Nukutteko viikonloppuisin pitempään kuin arkena?
Ite ainakin nukun. Arkena nousen ennen kuutta että ehdin koiran kanssa metsään, mutta viikonloppuisin nukun yleensä n yhdeksään. Ja koirakin nukkuu. :) Miten teidän koirat, tuleeko ne herättämään jos yritätte nukkua normaalia pitempään?
Huomenta!!
6
62
Vastaukset
Tietysti tulee. Johan siinä virtsarakko koirallakin joutuu koetukselle jos se on totutettu pääseen ulos normaalisti heti kuuden jälkeen aamulla mutta viikonloppuisin sitä sitä viedään 3-4 tuntia myöhemmin.
Paljonko luulet koiran rakon painetta kestävän?- ????????????????????
Kerran ajettuamme kolarin ja koira pääsi ulos 18tunnin kuluttua, ei ollut tehnyt sisälle mitään, kyseessä sakemanni.Pikkukoira oli toki tehnyt asiat sisälle, kun rakko on pikkasen pienempi.
???????????????????? kirjoitti:
Kerran ajettuamme kolarin ja koira pääsi ulos 18tunnin kuluttua, ei ollut tehnyt sisälle mitään, kyseessä sakemanni.Pikkukoira oli toki tehnyt asiat sisälle, kun rakko on pikkasen pienempi.
Ja tämän varaan sitten jokainen koiranomistaja kuvittelee että mitä ny muutama tunti merkkaa =(((((((((
- hau hau hau hau
Yleensähän viikonloppuisin ollaan myös normaalia pitempään valveillakin. Eli siis iltapisut myöhemmin. Jos koiralla on kova hätä niin ei se nuku vaan kiertelee ympäriinsä ja näyttää että tahtoo ulos.
Älä sinä äijänkäppänä kohtele toisia ihmisiä kun idiootteja. - nukkuilija
Eipä toi ole aamuisin ilmaissu hätäänsä paitsi pentuna ja kerran kun oli masu kuralla, silloin juostiin tietty ulkona pitkin yötä. Koira nukkuu makkarissa omalla sohvallaan niin kauan kun mä nousen ylös ja siirtyy sit eteiseen ja koisii sen aikaa että saan vaatteet päälle ja kahvin juotua. En mä sitä koiran hädän takia vie kuudelta aamulla ulos vaan koska mun pitää mennä töihin.
En ja juu.Nukun aina pitempään kun saa ja olen nukkunut :D Aamu-uninen kun olen.
Töitten mukaan on sitten menty eli jos on ollut pakko aikaisin,niin sitten noustu aikaisin,ja sitten kun taas ei,niin ei noustu.Oli kyse sitten arkipäivistä tai viikonlopuista.
Mikään koira ei ole siis opetettu mihinkään aikatauluihin millään muotoa.
Ja ei tule herättämään.
Aikoinaan kun ei saanut tulla makkariin,niin ei tulleet sinne siis ylipäätään,mutta kun ovat saaneet tulla,niin on oppineet sen,että herättää ei saa.
Että ei ole siis koiria meillä,saati niiden rakkoja opetettu mihinkään aikatauluihin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1153756Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1493743Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi242544Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs52325100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es302138Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa481322Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut301147Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah33912- 137905
Poika. Edes suuret lyyrikot eivät auta kostonhimoista.
Kostonhimotutkani tuuttaa, etkä saa minua astumaan estradille. Korkeintaan välillä hiukan kutittelen...110803