Aion hommata uuden undulaatin...Mutta nimiä en keksi!!! Eihän nimi ole tärkeintä mutta olisihan se kiva olemassa ;-D
Nimiehdotuksia!!!
3
152
Vastaukset
- MIKÄ NIMEKS!?
sama ongelma... ;(
ITE HALUAISIN NIMEN JOKA OLISI KESÄINEN JA KUVASTAISI MUA, KIRKAS JA EHKÄ ENGLANNIKS JOKU VÄRI TAI HEDELMÄ..
ajattelin limeä ja lemonia tai zikiä ja cocoa (ziki- zikguita-banaani) (coco-cocolate)- 4564565
Miks sen nimen pitäis olla jotain joka kuvastaa SUA, jos se on sun LEMMIKIN nimi??
ja jos tarkotit että toi viimenen nimi ois niinku coco-''suklaa'' nii se kirjotetaan chocolate eikä cocolate.
- on muutama tosi vähä
Viestini tuskin enää auttaa ap:tä, mutta jos joku nimiä etsii, vastauksestani niitä löytyy muutama. Itsekkin aion hankkia linnun, tosin neitokakadun.
Nimiä:
Naaraalle:
Niki(ta)
Emi
Loli(ta)
Seina
Daisy
Amal
Alma
Kirka
Koiraalle:
Herkko
Konsta
Taneli
Romeo
Farao
Taisto
Molemmille:
Nopsa
Tipi
Junior
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836189
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj504244- 1314051
- 734001
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263008Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412735Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72627- 292306
- 2042151
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4561884