Aion hommata uuden undulaatin...Mutta nimiä en keksi!!! Eihän nimi ole tärkeintä mutta olisihan se kiva olemassa ;-D
Vastaukset 3
- MIKÄ NIMEKS!?
sama ongelma... ;(
ITE HALUAISIN NIMEN JOKA OLISI KESÄINEN JA KUVASTAISI MUA, KIRKAS JA EHKÄ ENGLANNIKS JOKU VÄRI TAI HEDELMÄ..
ajattelin limeä ja lemonia tai zikiä ja cocoa (ziki- zikguita-banaani) (coco-cocolate)- 4564565
Miks sen nimen pitäis olla jotain joka kuvastaa SUA, jos se on sun LEMMIKIN nimi??
ja jos tarkotit että toi viimenen nimi ois niinku coco-''suklaa'' nii se kirjotetaan chocolate eikä cocolate.
- on muutama tosi vähä
Viestini tuskin enää auttaa ap:tä, mutta jos joku nimiä etsii, vastauksestani niitä löytyy muutama. Itsekkin aion hankkia linnun, tosin neitokakadun.
Nimiä:
Naaraalle:
Niki(ta)
Emi
Loli(ta)
Seina
Daisy
Amal
Alma
Kirka
Koiraalle:
Herkko
Konsta
Taneli
Romeo
Farao
Taisto
Molemmille:
Nopsa
Tipi
Junior
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483