Suositelkaa Bongia

torakan paska

tuolta meinasin tilata:
http://www.tobaccostore.fi/category/13/lasi-bongit

Elikkä oon alottamassa käyttöä. Ni neuvokaas aloittelijalle täältä jokin hyvä bongi. Ku en niistä tiiä vittuakaan.

Joku mahd edullinen tietty.

ja ku oon kuullu et tos "tulipesässä" pitäs olla jokin filtteri/suodatin.
mitäs vittua se tarkottaa?
ku jotkut tekee ite jotai foliopatenttei.. ei nappas yhtää rupee näpertää ite mitää
eli pitääk sihe tulipesään eriksee joku filtteri ostaa?

23

5514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+1=420
    • yök!!!

ALOITTELEMASSA, HUUMEIDEN KÄYTTÖÄ?

Älä nyt herra isä hyvä ihminen millään huumeilla elämääsi pilaa, onko järkeä tarkoituksella "aloitella" huumeiden vetäminen??

Naurettavaa sontaa!

• Äpäti häpäti =)

Keskity omaan kukkahattutätielämääsi. Itsekin ajattelin ostaa bongin kun on tarpeeksi säästöjä.

Jokaisella ihmisellä on oikeus tunkea vaikka kakkosnelonen perzeeseen jos kiinnostaa.

• !!!1111!!!!
        Äpäti häpäti =) kirjoitti:

Keskity omaan kukkahattutätielämääsi. Itsekin ajattelin ostaa bongin kun on tarpeeksi säästöjä.

Jokaisella ihmisellä on oikeus tunkea vaikka kakkosnelonen perzeeseen jos kiinnostaa.

saatanan kannapaskanarkkarit linnaan hakattavaksi!

• WERTY98765

Pelle!! :D

• Toivo Muna
        !!!1111!!!! kirjoitti:

Vitun urpo, tuu tänne nii veän pataan !

• 420
        !!!1111!!!! kirjoitti:

Vitun huora pelle oon 15 ja tiiän enemmä kukasta ku sä

• torakan paska

Oon käyttäny kannabista mutta aloitan bongin käytön koska terveellisempää.

Nimimerkki yök, ota huomioon etten käytä alkoholia tai tupakkaa lainkaan. Ainoastaan kannabista. ja se auttaa jaksamaan ja voin paljon paremmin.

Toi vaporisaattori on iha liia kallis.

Ni mut mites se "filtteröinti" tos tulipesässä.. pitääkö sihe joku filteri hommat eriksee, täh??

• 1+1=420

"Nimimerkki yök, ota huomioon etten käytä alkoholia tai tupakkaa lainkaan. Ainoastaan kannabista. ja se auttaa jaksamaan ja voin paljon paremmin."

Hyvä,alkoholi ja tupakka on pahasta :)

"Ni mut mites se "filtteröinti" tos tulipesässä.. pitääkö sihe joku filteri hommat eriksee, täh?? "

Mun käsittääkseni siihen pesään laitetaan sen tavaran jälkeen se filtteri,noita vapoja on niin paljo erinlaisia et vaikee sanoo.
        Aika kalliitahan noi on,mut voithan sä tehä itekki vapon

http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=20479

• 1+1=420

Hui! Kannabis on niin paha asia.

Kaikille se ei sovi ja se saattaa aiheuttaa psyykkisiä sairauksia mutta se taitaa olla aika harvinainen juttu,siis tosi harvinaista.

Ja jos pysyt kohtuu polttelussa niin terveellä mielellä ei oo mitään vaaraa,et sillee.

• torakan paska

Vaikuttas toi muute vitun hyvältä! mutta kerros nyt tyhmälle että jos ton tilaan ni onko siin kaikki Valmiina??

että voinko vaa lyödä tavaran pesää ja käyttää?

• 1+1=420

On tota varmaan aika helppo käyttää,jos on osia niin siihen luutavasti tulee ohjeet messii.

• Hävetkää!

Kammottavaa touhua, kun täällä vain aineista puhutaan. Taas joku kadulla asuva hörhö levittää hyviä juttuja uudesta "Bongi" piikistä. Varmasti saa pään sekaisin, mutta mitä muuta elämässä sitten on?

Nuoret hoipertelevat kaduilla ja piikit putoilevat lasten löydettäväksi. Olette todella vastuuttomia, saisitte ihan oikeasti hävetä! Mutta kyllä poliisi pian lopettaa tuollaiset leikit!

• -Tietoinen-

Ei täällä kukaan mistään piikeistä ole puhunut? Kannattaisi ensin ottaa selvää näistä asioista ennenkuin rupeaa tollasia sanomaan..

Ensinäkin, kannabista ei käytetä eikä koskaan olla käytetty piikittämällä.

• Emme häpeä

Häpeä itse senkin ignorantti pässi ja mene hörhöilemään sen viinapullosi kanssa muualle.

Piikki sulla on itelläs perzeessä.

• 1+1=420

Voi herran jestas sentään! mistä näitä ihmisiä oikeen tulee?
      Mikä palsta sä luulet tän olevan?

Ja mikä ihmeen "bongi piikki" ? kuka tääl on piikeistä jotain puhunu?

• torakan paska

Alkoholi tappaa "vähän" enemmän kuin kannabis. kannabikseen ei ole kuollut ketään. Mutta turha näistä jauhaa.. milläs sen saa "luulotautisten" kalloon ku meiät on opetettu tähän hienoon muottiin.

Kannabis kielto lähti usa:sta, koska käyttäjät vastusti Vietnamin sotaa. Piste.
      Eliitin keksimä juttu koko paska.

Alkoholilla on parempi kapitalistien ase. Saadaan ihmiset pysymään paremmin oravanpyörässä, stressissä ja ongelmissa.

Nopeammin hommaat kuseen ittees viinan tai lääkkeiden takia.

Ei mulla muuta. Toivottavasti kukaan ei jatka.

• puug

Tobaccostore taitaapi olla lopettanut netistä näiden suomen uusien lakisäätöjen takia? bongasin kuitenkin netistä että on pistetty tämmönen pulju pystyyn ku

http://www.iisisti.com/

kuvat ja tekstit löytyy, firma sijaitsee espanjassa mutta villiveikkaus että joku suomalainen siellä pyörittää kun kaikki on suomeks kirjotettu ja matkahuollolla tilaaminenkin onnistuu.

Bongissa hyvä olla kikki, pesässä verkko, joka estää tsydeemien putoamisen. Bongia kannattaa puhdistaa aina sillontällön, räkikset polttaa myös karstat mutta itelläni ei siihen kummosempaa tarvetta. Tuolta iisisti.öomin sivuilta löytyy nättejä bongeja, tuoteselostuksesta kannattaa lukea että tuleehan kaikki beesissä. Niitä verkkoja kannataa ostaa kylkiäiseks, ei maksa paljoo, veikkaan 1-2 euroo..

• Revittelijä

On hyvä paikka.olen ostanut sieltä jo kauan bongeja olen itse käyttänyt kannabista 20vuotta ja olen tyytyväinen

• IISISTI.COM
        Revittelijä kirjoitti:

On hyvä paikka.olen ostanut sieltä jo kauan bongeja olen itse käyttänyt kannabista 20vuotta ja olen tyytyväinen

Tilasin bongin sieltä toukokuussa. Meni kuukausi ja tuli rikkinäisenä perille. Oli niin huonosti pakattu että oikein pakkausmuovin päälle teippi laitettu ja keskeltä hienosti kahtia tuote. Ei edes pakkaa pahvilaatikkoihin särkyvää tavaraa. Lähetin bongin Matkahuollon kautta takaisin eikä siellä ole kukaan kuitannut sitä vieläkään vastaan. En ole saanut vieläkään iisisti.comilta mitään ilmoitusta että he olisivat lähettäneet uuden bongin tilalle. Mainostavat kyllä olevansa asian tunteva yritys ja hoitavansa palautukset ajoissa. Mutta nyt on kohta 2kk tilauksesta eikä bongia näy!

• kusetettu69

Iisisti.com on kusetusta, asiakaspalvelupuhelinnumero menee espanjankieliseen automaattiin, sähköposteihin ei vastata, Kaikki tilausvarmistukset sun muut tulee ihan asiallisesti muttei itse tilausta toimiteta. Varoituksen sana kaikille jotka aikoo sieltä tilatata, jos sen teet älä ainakaan missään nimessä maksa etukäteen!!!

• Iisisti.com kusettaa !!!

Joo itekki tilasin sieltä yli 2kk sitten kaikkee krääsää eikä oo vastattu s-posteihin eikä mitää oo näkyny tai kuulunu.. Iisisti.com on täyttä kusetusta koko firma älkää tilatko rahat vaa menee !!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3643
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2479
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2333
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2097
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1569
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1412
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      129
      1329
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      275
      1310
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1285
    Aihe