Voiko olla kuumeeton keuhkokuume?

voimaton yskijä

Eli itselläni on nyt viikon verran ollut limaista, hakkaavaa yskää ja välillä tulee oikein kunnon yskänpuuskia, tuntuu että happi loppuu. Limaa irtoaa ja koko ajan köhityttää enemmän tai vähemmän. Minulle ei yleensä kovin helposti nouse kuumetta ja nytkin minulla on vain asteen verran kuumetta yli vähän alle 38. Yskä on tuntunut vain pahenevan joka päivä ja välillä rinnassa tuntuu sellainen "ahdas" olo ja saattaa pistääkin, ei tosin koko ajan. Myös väsyttää koko ajan, puhuessa hengästyttää ym. En polta tupakkaa...

Voisiko siis olla kuumeeton keuhkokuume? Mitä oireita muilla on ollut? Yritin jo perjantaina päästä terkkarillani lääkäriin mutta hoitaja vain nauruskeli että kyllä se muutaman päivän päästä alkaa hellittää ja lepäile vain kotona, ei siis puhettakaan että olisi päästänyt minua lääkärille : /..

4

369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap

Eli vähän alle 38 astetta kuumetta piti sanoa :)

• ...

Minulla diagnosoitiin kuumeeton keuhkokuume, jonka pääasiallinen oire oli hengenahdistus lähinnä rasituksessa. Pahimmillaan käveleminen sohvalta jääkaapille pisti puuskuttamaan ihan tosissaan. Näillä oirein lääkäri otatti keuhkokuvan, jossa näkyi jotain epämääräistä sumentumaa...

(tosin myöhemmin tämä diagnoosi osoittautui vääräksi ja syyllinen löytyi rintarangasta)

• kuumeeton keuhkume

kyllä voi itse olen sairastannu
      kuumettoman
      keuhkon kuumeen joka oli sitkas ja pitkä kestoinen kun vielä ei tulehdus arvotkaan noussut vaan näkyi vaan keuhkokuvissa vasta

• Itsellä kuumeeton keuhkokuume ollut päällä vähän toista viikkoa. Nyt alkaa helpottaa, mutta on tosi vaikea arvioida milloin keuhkokuume on "ohi", kun tosiaan kuumetta ei ollut eikä Crp koholla - vain yskää, yskää ja sitten vielä limaista yskää. Nyt täytyy sitten vaan malttaa mieli, ettei ryntää lenkkipolulle ihan vähän aikaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      25
      2104
    2. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      91
      1931
    3. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      88
      1901
    4. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1603
    5. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      488
      1466
    6. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      1
      1464
    7. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      1397
    8. Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?
      Lieksa
      48
      1267
    9. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      73
      1134
    10. Kemet lomautukset

Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
      Suomussalmi
      35
      1129
    Aihe