Eilen oli kisat Tampereella, tietääkö kukaan mistä näkisi
tulokset?
Missä TaVon tulokset
12
132
Vastaukset
- Nii,in
mistähän, ei osata tampereen suunnassakaan kuin vittuill.a mutta kun pitäisi jotain oikeaa saada aikaan niin ei onnistu.
- Little Anna
Olipas tämäkin taas mahdottoman rakentava kommentti )o:'
Kyllä nyt on taas TaVolaisten kiva järkätä seuraavia kisoja, kun tietävät että noin mahdottomasti arvostetaan...- Sinäkin osaat
tänne kirjoittaa, niin kirjoita vaikka ne tulokset ;) se olisi rakentavampaa.
- sahara7
Kisat oli launtaina, kyllä tulokset pitäisi jo näin maanantaina
iltapäivällä olla näkyvissä.- kille dille
niin mihinä on ????
- manseko
Hei Nääsville, pistäkääs ne tulokset näkyviin.
Täähän on jo naurettavaa!!! - 3 pv kisoista
mä ymmärrän että jos joku jurvan juntta tms ei saa tuloksia ilmi ku ei niillä oo nettisivujakaan mutta että tampere jonka pitäs kuitenki iha sivistynyt paikka olla. oliko siellä ees kisoja?
- puoliviikko
Haloo TaVo? Oliko kisat lauantaina? Vastatkaa edes tähän?
- unsere
Haloo TaVo!!! Kisatuloksia?????
- ei kaikki lue
tätä höpöhöpö palstaa. jos haluat yhteyttä tavoon niin soita seuran aktiiveille. yhteystiedot painiliiton sivulta
- -
ei kaikki lue kirjoitti:
tätä höpöhöpö palstaa. jos haluat yhteyttä tavoon niin soita seuran aktiiveille. yhteystiedot painiliiton sivulta
Näkyy tänään ilmestyneen TaVo:n kotisivuille!
- Ai vaikka juoppo
ei kaikki lue kirjoitti:
tätä höpöhöpö palstaa. jos haluat yhteyttä tavoon niin soita seuran aktiiveille. yhteystiedot painiliiton sivulta
kökkköööseeellleeeee...????? HAH HAH HAAA spurgullehan kannattaa soittaa ku ojan pohjalta on kiva ku joku nostaa kyytiin..muuten olisi spurgu paleltunut.
T:lapua 2008
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466