Meillä kasvaa valtavasti marja-aroniaa pensasaitana. Olen useampana vuonna miettinyt mihin saisin esimerkiksi myytyä marjat. Itse en pidä sen mausta mehuna enkä sekoitettuna muun marjan kanssa. Linnut ovat kyllä syöneet kaikki, ettei huolta niiden käytöstä ole tarvinnut potea.
Ostaakohan sitä mikään marja-alan yritys?
Marja-aronian marjat
2
1187
Vastaukset
- Syön itse
Aikaisemmin käytin marjoja vähän, möin joensuussa alan liikkeeseen.Nyt minun Venäläinen vaimo osaa poistaa sen parkkihapon mehesta ja kukaan ei ole tunnistanut mehua aroniaksi.Mehu laskee verenpainetta,on terveellistä.
- harrastaja puutarhuri
Tein viime syksynä lasiseen muutaman litran purkkin
jouluksi hienon juoman .Espanjassa baskimaassa on
tunnettu juoma nimeltään Patzaran ( Zoco merkillä)
muistuttaa paljon sitä.
Litra aronian marjoja huuhdottuina.
300gr pölysokeria.
2 rosmariinin oksaa
isopullo kirkasta viinaa (koskis)
1dl anisviinaa.
Hölskyttele purkkia sillointällöin.
Tarjoa pienistä laseista jääpalan kanssa viileänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422653Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601977- 401707
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321566Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772