virtalukko siinäkö vika?

startti antti

Iloisin ja ylpein mielin astelin volvolleni (1991 2,3 ruisku automaatti) juuri oli tultu kaupasta ja kaikki oli hyvin. Kun aloin startata eipäs tapahtunut mitään virrat syttyivät niin kuin pitikin akussa kyllä puhtia riittää. vasaralla naputtelin startin kylkeen sain sen naksahtamaan kaksi kertaa sit ei enään mitään. virta-avainta käännellessä se oli alkanut takkuilla, sitä se ei ollut tehnyt tunti sitten mitähän pitäisi tehdä jotta pääsis edes mökillä käymään. onko väliaikaisia ratkaisuja olemassa. riittääkö jokin crc pesu virtalukolle, jos edes vika siellä onkaan, voiko olla jokin rele ?
olisi mukavaa saada vihjeitä onko teillä ollut vastaavaa. myös virtalukonpohjasta olen kuullut olisiko se?? vai olisiko startti?? näitä kirjoitteli Antti

3

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • volvo_puranen

Tuota paljon autolla on ajettu kun startti on kuluva osa jos on myös hiilet kuluneet .Vaihto-osa maksaa jotain 90 pintaan teillä jos tässä vikaa niin ei kannataa kauan miettiä mitä tekee,vaihto ja mökillee matka
      Tarkista akun ´kengät niissä ei hapettumaa jaq maadoituspiuha menee koriin ja on hyvin kiinni.Startti tarkista se herätejohto on se ohut onko se liitos kunnossa ja tarpeeksi tiukka.Itsellä on sellaien systeemi akulta virtaa ja siihen herätejohtoon se pieni johto kiinni ja kun painan laiteessa olevaa nappi niin startti alkaa pyörimään kunnollatämä oli jäännee niiltä ajoitaa kun autoissa oli katkojan kärjet ja niitä säädettiin pyöritä startillaa konettaa ja säädä ne kulmat kohdille..Kun tarkistettu startti on kunnossa niin sen jälkeen katsotaan mistä se virtak katkeaa onko siellä virtalukossa sanomista ja jossain muussa se mittari on hyvä juttu kun katsotaan missä se virrankulku katkeaa.

• HYVÄ NEUVO !!!!

ÄLÄ HYVÄ MIES anna virtalukolle mitään crc-pesua, sillä sen pilaat.
      Paineilmaa tai purku ja putsaus ilman nesteitä.

• volvo_puranen

Minulla kun on se sääntö kun kirjoitan jonkun vatstauksen niin vastavuoroisesti toivon että kysyjä kertoisi mikä siinä autossa oli vikana,oliko vastauksista apua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8495
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      58
      3679
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2093
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe