Meillä kasvaa valtavasti marja-aroniaa pensasaitana. Olen useampana vuonna miettinyt mihin saisin esimerkiksi myytyä marjat. Itse en pidä sen mausta mehuna enkä sekoitettuna muun marjan kanssa. Linnut ovat kyllä syöneet kaikki, ettei huolta niiden käytöstä ole tarvinnut potea.
Ostaakohan sitä mikään marja-alan yritys?
Marja-aronian marjat
2
1229
Vastaukset
- Syön itse
Aikaisemmin käytin marjoja vähän, möin joensuussa alan liikkeeseen.Nyt minun Venäläinen vaimo osaa poistaa sen parkkihapon mehesta ja kukaan ei ole tunnistanut mehua aroniaksi.Mehu laskee verenpainetta,on terveellistä.
- harrastaja puutarhuri
Tein viime syksynä lasiseen muutaman litran purkkin
jouluksi hienon juoman .Espanjassa baskimaassa on
tunnettu juoma nimeltään Patzaran ( Zoco merkillä)
muistuttaa paljon sitä.
Litra aronian marjoja huuhdottuina.
300gr pölysokeria.
2 rosmariinin oksaa
isopullo kirkasta viinaa (koskis)
1dl anisviinaa.
Hölskyttele purkkia sillointällöin.
Tarjoa pienistä laseista jääpalan kanssa viileänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3512823SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis652276Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781949Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis661592- 1401532
- 691149
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021019Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön264955Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li8932- 39810