Hei,
olemme kaksi elokuva-alan opiskelijaa, ja olemme tekemässä lopputyöksemme lyhytelokuvaa. Tarvitsemme lopputyöhömme paljon apuvoimia, sillä kyseessä on prinsessamusikaali. Tarvitsemme niin laulajia, tanssijoita, näyttelijöitä, sanoittajia, maskeeraajia, lavastajia, puvustajia ja kaikkia muita mitä vain näin suuressa prokkiksessa voi tarvita.
Päärooliin, eli prinsessan rooliin haemme n. 20-25 vuotiasta naishenkilöä, joka osaisi niin näytellä, laulaa kuin tanssiakin. Muita rooleja elokuvassa ovat prinssi (1, mies, 20-30v) palvelijat (3, nainen, 20-30v), hovimestari (1, mies, 30-50v) merenneidot (2, nainen, 18-25v), puutarhuri (1, mies, 30-50v) sekä taustatanssijat. Muihinkin rooleihin tarvitsemme laulu- sekä tanssikykyisiä näyttelijöitä (paitsi merenneitojen ei tarvitse osata tanssia vaan uida).
Toivomme yhteistyökykyä ja positiivista asennetta sinulta sekä motivaatiota. Palkkaa emme valitettavasti pysty maksamaan, sillä kyseessä on kouluprojekti eikä budjettimme ole kovinkaan suuri.
Kuvaukset ovat keväällä, ja keräämme aina vuoden vaihteeseen asti apuvoimia. Meillä on myös casting tilaisuus ja haastattelut tammikuussa. Laita siis viestiä jos olet vähänkään kiinnostunut, sillä me olemme kiinnostuneet monenlaisista apuvoimista. Lisätiedot ja kysymykset sekä avoin hakemus osoitteeseen [email protected]
ystävällisen terveisin,
Vilja Harjamäki ja Sebastian Visa
Haetaan näyttelijöitä, laulajia ja tanssijoita musikaaliin!
VH ja SV
2
475
Vastaukset
- Liian nuori
En voi osallistuu näytelmään, ku oon kerran vasta 11, ja mulla on sellanen, etten viitti laulaa yleisön edessä :( Muuten rakastan näyttelemistä
- voi herttileijaa....
"en viitti laulaa yleisön eessä".
Toivottavasti et meinannut tosissasi työksesi näyttelemistä, siinä kun saattaa joutua laulamaankin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60919
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 8722
- 11719
- 346708
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661