Onko kellaan kokemusta Ranskasta haettavasta lainasta, onko laina tullut lainansaajan tilille ja mitä ennakkokuluja haettavasta lainasta menee. Haluan lisätietoja pikaisesti.
Lainaa Ranskasta
116
11716
Vastaukset
- Ei hyvältä kuulosta
Kerro enemmän, minkä nimisestä firmasta Ranskasta olet tuota lainaa hakemassa, ja miten sait tuosta mahdollisuudesta tietoa. Asun itse Keski-Euroopassa ja osaan sanoa onko kyseessä joku tunnettu firma.
99 % varmuudella kyse on kuitenkin kusetuksesta. Ei Ranskassa toimiva rahoitusfirma näe tarvetta ryhtyä tarjoamaan lainoja yksittäisille kuluttajille Suomessa (siis ilman että perustaa Suomeen erityisen haaraliikkeen; noitahan on toki nähty, esim. ruotsalaisia firmoja jotka ovat laajentaneet Suomeen). Riskit olisivat moninkertaiset kotimarkkinoilla toimimiseen nähden.
Luotettavat firmat jotka lainaavat rahaa, eivät myöskään koskaan pyydä minkäänlaisia "ennakkokuluja". Kulut otetaan päältä lainasummasta, joka annetaan. Tuon pitäisi jo laittaa hälytyskellot soimaan, että pyydetään jotain etumaksua.- Lainan tarvitsija
Lainan antaja on Raymone Swandella hän asuu tällä hetkellä Ranskassa, hänellä on asianajajana Lucien Kakpo. Ensin pitäisi maksaa ennakkokuluja, olen ollut yhteydessä Suomen OP;hon ja sieltä sanottiin että se on ihan OK, jos kuluja peritään ennakkoon kulut ovat 10% lainasummasta. Jos tiedät tästä jotakin olisin kiitollinen jos vastaisit minulle. Kiitos! Tämän lainanantajan ilmoitus oli netissä. Lainan pitäisi tulla Ranskassa sen nimisestä pankista kuin Naxitis onkohan tallaista pankkia Ranskassa.
- hei hallloooooo
Lainan tarvitsija kirjoitti:
Lainan antaja on Raymone Swandella hän asuu tällä hetkellä Ranskassa, hänellä on asianajajana Lucien Kakpo. Ensin pitäisi maksaa ennakkokuluja, olen ollut yhteydessä Suomen OP;hon ja sieltä sanottiin että se on ihan OK, jos kuluja peritään ennakkoon kulut ovat 10% lainasummasta. Jos tiedät tästä jotakin olisin kiitollinen jos vastaisit minulle. Kiitos! Tämän lainanantajan ilmoitus oli netissä. Lainan pitäisi tulla Ranskassa sen nimisestä pankista kuin Naxitis onkohan tallaista pankkia Ranskassa.
Älkää viitsikö sikailla tällä tavalla palstalla. Joku oikeasti rahapulassa oleva luulee asiaa vielä todeksi ja lähtee mukaan kusetukseen. Sen jälkeen kun on menettänyt loputkin rahansa huijareille, hän on vielä enemmän kusessa. Luulisi nyt kenen tahansa normaalilla ajattelukyvyllä ja edes jonkinlaisella elämänkokemuksella sekä kohtuullisella Internet-kokemuksella varustetun tajuavan, että huijarit siellä kalastelevat uhreja. Rahapulassa olevat ihmiset vain ovat usein niin epätoivoisia, että normaali ajattelukyky sumenee jos on pienikin mahdollisuus päästä kuiville veloistaan. Sen huijaritkin tietävät.
- Ei hyvältä kuulosta
Lainan tarvitsija kirjoitti:
No nyt noiden lisätietojen kanssa katosi viimeinenkin epäilys. Siis 100 % varmuudella täysi kusetus. Ikinä, ikinä et tule senttiäkään lainaa saamaan jos tuohon lankeat. Älä usko tuota pelleä joka väittää saaneensa lainaa tuolta; joku huuliveikko jonka mielestä on hauskaa piruilla kanssasi.
Kyseessä on ihan tyylipuhdas nigerialaishuijaus. Ja muuten, jos OP:sta on todellakin sanottu sinulle että on ihan ok maksaa etumaksua lainasta Western Unionin kautta (!!!!!!!) jollekin netistä löytämällesi Ranskassa asuvalle lainantarjoajalle, niin ovat kyllä siinäkin pankissa todella törkeästi laiminlyöneet velvollisuutensa neuvoa sinua oikein. Liekö sielläkin ollut joku työhönsä kyllästynyt hupailija asialla.
Natixis (ei siis Naxitis) on kyllä ranskalainen pankki, mutta tasan tarkkaan heillä ei ole yhtään mitään tekemistä tuon "lainatarjouksen" kanssa. Ovat sijoituspankki ja keskittyvät ainoastaan yritysasiakkaisiin.
Unohda koko juttu äläkä missään nimessä maksa tuolle tyypille mitään! - Anonyymi
Onko tietoa Central-loan ranska, onko luotettava
- Anonyymi
Sain laina tarjouksen en ole nostanut ei ollut mitään kuluja mutta laina pitäis mun itse siirtää suomen Pankkiin tililleni
.vähän se mietityttää sain sähköpostiin kyllä ohjeet miten hoituu. Uskallanko siirtää. Kerro jos toedät
- Juuhpuuh
Kuule mäkin haluan lainata sulle 100.000e, mutta etumaksuksi tarvitsen sen 10.000e... Saat hyvällä korolla ja muilla ehdoilla..
Mieti nyt vielä niillä omilla aivoillas, että kannattaako tollaseen kusetukseen lähteä mukaan, etumaksunkin haluavat varmasti WesternUnionin kautta.. - Toimii2011
Kannattaa lähteä ehdottomasti. Itse maksoin etumaksun ja sain sitten akennusta koroista. Toisella kerralla maksoin isoimman mahdollisen etumaksun ja halvemman lainan, kuin pankki antaa.
- phellehermanni
mielenkiinnosta kysyn saitko lainan kun tuota ranskaa pidetään nykysi luotettavana saitko ison lainan
- lottooja
ranskastako lainan sait.todellakin.pitää lottoaminen lopettaa.kokeilla itekkin.toimii ja mistä firmasta
- lottooja
mistä firmasta ranskalta laina ei varmaan ketulta se on ahnein taitaa,kiinostas tietää
- Lainan tarvitsija
Viesti Toimii 2011 Oletko aivan varma että sait kyseisen lainan, maksoitko ensin etumaksuja ennenkuin sait lainan tilillesi, maksoitko kulut WesternUnionin kautta. Kuinka pian sait lainan tilillesi vastaatko tähän viestiin,
- Tajua jo
Ei ole saanut mitään lainaa, kunhan trollaa. Ajattele nyt jo aivoillasi, kyse on silkasta huijauksesta. Mikä siinä on ettet sitä halua tajuta?
- phellehermanni
toinii vastaako tiedoista haluisille saitko lainan ja maksoitko etumaksuja miten äkkiää rahat tilillä näky
- VoiVoi-
Olet varmastikin tuo nimimerkki "lainaaja" tuosta toisesta ketjusta. Sinulle ei sitten rahaa Ranskasta tullut, minkä me kaikki täysin varmasti tiesimmekin. Mutta sinä vaan et suostunut kuuntelemaan.
Olisiko nyt vihdoinkin aika yrittää löytää se pieni järkikulta joka sinullakin varmasti on vielä jäljellä, hyväksyä se että sinua on tyylipuhtaasti huijattu, ja rahasi ovat menneet kankkulan kaivoon? Ja ainakin nyt vähintään ymmärtää se että et laita sinne kaivoon enää LISÄÄ rahaa!!!!
Ihan kuten tuossa toisessakin ketjussa, tähän ketjuun vuonna 2011 kirjoittaneet jotka väittävät saaneensa lainaa, valehtelevat.
Yritä vihdoin ymmärtää ja hyväksyä että et tule koskaan, milloinkaan, saamaan senttiäkään keneltäkään noilta ulkomaalaisilta lainantarjoajilta jotka vaativat etumaksuja. Kukaan heistä ei ole mitään muuta kuin puhdas huijari.
- Järki päähän!!
Haluaisin nyt tietää mistä OP:sta ja KUKA sinulle on sanonut että on ihan ok maksaa ennakkomaksua????????????????? Haluaisin keskustella hänen kanssaan siitä miksi hän on väittänyt sinulle että ennakkomaksun maksaminen on ok!!! Kaikki nämä ennakkomaksua pyytävät ovat huijareita!!!!!! Jos joku maksu täytyy maksaa, vähennetään se lainasummastasi, ennakkoon EI SAA MAKSAA MITÄÄN!!!! Jos maksat rahat menevät, ja mitään et "lainaajasta" sen jälkeen kuule!!!!!!
- uteliasss
Haitko lainan?
- ppellehermanni
muuten haitko lainan lainan tarvitsija ja saitko sen
- lainaSaksasta
Minä sain Saksasta lainan 10t euroa vakavaraselta pankkiirilta, mr. MJurgens, lainan käsittely kesti vain 2 pv ja lainan myöntämisestä parissa päivässä rahat tilillä. Toimituskulut vain 200€. Saksalla menee nyt hyvin ja koko lainanhakuprosessi hoidettiin erinomaisella saksalaisella jämptiydellä. Suosittelen kaikille muillekin.
- ihana.elämä
Minä sain Ranskasta 80 000 euroa. Lisäksi tuli 12 pulloa hyvää punaviiniä. Korko on pieni ja maksan takaisin korkoineen vain 5 euroa kuukaudessa. Lupasi vielä 40 000 euroa lisää, jos haluan. Siinä olisi 2 ekaa vuotta ilman lyhennystä ja sitten kuukausimaksu olisi 2 euroa kuukaudessa. Samaan hintaan voin osallistua arpajaisiin, joissa arvotaan joka kuukausi Ferrari. Suosittelen kaikille.
- phellehermanni
tää sinun vastaukses tuntuu järkevältä onko tosi.on täällä muitakin lainan hakijoita kun lainaaja ollu toiselta palstalta elkää ees etu käteen hänen toivoaan alas lyökö .tämä saksan laina onko tosi.
- phellehermanni
ihana.elämä kirjoitti:
Minä sain Ranskasta 80 000 euroa. Lisäksi tuli 12 pulloa hyvää punaviiniä. Korko on pieni ja maksan takaisin korkoineen vain 5 euroa kuukaudessa. Lupasi vielä 40 000 euroa lisää, jos haluan. Siinä olisi 2 ekaa vuotta ilman lyhennystä ja sitten kuukausimaksu olisi 2 euroa kuukaudessa. Samaan hintaan voin osallistua arpajaisiin, joissa arvotaan joka kuukausi Ferrari. Suosittelen kaikille.
tää taitaa olla vitsi miten on ihana elämä.
- lainaSaksasta
phellehermanni kirjoitti:
tää sinun vastaukses tuntuu järkevältä onko tosi.on täällä muitakin lainan hakijoita kun lainaaja ollu toiselta palstalta elkää ees etu käteen hänen toivoaan alas lyökö .tämä saksan laina onko tosi.
Nuo Ranskan pankkiirit ovat huijareita, kokemusta on! Saksa luotettava maa lainoja ajatellen ja muutenkin!! Netistä löysin mr.m. jurgensin nettisivut, joilla tarjosi lainaa aina 100 t euroon asti, hyvät maksuehdot. Itse sain siis 10 t euroa lainaa!
- phellehermanni
lainaSaksasta kirjoitti:
Nuo Ranskan pankkiirit ovat huijareita, kokemusta on! Saksa luotettava maa lainoja ajatellen ja muutenkin!! Netistä löysin mr.m. jurgensin nettisivut, joilla tarjosi lainaa aina 100 t euroon asti, hyvät maksuehdot. Itse sain siis 10 t euroa lainaa!
pitikö sun maksaa muuta kuin 200e ennakkoa ja suomenkielelläkö kirjoitit
- lainaSaksasta
phellehermanni kirjoitti:
pitikö sun maksaa muuta kuin 200e ennakkoa ja suomenkielelläkö kirjoitit
Tosiann kulut vain 200€ ja saksan kielellä kirjoitin, saksassa olen ollut töissäkin ja osaan kielen melkoisen hyvin.
- lottooja
ihana.elämä kirjoitti:
täss taas ilmi selvä vitsi on se ihme toiset vitsaillee kun toiset taistelee tosissaan.nin ihana elämä miten on?runosuoni päässy irti.
- voi.sinua.poloista
Aivan yhtä "älykästä" ja "luotettavaa" tekstiä, kuin herra foxit ja rouva hendersonit kirjoittavat. Ainoa ero lienee siinä, että löytyy säälittäviä poloisia, jotka uskovat näitä jälkimmäisiä.
- hellu59
LainaSaksasta Miteen häneen saa yhteyden?
- Anonyymi
ihana.elämä kirjoitti:
Mistä pankista sait
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä pankista sait
Siitä Pariisin isommasta pääpankista.
- Anonyymi
ihana.elämä kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
ihana.elämä kirjoitti:
Kaikkia sitä saa lukea täällä. PUHUT PELKKÄÄ PASKAA, oletko hoidossa jossain lataamossa?
- phellehermanni
on täällä muitakin joita kiinostaa ranskan laina kuin jotain lainaaja ja nuorempia ihmisiä jotka ei huijaa ja puhuu totta
- phellehermanni
jep otin jo selvää sivut olemassa on mutta millä kielellä ei onnistu ku suomi multa
- phellehermanni
annatko tämän saksalaisen sähköposti osoit mulle sitä en löytätny mut pankin kyllä
- phellehermanni
annatko tuon saksalaisen sähköposti osoitten.pitikö 200e maksaa etukäteen ja miten.nyt vaan en osaa saksaksi postia laittaa oliskohan siel kielen kääntäjä jos suomeksi laittais?
- lottooja
misköhän kaikki ranskaa epäilee sehän on rikkaitten maa ym ja isoja pankkeja ym luulis se rehellisten maa ei tunnu olevan
- tomppiss
Tarviitsija minäkin juuri tuolta sain lainan. Huh, saimpahan ulosottovelat maksettua! Luottotiedot kyl kerkes mennä harmi mut palautuuhan ne muutamas vuodessa.
- lottooja
saksastako annatko sähköposti osoitteen niin yritän kirjoittaa huonolla englannin gielellä.laitatko sen osoitteen tänne .millä kielellä kirjoitit.voiskohhan suomeksi sinne kirjoittaa.jos siel kielenkääntäjä ja minne maksoit 200e riitikö toimitusmaksuja
- gjjhjgtjnhtgjphnjt9j90
En ymmärrä mitä hyötyä on ottaa velkojen maksuun lisää velkaa? Velka lyhenee yhdestä päästä ja pitenee toisesta päästä. Monella teini-iän ylittäneelläkin tuntuvat nuo talousasiat olevan pahasti hakoteillä.
- lainaSaksasta
lottooja kirjoitti:
saksastako annatko sähköposti osoitteen niin yritän kirjoittaa huonolla englannin gielellä.laitatko sen osoitteen tänne .millä kielellä kirjoitit.voiskohhan suomeksi sinne kirjoittaa.jos siel kielenkääntäjä ja minne maksoit 200e riitikö toimitusmaksuja
Ainoastaan saksan kielellä asiointi, lomakkeet ym. Pitää myös olla Saksassa pankkitili, jolla rahaliikennettä, muille tileille lainaa ei myönnä.
- lottooja
sit ei onnistu
- toimiise
lainaSaksasta kirjoitti:
Ainoastaan saksan kielellä asiointi, lomakkeet ym. Pitää myös olla Saksassa pankkitili, jolla rahaliikennettä, muille tileille lainaa ei myönnä.
Kyllä minä sain lainaa suom. tilille.
- lottoooja
toimiise kirjoitti:
mitä liiteitä piti olla.ja mitä kysyyvät.itse en osaa saksaa pitäis joku saada tekee se laina hakemus ensin saksaksi ja sopimus.kukahan auttais,vois vähän maksaa ja saanko sen sähköpostiosoitteen.kiitos
- lainaSaksasta
toimiise kirjoitti:
Höpö höpö, älä valeita kerro. Saksalaisessa pankissa oltava ehdottomasti tili!
- Anonyymi
toimiise kirjoitti:
Älä valehtele, eivät varmasti anna lainaa suomalaisille, jos et ole saksan kansalainen ja tili myös pitää olla saksalaisessa pankissa. olet hölmö ja luulet toistenkin olevan!!!!
- kiinnostunut.olen
Hei kaikille! Onkos tässä ketjussa ketään joka olis saanut Ranskalaiselta rahoittajalta nimeltä STAN FOX lainaa?? Tossa toisessa ketjussa asiasta keskusteltiin, mut siellä liikaa feikkejä. Kuinka paljon etu-maksuja mahdollisesti pyydettiin? Asiallista keskustelua nyt toivoisin.
- Puupäät
Ei täällä kukaan ole saanut Ranskasta eikä muualtakaan mitään lainoja. USKOKAA JO, huijareille vaan laitatte noita takausmaksuja! Miten voittekin olla noin yksinkertaisia, huoh..
- vh3lh7vi56
Tuolta kannattaa alkuun lueskella läpi noita, jos ei ymmärrä englantia, sitä suuremmalla syyllä EI KANNATA MAKSAA MITÄÄN KENELLEKKÄÄN ULKOMAILLE. Tyhmiä suomalaisia vain vedätetään kun me nyt ollaan niin hel**tin sinisilmäinen kansa.
https://www.waynesavings.com/RESOURCES/LEARN/Security-Center/Scams
- lainaaBritanniasta
Rva Elizabeth Henderson Iso-Britanniasta myöntää lainoja !
- lottooja
hei kelpaak suomen kieli ja mitä etu maksuja.tämä hyvä tieto.vastaatko pikemiten ja onko tosi .mitä liitteitä hän pyytää-annatko sähköposti ositteen elizabetille.ja antaako isoja lainoja
- lottooja
lainaa britanniasta.sain jo sähköposti ositteen.saitko så sieltä lainaa ja mitä etumaksuja pyysi.katoin taitaa ymmärtää suomenkieltä.vaan euroina hakea .
- laitaSpostia
lottooja kirjoitti:
lainaa britanniasta.sain jo sähköposti ositteen.saitko så sieltä lainaa ja mitä etumaksuja pyysi.katoin taitaa ymmärtää suomenkieltä.vaan euroina hakea .
Mun kaveri haki Britanniasta lainaa. On nyt reissussa enkä tavottanu. Mut laita Rva Hendersonille sähköpostia ja kysy itse kuluja! En tiedä voiko suomeksi kirjoittaa, mutta enkuksi tietysti ainakin. Ota sanakirja vaikka avuksi.
- lottooja
kiinnostunut saiko lainan.mä kysynkin.kiitos tieedosta
- lottoooja
hei en saanut oikein sitä sähköposti osoitetta rva HENDERSONILLE LAITTAISKO JOKU TÄNNE.sen.yritän uudel ehtiä.
- lkdfjvjrmfvmrfmoe
Miksi sinä urpo oikein kuvittelet, että joku rva Henderson lainaisi sinulle yhtään mitään?
- laitaSpostia
lottoooja kirjoitti:
hei en saanut oikein sitä sähköposti osoitetta rva HENDERSONILLE LAITTAISKO JOKU TÄNNE.sen.yritän uudel ehtiä.
Rva Hendersnon spostiosoite on Pikavipit-palstan ketjussa "lainaa luottotiedottomille".
- Anonyymi
Muistaakseni tämä rouva pyytää monta satast etukäteen
- Anonyymi
laitaSpostia kirjoitti:
Rva Hendersnon spostiosoite on Pikavipit-palstan ketjussa "lainaa luottotiedottomille".
Kyllä mainitsemasi daami on pelkkä huijari. Mutta lainaa toki sieltä vaan ja koskaan et saa lainaa tilillesi mutta maksamaan joudut ennakkoon!!!
- lottoo
on joku saanu lainan ollokin fiksu lady
- että.sä.jaksat
Eikö jo yksi "Stan Fox" riittänyt sinulle? Haluatko ihan tosissasi, että sinua huijataan uudestaan?
- lottoo
oon ihan eri ihminen ku lainaaja mut osan otot hälle toivottavasti selvii eteenpäin.itteeni kiinostaa muuten toi rva henresson on joku sielt hakenu?täs ajan kuluksi koeil sähköpostii lait.ei muuta.0nkohan laina saatu,kysees eri maa ja nainen
- JaKetut
Niinpä, näitä "kettuja" riittää pilvin pimein :) Foxit ja Hendersonit samaa huijariporukkaa, ei voi kun nauraa ja ihmetellä näitä herkkäuskoisia. :D
- kyllä.rahaa.tulee
Niitä "kettuja" riittää, mutta enemmän ihmettelen sitä, että hölmöjä uhreja riittää. Ja vielä niin hölmöjä, että oikein ylpeilevät omalla typeryydellään.
Aivan kuten se "Sunny Car Centerin" liikemies, joka lähetti 336.000 euroa "etumaksua" Afrikkaan, vaikka oikein poliisi kävi varoittamassa lankeamasta huijaukseen. Mutta mies oli niin ylivoimaisen "viisas", että tiesi paremmin kuin muut, että kyllä sieltä vielä rahaa tulee. No ei ole vieläkään tullut.
Jotenkin tulee mieleen sellainen darwinistinen ajatus, että on ihan oikein, että tuollaisilta viedään rahat. Eivät noin säälittävät tyypit ansaitse pitää edes omia rahojaan.
- 17.11
Heittääkö jengi täällä koko ajan huonoa läppää? Vai onko muutama avohoitotapaus ottanut tämän ihan oikeasti jonkinlaisena terapiana?
- wink.wink-
Lottoja-lainaaja. Oletko kysynyt lainaa paikasta nimeltä : trustloanfirm ?
- lottooja
en.onko sul kokemusta sielt trustloanfirm paikasta?
- lottooja
onko kellään kok tuolta haetusta lainasta.vois huvikseen kokeil.
- wink.wink-
lottooja kirjoitti:
en.onko sul kokemusta sielt trustloanfirm paikasta?
En ole hakenut sieltä lainaa, mutta huomasin tällaisenkin paikan s-postiosoitteen tuolla "Lainaa ulkomailta" -viestiketjussa.
- lottooja
katoin nimen perusteel googlel minkä annoit ihan ol mainos suomeksi ja ok näyyti tuota huvikseen kok ku ellu ei vastaa mielenkiinnosta
- lottooja
en kyllä etumaksuja laita jos hirveet mut jos ei ahne vois ajatel ennemmin juo kossua jos hirveet maksut.ja lottoon edelleen.
- wink.wink-
Lottooja paljonko sulla nykyisin menee kuukaudessa niihin lainojen lyhennyksiin? Jos/kun joudut ulosottoon niin silloinhan uo vie 1/3 sun nettotuloista.
- lottooja
onko kukaan eliakselta lainaa saanu tositarinoita sit ei vedätyksii ja miten lainan saanti sujui ta tuliko nopeesti tilille.
- PieniNeuvo
No hae rohkeesti vain lainaa, sillähän tuo selviää onko huijari vai ei: rahat tulee tilille tai sitten ei.
- lottooja
miel testata.sitten loppus jankutus ja palstan pito kun kukaan ei lainaa ulko mailta saa testais eliaksenkin.tositarinan haluaisin edel.onko kukaan saanu ulkomailta lainaa.kiitos.niinkin päin kerrankin kuulla.
- lottooja
jja ite kyll kertoisin sain vai en auttais muitakin jotka tarvii isomman lainan .kyllä itse uskon joku saanu ulkomailta lainaa tälläkin palstal kerrottu ja suoomi24 eliakselta saanu.jossain anna lehden foorumil ol yks kirjotus kans että on.ei tämmöses asias kannata vedätää .toisilla hätä kysyys.jo hakenu eliakselt ja tarjouksen saanu eikä iso etumaksu.vielä mietin.kommentteja tännekin
- lottooja
suomi 24 sivul trollit ja kusettajat todella pois ja vedättäjät.meitä tosis hädässään olevia on.pitää ite lopettaa tää ketja kans.
- älä.ole.typerys
Et sinä ole "hädässä oleva", sinä olet lapsellinen ja typerä hölmö - näin kauniisti sanottuna. Jos joku, muutoin kuin vitsinä, uskoo tuollaisia "luontonantajia", niin joutaakin tulla huijatuksi. Jos ihminen ehdoin tahdoin, neuvoista ja varoituksista välittämättä, haluaa tulla kusetetuksi, niin hänen sitten vain kuulukin tulla kusetetuksi ja tuhoutua. Darwinin laki.
- sörssessön
kaka tietää voiko pankeissa maksaa money gram maksun ei ole paikka kunnal toimistoa ja just tuonne pyydetään maksaa.joku uus juttu .mikä taho rahat ottaa
- smurrif
hei ei western unioniin kaikki saa maksaa joutuu maksukieltoon?outoa mitenkähän toiset saa nyt juttuu ei päässy lainaa ees hakee.toiset työntää kaikki rahansa .miten tämmöstä kuullu.onko kukaan muu kuullu.?
- smurrif
laiton etu maksun lainasta no sit toimistosta soitet raha takasi ja soitin wester union.maksu kielto järkytyin pitäs englanniks reklamaatio tehä.ei oo irikoksia takana eikä muutakaan outo tapaus.miten muut saa hakkee.tosi tarpeeseen en kyll englaniks kirjeitä kirjota,western uionkin lopettaa toiset työntää kaikki rahasa ja nyt olisi ätä oolu,ihan ihmetel onko totta ees kommentteja,nigeriaan olin laittamassa fyrkat takasi ja maksu kielto,ennen tämmöstäkokenu viel?onko kokemuksia samanlaisesta tapauksesta
- smurrif
kuka tietää miks joutuu westren unionissa maksukieltoon.ite en huijaa ketään onko sit että toisen pään takia joutu?outo tapaus.eli empä sanu nigeriaan rahoja lait etumaksuu ja samal ei ollenkaan western unioniin.miten toiset työntää sit ja joka puoleelle lainan toivos.minun rahat ei kelvannu viel englannis esto poistaa valittaa kirje postis ym.miten jotkut palkkasa työntää ite en saanu yhtä etumaksuu ja koko kielto ulkomaille,tosi outo tapaus,kommentteja.
- kirjattuna.kirjeenä
Lähetä ne rahat Nigeriaan kirjattuna kirjeenä. Sanot Nigerian pankkiirille, ettei muu onnistu.
- smurriff
onko kokemusta miten se postissako tehdään.
- smurriff
0nkuinkahan kauan kestää kirje nigeriaan.ol tosiaan outo juttutoi western union.?
- smurriff
joo luin vakuutettuna.katotaan mitä se posti. sanoo huomen kysel ku joutaa
- smurriff
ei saa rahaa kirjees nigeriaan lait.harmi oli hyä idea luin postin sivuilta.ideoita onko kukaan sheekil etumaksuu maksanu ja ilman western unionia
- fghjkllkjhgfghjk
Lopeta nyt jo tää typerä trollaaminen.
- shekki.ok
Tietääkseni shekillä maksamisen pitäisi onnistua!?
- Anonyymi
Jos tulee huijatuksi.Keneen yhteys pitäisi ottaa.Huijarit kiinni!!!
- Anonyymi
Jos on langennut tälläiseen umpityperään huijaukseen, niin ehkä asiasta voisi kertoa omalla lääkärilleen. Hän sitten kirjaa sinut mielenterveyspotilaaksi.
- Anonyymi
Minä otin lainaa papua- uudesta guineasta.
Jos en maksa takaisin. . niin . . niin.- Anonyymi
Keittävät sinut ?
- Anonyymi
Enpä näe nykyisillä korkotasoilla mitään järkeä lähteä hakemaan lainaa ulkomailta, saksaa lukuunottamatta. Suomessa on tällä hetkellä saksaa lukuunottamatta alhaisimmat lainojen korkotasot. Toki se mariginaali, minkä rahalaitokset ottavat sinulta, vaihtelee sun henkilökohtaisen riskiluokituksen mukaan.
- Anonyymi
Ulkomailta ei yritetä hakea lainaa korkojen takia, vaan siksi, että suomalaiset lainoittajat ovat raukkamaisesti sulkeneet rahahanat.
- Anonyymi
Onko tälläsiä pankkeja CACIBANK FRANCE ja Paris laina?
- Anonyymi
Tämmöistä yritetty lainaa Lisa houssin maksettu 194 pyydetty lisää 129
Globale maksettu 169 pyydetty lisää 600
Cacibank maksettu 185 pyydetty lisää363
Joceline Yanto maksettu 250 loppui siihen.
Eli 4 lainaa ja maksettu 798 eikä lainaa!
Ihan tiedoksi! - Anonyymi
Massit tuli viime viikolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämmöistä yritetty lainaa Lisa houssin maksettu 194 pyydetty lisää 129
Globale maksettu 169 pyydetty lisää 600
Cacibank maksettu 185 pyydetty lisää363
Joceline Yanto maksettu 250 loppui siihen.
Eli 4 lainaa ja maksettu 798 eikä lainaa!
Ihan tiedoksi!täytyy olla järki jäässä jos neljä kertaa antaa itseään huijata. OMG! HAHHAHAHAHHAHAHAHA
HAHAHHAHHAHAHAHHAHHAHAHHA
HAAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAH
- Anonyymi
Nigerian musta nainen kerää rahaa ja välittää rahan Rogerin kautta Saksaan.
Pyytää useita satoja komissiota ja älä lankea hän on huijari.
Hänellä on sivut Paris lainaa ja nekin on onnettomasti laadittu.
Ole varovainen älä laita rahaa ja onko mukana jokin suomalainne kun aika hyvää suomea kirjoittavat tarjouksissa.
Vältä, kierrä ja älä laita rahaa! Ilmoitus ja varoitus! - Anonyymi
Miksi pitäisi tyytyä hakemaan lainaa tavismaista kuten Saksa tai Ranska, kun voi anoa lainaa selvästi eksoottisemmasta Espanjasta. Lainaa siis myöntää ihan oikea pankki nimeltään Santander.
Lukuisat ihmiset ovat ottaneet sieltä mm. autolainaa tai muuta kulutusluottoa !
Noita "nigerialaiskirjeitä" tuli Suomeen jo 80- ja 90-luvuilla fyysisinä kirjeinä, minä jälkeen niitä on tullut sähköpostissa ja netissä. Kaikissa on sama kaava eli pitää maksaa joitakin "hallintokuluja tai leimamaksuja" etukäteen saadakseen sitä lainaa.
Tämä on huijauksen varma tunnusmerkki !!!
Kaikessa normaali pankkitoiminnassa kulut vähennetään lainasummasta ja loput tilitetään asiakkaalle hänen tililleen.
En voi käsittää miten kymmenet ja sadat ihmiset haksahtavat näihin huijauksiin joka vuosi ja vielä lähettävät useita kertoja rahaa samaan paikkaan.
Eikö hälytyskellot soi ikinä ???? - Anonyymi
Hei on kokemuksi.ei kannata hakea.
Hajin lainaa yritykselle. Myönnettiin haettu summa.
OK. Sitten alkoi tulla allekirjoituksi englanniksi.niitä ei muka suomeksi saanu.okei.
1 maksu...lainasi huomenna tilillä.
Vakuus maksu....lainasi huomenna tilillä...
Veromaksu....lainasi huomenna tilillä...
Käsittely notaari maksu....ensi tiistaina aamulla laina tilillä...
Sitten kun olin 10000 euron edestä näitä maksanu.ja laina aiottiin maksaa niinkun tänään tilille...hupsista maksu meni 1995 euroa väärälle tilille.
Okei olen yrittänyt pankin kans peruuttaa maksun...onnistumata siitä.
Mitä tästä opimme???
Koko prosessi kesti 2 viikkoa.Lopetin sitten maksamisen.
Eli olin ite pankkina jollekkin.Hajin 10000 euron lainaa ja menetin kaikki.
Eikä lainaa ole näkynyt.
Firma josta hajin lainaa on;
FortisGrouoInter/sandarder.
Vakuutettii kovaa.että laina varma.Ei ollut!!! - Anonyymi
On juuri eilinen kokemus 09.04.2021.
Hajin yritykselle 100 000 € lainaa 10 v maksu ajalle.
Okei olin tutustunut laina ehtoihin ym. Tarkoin useamman päivän ajan.tein kysymyksiä he vastasivat.
Okei.
Teimme lainasopimuksen.
Tuli maksulappu maksa 1200 €.
Muita kuluja ei ole.
Okei. Laina tilillä huomenna. Okei.
Pankki vaatii vakuutusta.olet yli 45 v?
Okei.ajattelin että se olisi minulle myös ok jos jotain äkillistä sattuu.
Se oli 1200 €. Aika iso raha..
Entä sitten.
Nyt laina simuloidaan.mitä??
Simuloidaan nyt on 50 % .. huomenna 75 % jne.
Siis nyt olin pudonnut kärryiltä.
No.mitä sitten.
Okei.
Nyt pankki tahtoo 4000 €.
2000 € Suomeen siirto maksua.
1000 € jotain kommia maksua
1000 € jotain maksua.
Ok. En suostunut maksamasn.ilmoitin.etten msksa.kun en edes ymmärrä.mitä noi maksut on.
Yritin kysellä.mitä ne on.
Vadtauksia ei paljon tullut.
Vsin että pankki vaatii ne.
Meni päivä...en maksanut.
Ok...seuraavana päivä.
Maksa puolet 2000 €.
Saat lainan niinkuin nyt perjanta 09.04.2021.
Ok.
Rahoja ei kuulunut.eli olin niin hölmö.että maksoin.
Kuvittelin.että lainan saa.
No.nyt olemme 10.04.2021.
Ei oo rahoja kuulunut.
Mutta hyvä uutinen.olemme selvittäneet.
Kyseinen mies ei ole Ranskassa. Vaan Suomessa.
Sitä jäljitetty IB osoitteen myötä.
Eli hän myy edellee. BNP BARIBAS
pankin nimellä netissä lainaa.
Epä luotettava. Pelkkää huijausta hänen toiminta.
Tätä asiaa tutkitaan petoksena.
Tässä Lapin akka.- Anonyymi
mistä yriyksestä ja minkä niminen?
- Anonyymi
Ilmeiseti sama mihin retkuun lankesin Käyttää PNP paripas pankkia toimii suomessa ja Ranskassa suur huijari käyttää myös suomalaisia pankkitietoja maksuun lainaa et saa vaan kerää rahat pois uskon varjolla älkää hyvät ihmiset sortuko samaan huijaukseen.Kaikki Ranskalaiset Pankit on huijareita.
- Anonyymi
Joo on. Hajin yritys lainas. Edullisella korolla.
2% 100000.00 €...12 vuoden ajalle.
Aluksi sovittiin .mitä maksuja olisi.3 kpl.
Okei. Sain lainahakemuksen.allekirjoitin ja palautin.
Msksoi 1000.00 €.
Ok.Sitten tuli vakuutus maksu. 978.00 €.
Sitten tuli käsittelymaksu 980.00 €.
Sitten tuli vakuus msksu.joks he itse puolitti.jota en ensin ymmärtänyt...oli huijaus. Että msksan pienemmän summsn..että en huomaa.mitä tapahtuu???
Lupaus ja allekirjotus...lsina huomenna tilillä
Kello 10.00.
Ei ollut?
Poksahti sähköpostiin lappu.
Teidän täytyy tehdä laina tunnustus. Miksi?
Kun en ollut edes lainaa saanut?
Okei kun olin leikkiin ryhtynyt. Ja paljon maksanut.ajattelin.että olisi viimeinen nyt maksu.
Pitkän mietinnän ja kirjeen vaihdon jälkeen
maksoin.
Taas laina piti olla varmaa. Tulla tilille kello 15.00?
Ei tullut.
Ajattelin ja olin töissä että tämä nyt oli tämä.
Huijaus..josta täytyy tehdä rikos ilmoitus.
Nyt on viikonloppu. Mutta arkena aloitamme selvittää kyseisen lainan antajan toimintaa.
Eli vielä oli tullut sähköpostiin maksulappu. Nyt se pankki.jota ei ole olemassakaan. Pyytää sen 1200.00 €
Vakuus maksun maksua heti muka tilille.
Eli näitä maksuja on loputtomiin. Aina uutta ja uutta.
Loputtomiin.
Nyt en maksa enää.
Vaan asia siirtyy tytkintaan.
Joten minusta tuli huijarille pankki.
Lainan antajan osoite netissä.
COFIN GROUP. Com
Tämä on huijaaja.perii maksuja. Mutta lainaa ei ole.
Tämä ilmoitettu viran omaisille!- Anonyymi
En usko eikä kukaan muukaan tuota, ei tuollaista hölmöilyä voi ihmisellä ollakaan. Oot olevinaan kohta maksanut enemmän nigeriaan mitä oli lainatarjous ...just joo
- Anonyymi
Toivottavasti ilmiannatte moiset sivustot!!!
- Anonyymi
Hei. Älkää hyvät ihmiset mennä retkuun näissä ulkomaisissa "pankeissa". Paljon on niistä tehty rikosilmoituksia ja niitä tutkitaan, mutta valitettavasti huijatut jäävät nuolemaan haavojaan :(
- Anonyymi
Siis menkö retkuun....
- Anonyymi
Onko kellään kokemusta Central-loan
, ranska? Onko sieltä saatu lainaa? - Anonyymi
Lainan asiakirjasta pitää maksaa ja lainan vakuutus jonka saat takasi 3kk kuluessa lainan suuruus
Vaikuttaa maksuihin.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389