Esinahka terskan taakse?

markkanen

Miten on mahdollista saada esinahka terskan taakse pysyvästi jottai mulkusta tulis vähän ei-niin-herkkä koska ei oikee muijaa saa tyydytettyy ku laukee nii nopeeta. Eli oisko mitää hyväks todettuja vinkkejä miten sen sais pysymää siellä takana?

17

2118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koorts

kortsu

• M 50

Iän myöten asia helpottuu.

Mullakin oli vuosikymmeniä ongelmana. Mutta eikös toisella varvilla kestä jo aika hyvin. Antaa ensimmäisen lentää vaikka heti. Voihan naista kehua, että on niin ihana, ettei kestänyt. Ei mua ole kukaan herkkyydestä moittinut.

Vähän ajan päästä toisella varvilla höyläät puoli tuntia.

Nyt 50 v

• M 50

Niin mulla on ollut aina paljas terska. Ei se auta. jos se on paljas. Se herkin paikka on heti siinä terskan takana. Nadessa se tottuu.

• Jeesusteippii

Jeesusteippi auttoi minua

• kertokaa kundit

seisooko pojat ja miehet siel kertokaa kiimasi tarinoita

• Keinojaon

Pysyykö esinahkasi terskan takana erektiossa mutta ei pysy siellä kun kalusi on lepotilassa? Se olsi tietenkin toivottavin tilanne että esinahka pysyy takana lepotilassakin, silloin esim. boxereissa kalu liikkuu kävellessä ja terskan iho tottuu vaatteiden hankaukseen ja herkyys vähenee, myös terskan ihon sanotaan paksuuntuvan se ollessa paljaana. Varmin hoito tapauksellesi on ympärileikkaus. Yksityissairaalassa se maksaa 500-1000 euroa, yleisessä terveydenhoidossa ehkä satasen eli poliklinikkamaksun. Itse leikkautin esinahan yksityissairaalassa .

• sgdsgds

ei saa millään,parempi onkin sillä herkkyys on hyvä asia
      toki tuo ennenaik laukeaminen on kyllä ongelma mutta seksi kärsii muuten jos kalunpää on tunnoton..orkku tuntemus heikentyy

• jorma8325723590632

pikaliima

• runkmanni

jos on pitkä ja löysä esinahka niin sitä ei saa pysymään ns. takana millään, ellei ole niin valtava "tattiterska" jonka taakse se periaatteessa vois jumiutua, lämpötilan vaihteluthan vaikuttaa lepopeniksen pituuteen, viilellä ilmalla penis kutistuu ja vetäytyy nahan sisään ja niin on kai sen tarkoituskin ihan samoin kun kivespussitkin vetäytyvät ja kivekset nousevat jopa nivusiin lämpimään. Vaikka itsellä on lepotilassa terskan puoliksi näkyvissä, ei se silti tahdo pysyä takana, kovana taas eskaria ei saa terskan päälle millään ja ei teskasta mene tunto, kunnolla kiihottuessa siinä on aivan täysin herkkä tunto ja orkun tullessa sama herkkyys kuin aikoinaan poikasena

• kovettuu j ust

runkmanni tuu tähän kirjottelee vaihdetaan mielipitteitä tahtoo täs kovettua just

• Tapio Autio

Morot! Minä haluaisin syödä Jakke Lindrothin ripulia suoraan persereijästä osoitteessa Käsikiventie 2,ssä.

• menkää.käymään

mä voisin tulla syömään sun ripulia ja muutkin menkää ihmeessä käymään 'ihan vitsinä'
        siis kun 'eihän tuollainen ripulin syöminen voi olla mitenkään totta normaali elämässä'
        paitsi kaato kännipäissään

• kojojootti

hei runkkaa useammin ja pidä esinahkaa terskan takana aina kun mahdollista rupee pysymään

• Ruttumuna123

hei rhetuboi vedä se sun helvetin esinahka pois kokonaa nii sun ei tarvii kirjottaa tänne näin helvetin paskoi juttui -.- ja jos laukeet nii helvetin nopee kannattaisko myydä siemennestettä spermapankkii vittu jäbäst tulis miljonääri!

• Niksipirkkapekka

Laita kyrpäsi ympärille muutama jääpalapussi jotta se menee tunnottomaksi,ota sitten sakset käteesi ja leikkaa se nahka yksinkertaisesti vittuun siitä haittaamasta,kierrä jotain sideharsoa siihen klunssin ympärille pariksi päiväksi.Siitä nahanpalasta voit leikellä sopivan kokoisia paloja ja niillä voit myöhemmin vaikka paikata jalkapallon tai pesäpallo räpylän.

• Anonyymi

Muistan että me pikkupojat noin kymmenvuotiaina arvelimme, että aikamiesten terskat ovat paljaita, koska he ovat olleet naisten kanssa, ja miesten esinahkat ovat siksi vetäytyneet taaksepäin. Kun kiinnostukseni asiaan oli herännyt, koetin salassa vetää tupessa olevaa tiukkaa esinahkaani ja paljastaa terskaani samanlaiseksi kuin aikamiehillä. Kun irroitin pippelistäni otteeni, esinahka kuitenkin palautui takaisin tuppiasentoon. Tuo liikkuminen kuitenkin tuntui hyvältä. Siksi toistelin hommaa useina päivinä, kunnes erään kerran tapahtui yllätys. Nivusissa ja kiveksissä alkoi tuntua suorastaan suloisia kouristuksia ja sitten kalun päästä ruiskahteli vaaleaa piimämäistä nestettä. Tajusin ensihämmästykseni jälkeen, mistä oli kysymys. Olin siten oppinut noin kymmenvuotiaana elintäni näpelöidessäni ihan vahingossa onanian ilot. Niihin antauduinkin sitten seuraavina vuosina varsin ahkerasti. Vähitellen esinahka siinä hommassa venyi ja jäi viimein taka-asentoon jättäen terskan paljaaksi. Nuorena siis kannattaa runkkailla ahkerasti, jos haluaa saada kalunsa pään pysyvästi paljaaksi.

• Anonyymi

Tapio Autio imee juutalaisten ympärileikattuja kyrvän nuppeja myllypuron omakotialueella

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      132
      3144
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      223
      2981
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1936
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      77
      1579
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1427
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1148
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1041
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      984
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä