopuolisuuden tunne, joka itse asiassa on aika hurja : ) Itse supistelin alussa lantionpohjan lihaksia, enkä saanut Anerosta liikkumaan mutta aikani kun treenasin, opin erottamaan lantionpohjan lihasten ja peräaukon supistajien toiminnan toisistaan. Käyttämäni liukkari on vesipohjaista koska käytän samaa myös Fleshlightin kanssa, Toyfluid-merkkistä.
- Anerkki
Kalle Y.X. kirjoitti:
Selvästikin Kalle on menossa oikeaan suuntaan. Kannattaa tosiaan ottaa Aneros enemmänkin rentouskeinona kuin seksinä. Mulla se on ollut käytössä yli kolme vuotta. MGX, Maximus ja Progasm malleilla olen kaikilla saanut mahtavia kokemuksia. Kokemukset muuten ovat erittäin samanlaisia kuin An-Eerolla.
Mulla suurin este super-O:n saamiseen oli se, että kivesten ja peppureiän välissä oleva sweet-spot on paljon ylempänä kuin mihin ns. etukahva (p-tab) osuu. Olenkin taivutelut niitä varovasti ensin kuumentaen ja käyttänyt esim. kumitulppaa kahvan jatkeena. Myös eri asennoissa p-tabin saa osumaan paremmin juuri oikeaan kohtaan.
Liukkariin kannattaa panostaa. Teen myös kunnollisen tyhjennyksen ja huuhtelun ennen sessiota. Sitten pienellä lääkeruiskulla 3-5 ml liukkaria suoraan sisään ja Aneroksen pintaan niin paljon kuin tarttuu. Mulla on ollut monenlaisia liukkareita käytössä, mm. kasviruokaöljy, normaali ihovoide sekä silikoni että vesipohjaisia liukkareita. Silikonia ei varmaan kannata käyttää juurikaan sisäisesti. Mun havainto on, että määrä vaikuttaa enemmin kuin laatu, ainakin jos ei nyt monen tunnin sessioita harrasta.
Toivottavasti näistä kokemuksista on jotain iloa sinullekin. Toivon mukavia hetkiä Aneroksen kanssa.
- m40..........
saan eturauhas orkun helposti suihkuttamalla vettä pyllyreikään,eturauhanen tuntuu vasemmalla puolella,sitä kun aikansa suihkuttaa tulee aivan mahtava kihelmöivä/kutittava tunne eturauhaseen jota kestää ja kestää kunnes lopetat suihkuttelun
- Riuttala seppo 36v.
Ei varmaankaan mulla sellaisesta ole kokemusta, mut on kyllä aika superorgasmi laueta, kun samalla on hieromasauva pepussa.
- Nainen 24
MITÄ VITTUA MIEHET KÄYTÄTTE HIEROMASAUVVAA T:Nainen 24
- ruåzin malliin
No tuntuu nykyään monilla "miehillä" olevan samantyyppistä sexuaalista suuntautuneisuutta kuin eräällä presidenttiehdokkaalla (joka pääsi toiselle kierrokselle, mutta ei tullut valituksi).
Me suomalaiset heteromiehet aletaan kohta olla sexuaalinen vähemmistö....- kunientivanahaan;)
Jooo. Seksi on parasta pimeässä 50-luvun malliin ja omaan kehoon ei saa tutustua...
Voi vittu millaisia mielipiteitä saa vielä nykyaikana lukea. Kohta kai miesten masturbaatiokin on homostelua. Mutta ei miesten eturauhasen hieronta mitään hyvää tee. Muuten vaan naisetkin (jotkut vapaamielisimmät) antavat miehilleen nautintoa juuri silleen.
Jatkakaa ihan rauhassa mielikuvituksellista seksiänne ruåtsin malliin ja Nainen 24:n opastuksella...:DDDD
- Kokemusta on paljon
Tyttöystävän peräreikä antaa superorgasmin.
http://www.xvideos.com/video1490469/delicate_young_girl_gets_pounded_in_her_ass - Myyttinen heteromies
Se nyt vaan on raaka fakta että pyllyn puolelta on mahdollista saada kivoja tuntemuksia heteromiehenkin. Ei se persauksen kanssa pelaaminen homoksi tee.
Homot on katsokaas näitä jotka viehättyvät muista miehistä. Jos et halua miehen rassaavan kakkostasi niin etpä silloin homo/bi ole.
Eiköhän se kuitenkin ole jokaisen oma asia mistä saa hyvän olon (lain rajoissa) ja turha siihen on alkaa muiden moralisoimaan. - Utelias Aneros
Kiinnostus heräsi tästä aiheesta. Kysymys kuuluukin että missä asennossa tuo härveli toimii parhaiten? Kyljellään? Selin makuulteen? Vatsalteen? Onko teillä polvet koukussa vai suorassa? Sekä onko joku kokeillut sen käyttöä myös normi yhdynnän aikana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244716- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483125- 542667
- 2062621
- 512599
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322400- 1522338
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081539