Meillä kasvaa valtavasti marja-aroniaa pensasaitana. Olen useampana vuonna miettinyt mihin saisin esimerkiksi myytyä marjat. Itse en pidä sen mausta mehuna enkä sekoitettuna muun marjan kanssa. Linnut ovat kyllä syöneet kaikki, ettei huolta niiden käytöstä ole tarvinnut potea.
Ostaakohan sitä mikään marja-alan yritys?
Marja-aronian marjat
2
1212
Vastaukset
- Syön itse
Aikaisemmin käytin marjoja vähän, möin joensuussa alan liikkeeseen.Nyt minun Venäläinen vaimo osaa poistaa sen parkkihapon mehesta ja kukaan ei ole tunnistanut mehua aroniaksi.Mehu laskee verenpainetta,on terveellistä.
- harrastaja puutarhuri
Tein viime syksynä lasiseen muutaman litran purkkin
jouluksi hienon juoman .Espanjassa baskimaassa on
tunnettu juoma nimeltään Patzaran ( Zoco merkillä)
muistuttaa paljon sitä.
Litra aronian marjoja huuhdottuina.
300gr pölysokeria.
2 rosmariinin oksaa
isopullo kirkasta viinaa (koskis)
1dl anisviinaa.
Hölskyttele purkkia sillointällöin.
Tarjoa pienistä laseista jääpalan kanssa viileänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2824751Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353056Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k502959Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.7986Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52969Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78961