Katselin netistä, että tuosta konkurssin tehneestä Paipista hyötyivät lähinnä Ansion Sementti Valimo ja MRL Isomäki. Paippi päätöksessähän oli äänestystä puolesta ja vastaan.
Tietääkö joku, mikä on näiden onnettomien puolestapäättäjien ja näiden kahden ison Paimiolaisen firman suhde näihin päättäjiin?
Jos totta puhutaan, niin tämähän oli varsinkin Ansiolle kuin tilaustyö. Hyvällä mielikuvituksella varustettu ihminen melkein voisi kuvitella, että se on polkaistu käyntiin ihan Ansion aloitteesta ja saatu sitten poliittiset päättäjät siihen taakse hyvällä lobbauksella.
Niin hieno idea tämä on, suoria Ansion elementtipedeille sopivia elementtejä melkoinen määrä, eikä suunnitteluun tarvittu paljon aivoja. Matkaa rakennuspaikalle ei tullut linnuntieä varmaan kilometriä enempää, joten kuljetuskin oli halpaa :-). No tiedä häntä miten asia oikeasti on mennyt, mutta perseelleen se meni joka tapauksessa.
Mitä tulee itse hankkeeseen, niin esim. monitoimihalli olisi palvellut paljon laajempaa käyttäjäkuntaa ja sille olisi riittänyt käyttöä. Tämä hankehan oli alusta asti tuhoon tuomittu.
Toivoisinkin, että nämä päättäjät, ketkä tässä ovat olleet tekemässä raakoja virhepäätöksiä, tekisivät sen ainoan oikean ratkaisun ja eroaisivat.
En muista varmasti oliko näin, mutta joltain olin kuulevinani, että Jari Jussinmäki, Paimion istuva kaupunginjohtaja siunasi tasatulokseen päättyneen äänestyksen omalla äänellään, joten hänenkin olisi mielestäni kannettava vastuu asiassa ja erottava.
Tyypillistä tulonsiirtoa kaupungin veronmaksajien taskusta, kahden ISON taskuun.
Joku voi korjata, jos tässä oli virheitä, sillä en todellakaan jaksa muistaa tarkkaan enää koko asiaa.
Paimion päätöksenteko
Polliisitar
1
888
Vastaukset
- PuhPah
Paipin perustamisasiakirja allekirjoitettiin syyskuussa 2004, jolloin Tyrväinen toimi Paimion kaupunginjohtajana. Jussinmäki astui virkaansa tammikuussa 2005.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429