Onpa hänellä ihanan isot tissit.
Jenni pääskysaari
16
6900
Vastaukset
- varpaat ja sormet
Sillälailla! Naisessahan ei ole mitään muuta, kun ne viidun tissit.
- Tiina tissi
Tuonne pian parhaat tissikuvat ilmestyy! http://viihde.foorumi.eu/index.php
- Korot Out
Olisi ollut parempi jos Jenni ei olis lähtenyt tollasiin Hömppä_ohjelmiin, antaisi vaan "Vappujen" tehdä niitä.
- ihana jenni
TÄYSIN SAMAA MIELTÄ. Jenni kuitenkin fiksu ja kaunis ihminen ja vappu tjuuri päinvastaista. Toivottavasti seura ei tee kaltaisekseen. Katsoisin ohjelmaa jos Jennillä olisi joku toinen juontajaparina.
- LUX ja valk.pulveria
Noi hömpät ovat pelipaikoilla ku jaetaan tissiä suuhun ja piukkaa pillua rahamiehille.
- Davu
Perjantaina taas jennin isot meijerit. Upeat d kupit.
- Jorge
Nami nami
- Nuolla P..l.aan?
No on jennillä aika tykit?? oikke turvapuskurit. antaakohan jenni??
- Pääpääpääsky
Olen huomannut monesti aikaisemmin, että hieman "haastavammassa" haastattelussa ihan Pimiä pitää turpansa kiinni. Hyvä näin.
Jenni on minun makuuni, muodokas ja kasvot ovat herkullisen näköiset. - Zeglon
Isot tissit ja täyteläisen hyvä valmiiksi sisäänajettu perä, jonne olisi kiva sukeltaa !
- Hghjyfn
Jennihän on 3 lapsen äiti - kai se jossain näkyy.
- Ihan.on.ku
somppu ilma burkhaa.....
- yäkhyilehmä
Fläsähtänyt taikinakasa.
- Anonyymi
On ne komeet.
- Anonyymi
Lösähtänyt...myös puskurit.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462