Ei liene kovin vaikea ennustaa ettei tuollainenkaan ole kuin ajankysymys. Näihin päiviin asti onkin ollut suorastaan ihmeellisen rauhallista, ja erilaiset idioottilaumat ovat eläneet lähes veljellisessä yhteisymmärryksessä.
Kun tila alkaa kaventua on aloitettava oman reviirin puolustaminen, sillä ymmärtäähän siitä yksinkertaisemmatkin suivaantua, kun ulkopuolelta tulee rahan- ja vallankaappajia.
Mielestäni Suomessa ei ole vielä nähtykään oikeita jengisotia, vaan ne saa vielä odottaa toista aikaa ja hetkeä kun yhteenottajina nähdään ne joita liivit kantaa ja pitävät pystyssä.
(Ei siis oikeita miehiä jotka kantavat liivejä)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poliisi pelkää moottoripyöräjengien välien kiristymistä, kertoo Helsingin Sanomat. Poliisi pitää moottoripyöräjengejä järjestäytyneenä rikollisuutena.
Viimeisten 10 vuoden aikana jengit ovat levittäytyneet niin voimakkaasti, että poliisi pelkää yhteenottoja, Helsingin Sanomat kertoo.
Viimeksi Suomessa nähtiin verinen jengisota 1990-luvulla.
- On tullut erilaisia yhteenottoja, jotka viittaavat jälleen välien kiristymiseen. Myös Saksassa ja Tanskassa Helvetin enkelit ja Badidos ovat olleet sotajalalla. Nämä ovat kansainvälisiä rikollisorganisaatioita, joten asetelmat heijastuvat ulkomailta tännekin, sanoo keskusrikospoliisin rikoskomisario Jussi Oksanen
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/115562-hs-jengisota-tulee-suomeen
Jengisodat tulee Suomeen?
207
4988
Vastaukset
- Helvetin Rambo
Mut mikä jengi voittaa? Ketkä on niitä kaikista vakuuttavimpia?
- superpersu
Kyllä persut voittaa.
- Kulakki Persjunen
AK-47 Nerds on kuulemma kova jengi tuolla Pörsänperällä. Hamstraavat kovaa kyytiä vanhoja Doom-räiskintäpelejä treeniä varten.
- oikkesti
HUI KU PELOTTAVAA !! kauheeta on jos tullee sellassii
- persuper
superpersu kirjoitti:
Kyllä persut voittaa.
Onks kaikki muutkin persut ostaneet jo harrikat ja liivit ?
- Kyllä se olisikin
superpersu kirjoitti:
Kyllä persut voittaa.
jengeille aikamoinen JYTKY. Putois populaa harrikoiden seljääst kuin pohojanmaalla perunat peräkärrystä. Nuo sporstereilla ajavat flikat on kaikista pahimmat mopooilijat. Vaikka olis parta. Ja iliman apupyööriää huristavat selkä kenoos ja töppöset eres, niinko eivät prätkää eres nähnee olis. Voi voi kun tulisivat tänne pohojanmaalle kättemme iloiksi...
- samivi
joo alottaisin jutun niin että meitä on moneen junaa(tälläkin palstalla näköjään)...valittajia jne. Haluisin oikeasti kysyä miksi kun nyt koskee jengejä mukamas tämä keskustelu ja siihen muka liittyvää rikollisuutta miksi bandidos,helvetin enkelit ym seurat joita on lukuinen määrä niin miksi täytyy harjoittaa rikollista toimintaa? olisiko mahdollista että kyseiset kerhot harrastaisivat vain sitä m-pyöräilyä ilman rikollista toimintaa? vaikka eihän se "taida onnistua":).Enkä voi uskoa oikeasti että ovat muka todella perheellisiä aikuisia jotka tälläista toimintaa harrastaa koska ei silloin perheestä paljon välitä! Pientä keskustelun aihetta!!!!!!!!!!!!!!Ei hemmot ainakan minua vakuuta.
- hah...
superpersu kirjoitti:
Kyllä persut voittaa.
juu, mut ku persus voittaa ni se yks sanoo taas et ku muut ei leiki mun kanssa niinku mä haluun ni mä meen kotii...
- 1+1=Ö
samivi kirjoitti:
joo alottaisin jutun niin että meitä on moneen junaa(tälläkin palstalla näköjään)...valittajia jne. Haluisin oikeasti kysyä miksi kun nyt koskee jengejä mukamas tämä keskustelu ja siihen muka liittyvää rikollisuutta miksi bandidos,helvetin enkelit ym seurat joita on lukuinen määrä niin miksi täytyy harjoittaa rikollista toimintaa? olisiko mahdollista että kyseiset kerhot harrastaisivat vain sitä m-pyöräilyä ilman rikollista toimintaa? vaikka eihän se "taida onnistua":).Enkä voi uskoa oikeasti että ovat muka todella perheellisiä aikuisia jotka tälläista toimintaa harrastaa koska ei silloin perheestä paljon välitä! Pientä keskustelun aihetta!!!!!!!!!!!!!!Ei hemmot ainakan minua vakuuta.
http://2.bp.blogspot.com/-7B0EqSojQ9g/Tl96DII0PmI/AAAAAAAAIS8/fsZcWf9Yj6o/s1600/R5283173.jpg
- Brax vastaa
"Muiden Pohjoismaiden tilanne on vielä pahempi kuin meillä. Ruotsissa uudet ryhmittymät ovat etnisellä pohjalla. Meillä puolestaan on mahdollisuus tehdä asiat paremmin kotouttamalla maahanmuuttajat muun muassa kielenopetuksella ja työllistämällä heidät, Brax arvioi Uudelle Suomelle."
Varmasti niin, sillä Suomea ei koske mikään mikä on tapahtunut muualla, koska meillä osataan tehdä asiat niin hyvin. Turha on siis pelätä maahanmuuttajien ja moottoripyöräjengien yhteenottoja..Suomessa!
Kylläkin kaikkialla muualla..
Ihmekkkös tuo kun meillä on noin ääärettömän älykkkäät ministerit.
Tässä kirjoitus samasta aiheesta:
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/53105-jengisota-suomeen-ministeri-brax
Voihan perkele.- aikapommi5
Sanos muuta... oon itse mamujen kotouttamisen kanssa päivittäin tekemisissä
ja ajat sitten todennut että metsään menee niin että rytiseee koko Suomen mamupolitiikka! Ollaan vielä isossa kusessa niiden kanssa tässä maassa, koska ollaan haukattu aivan liian iso pala nieltäväksi. Järki käteen ja nopeasti! - LOL :D
Moottoripyöräjengit on jotain niin naurettavaa! Ei niissä ole mitään järkeä ja vielä aikuisia ihmisiä, voi nolous sentään! Tunnen itseni aika fiksuksi, vaikka olenkin vasta 16, kun kuulen juttua näistä tyypeistä:D
HAHAAHAAAAAAAAA! - noloko olen?
LOL :D kirjoitti:
Moottoripyöräjengit on jotain niin naurettavaa! Ei niissä ole mitään järkeä ja vielä aikuisia ihmisiä, voi nolous sentään! Tunnen itseni aika fiksuksi, vaikka olenkin vasta 16, kun kuulen juttua näistä tyypeistä:D
HAHAAHAAAAAAAAA!et tiedä ko toiminnasta mitään joten et voi sanoa noin..
suosittelen tutustumaan ko harrastukseen ennenko alat mitää vittuilee muka fiksuna.. huhhuh..
tiesitkö että niiden liivin alla on ihan tavallisia perheellisiä ihmisiä unelmineen ja haluineen.. heillä vain on harrastus.. onko se jotenkin noloa olla harrastamassa sitä mistä itse pitää???
itse tiedän kerhojen toiminnasta pikkuisen..ja voin sanoa et siinä ei ole mitään noloa eikä hävettävää.. heillä vain on omat sääntönsä joista pidetään kiinni.. - Pojat on poikia...!
noloko olen? kirjoitti:
et tiedä ko toiminnasta mitään joten et voi sanoa noin..
suosittelen tutustumaan ko harrastukseen ennenko alat mitää vittuilee muka fiksuna.. huhhuh..
tiesitkö että niiden liivin alla on ihan tavallisia perheellisiä ihmisiä unelmineen ja haluineen.. heillä vain on harrastus.. onko se jotenkin noloa olla harrastamassa sitä mistä itse pitää???
itse tiedän kerhojen toiminnasta pikkuisen..ja voin sanoa et siinä ei ole mitään noloa eikä hävettävää.. heillä vain on omat sääntönsä joista pidetään kiinni..Mää olen sitä mieltä, että jotka noiden mopojen ja mönkijöiden kanssa pelaa. Niillä on lapsuudessa jäänyt jotain leikkejä kokematta. Akuiset äijät säheltää jossain jossain kerhoissa rassaamassa mopoja tai mönkijöilllä pitää päristellä metsäässä. Voiko olla lapsellisempiä aikuisia ihmisiä enään maan päällä???
Toiset tykkää leikkiä rosvoa ja poliisia vielä päälle! Pitäs aukasta hiukkasen silmiä ja hankkia elämä! - 21
Pojat on poikia...! kirjoitti:
Mää olen sitä mieltä, että jotka noiden mopojen ja mönkijöiden kanssa pelaa. Niillä on lapsuudessa jäänyt jotain leikkejä kokematta. Akuiset äijät säheltää jossain jossain kerhoissa rassaamassa mopoja tai mönkijöilllä pitää päristellä metsäässä. Voiko olla lapsellisempiä aikuisia ihmisiä enään maan päällä???
Toiset tykkää leikkiä rosvoa ja poliisia vielä päälle! Pitäs aukasta hiukkasen silmiä ja hankkia elämä!Kaikkihan on turhaa. Mitkä ovat sinun turhuuksia? Jos niitä ei ole, niin kerro nyt meille mitä saa tehdä ettei ole lapsellinen ja leikkivä. Mikä on aikuismaista tekemistä ja vihdettä? Ja miksi kaikkien pitäisi olla kiinnostuneita samoista asioista ollakseen jokin nimitetty: "poika" tai "äijä" haha.
Ja oikeesti sä et tiedä mitä kaikkea liittyy mönkiöihin ja mopoihin, sitä että miksi niillä ajetaan tai miksi juuri ne on valittu toisten mahdollisuuksien sijaan kulkuvälineenä tai harrastuksena. - lyt
HAHAAHAAAAAAAAA!sama tyyppi paini-palstalla vihaa mamuja,on tainnu tulla mamuilta omalle pojalle pataan.
- hevissä
HAHAAHAAAAAAAAA!Kuule Äidin Rinnoilla elävä tirri.ÄLÄ Yritä olla jotain MITÄ ET IKINÄ TULE OLEMAAN.!
Pitäiskö "AIKUISTEN" Sit olla jo paapomassa.......Jeah"! - völkerball
HAHAAHAAAAAAAAA!nimimerkin takaa on helppo huudella
noloko olen? kirjoitti:
et tiedä ko toiminnasta mitään joten et voi sanoa noin..
itse tiedän kerhojen toiminnasta pikkuisen..ja voin sanoa et siinä ei ole mitään noloa eikä hävettävää.. heillä vain on omat sääntönsä joista pidetään kiinni..Jep. Helppohan sitä on huudella niiden nimimerkkien takaa.
Monikaan kerhot ei oo niitä outlaw kerhoja, joissa homma on ehkä
hieman erilaista.
Itselläkin perhettä siunaantunut ja normaali duunit tehdään, niinkuin kuuluukin. Sen lisäksi on sitten näitä moottoripyöräharrastuksia. Suosittelisin myös tutustumaan hieman enempi erimaiden moottoripyöräkerhojen historiaan.
Mikäli ihmiset pitävät kerho/clubitoimintaa outona, niin ehkä sitten "kaikki" harrastustoiminta on heistä hölmöä. Turha kantaa sitä hifkin pelipaitaa, tai Futiskerhon verkkaritakkiakaan yllänsä, jos kerran nahkaliivi ei ole sopiva asuste harrastukseen, jossa asvaltti ihottumaa saattaa syntyä.
- GANSTA, GANSTA...
BLOW MY DICK SUCKER!
- ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´
älä uhoa simpanssi.kolahtaa vielä omaan nilkkaan!!
- mabel hirvo
ällöööööööö on todella älä viitti GANSTA hyyyyi::::::
...................... totta on
- @@
En kuulu mihinkään jengiin. En pelkää.
- 2+15
eikös rikollisryhmiin kuuluminen ole kriminalisoitu?
kaikki rikolliset jengit työleirille loppuiäksi, siinähän saataisiin hinnaoiltaan kilpailukykyistä tuotetta vientiin.
helppoa eikö vain jos vain päättäjissä olisi munaa.
vahvoja johtajia kaivattaisiin taas, niitähän ei ole ollut kymmeniin vuosiin.- mk
Se pitää tositaa ja kun suomessa on kokoontumis ja järjetäymisoikeus ja niin edelleen. Eihä mitään muutakaan seuraa tai ryhmityymää voisa kieltää ennen kun on todisteita että ovat rikollisjärjestöjä.
- Ei siltä näytä
että rikollisryhmiin kuulyminen olisi kriminalisoitu. Tähän on tultu koska lakeja ovat hyväksymässä hienostoneidit ja niihin verrattavat muut tekijät, jotka eivät milloinkaan omakohtaisesti joudu tekemiseen todellisten ongelmien kanssa, olipa lait minkalaisia tahansa.
Helppo on aitiosta katsella alaspäin kansan elämää kun itse ei siihen joudu osallistumaan.
On totta että tämä maa ja koko läntinen Eurooppa suorastaan huutaa vahvoja johtajia mutta vieläkö sellaisia löytynee, ja onko heillä mahdollisuus nousta kaikenlaisten "ymmärtäjien" takaa ansaitulle paikalleen. - 2+15
mk kirjoitti:
Se pitää tositaa ja kun suomessa on kokoontumis ja järjetäymisoikeus ja niin edelleen. Eihä mitään muutakaan seuraa tai ryhmityymää voisa kieltää ennen kun on todisteita että ovat rikollisjärjestöjä.
no onhan siitä todisteita vaikka kuinka paljon määrättyjen jengien kohdalla.
yksi todiste on jo se että poliisi epäilee jengisotia.
käytä järkeesi. - miksi suvaitaan?
2+15 kirjoitti:
käytä järkeesi.Minäkin olen tuota ihmetellyt, että miksi noiden rikollisjärjestöjen annetaan rauhassa rehottaa ja kantaa merkkejä, jotka tiedetään saatavan ainoastaan esim. henkirikoksen tekemisestä tms. Miten paljon järjestön jäsenien täytyy tehtailla rikoksia että järjestö voidaan luokitella rikollisjärjestöksi? Eiköhän alkaisi riittää näyttö jo tiettyjen jengien osalta. Vuosikymmenien data löytyy tekemisistään.
- motoristi m ja n
2+15 kirjoitti:
käytä järkeesi.HYVÄ! TAPPAKAA TOISENNE,MUTTA PYSYKÄÄ NIIN KAUKANA IHMISASUTUKSESTA ETTÄ YKSIKÄÄN LAUKAUS EI KANNA YHDENKÄÄN SIVULLISEN KUULEVIIN KORVIIN!! PÄÄSTÄÄN EROON TEISTÄ.
- parapsyko
Ei siltä näytä kirjoitti:
että rikollisryhmiin kuulyminen olisi kriminalisoitu. Tähän on tultu koska lakeja ovat hyväksymässä hienostoneidit ja niihin verrattavat muut tekijät, jotka eivät milloinkaan omakohtaisesti joudu tekemiseen todellisten ongelmien kanssa, olipa lait minkalaisia tahansa.
Helppo on aitiosta katsella alaspäin kansan elämää kun itse ei siihen joudu osallistumaan.
On totta että tämä maa ja koko läntinen Eurooppa suorastaan huutaa vahvoja johtajia mutta vieläkö sellaisia löytynee, ja onko heillä mahdollisuus nousta kaikenlaisten "ymmärtäjien" takaa ansaitulle paikalleen.Oletko SINÄ edes nähnyt yhtä ainoaa aitoa kerholaista livenä? Kyllä Suomen kansa on näköjään saanut johtajansa,minkä ovat ansainneet! Koko ajan kiristetään ihmisten vapauksia(siis normaalikansan)sillä verukkeella että nyt tulee mikä milloinkin pahojen poikien jengi ja syö sinut! Taustalla todnäk poliittinen peli,millä saadaan kyseenalaisia valtuuksia kytätä ihmisten yksityisasioita.Täällä ollaan niin suuressa äänessä kun ei tajuta mihin kaikki johtaa.Orwellin 1984 oli viitettä tulevasta,mutta nykyaikana on jo asia paljon pahemmalla tolalla yksityisen kansalaisen näkökulmasta.Ajattele nyt:Jos sinua tai läheistäsi EPÄILLÄÄN jostai pikkujutusta(näpistys tms)niin poliisi saa tehdä sinne kotietsinnän! Muualla maailmassa vain oikeus voi myöntää moisia lupia,on se senverran järeä toimenpide.Joku ilmiantaa sinut jostai ihan ilkeyttään,etkä SINÄ saa edes tietää kuka oli ilmiantaja! Kyllä meillä aika huomo suoja on viranomaisia vastaan.Kaikilla lampailla on yhteinen sävel:"eihän nuo minuuun vaikuta,kun olen hyvä/kiltti"..Sitten kun sinua kyykytetään tai vain sakotetaan ylinopeudesta,niin ääni keloossa muuttuu ja täällä haukutaan viranomaisia kilpaa..
- Siitä vaan sotimaan!
Minusta on vaan hyvä, että on hyvä, että jengien välille tulee sota. Tappavat sitten toisiaan ja näin saadaan niitä idiootteja apuharvenettua! Että koittakaa nyt älytä, että se on vaan meidän muiden etu. Ja- siksi toisekseen- niiden kämistelyä on jännä seurata.
- 7
miksi suvaitaan? kirjoitti:
Minäkin olen tuota ihmetellyt, että miksi noiden rikollisjärjestöjen annetaan rauhassa rehottaa ja kantaa merkkejä, jotka tiedetään saatavan ainoastaan esim. henkirikoksen tekemisestä tms. Miten paljon järjestön jäsenien täytyy tehtailla rikoksia että järjestö voidaan luokitella rikollisjärjestöksi? Eiköhän alkaisi riittää näyttö jo tiettyjen jengien osalta. Vuosikymmenien data löytyy tekemisistään.
Pitkäää lässyn lässsyä
- De.. eiku diktatuuri
parapsyko kirjoitti:
Oletko SINÄ edes nähnyt yhtä ainoaa aitoa kerholaista livenä? Kyllä Suomen kansa on näköjään saanut johtajansa,minkä ovat ansainneet! Koko ajan kiristetään ihmisten vapauksia(siis normaalikansan)sillä verukkeella että nyt tulee mikä milloinkin pahojen poikien jengi ja syö sinut! Taustalla todnäk poliittinen peli,millä saadaan kyseenalaisia valtuuksia kytätä ihmisten yksityisasioita.Täällä ollaan niin suuressa äänessä kun ei tajuta mihin kaikki johtaa.Orwellin 1984 oli viitettä tulevasta,mutta nykyaikana on jo asia paljon pahemmalla tolalla yksityisen kansalaisen näkökulmasta.Ajattele nyt:Jos sinua tai läheistäsi EPÄILLÄÄN jostai pikkujutusta(näpistys tms)niin poliisi saa tehdä sinne kotietsinnän! Muualla maailmassa vain oikeus voi myöntää moisia lupia,on se senverran järeä toimenpide.Joku ilmiantaa sinut jostai ihan ilkeyttään,etkä SINÄ saa edes tietää kuka oli ilmiantaja! Kyllä meillä aika huomo suoja on viranomaisia vastaan.Kaikilla lampailla on yhteinen sävel:"eihän nuo minuuun vaikuta,kun olen hyvä/kiltti"..Sitten kun sinua kyykytetään tai vain sakotetaan ylinopeudesta,niin ääni keloossa muuttuu ja täällä haukutaan viranomaisia kilpaa..
Eikä siinä vielä kaikki joka kuuluu diktatuuriin ja kommunismiin. Poliisi saa Suomessa pidättää kenet vaan kadulta sellaisella hienolla perusteella kuin "syytä epäillä" ja siihen riittää perusteeksi että poliisi tunsi itsensä rumemmaksi. Löytyy varmaan lisää yhtä upeita lakipykäliä.
Suomessa olet syyllinen kunnes toisin todistat - Oikeus ja oikeus
mk kirjoitti:
P R K L E, aina puhutaan vain oikeuksista eikä koskaan velvollisuuksista. Tässä maassa ääretön virkamiesten ja -naisten suvaitsevaisuus vie koko maan perikatoon. Minkälaisen vastuun Braxit ja muut hyysärit ottavat tekemisistään - ei niin mitään vaikka aiheuttavat koko yhteiskunnalle korvaamatonta vahinkoa tempauksillaan ja ymmärtämättömyydellään.
- mk
2+15 kirjoitti:
käytä järkeesi.EIhän ammattiliittojakaan kiellet' vaikka jäejestävät laittomia lakkoja koska suomessa on demokratia ja saa kokootua. Jos perustetaan kerho mihin auheeseen tai harrastukseen perustuen niin ei sitä voi kieltää ennen kun pystytään todistamaan että on rikoksia tehty. S enyt nähdään noista määrätyistä maista missä ei ole demokratiaa ja niistä libya viimeisenä kaatuu kun diktaattorit ovat yleensä niin tyhmiä ette iymmärretä että kansallekkin pitää mennä hyvin että järjestys säilyy. Itsekkin menen illalla koripalloa pelaamaan niin e isitäkään killetä jos ajan ylinopeutta sinne mennessä pahvit. Me elämme vapaassa maassa ja sehän on kivaa.
Lähinnä huvittaa tollaset prätkähiiret. X)
Aikuiset miehet leikkii jotai jengiä...ei luoja... XD- H. D.
Me ei käytetä sanaa "jengi" Emme siis ole jengi. Olemme Klubi tai kerho, ihan kuten muutkin kerhot tai klubit.
T: Motoristi (kerholainen) - Häjyt kuriin ja Sipe
"lähinnä huvittaa noi prätkähiiret" . Niinköhän huvittaisi jos joutuisit vuosikausia elämään samassa talossa toimivan jengiteurastamon naapurina. No nyt varmaan sanot , että muuta pois. Kunpa minä ostin tästä talosta 30 vuotta sitten pienen osakeasunnon ja nyt kituutan pienellä eläkkeellä hädintuskin saan yhtiövastikkeen maksettua. Talosta myytiin ilmeisesti bulvaanille kellarikerroksen tiloja tavanomaiseen varastokäyttöön. Eipä aikaakaan kun tiloissa tehtiin remonttia oikein öljysheikkien malliin. Pihanurmikoille parkkeerattiin iltaöisin pienen kerrostalon kokoisia maastureita. meno jatkui ja lopulta paljastui, että tiloja oli käytetty mm väkisinmakauksiin ja sitten lopulta teloitus- ja paloittelupaikkana. Viranomaistet ovat kuulemma voimattomia tällaista toimintaa estämään. Vaikka paikka on keskellä perheasuntoja mm. lasten leikkipaikka on 10 metrin päässä tämän toimipisteen ovesta. Ja mistähän se niin kansalaisrohkea taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja löytyisi, joka menisi viemään häätökirjettä kyseiseen toimipisteeseen. No pari hurjinta saivat häkkiin ja loput prätkähiiret ovat fvaihtaneet paikkaa tai pitävät siivoustaukoa toimipisteessä. Olen sitä mieltä, ettei tiedetyille rikollisjärjestöille on lailla kiellettävä myymästä tai vuokraamasta lämpimiä tiloja. Sitä ennen Suomen valtion on suojeltava lainkuuliaisia kansalaisiaa poliisin ja armeijan kommandojoukkojen voimin.
- Lähinnä huvittaa
Tollainen "The One",narsistinen egopullistelija!
- HEIPPAVAANKAIKILLE
H. D. kirjoitti:
Me ei käytetä sanaa "jengi" Emme siis ole jengi. Olemme Klubi tai kerho, ihan kuten muutkin kerhot tai klubit.
T: Motoristi (kerholainen)VEDÄ HANURIIS ÄIDIN PIKKU MUSSUKKA JANI-PETTERI MOPONYHVERÖ. 95% mopojengeistä pyörivät rikollisina ja huumepiireissä FAKTAA. Piiloudutte sen rautaromun taakse. Ja luulette olevanne mailman-napa. Sitä ETTE OLE. Olette henkisesti jääneet alakoululaisen tasolle ja sieltä ette pois pääse. KISS MY ASS.
- nainen 26
Häjyt kuriin ja Sipe kirjoitti:
"lähinnä huvittaa noi prätkähiiret" . Niinköhän huvittaisi jos joutuisit vuosikausia elämään samassa talossa toimivan jengiteurastamon naapurina. No nyt varmaan sanot , että muuta pois. Kunpa minä ostin tästä talosta 30 vuotta sitten pienen osakeasunnon ja nyt kituutan pienellä eläkkeellä hädintuskin saan yhtiövastikkeen maksettua. Talosta myytiin ilmeisesti bulvaanille kellarikerroksen tiloja tavanomaiseen varastokäyttöön. Eipä aikaakaan kun tiloissa tehtiin remonttia oikein öljysheikkien malliin. Pihanurmikoille parkkeerattiin iltaöisin pienen kerrostalon kokoisia maastureita. meno jatkui ja lopulta paljastui, että tiloja oli käytetty mm väkisinmakauksiin ja sitten lopulta teloitus- ja paloittelupaikkana. Viranomaistet ovat kuulemma voimattomia tällaista toimintaa estämään. Vaikka paikka on keskellä perheasuntoja mm. lasten leikkipaikka on 10 metrin päässä tämän toimipisteen ovesta. Ja mistähän se niin kansalaisrohkea taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja löytyisi, joka menisi viemään häätökirjettä kyseiseen toimipisteeseen. No pari hurjinta saivat häkkiin ja loput prätkähiiret ovat fvaihtaneet paikkaa tai pitävät siivoustaukoa toimipisteessä. Olen sitä mieltä, ettei tiedetyille rikollisjärjestöille on lailla kiellettävä myymästä tai vuokraamasta lämpimiä tiloja. Sitä ennen Suomen valtion on suojeltava lainkuuliaisia kansalaisiaa poliisin ja armeijan kommandojoukkojen voimin.
En itse kuulu mihinkään moottiripyöräjengiin, mutta isoisäni kuuluu, niin tiedän, etteivät kaikki moottoripyöräjengit ole mitään pahiksia. Tunnuksilla varastetun nahkatakin pitäminen ei tee kenestäkään rikollista.
Jos siellä teidän talonne kellarissa joku olisi todellakin teurastettu niin kyllä te siitä varman tiedon poliisilta olisitte saaneet, samoin raiskauksista. Sinua varmaan ärsyttää moottoripyöristä lähtevät kovat ääneet joita paheksut kaikille muille paitsi noille jengiläisille??? Jos taloyhtiössänne on joku yörauha sääntö niin myös prätkäjengin on sitä noudatettava. Mielestäni valitus tai varoituskirjeen vieminen ei vaadi mitään rohkeutta, järkevät ihmiset kyllä haluavat tulla toimeen talon muiden asukkaiden kanssa. Mieti asiaa siltä kannalta, että jos kukaan teistä ei ole koko heidän talossa olo aikanaan ole tehnyt mitään valitusta niin eiväthän he voi tietää häiritsevänsä teitä, jos heidän äänensä eivät ole teitä ennenkään häirinneet??? Ainakin minä ajattelisin niin, ellei valitusta tule niin kaikki on ok. - FC Schalke 04
H. D. kirjoitti:
T: Motoristi (kerholainen)Ihan niinku Helsingin jalkapalloklubi. Tai siis potkupallo-.
- jiudjoöuui
kaikki on oikeusministerin syytä!! saa-tanan rkp apinalauma.hallituksessa ollaan, vaikka kansa ei ole sinne niitä pas-kiaisia edes äänestänyt!! MILLÄ OIKEUDELLA??????
- mk
HEIPPAVAANKAIKILLE kirjoitti:
VEDÄ HANURIIS ÄIDIN PIKKU MUSSUKKA JANI-PETTERI MOPONYHVERÖ. 95% mopojengeistä pyörivät rikollisina ja huumepiireissä FAKTAA. Piiloudutte sen rautaromun taakse. Ja luulette olevanne mailman-napa. Sitä ETTE OLE. Olette henkisesti jääneet alakoululaisen tasolle ja sieltä ette pois pääse. KISS MY ASS.
Itsekkin kuulun normaalii mp kerhoon jonka nimi tulee honda merkkisitä mp ja on normaali kerho ja merkin maahantuoja mukana kuvioissa ja niin edelleen. Eihän ammattiliittojakaan voida kieltää vaikka rahaa menetetään koska suomessa henkilöt saavat kokoontua ja järjestäytyä vapaasti koska olemme sivistysvaltio ja silloin kun nämä asiat on päätetty ei ollut mitä mp jengejä jotka tehtailivat rikokosia. Vaikka joku jälkapallojoukkueen jäsen tappaa jonkun niin ei sitä seuraa lopeteta sen takia. Oletteko huomanneeet ett ämonessa arabimaassa on mellakat kun ei saa kokoontua ja ei ole normaaleja vapauksia toimia maassa niin silloin jossain vaiheessa mitää tulee tauteen ja syrjaytetään vallassa oleva hallitsijja ja niin edeleen. Tämä on sitä demokratiaa ett äon kokoontumisvapaus.
- cmc paras
no mene pullistelemaan niitä hauiksia niille,varmaan pelosta kankeana ovat..:))
- jjuhhiik
ja aikuiset miehet pullistelee keittiössä..:)
- Siellä se
hormoonihiiri piipittelee. Dumppaa sä vaan lisää paskaa kehoos.
Aikuinen mies leikkii jotain lihaskimppua....ei luoja....XD - Älämölöö ja huhhahhe
nainen 26 kirjoitti:
En itse kuulu mihinkään moottiripyöräjengiin, mutta isoisäni kuuluu, niin tiedän, etteivät kaikki moottoripyöräjengit ole mitään pahiksia. Tunnuksilla varastetun nahkatakin pitäminen ei tee kenestäkään rikollista.
Jos siellä teidän talonne kellarissa joku olisi todellakin teurastettu niin kyllä te siitä varman tiedon poliisilta olisitte saaneet, samoin raiskauksista. Sinua varmaan ärsyttää moottoripyöristä lähtevät kovat ääneet joita paheksut kaikille muille paitsi noille jengiläisille??? Jos taloyhtiössänne on joku yörauha sääntö niin myös prätkäjengin on sitä noudatettava. Mielestäni valitus tai varoituskirjeen vieminen ei vaadi mitään rohkeutta, järkevät ihmiset kyllä haluavat tulla toimeen talon muiden asukkaiden kanssa. Mieti asiaa siltä kannalta, että jos kukaan teistä ei ole koko heidän talossa olo aikanaan ole tehnyt mitään valitusta niin eiväthän he voi tietää häiritsevänsä teitä, jos heidän äänensä eivät ole teitä ennenkään häirinneet??? Ainakin minä ajattelisin niin, ellei valitusta tule niin kaikki on ok.Nainen 26. menehän nyt kasvamaan ja miettimään mistä on kysymys. Jos joskus lukisit jotain muuta kuin 7 lehteä, niin olisit tietänyt mistä on kysymys. Olisitko sinä esim. taloyhtiön hallituksen jäsenenä lähtenyt viemään valitusta moottoripyörän äänestä, kun siellä pöydällä on ruumiita kaksin kappalein paloiteltavana. Sitäpaitsi pihalla ei ollut moottoripyöriä vaan kerrostalon kokoisia maastoautoja Hummereitakin.
Sinun isoisäsi ei kuulu tähän asiaan mitenkään. Varo itsekin liittymästä. Minunkin isoisä, joka oli metsätyönjohtaja ajoi kesät talvet IC merkkisellä moottoripyörällä jopa 50 km työmatkat kuulumatta mihinkään jengiin. - pashipa-67
Käyppä huvikses sanoo, vaikka noille Bandidos sedille, et mitä prätkähiiret...
- Paldeee
Kirjoituksesi kuvastaa hyvin ihmisten tietämättömyyttä näistä asioista. Kuvailet erään rikollisorganisaation toimitilaa ja tekemisiä tuossa tekstissäsi. Kyseisillä henkilöillä ei ole mitään tekemistä moottoripyöräkerhojen kanssa. Kukaan heistä ei edes väitä olevansa moottoripyöräilijä. Eikä heidän kerhotunnuksissaan ole MC-lyhennettä, joka yleisesti kertoo moottoripyöräkerhosta. Miksi sotket asioita ihan tahallasi?
- koohoo
HEIPPAVAANKAIKILLE kirjoitti:
VEDÄ HANURIIS ÄIDIN PIKKU MUSSUKKA JANI-PETTERI MOPONYHVERÖ. 95% mopojengeistä pyörivät rikollisina ja huumepiireissä FAKTAA. Piiloudutte sen rautaromun taakse. Ja luulette olevanne mailman-napa. Sitä ETTE OLE. Olette henkisesti jääneet alakoululaisen tasolle ja sieltä ette pois pääse. KISS MY ASS.
Hienoa, että uskallat huudella oikein keskustelupalstalla...
- dkj
Kärjistettyä, mutta varmasti totta. Heilla tosin on varmasti myös rehellistä yritystoimintaa, kuten rikollistakin. Ongelmat kasvaa siinä vaiheessa kun erinäisten (tässä määrittelememättömien) kerhojen toiminta ("piirit") kasvaa ja ajaudutaan toisten kerhojen alueille. Tällä tarkoitan puhdasta reviiritaistelua ja kilpailua rikollisuudn saralla. Tämä voi johtaa myös kilpailuun rehellisessä yritystominassa jos tyritystoiminnan suorittaja on kilpailevasta kerhosta/ järjestöstä. Siinä vaiheessa sivulliset mahdollisesti alkavat olemaan tiellä (kilpailun välissä), eikä voi olla edes varma mitä suuhunsa laittaa, joutuu ainakin tarkasti katsomaan.
- Åke92
Eihän sitä enää uskalla astua ovesta ulos!
- Kalavaabalit
Kaikkea hemmettiä sitä kuuleekin.
- Kalavaabalit
Älä narise. Tällä palstalla mikä tahansa roska voi olla suosituin.
- kas vain 223
Kun ne on tosisssan ne laittaa nuorimman jengiläisen heitteeleen poltttopulloja
murhapolton jas tuhopolton välillä on pieni ero.
- Judge Roy Bean.
Säälittäviä tyyppejä jotka voi mellastaa oikeuden ja lain suojissa,vaikka omasta mielestään ovat "outlawseja".
Mielestäni politikoilla olisi vastuu muokata lait sellaisiksi että saatas nuo saatanan apinat pilaamasta ihmisten asuin kontuja.
Lait amerikan malliin ja vielä tiukemmiksi.
Mikä politiikkoja vaivaa,sekö ettei nää kriminaalit ole juuri heidän takapihallaan niin asia ei kiinnosta?- ST-71
enemmän ne tekee lailista rahaa kuin sinä koskaan
- Elwtsjkq
...sanoi tuomari Raimo Papu. Ylin lainvartija, korkeimman oikeuden korkein oikeudenjakaja, joka pistää prätkäjengit kuriin Suomen maassa.
- IKH
Ei noi mopopojat mitää sotaa saa aikaseks, niitä on kuitenki aika vähä.Odottakaahan vaan, sota syttyy ennemmin rikkaiden ja köyhien välillä,jos tämä valtion lietsoma eriarvoisuus ja riistopolitiikka omaa kansaa kohtaan jatkuu.
- NT
luuletko tosiaan että tämä paskahousu kansa uskaltaa tulla kolostaan ulos?Poliisikin kiertää kaukaa nuo mp-huumejengiläiset.kyllä naurattaa...
- realisti nro. 12790S
NT kirjoitti:
luuletko tosiaan että tämä paskahousu kansa uskaltaa tulla kolostaan ulos?Poliisikin kiertää kaukaa nuo mp-huumejengiläiset.kyllä naurattaa...
"luuletko tosiaan että tämä paskahousu kansa uskaltaa tulla kolostaan ulos?Poliisikin kiertää kaukaa nuo mp-huumejengiläiset.kyllä naurattaa..."
Se on sama juttu joka maassa ja kaikkialla maapallolla, Suomi ei ole mitenkään erityistapaus. Kukaan ei oikeasti uskalla mitään tehdä yksinään, tai edes porukassa, kun kaikki pelkäävät että romuttuu se turvallinen arkirutiini ja telkkarin saippuaoopperan seuraaminen ja joutuu vaikka vankilaan tai ties minne keskitysleirille! Hui kauhistus!
Ihmisistä on mukavampaa vaan lueskella iltapäiväroskalehtien lööpeistä kuinka monta on taas tapettu ja raiskattu. Sen jälkeen sitten kauhistelemaan ja uhoamaan tämmöisille foorumeille.
Yhteiskunnan palkkaama virallinen väkivaltakoneisto on keksitty sen takia että lainkuuliaiset ihmiset voisivat rauhassa yrittää ja tehdä töitä ilman pelkoa kaikenmaailman huumejengien välillisesti tai suoraan aiheuttamista häiriöistä.
On todella surullista että virkamiesten ja päättäjien kukkahattuilun ja ylisuvaitsemisen takia tilanne on tulehtunut näin pahaksi. Jotain tarttis nyt tehrä ja pian. Tuskin se vankeinhoitokaan niin kallista lystiä on kun karsitaan turha luksus pois ja laitetaan venkulat hyödyllisiin töihin, kuluu aikakin heillä paremmin. Päivät valvottuina töissä (ilman palkkaa tietenkin) ja illat ja yöt linnassa.
Erittäin pitkät linnatuomiot toimivat myös pelotteena useimmille. - Hampuusi 6714
realisti nro. 12790S kirjoitti:
"luuletko tosiaan että tämä paskahousu kansa uskaltaa tulla kolostaan ulos?Poliisikin kiertää kaukaa nuo mp-huumejengiläiset.kyllä naurattaa..."
Se on sama juttu joka maassa ja kaikkialla maapallolla, Suomi ei ole mitenkään erityistapaus. Kukaan ei oikeasti uskalla mitään tehdä yksinään, tai edes porukassa, kun kaikki pelkäävät että romuttuu se turvallinen arkirutiini ja telkkarin saippuaoopperan seuraaminen ja joutuu vaikka vankilaan tai ties minne keskitysleirille! Hui kauhistus!
Ihmisistä on mukavampaa vaan lueskella iltapäiväroskalehtien lööpeistä kuinka monta on taas tapettu ja raiskattu. Sen jälkeen sitten kauhistelemaan ja uhoamaan tämmöisille foorumeille.
Yhteiskunnan palkkaama virallinen väkivaltakoneisto on keksitty sen takia että lainkuuliaiset ihmiset voisivat rauhassa yrittää ja tehdä töitä ilman pelkoa kaikenmaailman huumejengien välillisesti tai suoraan aiheuttamista häiriöistä.
On todella surullista että virkamiesten ja päättäjien kukkahattuilun ja ylisuvaitsemisen takia tilanne on tulehtunut näin pahaksi. Jotain tarttis nyt tehrä ja pian. Tuskin se vankeinhoitokaan niin kallista lystiä on kun karsitaan turha luksus pois ja laitetaan venkulat hyödyllisiin töihin, kuluu aikakin heillä paremmin. Päivät valvottuina töissä (ilman palkkaa tietenkin) ja illat ja yöt linnassa.
Erittäin pitkät linnatuomiot toimivat myös pelotteena useimmille.HAMPPU R-KIOSKEIHIN!!!!
Sitten ei huumejengeillä ole enää elinkeinoa.
Yksinkertaista ja halpaa!
- sosososososo
Joku sossutäti sinne auttamaan poikia ristiriitojen ratkaisemiseen
- noupadi
hohhoijaa! kyllä pistää naurattamaan kun ihmiset spekuloi motoristejä tietämättä mistään mitään, onhan jokaisella varmasti jonkinlainen mielikuva näistä ihmisistä, mutta kuinka realistinen ?
itse en lähtisi aihetta spekuloimaan jos en siitä jotain tietäisi.
faktalla ja fiktiolla kuitenkin on niin suuri ero.
en itse myöskään lähtisi niin isojen poikien hiekkalaatikolle leikkimään, jätän sen niille jotka sen osaa.- Vai niin.
Varmasti tanskalaisiakin on viimekuukausina naurattanut oikein perkeleesti:
"Maahanmuuttajien ja Hells Angelsien välinen jengisota on ravistellut Tanskaa viime kuukausina. Viime kesästä lähtien ampumistapauksia on ollut 60. Kööpenhaminassa taistellaan huumekaupan hallinnasta."
Voithan matkustaa sinne naureskelemaan yksinkertaisuuttasi ja ymmärtämättömyyttäsi. Ole hyvä vaan. - Kyllä lähtee
Vai niin. kirjoitti:
"Maahanmuuttajien ja Hells Angelsien välinen jengisota on ravistellut Tanskaa viime kuukausina. Viime kesästä lähtien ampumistapauksia on ollut 60. Kööpenhaminassa taistellaan huumekaupan hallinnasta."
Voithan matkustaa sinne naureskelemaan yksinkertaisuuttasi ja ymmärtämättömyyttäsi. Ole hyvä vaan.Siinä lähtee ainakin muutama ulkolainen huumediileri.
- 99+55
Vai niin. kirjoitti:
Voithan matkustaa sinne naureskelemaan yksinkertaisuuttasi ja ymmärtämättömyyttäsi. Ole hyvä vaan.60 ampumistapausta? Pientä vielä Al Caponeen verrattuna. Ei diilerit vähene poistamalla, tilalle tulee aina vähintään yksi uusi.
- nappikauppaa
Jos jotain sotia tulee, niin sakkien välistä kähyä pirikaupoista. Noitten kerhojen keskinäisten kähyjen lisäksi kun kisassa on mukana muitakin porukoita, joitten ei tarvi imagon takia hukata aikaa mopojen roplaamiseen... Siviilit on noille porukoille maksavaa asiakaskuntaa, niitten lahtaaminen on huono bisnes.
- PAPPATUNTURI PAPPA
Onks nää niitä pärinäpoikia, lättähattuja, huligaaneja ja surinasussuja. Niitä oli jo mun nuoruudessani 50-luvulla. Kyllä pitäs lailla tollaset kieltää ja pistää linnaan koko porukka. Oppivathan olemaan.
- vankeinhoito
Kohta on aika vaihtaa valtaa eduskunnassa, pian on sota aika ja silloin pitää miesten astua akkojen tilalle laittaakseen maan asiat kuntoon. Ensimmäiseksi kysytään tarjouksia vankeihoitopalveluista, kuka hoitaa halvemmin. Etusijalle pääsevät valtiot kuten, Afganistan, Pohjois-korea, Kiina, Intia, Irak, Iran joiden toivotaan jättävän tarjouksen. Suomi maksaa etumaksuna 5000€/vanki, sen jäkeen maat ilmoittavat hinnan minkä he valeloittavat, ja Suomi maksaa kuljetuksen yhteydessä kaikki kulut. Jos vanki kuolee niin rahoja ei tarvitse palauttaa.
- Hoitokotikakola
Suomessa on liian lepsua toimintaa, tässä on mallia!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=DNQjqw1m8pg&feature=related - galvanointi
OIKEIN" kirjoitti:
Tässä on lääke tautiin
http://www.youtube.com/watch?v=2dyQgXEiq3g&feature=relatedOn sitä lääkkeet oikein määrätty!
- 1+10
Unohdit Thaimaan "Big Tigerin".
- pangpang
galvanointi kirjoitti:
On sitä lääkkeet oikein määrätty!
Kovat on lääkkeet!!!
- !!!!!!!!!
1+10 kirjoitti:
Unohdit Thaimaan "Big Tigerin".
Mitä tarkoitetaan sanlla "Big Tigeri, koitin katsoa youtubista mutta sieltä oli video poistettu
- sillä lailla
Bambinos. Isot pojat vaipoissa
- Halvatun ponihäntä
Tuo idea vankeinhoitopalveluiden ulkoistamisesta on loistava.
- 2+20
Ampuisivat vaan kaikki toisensa ja loput poliisi pidättäisi sitten murhista, siten saisi koko roskajoukon pois. No tämä oli toiveajattelua, ei poliisi mitään tee noille.
- Oi voi
Ei kannattais ruveta poliisiksi jos pelkää---
- paljon nähnyt
Ainahan suomessa on ollut kylätappeluita .Sama kaava näyttää toistuvan ajasta ikuisuuteen. Pojat ensin mäiskivät toisiaan millä on käteensä saanut. Sitten tulee täti ihmiset,vihtorit,peräkammarin pojat ym,sellaiset ja valittavat kuorossa maailman menoa.Antaa poikien hutkia toisiaan,se loppuu aikanaan. Parempi kääntää katseet Arkkaadian mäelle.sieltä se rytke kuuluukin ja laskut lentävät ympäri maata.
- 8+9
Kumpa olisikin kyse vain "harmittomasta" kylätappelusta.
Valitettavasti nuo jengiläiset elättävät itsensä huumekaupalla, lapsipornolla, ihmiskaupalla ja ties millä bisneksillä. Kaikki liiketoiminta kelpaa, jopa laillinenkin rahanpesua varten. Huumeet tuhoavat tietenkin käyttäjänsä ja välillisesti yhteiskuntaa koska käyttäjien pitää jotenkin hankkia ne huumerahat, useimmiten rikollisin keinoin.
Kotimaiset rikollisjengit tekevät myös yhteistyötä naapurimaiden rikollisten kanssa.
- 6+19
Toisiaanhan ne vaan listii - ei siinä sen kummempaa. Luonnonlaki karsii tyhmimmät pois.
- Sinisilmäinenkö?
KANSAINVÄLINEN RIKOSORGANISAATIO JYLLÄÄ MEILLÄ JO EDUSKUNNASSA ,VIRASTOISSA ,PANKEISSA ,RAVINTOLOISSA JNE... AATTELEPPA SITÄ ! ! ! HERÄTKÄÄ PAHVIT ! ! ! SUOMI ON TÄYNÄ KORRUPPIOTA ! ! !
- 18+1
Valkokaulusrikollisuus aiheuttaa enemmän kansallista kurjuutta kuin muutamat liivijannut.
- murdex
Mitä varten niitä jengejä on yleensä saanut perustaa Suomeen kun se on ollut tiedossa ennen niiden perustamisiakin, että mitä ne oikeasti ovat.
Saa siinä nyt ihmetellä kun ei olla viisaita aikoinaan. Ei Järellä voi olla pahempaa tuotettavuutta kuin antaa valtaa niille joille se ei kuulu.
Lisää poliiseja Suomeen ja kaikki laittomalle kuuluva kerho ja järjestötoiminta pois, ennenkuin se on myöhäistä.
Jos nuo saa levitä, ei ole poliiseillakaan enää mitään virkaa, eikä ylemmillä tahoillakaan.
Kova kovaa vastaan nyt eikä myöhemmin. Ihmisiä nekin vain ovat, laki pitää olla kaikille sama. Mennäppä tavallinen ihminen tekee noita juttuja niin kyllä se on erilainen uhka päällä, jengiläisillä tuntuu olevan jopa yliote välillä asioissa. Eikö se harmita yhtään niitä, joille se yliote oikeasti kuuluu.- ST-71
mikä vitun valta niillä on eduskunnassako ne on ei pääse semmoseen asemaan ikinä niillä leimoilla mieti vähä ennen kuin kirjoitat
- Ei ole laitonta peru
Jos saa perustaa osuuskuntia ja järjestöjä laillisesti niin miksi kieltää näihin kahteen kuuluvat jengit? Laillisestihan jengit ovat joko järjestöjä tai osuuskuntia.
- ainoa fiksu
viesti oli sinisilmäinenkö? kirjoittama....siinä teille hölmöille mietittävää
- vapaaajattelija
En todellakaan pelkää. Kuinka monta ihmistä on viimeisen 20 vuoden aikana moottoripyöräjengien toimesta tapettu? Luku lienee 4 tai 5. Samaan aikaan tavalliset suomalaiset juopot ovat tappaneet satoja suomalaisia.
Tälläkin kertaa kyse on poliisin sujuvasta mediamanipulaatiosta. Eduskunnassa puuhataan määrärahojen kanssa ja poliisin pitää näyttää, että jotakin on tehty ja tällaista on tulossa. Vilkaiskaapa takavuosien lehtiä. Poliisi on ennustanut tätä jengisotaa nyt tasaisin väliajoin 90-luvun hulinoista saakka. Tarpeeksi kauan kun hokee, niin voi osua kohdalleenkin.
Hiljattain paljastui, että koko eduskunta ja maan hallitus oli ostettu muutaman liikemiehen toimesta. Mitä siitä seurasi? Ei mitään. Ei, vaikka se oli mittaluokaltaan ihan toista tasoa kuin näiden jengien räyhät.
Aivan hiljattain paljastui, että keskuliikkeet tarjoavat poliitikoille, virkamiehille ja poliisille henkilökunta etuja kaupoissaan. Kyse on siis lahjonnasta. Juuri siksi meillä syödään Euroopan kolmanneksi kalleinta ruokaa. Poliitikot ja virkamiehet varmistavat ettei kilpailua synny, estämällä ulkolaisten kauppaketjujen toiminnan. Lidl ei saa parhaita kauppapaikkoja missään, koska poliitikot ja virkamiehet varmistavat kotimaisten keskuliikkeiden kartellin toiminnan.
Ajatelkaa hyvät ihmiset aivoillanne, niin tajuatte mikä tässä maassa on sitä varsinaista järjestäytynyttä rikollisuutta, joka koskettaa meitä jokaista ja josta me maksamme, halusimme tai emme.- harley,0,2%
Täysin samaa mieltä.Enkä nyt muutenkaan ymmärrä tätä mukamas "uutta"kauhuskenaariota.Niin kaun kuin huumeet on haluttuja niin joku niitä myy.Oli se mopopojat,venäläiset tai vaikka naapurikylän Pera.Onhan se tottakai laitonta ym mutta eihän sitä ole pakko käyttää.Marko Hirsman kuoleman jälkeen ei juuri "sotia"ole ollut vaikka poliisi sitä koko ajan vouhottaa.Tuo on vähän sma kuin poliisi ennustaisi että:Ensi kesänä on odotettavissa rattijuoppoja ja ylnopeuksia...:)
Pelkään et joku muu sota syttyy kun pikku jengi sota tässä lopulta tällätyylisuunnalla kolmaskaan maalaman sota ei ole kaukana
tulevaisuudessa koska semmoista jo käytännössä käydään
eräissä öljyvaltioissa asetelmalla rikkaat vastaan köyhät.
Mutta jos sodan osapuolena onkin luonto ihmiskuntia vastaan
ei liene epäselvää kuka tulee koulta olemaan häviävä osapuoli
siinä taisetelussa kesti se mitenkämonta kymmentä vuotta hyvänsä ellei jopa 100 vuotta onnellisena loppuunsaakka.Lisään tohon aiempaan jotta köyhä vihollinen taitaa olla aika mahdoton voittaa millään rahasummalla. Sellasta on kokeiltu vuosituhansia ties millä budjetilla
siinä aivan täysin onnistumatta.
- heh he heeeee
Juuri nuo 1% "jengit" on esimerkkinä ja esikuvana vähälahjaisille nuorille, joiden älykkyys ei riitä muuhun kuin kieroiluun ja sitä myöten jengiytymiseen.
Sitten on nämä maalais"miehet", jotka leikkii omassa kerhossaan hurjaa prätkäjengiläistä.
Eli viikonloppu prätkäkundit.
Siis tosi nolo ja säälittävää... noh jokainen taaplatkoon tavllaan, kunhan ei muita vahingoita.- cbbnc
Sehän olisi pelkästään hyvä, jos jengiläiset taistelisivat keskenään ihan viimeiseen prätkähiireen...ongelma poistuisi ja tulisi madoille töitä.
- Wanha Brittikarju
Hehe,karsivat ainakin näitä honda&susuki poikia vinguttamasta mopojaan.
- turhaa tyhmyyttä
Jengi sitä jengi tätä.. mikä näitä ihmisiä vaivaa.. bisnes mikä näissä ryhmissä liikkuu on vielä pientä ja nyt sit tapetaan porukkaa tuon pikkuisen kolikkokasan vuoksi.. come on.. taistelkoot mutta pysykööt erossa siviileistä.. onneksi on tulossa uusia lakeja joilla voidaan paremmin kuristaa näiltä jengeiltä porukkaa lukkojen taakse.. turhaa uhoamista koko touhu.. joo ja nyt sit tulee miljoona viestiä että älä uhoa plaah plaah plaah.. pistää vihaksi kun näkee tälläistä tyhmyyttä..
- i agree
heh aina kun nään jonkun prätkäläisen ajavan edellä niin tulee kauhea halu ajaa päältä! tyhmää väkeä
- kuka olikaan tyhmä?
Nämä "pikkuisia kolikkokasoja" liikuttelevat jengit ovat merkittävä syy miksi täällä liikkuu laittomia aseita ja huumeita. Kyse ei ole mistään pikkujutusta. Ja koska ovat osa kansainvälistä rikollisuutta, bisneksessä ei pelata kolikoilla, vaan se on miljoonaluokkaa.
- hd,ei edes 0,5%
i agree kirjoitti:
heh aina kun nään jonkun prätkäläisen ajavan edellä niin tulee kauhea halu ajaa päältä! tyhmää väkeä
Miksi et aja?Miksi et mene kertomaan mielipidettäsi suoraan?Missä menee tyhmyyden raja?Onko hittiradion,samanlaisiin vaatteisiin pukeutuminen,harmaalla perheautolla ym "yleisesti hyväksytty"asia sitä viisautta?
- Think about others
Rikollisjengit alenentavat kaikkien elintasoa joko suorittamalla rikoksiaja aiheuttamalla turvattomuutta tai niiden torjunnasta aiheutuvan kaikkien oikeuksien alenemisen myötä. Näin ollen kaikkien suomalaisten tulisi vastustaa näitä rikollisjengejä/liigoja ja toimia vahvasti sen mukaan. Turvallinen elinympäristö on kaikkien oikeus. Heillä ei ole yhteiskunnallemme mitään positiivista annettavaa ja näin ollen heidän ei tulisi kuulua yhteiskuntaamme. Kuvitelkaapa vaikka lapsenne koulumatkalla kotiin ja matkan varrelle sattuu joku päätön ampumavälikohtaus kahden idiootinliivipään välillä... What would you do? Itse olen menettänyt kaksi läheistä näiden aivottomien touhujen vuoksi ja vastustan rajusti tälläistä toimintaa
- Tambov
Jos venäjän rikollis järjestöt olisivat enemmän kiinnostuneita suomesta,niin liivimiehet korkeintaan hoitasvat niitten paska hommia.
Sanokaa yksikin liivimies suomessa kuka on varakas? :)- Miksi suvaitaan?
Mehän emme tiedä, koska huumerahoja ei julkisuudessa esitellä vai mitä? Mitä löytyikään erään kerhon tiloista äskettäin? IL:n uutinen:
"Hangon huumeviljelmä on osa laajaa, kansainvälistä Helvetin Enkelien huumeorganisaatiota.
Pelkästään Suomessa takavarikkoon on saatu paitsi useita kiloja amfetamiinia ja kokaiinia myös käteistä rahaa noin 200 000 euroa sekä laittomia käsiaseita. Takavarikoitujen huumeiden arvo olisi katukaupassa ollut noin 800 000 euroa.
Poliisin mukaan huumebisnes ehti pyöriä useampia vuosia, joten sen rahallinen arvo Suomessakin nousee reilusti yli miljoonaan euroon.
Kyse on kuitenkin kansainvälisestä organisaatiosta, joten kokonaisuudessaan bisneksessä uskotaan pyörineen useita miljoonia euroja."
En tiedä sinusta, mutta minun mielestäni nuo summat kuulostavat aika isoilta. Kysymys kuuluukin, miten paljon jäsenistö saa tehdä rikoksia ennenkuin järjestö mielletään rikollisjärjestöksi. Poliisit voivat selata tiedostojaan vuosikymmeniä taaksepäin, ja huomannevat että täällä on ihan päivänselviä rikollisjärjestöjä.
- pum tsi PUMMM!
Tässä taistellaan reviireistä,eli kuka hoitaa minkäkin "tuotteen". Tieto on ketkä hoitaa minkä ja mihin mutta ilmeisest tulossa uusinta reviireistä.
Tuskin Poliisi on niin huolissaan jengien turvallisuudesta kun sivullisten ja Poliisi on välissä...huh,huh. Joka näitä jengiläisiä sanoo pikkupojiksi niin on sokea ja päättäjät olivat vellihousuja kun eivät aikanaan kieltäneet rikollisjengejä.
Ruotsista ja Tanskasta tulossa uusi jengi maahanmuuttajataustaisista.
Kuitenkin KAIKKI nämä ovat "kesyjä" Venäjän mafian rinnalla. Sen on sanoneet "perinteiset" mafiosotkin.
Poliisin resurssit ei riitä mutta onneksi armeija tulee avuksi...toivottavasti!
Arvostellaan Poliiseja vaikka tosiasia on että heillä on tietoa paljon enemmän kun tarvetta kertoa, niin tästä kun muustakin.
Meillä on maailman parhaat Poliisit ja tekevät paljon sellaista mikä ei Poliisille kuulu.
Olin 30v. ammattirikollisena ja jotain ymmärrän mutta, 13v. olen ollut irti huume-ja rikoskierteestä. Poliisi oli vihollinen mutta nyt arvostan heitä kun silmät ovat avautuneet,eikä tarvitse kulkea ase taskussa. Niin, rikolliset jengiytyvät kuten puolueet ja yritykset tai mikä tahansa muu ihmisryhmä.
Jos ensin ratkottaisiin yhteistkuntaa sellaiseksi että rikos on niitä vähemmän kannattavia asioita esim. rehelliseen työhön nähden niin sitten kenties ei olisi niin suurta ongelmaa tässä asiassa.
Mutta suomessa kun tahtoo ymmärtääkseni olla sellainen asenne MUIDEN ihmisten silmissä että "Kerran rikollinen aina rikollinen" - ja ihmisellä on taipuus pyrkiä edistämään omaa elämäänsä - niin tällöin on luonnollista että rikolliset pysyvät rikollisina koska muuta reittiä ei ole elämän minkäänlaiseen kehitykseen - ja siispä kun näitä tyyppejä on tarpeeksi he muodostavat joukon.
Jos sulla on rikosrekisteri olet 100% yhteiskunnan ulkopuolella eikä tarvi enää edes kuvitella pääsevänsä mukaan millään tavalla, vaikka jutut vanhenee - niin elämä on usein tässä ja nyt ja sitä 5-10 vuotta ei kertakaikkiaan pysty odotteleen peukaloita pyöritellen.
Tässä tietoa maailmalta, jokaisessa länsimaisessa yhteiskunnassa reaalityöttömyyden lisääntyessä 1% lisääntyy rikollisuus 5%. Riippumatta siitä kuinka "hyvä" tai "huono" yhteiskunta noin keskimäärin on. Jos ihmiset eivät rehellisellä työllä pysty rakentamaan elämäänsä koska puitteita sille ei ole - sitten he tekevät sen epärehellisellä työllä.
Jengit tuovat heille turvaa niin viranomaisia kuin toisia ihmisiä vastaan ja tekemistä elämään, elämäntapa joka määräytyy kohtalona, koska tehtyä ei voi muuttaa. Kenties asiat olisi toisin jos noita menneisyyden paskoja - joita ei saa kukaan mitenkään kuitenkaan korjattua - saisi jotenkin anteeksi, ja elämän rullaamaan. Vaan kun ei saa, ja miksi näin: siihen syy löytyy hyvin selkeästi tälläisistä ketjuista.
Nämä rikollisjengit rakentavat omaa yhteiskuntaansa, omia sääntöjään ja omaa hierarkiaansa koska normaali yhteisö ei palvele heidän kohtuullista elämäänsä - kuten se tekee muille ihmsiille. Täten siis rikollisjengiksi muuttuminen on täysin normaalia ja luontevaa kehitystä yhteiskunnassamme ja tämä on perusteltavissa ja ollut tiedossa jo aikaisemmin että näin tulee käymään.
Kaikkialla maailmassa näitä jengejä vastaan ollaan taisteltu huomattavasti voimallisemmin kuin suomessa, mutta laihoin tuloksin. Jos yksi jengi saadaankin pois päiväjärjestyksestä muodostuu tyhjiöön uusi, koska näiden ihmisten tarve olla toisten ihmisten - kaltaistensa - kanssa ei lopu millään. Se voi loppua vain jos me tunnustamme heidät yhteisön jäseniksi ja autamme heitä, ja annamme anteeksi.
Tässä asiassa kyse on ihmisen hyvin perustavaa laatua olevasta tarpeesta ryhmäytyä ja kuulua johonkin. Kuinka paska maa meillä on jos väki valitsee kuulua johonkin rikollisjoukkoon ennemin kuin elää normaalia hyvää arkea (jos sellaista on olemassakaan).
Minusta on hienoa että noille ihmisille löytyy kuitenkin paikka maailmassa, oma porukka. Sitä me kaikki pohjimmiltaan halutaan. Toki konteksti voisi olla paljon positiivisempi, mutta pohjalla on kuitenkin ihmisen perusvaisto jota vastaan ei voi sotia.Jokainen miinuspeukku tekstissäni lupaa suomelle rikoksentäyteisempää ja raaempaa tulevaisuutta.
Ainoa tapa ratkaista asiaa millään tavalla parempaan ja ei-vääryyden täyttämään suuntaan on kehittää kokonaisvaltaisesti yhteisöä paremmaksi ja taata että tämä kehitys koituu myös niiden hyödyksi jotka ovat nyt rikollisia - ja siten että tuosta kehitykestä osaksi pääseminen ja paikkansa saamienn ei-rikollisella puolella toteutuu ilman mitään suuria vaatimuksia.
Tämä on ainoa keino, muuten menemme tässäkin ketjussa paljon ylistetylle "Rikolliset saunan taakse ja nappi takaraivoon" tyyppiseen toimintaan joka itseasiasa on yhtälailla väärin; yhtä vääryyttä ei voi korjata toisella vääryydellä.
Jos te olette noin vitun tyhmiä ja itsekkäitä ettekä ole valmiita toimimaan ja ajamaan sitä linjaa joka on kohtuullinen - niin miksi te edes nykyisessä elämässänne ansaitsisitte turvallisuutta jos ette itse ole valmiita oikeasti toimimaan yhteisön kannalta oikein?
Tämä kansakunta on ansainnut rikollisuutensa toimimalla yhteiskuntaa vääristävästi, ajamalla jo hyvinvoivien etuja ja jättämällä muut ilman. Me olemme tehneet maahamme tietoisin valinnoin pohjan tälle rikollisuudelle vaikka rikollinen itse tekeekin valinnan rikoksistaan. Jos työttömyys on laajaa ja yhteisö ei tarjoa jäsenilleen asiallista ja tasa-arvoista paikkaa niin seuraus on huomattavasti useammin toteutuva yhteiskunnan taakseen jättäminen ja alkaminen edistää omaa elämäänsä rikoksin koska muitakaan järkeviä vaihtoehtoja oman elämänsä minkäänaliselle edistämiselle ei enää ole.
Yhteisömme on siis niin paska että rikolliset eivät halua olla osa sitä. Enkä ihmele, oltuani turhautumiseen asti tekemisissä työkkäreiden, sossujen ja työllistymisen reaalisen mahdottomuuden - puhumattakaan työharjoittelijoiden yms. häikäilemättömästä hyväksikäytöstä - on selvää että "Normaalilla tavalla" elämänsä kehittäminen on itseasiassa nykyisin jo lähes mahdotonta. Vaikka tähän maahan mahtuu edelleenkin hyvinvointielämäänsä linnoittautuneita ihmisiä jotka uskovat että kaikilla on samat mahdollisuudet - niin totuus on toinen.
Tällä puolella hyvinvoinnin muuria asiat ovat toisin.
- tunsk...aa
minäkii olin ennen pandidos ja nyt oon halavatun papat ja ei minnuu kukkaa tuu tönimmään kun sellääsä lukkoo tunturi se tietää kylymmee kyytiä jos joku meinaa painia miu kaa perskeles ja meijjän porukassa on kovia jätkiä ja ne ajjaa tunskilla täysiä puarille lipparillen iltaisin ja niitä oottaa tytöt että piäsisivät tarakalle kyytiin mutta ei myö oteta niitä jos jalakatappi ottaa muahan niin tytti lentää lepikkoon ja meikämanne perässä..varokkee meitä solikalla ajajat jne..
- KAKSPYTTYNEN
Olen rikollinen pyöräni merkin johdosta. Parkkeeraan siis mihin huvittaa valmiiksi tuomittuna ja keskari herkässä liikenteessä.
Mutta asiaan:
Miksi Valtakunnansyyttäjänvirastossa on vuoden kantelukäsittelyaika? Johtuneeko siitä, että syyttäjät aiheuttavat toimillaan tuon ruuhkan.
Entä miksi sama Eduskunnan Oikeusasiamiehen ja Oikeuskanslerin virastossa?
Nuo kolme käsittelevät kanteluita henkilöistä, joiden tulee virkansa puolesta, siis ihan oma-aloitteisesti lakia tarkoin noudattaa.
Poliisirikosilmoitusten tutkinnanjohtajaksi on määrätty yksi ainoa henkilö maassamme.
Yhdistetäämpä noiden kolmen viraston kantelut ja poliisirikosilmoitukset varsinkin niiden asiasisällön osalta, jättäen niiden päänpaijaamisatkaisut ja tutkimattajättämispäätökset omaan arvoonsa, mihin päädytään!!!!!!!!!
On olemassa Valtion itsensä rahoittama oma rikollisjärjestö kansalaisen perus- ja ihmisoikeuksien loukkaamiseen valjastettuna, josta hyssytellään eikä missään tapauksessa tosiasiallisesti tutkita, ettei virkavelillä mee suu mutruun.
Muistaako kukaan vuosia sitten lehtikirjoittelua alaikäisistä tapajamopoilijoista ja poliisin mopokortin eväämisistä tappajamopoilijoilta, kun he täytti 15v?
Entä montako poliisia tuomittiin siitä, että saivat toimia täysin lain vastaisesti?
Varmaan joku näistä tappajamopoilijoista on nyt tappajaharrikkamies, siis peli jatkuu, rikollinen ja sillä selvä, kun kerran poliisi lehdessä kirjoittaa niin.
Onko muistissa T-paita "KIITOS VETERAANIT" !!!!!!!!!!
Näitä rahoja on ollut ja on edelleen järjestämässä motoristit, myös motoristit, joilla on liivi täysin riippumatta, mitä selässä lukee.
En ole hyviltä veljiltä nähnyt vastaavaa.
Nimeä mainitsematta on "moottoripyöräjengi" joiden sääntönä on naisten kunnioitus ja jos sen rikkoo, ei ole pojan turpa kaunista katseltavaa.
Onko kukaan lehdistä koskaan lukenut poliisin pahoinpidelleen naista?
Liivin rinnuksesta usein löytää Maltan-ristin, siis liivin jota poliisi pitää rikollisen tunnusmerkkinä.
Jos kiinnostuu tietää aiheesta, voi selvittää miten sairaalat on syntynyt ja miksi saman merkin versio on esim. sairaanhoitajan rinnassa, entä miksi rikolliseksi leimattu kantaa sitä ylpeänä?
Poliisin ja päättäjien tapa on silloin tällöin nostaa puheenaiheeksi jokin tätä vastaava seikka, että lammaskansa siirtäisi ajatuksensa pois tosiaiallisista epäkohdista antaen rauhan poliisihallituksen, tässä nimeltä mainisemattomalle työrauhan sepittää tarinoita ja poliisin toiminnan tehokkuudesta ja kansan luottamuksesta rehelliseen poliisiin, jättäen pois tosiaialliset kiusalliset tosiseikat.
Meidän rajat on auki varsnkin idästä ja taivaalta, lännestä tosiasiallisen rajatarkastuksen tekee naapuri, ei me.
Kun tulet ensikerran lentokoneella kotiin, koitappa etsiä poliisi tai tullimies työnsä äärestä, ei aution tullin ohi kävelet.
On vain ajan kysymys, koska meillä paukahtaa, niin kuin naapurivaltioissa ja esim. jenkeissä.
Niin, moottoripyöräjengeistähän oli kysymys.
Juttu on vähän verrattavissa Vapaamuurareihin, jossa jengissä on runsaasti valtiolta palkkaa saavia ja jonka säännöt ja toiminta monille arvoitus.
Moottoripyöräjengit on vähän saman suuntainen juttu, olisi hyvä tietää vähän enemmän asiasta, ennen kirjoituksia lehtiin yms.
Terveisin: On suorat putket omaksi ja sen kansanosan iloksi, joiden päät kääntyy papatuksen suuntaan hymyillen.- Justiceforall
Asiallista puhetta ja hyvin ymmärrettävää tuolta kakspyttyiseltä.. Eipä tuohon hirveästi tarvitse lisätä mitään. Ottakaa ihmiset pää pois perseestä niin helpottaa näkemistä. Katselette maailmaa liian sinivalkoisten lasien läpi. Ei tässä maailmassa todellinen ongelma ole jengit, maahanmuuttajat sen enempää kuin amerikkalaisten teidän mieliinne istuttamat terroristitkaan.
Vika on siinä että ihmiset uskovat kaiken mitä televisiosta näkevät, radiosta kuulevat ja lehdestä lukevat. Kyse on näissä kaikissa tapauksissa aina maksetusta mediasta ja uskokaa kun sanon että sieltä ette koskaan totuutta tule kuulemaan, kuulette vain sen mikä on herrojen ja lobbareiden mielestä teille sopivaa tietää. Etsikää uutisenne ja tietonne netistä puolueettomista lähteistä, älkääkä uskoko kaikkea mitä massamediat teille suoltaa. Jos luulette että suomessa on lehdistövapaus niin muistakaa että joku nämä lehdet aina omistaa ja luuletteko että niistä lehdistä luette juttuja joissa lehtien omistajia haukutaan... tyrkytän nyt vaivihkaa jokaiselle ajatusta siitä että ehkäpä tässä maailmassa ei kaikki ole sitä miltä näyttää. Valitettavasti jos sanot jollekin että maailmassa on jokin vikana, luultavasti saat vain hullun leiman otsaasi ja voit nähdä kaikkien "normaalien yhteiskunnan jäsenten" huutavan lampaan lailla BÄÄÄ ja voit nähdä näiden ihmisten juoksevan karkuun heinän korsi suussa.
Mutta koska tämä elämänpolku on jokaisen itse käytävä läpi, ei kukaan voi sinulle totuutta näyttää, sen voit löytää vain sinä itse. Totuuden etsinnän laukaisee yleensä jokin omaa elämää koskettava tragedia tai yhteiskunnan osalta hyljätyksi ja väärinkohdelluksi tuleminen. Miettikää ja kyseenalaistakaa. Älkää tuhotuksi tullessanne luovuttako ja lannistuko vaan nouskaa ja etsikää oma totuutenne. Ei ole yhtä ainoaa oikeaa tapaa ajatella tai elää elämäänsä. Suotakoot jokaiselle oikeus elää niinkuin itse parhaakseen näkee.
Jos joku haluaa elää yhteiskunnassa rikollisen statuksella, olkoot se hänen henkilökohtainen valintansa. Käyttäkää oma kallisarvoinen aikanne johonkin muuhun kuin erilaisten asioiden, ihmisten ja ilmiöiden pelkäämiseen. Tunnen henkilökohtaisesti yhden rikolliseksi luokitellun liivijärjestöön kuuluvan ihmisen ja voin teille rakkaat kanssa ihmiset kertoa että hän on ihan tavallinen työssä käyvä ihminen. Häntä prätkämaailmassa kiehtoo veljeys ja tarve kuulua johonkin.
Itse olen epäonnistunut yrittäjä, henkilö joka vain yritti parhaansa ja uskoi kantavansa kortensa kekoon kuitenkaan siinä onnistumatta. Ja paskaahan on väittää että yrittäminen tässä maassa on järkevää tai kannattavaa. Sille ei ole todellista maaperää. Tehtäväsi on toimia niin kauan yhteiskunan lypsylehmänä niin kauan kuin se vain yhteiskunnalle sopii ja sitten kun aikasi tulee, pannaan yrityksesi, sielusi ja ruumisi teuraaksi. Voit vain huomata miten itse vahinkoa tekemättä joudut yhteiskunnan hyljeksimäksi luottotiedottomana. Minulla on yhteiskunnalle uutisia : et omista minua, minut voit vangita ja vaikka tappaa mutta sielua ei heru perkele! Kun kerran heräät tähän kusetukseen, ei takaisin ole paluuta. Herätkää ihmiset oikeasti, suosittelen sitä jokaiselle....... Rauhaa ja rakkautta!! - hd,0,5%
Justiceforall kirjoitti:
Asiallista puhetta ja hyvin ymmärrettävää tuolta kakspyttyiseltä.. Eipä tuohon hirveästi tarvitse lisätä mitään. Ottakaa ihmiset pää pois perseestä niin helpottaa näkemistä. Katselette maailmaa liian sinivalkoisten lasien läpi. Ei tässä maailmassa todellinen ongelma ole jengit, maahanmuuttajat sen enempää kuin amerikkalaisten teidän mieliinne istuttamat terroristitkaan.
Vika on siinä että ihmiset uskovat kaiken mitä televisiosta näkevät, radiosta kuulevat ja lehdestä lukevat. Kyse on näissä kaikissa tapauksissa aina maksetusta mediasta ja uskokaa kun sanon että sieltä ette koskaan totuutta tule kuulemaan, kuulette vain sen mikä on herrojen ja lobbareiden mielestä teille sopivaa tietää. Etsikää uutisenne ja tietonne netistä puolueettomista lähteistä, älkääkä uskoko kaikkea mitä massamediat teille suoltaa. Jos luulette että suomessa on lehdistövapaus niin muistakaa että joku nämä lehdet aina omistaa ja luuletteko että niistä lehdistä luette juttuja joissa lehtien omistajia haukutaan... tyrkytän nyt vaivihkaa jokaiselle ajatusta siitä että ehkäpä tässä maailmassa ei kaikki ole sitä miltä näyttää. Valitettavasti jos sanot jollekin että maailmassa on jokin vikana, luultavasti saat vain hullun leiman otsaasi ja voit nähdä kaikkien "normaalien yhteiskunnan jäsenten" huutavan lampaan lailla BÄÄÄ ja voit nähdä näiden ihmisten juoksevan karkuun heinän korsi suussa.
Mutta koska tämä elämänpolku on jokaisen itse käytävä läpi, ei kukaan voi sinulle totuutta näyttää, sen voit löytää vain sinä itse. Totuuden etsinnän laukaisee yleensä jokin omaa elämää koskettava tragedia tai yhteiskunnan osalta hyljätyksi ja väärinkohdelluksi tuleminen. Miettikää ja kyseenalaistakaa. Älkää tuhotuksi tullessanne luovuttako ja lannistuko vaan nouskaa ja etsikää oma totuutenne. Ei ole yhtä ainoaa oikeaa tapaa ajatella tai elää elämäänsä. Suotakoot jokaiselle oikeus elää niinkuin itse parhaakseen näkee.
Jos joku haluaa elää yhteiskunnassa rikollisen statuksella, olkoot se hänen henkilökohtainen valintansa. Käyttäkää oma kallisarvoinen aikanne johonkin muuhun kuin erilaisten asioiden, ihmisten ja ilmiöiden pelkäämiseen. Tunnen henkilökohtaisesti yhden rikolliseksi luokitellun liivijärjestöön kuuluvan ihmisen ja voin teille rakkaat kanssa ihmiset kertoa että hän on ihan tavallinen työssä käyvä ihminen. Häntä prätkämaailmassa kiehtoo veljeys ja tarve kuulua johonkin.
Itse olen epäonnistunut yrittäjä, henkilö joka vain yritti parhaansa ja uskoi kantavansa kortensa kekoon kuitenkaan siinä onnistumatta. Ja paskaahan on väittää että yrittäminen tässä maassa on järkevää tai kannattavaa. Sille ei ole todellista maaperää. Tehtäväsi on toimia niin kauan yhteiskunan lypsylehmänä niin kauan kuin se vain yhteiskunnalle sopii ja sitten kun aikasi tulee, pannaan yrityksesi, sielusi ja ruumisi teuraaksi. Voit vain huomata miten itse vahinkoa tekemättä joudut yhteiskunnan hyljeksimäksi luottotiedottomana. Minulla on yhteiskunnalle uutisia : et omista minua, minut voit vangita ja vaikka tappaa mutta sielua ei heru perkele! Kun kerran heräät tähän kusetukseen, ei takaisin ole paluuta. Herätkää ihmiset oikeasti, suosittelen sitä jokaiselle....... Rauhaa ja rakkautta!!tässä näkee että toivoa on,on edes vaikka se yksi prosentti joka osaa ajatella ja tuoda muutakin kuin mustavalkoista näkökantaa....
- eikenenkäänpuolella
Kyllä täällä jotkut jaksavat aukoa päätään(luultavasti jotain keskenkasvuisia teinejä). luulen että kyseiset henkilöt kusisivat hosuun, jos joku kerholainen tulisi vähä juttelemaan. Pistää vihaks lukea tollasta päänaukomista vaikka en itse edes minikään kerhoon kuulu!
- Pelko pois!
Ei Suomessa tarvitse pelätä.
- Ei jumaliste
Aikuiset miehet kuin jotkut mopopojat. En tiedä onko noi enemmän naurettavia vai säälittäviä.
- Ei jukoliste
Nii. V I T T U sä oot TYHMÄ!!!!
Mun kommentti oli parempi ku sun!
- EiKeskiolutta alkoon
Viimeisin uutisointi prätkähiiristä osoitti, että hehän ovat oikeita viherpeukaloita.
Luulisi noin taitaville multasormille olevan käyttöä monen kunnan puistojaostoissa. Toki nyt olisi tärkeämpää kriminalisoida nuo tunnukset tosin
KHO vapautti erään ryhmittymän " koska he eivät ole rikollisjärjestö". Olen toki hieman huolissani kun nuo mopopojat ovat vallanneet asemia yritysmaailmasta.
Onneksi TPR tekee töitä kitkeäkseen nuo sontiaiset pois. - 6+2
Kaikkki prosenttijengit pitäisi kieltää. Heti kun jonkun moottoripyöräkerhon jäsen tekee rikoksen, täytyy koko kerho sulkea. Jos jengisota syttyy, tulee poliisin ja Puolustusvoimien välittömästi ampua kaikki jengiläiset. Onko se niin vaikeaa?
- HomotiHomoti
Sua pitää panna perseeseen! Saat vanha homo juuri sitä mistä tykkäät. Jos kerrrankin älähdät saat kaksi tuntia lisää melaa.
Jos perseestä lemahtaa paska, saat sinne nyrkkiä olkaapäätä myöden.
- Aikuinen ihminen
Mikä ettei prätkämielessä voisi jengiksikin liittyä.Mutta ei jengeihin tarvitse liittyä mitään lapsellista kovanaamameininkiä.
Ei siihen moottoripyöriä tarvita jos rikolliseksi alkaa.
Kyllähän joku paskiaisroisto voi olla ilman prätkääkin ja nahkakuteita.
Yleensäkin ärsyttää, kun ihmiset luo egonsa joillakin tälläisillä ulkonaisilla jutuilla.
Vaateet, prätkät, autot jne.Pikkusieluista ja jotenkin niin lapsellista.
Ei millään uskoisi, ainakaan aikuisilta ihmisiltä.- Eri asia.
Tässä viestiketjussa onkin kyse vahvasti rikollisuuteen liittyvistä jengeistä, ja olisi naurettavaa väittää etteikö niiden pääasiallinen tehtävä olisi toimia lain pimeällä puolella mitä erilaisimmin keinoin.
Sopii miettiä miten kieroutunut on se yksinkertaisen mielen ajatusmaailma, joka laittaa ylpeillen esittelemään erilaisia ulkonaisia merkkejä joiden tehtävänä on nimenomaan tuoda julki että niiden kantaja kuuluu rikollisjärjestöön, sillä juuri sellaisia nuo ryhmät ovat eikä minkaanlaisella selityksillä siitä muuksi muutu.
- MursuMasa
Jee.
- mielen manipulointia
Eivät tule.Piste.
- 20+14
Toivottavasti ampuvat muutaman Mamun siinä samassa..
- linnaan ja heti
Suomi ei tarvitse mitään lapsenasteelle jääneitä
moottoripyöräjengejä. Sisäministeri ja eduskunta
toimikoon. Aikoinaan kielettiin suojeluskunta järjestö
ja se loppui siihen ,samoin käy näille pullisteleville
jengeille . Keinoja on jos on vain selkärankaa
lainsäätäjillä. - jjvds
Bandidosin presidentti esittelee kerhotiloja ja kertoo kerhon toiminnasta http://www.youtube.com/watch?v=dYYQ1MV4kl0
- Perjantaipöhnä
Kyllä on kiva kotona lukea näitä juttuja, vankilassa ei vois hörppiä kaljaa ja lueskella kaikkia hauskoja aivoituksia netistä.
Meinaan että: Mieluummin vapaa paskahousu kuin lusiva sankari.
Mutta onnea vaan kaikille. - :D LOL
HAHAAHAAAAAAAAA! - 1 kilotonni
Niitä on ollu jo tarpeeksi (yksikin riiittää) mutta mitäs porvareilla hätänä?
Bunkkkerit ja lauma turvamiehiä? - Äm See Tonalts
Noi jengiläiset ei oo yhtään mitään muuta kuin tyhjät nahkaliivit. Näkihän sen siinä taannoisessa "välienselvittelyssäkin". Yli sata laukausta ammutiin, eikä osuttu mihinkään muuhun kuin rakennuksiin ja irtaimistoon. Lukiopojatkin pystyvät todistettavasti pahempaan.
- rynnäkkökivääri
lopettaa jengisodat, poliiseille ja armeijalle kovat piippuun kyllä jengit loppuvat varmasti
- williammux
Toivon mukaan ne loppuvat heidän sotaansa.
Miksi poliisi pelkää, heidän tulee olla työssään edustamassa koko kansan turvallisuutta noilta osin.
Palkkahan tulee siitä että mitään laittomuuksia ei tapahdu täällä suomen kamaralla, miksi päästitte ne aikoinaan niskan päälle.
Tehkää jotakin nyt, ennenkuin se on taas myöhäistä. - tarxanni..
antaa vaan selvitellä kiistansa ja seurataan silmä kovana sivusta!
- Että sillee...
Ei täällä Suomessa tarvitse pelätä jengisotia, kunhan päättäjät säätävät vain lain, joka kieltää kaikki ääriliikkeet kuten persut jne.
Näinhän juuri on suunnittella myös sexin osto kielto. kunhan laki astuu voimaan ei ole olemassa mitään ongelmaa :):):) tai jotain... - joku järki
Kyllä minä enemmän pelkään mamuja ja pakolaisia, kun kerholaisia. Ne sentään pitää suomalaisten puolta. Älkää taas sortuko yleistykseen, että kaikki liiviä kantavat on näitä, jotka haluaa pullistella. (ai niin, mutta suomalaisten perusjuttu on yleistys)
- 17+7
Kyllä ei voi taas kerran todeta, kuin että poliisi on laittanut vähän vettä myllyyn ja idiootteja tavis suomalaisia viedään kuin pässiä narussa.
-poliisille enemmän rahaa kun pelottelevat kansalaisilta paskat housuun suunnilleen turhan takia, ja arvatkaas ketkä ne rahat sinne polliisille sitten maksaa?
No just te pahvit, jotka kuvittelette tietävänne jotain kun olette vähän lehtiä lukeneet.
-suutari pysykööt lestissään ja te myös, saakelin urvot äidin pikku tissiposket ;) ihmetteli tätä.. isoja pikkupoikia.
Sama, mutta jos tulee tontille, metsästysharrantus saa uusia piirteitä....- 17+7
kuule foulvetoo, ihan sama juttu, meneppä sinä jonkun, tai vaikka minun tontille niin saat uusia piirteitä ;) khylla.
- ei saa kieltää
Eihän mootoripyöräjengejä voi kieltää,nehän ovat
valtiovallan erityissuojeluksessa. Eihän tästä ole
kuin tovi siitä kun kansanedustaja Kanerva juhli
suureellisesti lahjusrahoilla 60v -synttäreitään turkuhallissa.
Moottoripyöräjengiläiset olivat eturivissä valtiovallan
edustajien kanssa onnittelemassa sankaria.
Kaikkiin kissanristiäisiinkin kantaa ottava sisäministeri
Päivi Räsänenkin on nyt hiljaa. Ehkä kristillisdemokraatti
Räsänen on rukoilemassa pappimiehensä kanssa vanhan
kaavan mukaan " anna anteeksi heidän syntinsä niin kuin
mekin annamme heille,sillä heidän (jengiläisten) on valta
ja kunnia iänkaikkisesti aamen". - Rombes
Helsingissäkös ne löysi moottoripyöräjengiläisten kannabis viljelmän.
Voi pojat, olipas kerrankin mahottomasti 10 litran ämpäreitä, totta vie.
Siinä oli varmaan jollain kauppiaalla ihmettelemistä, kun muutamana päivänä
kävi tyyppejä, jotka osti satoja 10 litran valkoisia ämpäreitä.
Olis varmaan herättänyt ihmetystä suuren ämpärimäärän hamstraaminen.
Siinä meni jengipojilta bisnekset puihin.
Tuon parakki sijaitsi syrjäisellä paikalla ja ympärillä oli sähköaita.
Montakohan eläintä on siihen sähköaitaan kuollut. - heh3
Siis mitä täällä pitäis puolustaa??ihan vapaasti saa "sotia" jos siihen ois joku järkevä syy, eikä mitään pelleilyä, voi toisia poloisia, nii isoja pieniä miehiä=(
- kamoon
Ihan naurettavaa pelon lietsomista koko juttu. Ei moottoripyörä kerhot mitään avointa sotaa helvata soikoon kaupungin kaduilla pistä pystyyn. selvittelevät korkeintaan keskenään välejään jos sitäkään. Ihmiset on taas elokuvien perusteella niin tietävinään miten "jengit" toimii, "pullistellaan ja ammuskellaan ja ollaan paholaisia" ja kälä kälä.
- kerro lisää
Mitähän elokuvaa mahdat tarkoittaa?
- Omerta12
Tulispa vaan oikea rikollisuus eikä mitkään nahkaliiviharrastelu. Siis oikea "Vene"- maffia ja miksei Calabrian perheetkin. Poliiseilla olisi oikeita töitä eikä mitään autoilijoiden vakoilukeikkoja.
Moni syrjäytynyt nuori saisi töitäkin, työkkärit ja sossu piinaavat tuhansia nuoria ajaen heidät lähes nälänhätään. - mopokerho
"We are a Motorcycle Club, not a gang"
-- Hells Angels- my body is a rock
Motorcyckle Clubs are not street gangs.
- hessu vaan
eipä noi kerholaiset siviilejä uhkaa, toisiaan vaan mätkivät. Eipä kai ihan tavalliset tallaajat noita huumeita osta ja siten rahoita kerhojen toimintaa.
- OMAT PAREMPIA
KRIMINALISMISSA EI VOI OLLA TYHJIÖTÄ. SAMOIN KUIN JOKA MAASSA ON ARMEIJA: JOS SE EI OLE OMA NIIN SE ON SITTEN VIERAAN VALLAN EDUDTAJA ELI MUUALTA TULLUT MIEHITTÄJÄ.
HITON PALJON PAREMPI SIIS KOTIMAISET KRIMINAALIT, KUIN ULKOA TÄNNE KOTOUTETUT.
JONKUNHAN PITÄÄ PUTSATA MAISEMAA KUN POLIISIT YM: VIRANOMAISET OVAT IHAN KÄDETTÖMIÄ NÄIDEN TUONTIMAFIOOSOJEN EDESSÄ...ANTAA VAAN NÄIDEN MEIDÄN OMIEN "KOVIEN" POIKIEMME NÄYTTÄÄ ETTEI TÄNNE OLE TULEMISTA.
- sivusta seurannut
jonkun kerran ollu samassa paikassa ja todennut että eivät kerholaiset noteeraa tavallisia tallaajia sen enempää kuin muutkaan ihmiset. Ovat omissa porukoissaan ja sillä hyvä! Ei tarvii pelätä niitä jos et ole sotkeutunut mihinkään hämärään etkä ala ryttyilemään niille. Mut varmasti saat rähinän jos olet sitä vailla..
- enkeli perkele
Nää Prätkähiiret on sellasia lauma eläimiä. Yksin ollessaan niistä ei oo mihinkään ja sitten porukulla ölistään "piripäissään"!! Aloittasivat jengisotansa ja uskonpuhdistuksen oman saunan takana, ohimolaukauksella;-)
Jos ne tappelee keskenään niin mitä pelkäämistä siinä on?
- RealistiReiska
Suurin osa täällä mölisevitä pelleistä kakkisi housuun kun joutuisi liiviukkojen kanssa kasvokkain. Ja kaikkein huvittavinta on se että nää samat ulisijat pyytäis suomalaisilta liiviukoilta apua siinä vaiheessa kun ulkkarijengit olis vallassa ja poliisi ei kykene jeesaamaan määrärahojen mennessä hyysäykseen ym ym paskaan.
- verot in
kyllä se anne holmlund sen asian hoitaa eikös hän ole sisäministeri joka päätti niistä käsiase kiellosta? hoitakoon hän sitten samalla tavalla nyt tuon motoristi ongelmankin,hän kun on niin viisas olevinaaan ihan kuten katainenkin ja muut koksut! ja eikös siellä rikkana rokassa häärää se demujen erkki tuomio-ojakin? hän on kanssa turvallisuus expertti parhaasta päästä:) verot vaan koviksi kuten demukat ja kokoomus määrää niin kansat lauhtuvat ja riidat loppuu sitähän kansa toivoo veroja lisää
- Tavallinen tallaaja
Toivottavasti niitä tuontijengejä ei tänne tule pullistelemaan tavallisille ihmisille
jos poliisilla ei riitä paukut niin kai joku pitää kadut "turvallisina" - 8
Voi hyvä helvetti sentään mitä pelottelua ja stereotypioiden viljelyä taas..
Paskamedia julkaisee paskoja juttuja..
Tutkivaa journalismia : "Suomessa ei ole korruptiota ja maassa kaikki hyvin"
Pelätkää nyt ihmiset sitten kaikkia, joilla sattuu moottoripyörä olemaan, nehän on kaikki varmaan jotain "jengiläisiä"
Pysykää tyhminä.. ja uskokaa kaikki jutut mitä paskamedia teidän mieliinne yrittää syöttää..
Ja näin ollen peitellä maan todellisia ongelmia..
Tämä on niin just tätä järjestäytynyttä kokoomuslaisuutta ja kepulaisuutta..
Suck my dick.. - Luiskaotsa
Turhaa provosointia. Jälleen yritetään nostattaa ohuella psykologialla olemattomia ongelmia. Arvostan todella, kuinka kerhojen jäsenet suoraselkäisinä kantavat median ja yhteiskunnan luoman vääristetyn imagon päivästä toiseen. Klubien rakenne on moneen kertaan osoittautunut vahvemmaksi, kuin tämän koneiston ohuet valtaräpellykset.
Pikkusieluisuus mädättää politiikassa ja varsinkin mediassa. Asioihin perehtymättömät ja niitä vähiten ymmärtävät antavat lausuntoja kansalle, jolla ei ole älyä tulkita ja nähdä asioiden läpi. Ottakaa rakenteeseenne osaksi muodostuneet järjestelmät tutkiskellen vastaan, niin voitte vihdoinkin oppia jotakin. Yksisilmäinen tuomitseminen johtaa vain asioiden loputtomaan toistoon. Olisi jo aika mennä eteenpäin. - 20+3+
Ne on kyllä kaikki allekirjoittaneet rauhansopimuksen monta vuotta sitten.Siitä vaan ei poliisit viittinyt mitään informoida.
- Kakspyttynen
Yllä olevien kirjoitusten perusteella seuraava toteamus, enkä taida käyttää aikaani tämän palstan lukemiseen tämän jälkeen.
Nyt ymmärrän kanssaihmisten käyttäytymisen minua kohtaan:
Olen rikollinen, koska minulla Harrikka.
Olen erityisen rikollinen varsinkin kun minulla nahka-asu päällä.
Esim. Helsingin keskustassa kävellessäni minulle ei anneta mahdollisuutta väistää kohteliaasti vastaan tulevia, koska jo pitkälti edessäni muodostuu jakaus, kun ihmiset pompsahtelevat sivuun valmiiksi.
Ohikulun jälkeen täytyy vilkuilla, mitä liivin selässä. KOTKA, voi v... ei syntynytkään jengipuhetta aiheesta.
On myös kristillisten moottoripyöräjengi, heilläkin jengiliivit, mitä eroa ei varmasti huomaa henkilöt, jotka täälä kirjoittelevat hiiripiruiluita.
Valtion viranhaltijoita on todettu tekevän rikoksia.
Nämä viranhaltijat kuuluvat moneen eri yhteisöön.
Miksi näitä yhteisöjä ei luokitella rikollisjärjestöiksi ?????????????
Tosiasiallinen totuus nyt kuitenkin on se, että rikolliseksi voi kutsua henkilöä, joka on lainvoimaisella tuomioistuimen päätöksellä todettu syylliseksi rikolliseen tekoon.
Tuo lainvoimainen päätös ei yllä tuomitsemaan hänen ystäviään ja kerhoa, johon hän kuuluu.
Jos asia rikollisjärjestöistä on noin varsin selkeä, miksi korkeimmat lainvalvojamme Kansleri ja EOA eivät syytettä nosta poliisin kaikkeen väitettyyn tietoon perustuen Jengejä ja kaikkia niiden jäseniä vastaan?
Jos löytyy selkärankaa hiiri- ym. nimimerkeiltä kirjoittaa nimellään, lupaan tulla mukaan nimelläni, puhelinnumerollani ja meiliosoitteellani.
T: Aina vaan suoremmat putket. - sossuluukun tieto.
Mitä enemmän rikolliset ampuvat toisiaan, sitä vähemmän sitä paskasakkia on ja sosiaalikulut pienenevät.
- Totuus esiin
Sinulle nimimerkki: sossuluukun tieto. Kerroppas milloin olet nähny HD kerholaisen hakemassa sossusta almuja? Heh, mieti kuule sitä ennenkuin päästelet täällä tyhmyyksiä ilmaan? Ja luuletko että ns pahat pojat ovat tosiaan sossun rahoista riippuvaisia?
- pum-pum
Hyvähän se vaan on, että tappavat toinen toisiaan
Anti mennä vaan! - HarleyMan
Mutta yksi asia lienee kaikille selvä, kerholaiset ajavat n 98% varmuudella moottoripyörällä nimeltä Harley Davidson. Harley Davidson on leimattu aina rikollisjärjestöjen kulkupeleiksi ja se osaltaan on saanut aikaan pyörän legendaarisen maineen ja hyvän jälleenmyyntiarvon säilymään vuodesta toiseen. Totuus on että jos haluat ostaa sellaisen pyörän jossa rahasi ovat turvassa niin se on juuri tää Harley Davidson.
- Tampereella
Lentävänniemessä on 4 eri jengiä. Ne ovat VOV, BONEL, ÖMENA, ja
ASE. Voitte varmaan kuvitella, kuinka pelottaa niin prkeleesti.
Ai niin, nämä kyseiset ns. "jengit" ovat teinareita, jotka sotkevat
kaikki paikat. Mitä vittüa noi kirjainlyhenteet oikein tarkoittaa.
Ei shaatana kun naurattaa noi teinixien kuvitelmat, että ollaan
oikein jengissä. Kuitenkin he asuvat jossain omakotitaloalueilla ja
itkevät, kun asiat ovat muka huonosti. Kaikkein paras tapaus oli, kun
yksi pelle kuvitteli olevansa niin skiniä. Jätkä asui porhoalueella.
Mainitsin teinarille, että ei taida ihan yksiin mennä toi skinimeininki
lähtökohtia ajatellen. Ei skineissä vikaa ole, mutta ökyporhoskini
ei oikeen uppoa ;-) - vitün teinipellet
täällä lässyttää. Sitä oltais hiljaista poikaa, kun kohdalle tulisi
kyseinen karvanaamasetä. Täällä palstoilla on sitten hyvä
olla kovaa poikaa. Tyhjännaurajia koko sakki.
Mikään ei oo niin kova kuin teinix, paitsi "pahoinvoiva" teinix.
Käyttäkää laksatiivia, niin ei olis kova olo hihhihi.... - Syntynyt 60 luvulla
Mua kan just rasittaa nää kyseiset teinipellet kun ne ovat nimenomaan juuri aina netissä istumassa ja kommentoivat asioihin joista mitään eivä tiedä ja ollaan muka niin miestä isin ja äitin rahoilla ostamissaan merkkivaatteissa? Nykyinen nuoriso on täysin pullanöösikansaa! armeijat jää kesken ku munto täys nolla ja itku tulee pienestäkin vastoinkäymisestä? kotona kun ei ole tarvinnu osallistua yhtään mihinkään kotitöihin yms koneella vaan istutaan niin että perse levee?
- peacewe
Tajuisivat pitää rauhan/aselevon voimassa. Muuten tänne tulee ulkomaalaiset porukat täyttään piripäiden huumeiden tarpeet.
- CribsBloodsAngelsetc
Aloitukseen 'jengisodat tulevat Suomeen'. Hohhoijaa. Ne ovat näemmä olleet täällä aina. Samoin muidenkin tasojen sodat. Se nyt vaan on tällainen outo disinformaatiouutisten luoman matriisin mummuille/ukeille luotu eläkesatu se maailma. Sekös raivostuttaa. Kontrasti on suuren suuri. Tuli mitkä sodat tahansa, merkityksetöntä roskaa, järjestelmät ovat jo nyt niin kuvottavia, etteivät ne ketään kiinnosta.
- Siinä
kirjoitti varmasti mitään kokematon ja näkemätön, alle 20v nuoriherra, joka kuitenkin kuvittelee tietävänsä kaiken. Toivottavasti elämä kouluttaa sinut vielä rankimman mukaan, ja niin että se oppi myös jää muistiin
- vov,bonel,ömena,ase
siinä teille tietämättömille nimiä, jotka herättävät pelkoa kovimmissakin
karjuissa. Oon teini ja mää voin pahoin. Kohta loppuu pahoinvointi, sillä
join 1/2 d risiiniöljyä. - nykykakarat
täysiä vempuloita. Jätkät on neitimäisiä räkänokkia, joista ei
miestä kasva. Kauppojen nurkilla syljeksitään ja tollaisille pitäisi
vielä töitä tarjota. En ihmettele, jos ulkomaista työvoimaa raijataan
tänne, sillä eihän tollaisille pullaperseille muuta voi tarjota kuin
nyrkkiä. Prkeleen vapaa kasvatus. Tässä sitä ollaan.
Pahoinvointia ja pläälpällläää. Paskanmarjat!!!!!!!!!!! - Kuuraparta2
Ei taida Suomessa niinku tareta ajella läpi vuoden.
- gftytyugjvl
Jos minulla olisi valta ja voima laittaisin kaikki rikollisjengiin kuuluvat suoraan sähkötuoliin ilman oikeudenkäyntiä. Sama koskisi myös rikollisia maahanmuuttajia ym. roskasakkia. Jos et osaa olla kunnolla, niin henki pois. Kunnon diktatuuri.
- No nyt
alkaa olla jo oikeanlaista asennetta. Et varmasti ole ensimmäinen etkä viimeinen joka ajattelee noin, sillä rotat joutaisi hävitettäväksi pois tuhoja tekemästä sairauksia levittämästä.
- Laadiperse
No nyt kirjoitti:
alkaa olla jo oikeanlaista asennetta. Et varmasti ole ensimmäinen etkä viimeinen joka ajattelee noin, sillä rotat joutaisi hävitettäväksi pois tuhoja tekemästä sairauksia levittämästä.
Rottia riittä kyllä ilman liivejäkin. Koko ihmiskunta riistää palloa "rikollisesti", nirri pois vaan sultakin kerskakuluttaja.
- NP
Noh noh ! Jäitä hattuun kansalaiset ja vellokset. Yhteenliittymät, ryhmittymät,
är yyt ja seurat ja sun muut sellaset on aina ollu sisäänpäin lämpiäviä juttuja. Kuin myös puolueet ja niin edelleen. Jos et kuulu, olet vastaan. Siinä on sun vaihtoehdot. No, sit kun ei kerrota omista jutuista, niin heti merkataan kriminaaleiksi salajuttuineen. Onhan kuitenkin edelleen vapaus valita ketä hyväksytään mukaan ja ketä ei. Älkööt veljet ja sisaret hätäilkö, tässä tapauksessa ollaan vielä isänmaan asialla, toisin kuin nämä parempiosaiset joilla ei ole muuta isänmaata kuin raha. Ja ne on olevinaan ne, jotka saa määrätä ketä saa kyykyttää. Siis ne sivistyneet, jotka pelkää niin, että pitää oikein salata ittensä, ku on tultu kusetettua muita , eli vähempiosaisia. Noh, täältä tullaan, kotvasen kestää vielä... - asmy6yhnm ryhäå¨'
Ennen oli pelkkä Overkill mc. Nyt niitä on useampi. Hells Angels, Bandidos ja Cannonball ovat suurimmat. Cannonball tosin oli 90-luvulla HAMC:n support kerho, mutta eipä taida olla ollut enää vuosiin. Taitaa olla nykyisin Bandidosin leiriä.
Lukekaa.
Mika Mölsän prosenttijengit-kirja niin tiedätte aiheesta enemmän... - perkeleenjeesukset
Uskomatonta sontaa...!! Joku kriminaali perustaa mopedikerhon ja siihen liittyy käskettäväksi jotakin heikkolahjaisia hölmöjä. Näitten pöljäilyjä sitten taivastellaan ja analysoidaan. Meillähän on poliisi ja oikeuslaitos, joiden pitäisi toimia ja hajoittaa sekä kieltää tällainen toiminta. Polisille ja sisäministerille pitäisi antaa ensimmäisenä lopputili. Syy: munatonta ja saamatonta toimintaa. Tällaiset pellekerhot pitäisi lopettaa poliisin ja armeijan toimesta väkivaltaisesti ja mopedipojat kaivamaan lapioilla ojia. Siellä se järki palautuu.
- Periaatteessa oikein
mutta miten voi mikäänn sellainen palata jota ei ole milloinkaan edes ollut!
Tässä nimenomaisessa tapauksessa siis on kyse järjestä.
- kaikille essu
Ihmeellistä juttua. Poliitokot ja poliisi hokevat yhteen ääneen, että "nämä ovat rikollisjärjestöjä". Miten voi olla mahdollista, että ei saada säädettyä lakia, että kaikki rikolliseen toimintaan viittavakin yhdistystoiminta on kiellettyä ja jäsenille annetaan heti vapausrangaistus. Täysin munatonta toimintaa poliitikkojen ja virkamiesten puoltelta. Filosofoidaan jotakin tasa-arvo ja yhdistysmivapauspaskaa eikä saada mitään päätettyä ja tehtyä. Ihmeellitä skandinavista tasa-arvo-homostelua.
- ghbrty567y35yhyth
http://www.hs.fi/paakirjoitus/artikkeli/Maan tapa täyttää järjestäytyneen rikollisuuden tunnusmerkit/1135250438297
HAH HAHAH HAHAH HAH, BUAHAHAAAAAAAAAAAa... Johtuisikohan siitä että
a) Yhdistyksen tai järjestön kriminalisoimisen mahdollisuus on ehkä turhankin järeä ase. Sillähän pystytään jo esim. puuttumaan sanan- ja ilmaisuvapauteen esim. kriminalisoimalla poliittisia yhdistyksiä. Millä perusteella kriminalisointi tehdään? Suomessa on vieläkin kriminaalintäyteisempiä yhdistyksiä kuin moottoripyöräjengit; esim. vankilasta vapautuneiden vertaistukiyhdistyksissä ei ole ainuttakaan rikosrekisteritöntä....
b) Rikoksiin voidaan puuttua jo nyt. Ei ole tarvetta kriminalisoida yhdistystä, koska yksilöiden teot joita voidaan jo nyt täysmääräisesti tutkia ja syyttää asianomaisia. Rikolliset eivät tee rikoksia "firman piikkiin" vaan omaansa, vaikka olisivatkin kuin yksi ryhmä. Jokaisella rikoksella on yksilö-tekijänsä. Lisäksi tästä yhdistyksen/kerhon kriminalisoinnista ei ole esim. tutkinallisesti mitään hyötyä - poliisien työtä haittaavat haittaavat poliisien työtä olivat he laillisesti tai laittomasti yhdistyneitä.
Tällöin pitää kysyä: Mitä hyltyä jengien kriminalisoinnista on konkreettisesti? Saadaanko tällä tavalla vain tietyt jengisymbolit sakkoasusteeksi, jolloin teinit alkavat pukeutua niihin jo ihan provosoimismielessä vai häh?
Mielestäni käytössä on jo kaksi tehokasta toimintavälinettä: RIkosten asiallinen tutkinta, niistä syyttäminen ja tuomitseminen - sekä sosiaalinen leimaaminen joka erottaa yhteisöllisesti kriminaalijengiläiset omaksi ryhmäkseen joka sijaitsee henkisesti yhteisön ulkopuolella.
Mikäli näitä jengejä aletaan spesifisesti kieltää perustan itse rikollisjärjestön nimeltä "Rehelliset Kokoomuslaiset" saadakseni sen kiellettyjen porukoiden listalle. Ja kun se on kielletty perustan samoilla jäsenillä rikollisjärjestön "Rehelliset Kokoomuslaiset eivät kuulu tälle kiellettyjen järjestöjen listalle MC".
Symbolien kieltäminen on pohjimmiltaan helvetin huono ajatus. Saattaa tulla aika paljon kiellettävää pitkällä tähtäimellä.- htherjy
Se on mahdollista, koska elämme pohjoismaisessa, sosiaalidemokraattisessa onnelassa. Jos eläisimme jossain Nicaraguassa, alkaisi asioihin tulla vauhtia.
- grove street
grove street home, at least it was before i fucked up everything
- ghfxhgfh
Hyvin toimiva/organisoitu jengi tarjoaa KAIKEN sen ja vielä enemmän,mihin yhteiskunta ei kykene,eli kyllä minä ainaki ymmärrän aika helvetin hyvin miksi näitä jengejä on olemassa.Joskus on pientä törmäyskurssia,yleensä kaupan käyntiä. :D
- Kakspttynen
Juttu lähtee raiteiltaan ja itse asian ydin sekoitetaan.
Moniko teini- ja hiirikirjoittajista on oikeasti poliisi?
%-merkin kantamista pidetään rikollisen merkkinä ! Kuitenkin viranomaisilla on nimenomaan oma tiedostonsa %-henkilöistä.
Kamera naapurikiinteistön räystäällä ja %-tiedosto vierailijoista.
Tasavallan Presidentti myöntää kunniamerkkejä, mutta niitä ei vaihdeta %-kangasmerkiin, vaan ratkaisu ongelman hautaamiseen on poliisirikosten tutkimatta jättämnen yhden henkilön toimesta,niin kauan kuin toistaiseksi saa häärätä mielensä mukaan.
Eduskunnan moottoripyöräjengissä on monta Harrikkaa ja jos ei oo, vuokraavat kun käyvät Virossa kruisailemassa.
En lue enään tätä palstaa.
Moi. - No hyvä,
tuskin siinä korvaamatonta vahinkoa kenellekään tapahtuu..luit tai et.
- qehrui
mulle on ihan yks paskan hailee jos ne jengiläiset tappaa toisensa,kunhan antavat tavallisten ihmisten olla rauhassa,eivätkä käy esim.myymässä huumeita ala-astelaisille.
- µFFµ
Minä tapan kaikki! Ei haittaa kuuluuko jengiin tai ei, mieluiten tapan ala-astelaisia, koska ovat tavallisten ihmisten silmäteriä.
Huumeita en myy, koska vedän kaiken itse.
Meidän jätkät on niin kovia että alta pois! Nimemme on µ-MC!
Olemme promille (1‰) prosenttijengiläisistä, ts prosenttijengien top eliittiä!
Kovimmat kaikista!
µFFµ !!!!!
- eipä kiinnosta
Mopoilu on ihan jees-harrastus. Näissä jengeissä taitaa keski-ikä olla varmaan lähellä keski-ikää. Jos toisiansa mäiskäävät, niin mikäpä siinä. Huvinsa kullakin. Näistä jengiläisistä tulee aina mielikuvissa nuoruuden jo reippasti ylittäneet, kaljamahaiset (laiskat?) ihmiset.
- heti linnaan,per,,,,
Nyt taisi unohtua että nämä jengiläiset ovat jo
ottaneet hoitaakseen ulosottomiehen tehtäviä.
Ehkä pian sinunkin ovella on liivipelle ulosottomihenä
"haasteineen". Seuraava askel onkin sitten jo
suojelurahojen kiristäminen pienyrittäjiltä.
Ei muuta kuin linnaan nämä pellet ja heti. - tässä teille
VOV, BONEL, ÖMENA, ASE, THC & URPO
Terv: Tampereen Lentävänniemi ja yllämainitut "jengit"
Pelottaako???!!!
Olis syytä ;) - Jaska M
Joka päivä saa lukea uutisista kun nämä jälkeen jääneet Hells Angelsit ja Bandidokset tekevät rikoksia ja selvästi rikoksia tehtailevia moottoripyöräjengejä yms. ei kielletä lailla. Onko Bandidokset, Hells Angelsit, Rogues galleryt yms. kansanedustajien ja ministerien vaalirahoittajia vai miksi asialle ei tehdä mitään? Poliisin määrärahoja vain leikataan samaan aikaan.
- Op- Qp
Antaa vaan jengiläisten tappaa toisiaan vapaasti. Ompahan nekin vähemänä, keskittyisi poliisi vain suojelemaan kunnon kansalaisia.
- FFF!
Vaikea uskoa, että HS:n kaltainen lehti on julkaissut noin idioottimaisen uutisen. Se, että muutamaa jengiläistä epäillään huumerikoksesta, ei liity mitenkään jengisotiin. Muutenkin moottoripyöräjengit ovat erittäin harvoin vahingoittaneet millään tavalla ketään sivullista siviiliä.
Pelkkä prosenttijengiin kuuluminen ei tee kenestäkään rikollista. Se ainoastaan kertoo suhtautumisesta yhteiskuntaan. Ja mitä sitte jos suomessa onkin järjestäytynyttä rikollisuutta? Tai moottoripyörä jengejä? Ainahan ne on parempi, missä on edes jonkin näköisiä säännön kaltaisia ajatuksia, joita noudatetaan, tilanteesta riippumatta, kuin nuo saatanan idiootit jotka eivät tiedä hiukkaakaan mitä tekevät, ja tekevät senkin sitten humalassa tai kiukuspäissään.. Pari tappelua siellä ja toiset täällä, suvaittakoon.. Tulee sota, ni se tulee.. Sotia on käyty läpi maan historia, niin kauan kun ensimmäinen luolamies raapas maahan viivan ja sano kaverilleen että et tuu mun puolelle viivaa(vertaus). Ite olen 21 v kundi kouvolasta, ja tasan kerran saanu turpaani, mistään oikeen mitään kunnolla tietämätön, mutta sen tiedän että harkittu ja kunnian tai oikeuden mukaisuuden vuoksi on parempi toimia, kuin kännissä, vahingossa, randomina tai suutuspäissään..
järjestäytyneen rikollisuuden käsitteeseenkin liittyy jo osoitus tietyistä säännöistä, jengit eivät pysy kasassa jos niistä otetaan järjestys ja säännöt pois..
Minä en pelkää "jengiläisiä" tai "järjestäytynyttä rikollisuutta", koska tosiasia on, että nuo jotka tuollaista toimintaa pystyvät vuodesta toiseen pyörittämään, kaikessa hiljaisuudessa suomessakin, huomaamatta, kuuluisivat eduskuntaan, päättämään meidän asioista, koska he selvästi tietävät, kuinka pitää omat tyytyväisinä, ja välit samalla naapureihin!!
tuskin tälle palstalle enää eksyn, joten jos kiinnostaa minulle vastailla, meilaa mulle. [email protected]jatkettakoon vielä äskeistä pohdintaa..
Mitä se(järjestäynyt rikollisuus/jengiläiset) tosissaan edes haittaa valtiota, yhteiskuntaa, tai edes ihmisiä yksilötasolla?
jos ne on tähän asti olleet rauhassa, ilman sen suurempia kahinoita poliisin kanssa, niin uskon että haitta ei kauhean suuri ole voinut olla.
Päihteet on jokaisen oma asia, ja jos niitä haluaa käyttää, käyttäköön kotona, ja pitäköön huolella ettei rahoja tarvitse varkaudella hankkia. Jos joku haluaa aseen, niin hankkikoon, jos ei luvallista saa, niin onhan niitä muitakin reittejä, ja iso osa luvattomistakin aseista jää kaappiin pölyttymään, tai takan reunalle.
tuohan se omaa turvan tuntua kun tietää voivansa puolustautua tarvittaessa.
idiootti ottaa sen aseen käteen humalassa tai kiukkuisena, mutta ne on marginaali tapauksia.. asiaan.. se mikä meillä kusee, jos laittomille aseille ja päihteille on tarvetta ja bisnestä, on riittämätön mielenterveyden huolto.
itse en tartte tupakan ja alkoholin lisäksi mitään aineita, mutta olen kokeillut. tuntuivat kivalta, eivät kaduttaneet jälkeen päin, mutta totesin kuitenkin että jos rööki ja viina eivät riitä, niin loppukoon nekin.
mua ei kiinnosta paskaakaan jos valtiolla jää 3 euroa veroa jokaista jengiläisen myymää pulloa kohti saamatta, tai 10 euroa kartonkia kohden veroja saamatta, tai sen enempää, jos enkeli välittää naapurin teppo tapani tuiterille kokkelia. ei ole mun ongelma, eikä siitä kenellekään yksilötasolla vielä haittaakaan ole ollut.
tehköön ihmiset mitä tekee, mut kantakoon siitä sit vastuunsa jos ja kun kiinni jäävät.
private business is private business..
SANOTTAKOON VIELÄ, JOS VAIKKA JOKU VIRKAINTOINEN SETÄ SININENKIN TÄMÄ LUKEE, ETTÄ EN KEHOTA KETÄÄN HANKKIMAAN ITSELLEEN LAITONTA ASETTA, EN KEHOTA KETÄÄN KÄYTTÄMÄÄN AINEITA, ENKÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA SYYLLISTÄ YHTÄKÄÄN JENGILÄISTÄ TAI MAFIAA TAI MITÄÄN vitun YAKUZAA TAI MITÄÄN, MAAMME ONGELMISTA.
Katsokaa ennemmin mitä suomen ennen kukoistaneelle teollisuudelle tapahtuu.. KAIKKI TEOLLISUUS AJETAAN ALAS, KOSKA TYÖLLISTÄMINEN SUOMESSA EI VEROTUS SYISTÄ JA KOVISTA PALKOISTA JOHTUEN SUOMESSA KANNATA. ite tekisin mieluusti pohja palkalla töitä, jos olisi töitä, paljon mieluummin kuin lähtisin etsimään uutta duunia, ja liiton rahoille.
syy maamme ongelmiin on selvä.
katsokaa peiliin, miettikää sitä, että suomessa on 200 000 ja luultavasti enemmänkin työtöntä suomalaista, jotka elää sosiaalituella, toiset pakosta, toiset muuten vaan(marginaalinen osuus). näiden joukossa on tohtoreita, poliiseja, hoitajia, autonkuljettajia, myyntimiehiä, sun muita huippupäteviä.
ollaan niin vitun ylpeitä että emme suostu tekemään pilkkahinnalla hantti hommia, vaan vaadimme tutkintomme mukaista työtä. ja palkkaa.
mennään itseemme, tutkitaan mitä voimme tehdä, että saamme ongelmamme käsiteltyä, eikä vain kiinnitetä huomiota siihen mitä muut tekee
- sylb.
Kyl sitä aina jaksetaa uhota netissä, olis kyl mielenkiintosta nähä ku joku suomi24 kovapoika haukkuis prätkämiehii samanlailla päin naamaa ku netin turvissa.
- pluslasku
Otsikon kysymys oli "pelkäätkö?" kun se voisi olla esim. ´Mitä mieltä olet siitä että vapauttasi ja ihmisoikeuksiasi jatkuvasti kavennetaan lietsomalla pelkoa ja säätämällä sen suuntaisia lakeja?´
Muistan jonkun veteraanin sanoneen isänsä ohjeen ennen rintamalle lähtöä:
"Ole vaikka kuinka heikko, mutta mitään älä pelkää"
Ei pidä pelätä valtamedian propagandaa. Niin läpinäkyvä taas-yritys ajaa globalistiagendoja. Paikalliselta poliisilta (= suomalainen, tunnollinen, elitistien vitukkeista tietämätön, kokoajan alas-ajettu, poliisi, kuten puolustusvoimatkin että nato tulisi houkuttelevammaksi ) ajetaan resurssit alas, ja korvataan pankkiirieliitin intressejä tukevalla kaikkivaltiaalla europolilla.
Ja kuinka moni täällä foliopäiksi ym. nimittelevä virallisen totuuden puolustaja, on oikeasti tutustunut myös siihen vaihtoehtoiseen totuuteen? Sieltä niitä vastauksia löytyy. Silmät vaan auki ja verenkierto omiin aivoihin, sillä jos ei muuta pysty niin ainakin voi olla tietoinen kokoajan tapahtuvasta manipuloinnista.
Ulos eu:sta ja sassiin ennen kun ne muuttaa meidän perustuslakia että tultaisi liittovaltioksi. - vanhaliito
tässä nyt nähdään mitä poliisien kamu eli media vaikuttaa lukijoihin,ei kannata kaikkea uskoo mitä lehdet sekä muut ns.oikeaa tietoa antavat tahot sylkevät.vääristelyä,sekä yritystä kääntää.junioreiden päät.teretulemas ihka oikeaan elämään nörtit.kiitos
- poorman
Höpö höpö. Valtiovalta suunnittelee suuria leikkauksia kansalaisilta ja nyt pitäs suunnata huomio muualle. ja hakea uhkakuvia muualta.
Vanha kikka, puree aina.- 8
juuri sitä se on, uutisoidaan näennäisistä uhkakuvista ja todelliset asiat jätetään kertomatta..
vee ituttaa jo aika suunnattomasti kaikki "uutiset"
leipää ja sirkushuveja saat ana, ihan sirkuksessa eletään..
- there is nothing rig
black cobras
- Miksei.-
Normi kansalaiset vuokraa kaivinkoneita ja rykäise maan tasalle "pyörärikollisten" kerhotilat,aina jos sellainen johonkin putkahtaa.
Itse ainakin olisin valmis ko. suoraan toimintaan,sen verran paljon on aina kaikki rikollinen aines kyrsiny.- Oikein!
Tuollainen asenne olisi suotavaa kansalaisten taholta, mutta yleensähän on niin että ymmärtäjiä löytyy kaikenlaiselle mädännäisyydelle niin kauan kuin asia ei liikuta millään lailla itseään. Kun se jossain vaiheessa sitten tapahtuukin, niin nousee perkeleellinen itku ja hammastenkiristys siitä "miksi kukaan ei tee mitään, ja lainlaatijatkin seisoo vain tumput suorina".
Näin on tapahtunut niin Suomessa kuin muualla maailmalla ties kuinka monia miljoonia kertoja, eikä sen opetusta ole vieläkään ymmärretty.
- apilas
Ampuisivat vain gangsterit toisensa niin ei jäisi aikaa muuhun rikollisuuteen.
- Abu Simmel
Kuinkahan moni teistäki kehareista, on oikeasti edes eläissään nähnyt tällaisen *liivimiehen*?
- ei noita ole olemass
Ei noita liivimiehiä ole olemassakaan, hullujen höureita. Maamme on täysin turvallinen eikä täällä ole mafiaa tai poliisia järjestäytyneempää rikollisuutta.
Terrorismi on uhka! Eivät mitkään "helvetin enkelit" tai muut spaghettihirviöt.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä692261Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721752Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711440Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461437Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2421373- 831232
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421205IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3691183- 1281175
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3361128