Esteettisesti steriili

RyhmäKokkolaSinde-82

Niin, mitä pitää tehdä?
Mihin pitää mennä?

Tehy kysyy näitä skitsofrenioissa jatkuvasti. Miksi heistä pitäisi maksaa? Miksi heitä pitäisi työllistää? Kukaan ei jaksa vastata skitsofrenian ja Tehyn eläin/merkantti-aiheisiin kysymyksiin. Ei oikein jaksa kuule raha kiinnostaa. Taas uusi arki ja uudet pakolliset huumeet. Muistatko varmasti pään, aivojen ja anatomian kohdalta fokusaation, etkä psykologia?
Esim. ihan ihmiskäsitykset ja Jumalkäsitykset.
- Olin menossa vahingossa välineistönä mitali-järjestelmänä. Välineistö, joka kieltämättä näin kerrallisesti on sekä ihmiskäsityksiä, että Jumalkäsityksiä, mutta jotka pitää koko ajan anatomisesti.
- Haista paska!
Et voi koko ajan skitsofrenialla ja käsien seurailulla kysyä: Miten lapsi tehdään?
Teurastaminen, uskovaisuus, jahtaaminen, metästäminen: Sian irroitettu jäädytetty pää, omena suussa -------> sukupuoliyhdyntä ja silmät (kts. järjestysluvut ja sukupuoli, SH:n omainen) PÄÄ
Omaneduntavoittelu: Vangitse hyönteinen öljylamppuun, vesi ja sokeri. Pahoinpiteleminen fokusaatiolle, sukupolvenvaihdos ja jälkeläinen sukulaiselle (kts. metallit) ANATOMIA
Prostituutiottomuus: Säätää hämähäkki lasipurkkiin, autettuna kasvistolla. Kansan pyytämää turvallisuusapua eristäen läheisiään jopa pakkokeinojen voimin Hypnoosin ja suggestion ominaisuuksilla tehty lapsi omaisille ja sukulaisille. AIVOT

Henry: Ymmärrätkö mikä on hottentotti-omainen?
Fit-lehti9/2011
Sini Nieminen, 36-vuotta
Tehy haluaa aina steriloinnin, koska ei ymmärrä merkantin, ihmisen ja eläimen eroa ja haluaa sosiaalialan ja sosiaalioikeudenkäynnin esimerkiksi mennä ryhmänä oikeuteen.
Tehy: Mä en tiennyt, että näihin pitää olla paineilla.
Minä: Mulla on laillinen oikeus sterilisaatioon, heillä ei, Tehyssä.
" Sini on kertonut sterilisaatiostaan avoimesti. Samalla muutkin ovat avautuneet, että ovat hankkineet tai hankkimassa steriloinnin."
Minä: Hän hankkii vasta välineitä lisääntymiseen ryhmien ja (jatka tätä lausetta:) Miksi ette ole huomioineet seksiä oikeudenkäynnin sijaan ryhminä? Esim. kasvohermot, järjestysluvut, pää, aivot ja anatomia, suunliikeradat ja fokusaatio/fiktio. (kts. defenssi)

Fit-lehti 9/2011
Päätös kirkastuu (Sterilointi vei paineet)
"Toki mietin aina uuden parisuhteen alussa, muuttuisiko mieleni. Nykyisen mieheni tapasin kolme vuotta sitten. Miehelläni on kaksi poikaa ja yksi tytär edellisistä liitoista, ja jo kahden ensimmäisen viikon aikana hän sanoi, että oli tehty. Olin todella helpottunut."

Kovin tummalta näyttää nyt se lisääntymiskyky.
Miksi et ole järjestänyt seksiryhmiä?
Tekstikin löytyy: äänen käyttö turvaperusteisiin.
Teologi: En saisi kopioida äänenkäyttöä pahoinpitelyjen yhteydessä.
Minä: Seksisuhteiden määrän näkee silmistä. Ne arvioidaan kohdassa sianpää, jäähtyminen ja sukupuolen määräytyminen.

7

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmiskunta Sinde-82

      Määritteleminen vedellä ja sokerilla
      - Joo en saa määritellä Siniä vedellä ja sokerilla. Doremifasollasido: kasvatti-isä
      - Joo, voitko poistua Sinin anatomiasta? Doremifasollasido:Diak ja ensikoti.

      Tulisiko DIAKK:n kohdistaa pakkokeinolakeja?
      Fit-lehti 9/2011
      "Lopuksi lääkäri kertoi, että oli olemassa uusi sterilointi menetelmä, joka tehdään kohdunsuun kautta. Oletin, että se sopisi minulle, koska minulle oli juuri tehty gynekologinen tutkimus. Vasta operaation mennessäni kuulin, että se ei sovi 5-10 % .lle anatomisista syistä.
      Operaatio tapahtui kohtuontelon tähystyksellä ilman kivunlievitystä, eikä noin 5,5 millin kokoinen skooppi mennyt kohdunsuuni läpi. Kovista kivuistani huolimatta lääkäri ei lopettanut ronkkimista, ennen kuin viimein itse pyysin. Satuin olemaan yksi niistä, joille toimenpide ei sovi."

      Pakkokeinolainsäädäntö ei ole lisääntymisperuste. Sen sijaan pakkokeinolainsäädännön alaisina eläviä perheitä, (H.S/S.S) ei niinkään perheellisyyttä. ( S.S.)

      Mitä varten mun pitää näitä perhe- ja perheellisyys ammattiarvioita ottaa? Voisitko joskus edes sopeutua sellaiseen Florida- perheeseen ja perheellisyyteen.
      " Tykkään hirveästi olla lasten kanssa, mutta tykkään myös siitä, että ne voi välillä antaa pois."
      Se onkin nykyään poistunut se seurakunnan perheterapia-piste, kun se oli Gandhien välineistön, kallojen ja ihmisrodun vastainen. Se oli leijan lennätystä ja sekään ei valitettavasti ole, kuin lisääntymis- ja esteettisesti steriilipiste. Ei suinkaan lisääntymiskyvyn tae.

      "Minä haluan edelleen osallistua maksullisiin naishuoriin."
      Teologi: Nyt minä muistan minä en ole sotilasoikeutettu ilman niitä. Osoittelusi, ohjailusi ja omistamisesi on törkeää.

      • H.S./Sinde vm-82

        Miksi käyttäisit lisensiaatin oikeuksia ohitseni?
        Mielenterveysseura: Pakkotyön teetättäminen seksinmerkeissä.
        Orjatyön teetättäminen ulkoilmaseksillä.
        Seksuaalityön teetättäminen vapaalla seksillä.

        Sinä et ole mikään teologi etkä lääketieteen lisensiaatti. Et saa käsitellä koskaa alaikäisen tekemää lisääntymistyötä. (kts. rotusyrjintä, rotuerottelu, kyseenalaistava keskustelumenetelmä)

        Nuolemattomalla välineellä ei tulla kysymään yhtään mitään.
        Se ei ole lisääntymiskyvyn tae.


      • S.S./Sinde./S.E.-82
        H.S./Sinde vm-82 kirjoitti:

        Miksi käyttäisit lisensiaatin oikeuksia ohitseni?
        Mielenterveysseura: Pakkotyön teetättäminen seksinmerkeissä.
        Orjatyön teetättäminen ulkoilmaseksillä.
        Seksuaalityön teetättäminen vapaalla seksillä.

        Sinä et ole mikään teologi etkä lääketieteen lisensiaatti. Et saa käsitellä koskaa alaikäisen tekemää lisääntymistyötä. (kts. rotusyrjintä, rotuerottelu, kyseenalaistava keskustelumenetelmä)

        Nuolemattomalla välineellä ei tulla kysymään yhtään mitään.
        Se ei ole lisääntymiskyvyn tae.

        Voi vedota psykologilta sekä autististen, että kuurojen liikeratoihin.
        "Voin vedota psykologilta sekä autististen, että kuurojen liikeratoihin."

        - perkele siirtyy seksuaalivirheeksi
        - Tehyssä ei saa tehdä seksuaalivirheitä
        Psykologi: Halusin seurata defenssiä. Doremifasollasido: aivan maniassa, suureellinen, pehmeä ääni
        Minä: Psykososiaalinen eristyslaitos, koskee psykatriaa
        Henry: Kuka ahdistelee lapsenkasvatusojeistoa kerjäten, ilman prostituutiota ja aggressio-olsouhteiden hillintää, ilman kehitettyä seksuaalisuutta ja käyttäen törkeää henkilökohtaisuutta (kts. sukupuolisyrjintä ja sukupuolen erottuminen)
        - Mitä vittua, pitääkö nämä haittoina osata. (kts. kätkytkuolema)
        Osoitettu- ja omistettuhaitta vastaa skitsofreniaa ja enkelin ääniä.

        Menetkö vahingossa asianajajasi pisteistöä koko ajan? Mikä on sopiva ikäohjenuora, entä ikätehtävät ja niistä huolehtiminen asteuttamisella. Koska anatomiasta ei ole huolehdittu ikä,näkö, koko ja sisin-perusteisesti. Asteittaminen ja florismi on kuule täysin epäonnistunut. Sun pitää kylmä kalloinen ja pieni luustoinen, ei suinkaan psykologi.

        Manipulaatiolle pitää jättää lainmukaan muuta sijaa, kuin seurakunta.
        Fit-lehti 9/2011
        Ei lapsia ole pakko hankkia.
        - Kuka ne hankkii sinulle?
        Yleensä ja ennen, minä ja iskä. Se joka ei osallistu ikä-tasottomaan florismiin.
        - En tunne itseäni yhtään vähemmän naiselliseksi kuin ennenkään.
        Henry: Se joutuu menemään pian taas mielisairaalaan.
        Minä. En jaksa sitä, ei tarvi. En halua tai jaksa enempää töitä, kun se on jo vaaratilanne. Tämä työhän tehdään vain pelkästään anatomialla ja silmillä, ympäristön huomioiden matemaattisilla malleilla ja -käytännöillä. (kts. koordniaatisto ja osoittaminen vrt. murtoluvut ja ohjaileminen ----> uskonnollinen egoismi)
        Henry: En jaksa sitä tekstiä siinä.
        M.K. Halusin varmistaa, ettei naapurilleni tule biologisia lapsia.
        Skitsofrenia oli tosi huono idea osoittaa ja ohjata mystiikka-toimia toisilleen täysin vieraille sukulaisille.


      • Ihmiskunta Sinde-82
        S.S./Sinde./S.E.-82 kirjoitti:

        Voi vedota psykologilta sekä autististen, että kuurojen liikeratoihin.
        "Voin vedota psykologilta sekä autististen, että kuurojen liikeratoihin."

        - perkele siirtyy seksuaalivirheeksi
        - Tehyssä ei saa tehdä seksuaalivirheitä
        Psykologi: Halusin seurata defenssiä. Doremifasollasido: aivan maniassa, suureellinen, pehmeä ääni
        Minä: Psykososiaalinen eristyslaitos, koskee psykatriaa
        Henry: Kuka ahdistelee lapsenkasvatusojeistoa kerjäten, ilman prostituutiota ja aggressio-olsouhteiden hillintää, ilman kehitettyä seksuaalisuutta ja käyttäen törkeää henkilökohtaisuutta (kts. sukupuolisyrjintä ja sukupuolen erottuminen)
        - Mitä vittua, pitääkö nämä haittoina osata. (kts. kätkytkuolema)
        Osoitettu- ja omistettuhaitta vastaa skitsofreniaa ja enkelin ääniä.

        Menetkö vahingossa asianajajasi pisteistöä koko ajan? Mikä on sopiva ikäohjenuora, entä ikätehtävät ja niistä huolehtiminen asteuttamisella. Koska anatomiasta ei ole huolehdittu ikä,näkö, koko ja sisin-perusteisesti. Asteittaminen ja florismi on kuule täysin epäonnistunut. Sun pitää kylmä kalloinen ja pieni luustoinen, ei suinkaan psykologi.

        Manipulaatiolle pitää jättää lainmukaan muuta sijaa, kuin seurakunta.
        Fit-lehti 9/2011
        Ei lapsia ole pakko hankkia.
        - Kuka ne hankkii sinulle?
        Yleensä ja ennen, minä ja iskä. Se joka ei osallistu ikä-tasottomaan florismiin.
        - En tunne itseäni yhtään vähemmän naiselliseksi kuin ennenkään.
        Henry: Se joutuu menemään pian taas mielisairaalaan.
        Minä. En jaksa sitä, ei tarvi. En halua tai jaksa enempää töitä, kun se on jo vaaratilanne. Tämä työhän tehdään vain pelkästään anatomialla ja silmillä, ympäristön huomioiden matemaattisilla malleilla ja -käytännöillä. (kts. koordniaatisto ja osoittaminen vrt. murtoluvut ja ohjaileminen ----> uskonnollinen egoismi)
        Henry: En jaksa sitä tekstiä siinä.
        M.K. Halusin varmistaa, ettei naapurilleni tule biologisia lapsia.
        Skitsofrenia oli tosi huono idea osoittaa ja ohjata mystiikka-toimia toisilleen täysin vieraille sukulaisille.

        Ennen seuraava keskustelua pitää olla useita kymmeniä vuosia prostituutiossa.
        Luulin tätä yleistäväksi skitsofrenia-määreeksi, mutta se olikin oma vaaratilanteeni alistelun ja ahdistelun merkeissä.

        Mitä kivaa sitten muisteltaisiin?
        Että on luonnostaan määritelty sukupuoli, ettei tarvitse hommata, kuin ne kasvohermot siihen ja sen tussu-lääkärin sijaan, häntä sanotaan Mussu-lääkäriksi. Meilläkin on florismi käsitteinen yksityisyys ja sen -suoja. Ne toimivat taittamisella ja roboteilla edelleen, myös kerrostuneesta ajattelusta. Mussu-lääkäri oli äsken menossa innoissaan seurakuntaa. Siitä on varmaan kysymys. Sitten hän huomasi nopeasti, ettei nyt ollut muistanut erityisluustoja ja käsien pesemistä, eikä voinutkaan enää valitettavasti tukea laillisinkeinon frustraatiota, ksoska siihen ei ollut erotettu ihmiskäsitystä, vaan eläin ja eläimellisyys. Se oli naista halventavassa muodossa lehmä, ikä, näkö, koko ja sisin-perusteisesti.

        Hypoteesi: Osataan me tehdä tätä toisinkinpäin. Olet siis menossa ilmeisesti sarjassa; rakas, rakkaasti, rakastaen. Onkohan sekin jo varajärjestelmä? Ja miten ne reagoivat aivotoiminnallisesti ja erityisesti "hieman jopa päätä, aivoja ja anatomiaa kosketellen." Ne eivät reagoi, jos käytössä ei ole ihmiskäsitys ja Jumalkäsitys. (kts. vesi,lavuaari, kylkiluut ja nostaminen)
        -Niin, mun pitää olla reagoimassa näihin ihmiskäsityksiin ja Jumalkäsityksiin, mielellään koko elämän ajalta.
        Mussu: Miksi nämä eivät reagoi?
        Minä: En tiedä, ehkä trilleri-eleviittoman tai umpion esim. avioliiton takia.
        Jer.Lii.: Joudun menemään pakkohoitoon, umpio ei olekaan suosittu toimi.


      • T.S./Sinde vm-82
        Ihmiskunta Sinde-82 kirjoitti:

        Ennen seuraava keskustelua pitää olla useita kymmeniä vuosia prostituutiossa.
        Luulin tätä yleistäväksi skitsofrenia-määreeksi, mutta se olikin oma vaaratilanteeni alistelun ja ahdistelun merkeissä.

        Mitä kivaa sitten muisteltaisiin?
        Että on luonnostaan määritelty sukupuoli, ettei tarvitse hommata, kuin ne kasvohermot siihen ja sen tussu-lääkärin sijaan, häntä sanotaan Mussu-lääkäriksi. Meilläkin on florismi käsitteinen yksityisyys ja sen -suoja. Ne toimivat taittamisella ja roboteilla edelleen, myös kerrostuneesta ajattelusta. Mussu-lääkäri oli äsken menossa innoissaan seurakuntaa. Siitä on varmaan kysymys. Sitten hän huomasi nopeasti, ettei nyt ollut muistanut erityisluustoja ja käsien pesemistä, eikä voinutkaan enää valitettavasti tukea laillisinkeinon frustraatiota, ksoska siihen ei ollut erotettu ihmiskäsitystä, vaan eläin ja eläimellisyys. Se oli naista halventavassa muodossa lehmä, ikä, näkö, koko ja sisin-perusteisesti.

        Hypoteesi: Osataan me tehdä tätä toisinkinpäin. Olet siis menossa ilmeisesti sarjassa; rakas, rakkaasti, rakastaen. Onkohan sekin jo varajärjestelmä? Ja miten ne reagoivat aivotoiminnallisesti ja erityisesti "hieman jopa päätä, aivoja ja anatomiaa kosketellen." Ne eivät reagoi, jos käytössä ei ole ihmiskäsitys ja Jumalkäsitys. (kts. vesi,lavuaari, kylkiluut ja nostaminen)
        -Niin, mun pitää olla reagoimassa näihin ihmiskäsityksiin ja Jumalkäsityksiin, mielellään koko elämän ajalta.
        Mussu: Miksi nämä eivät reagoi?
        Minä: En tiedä, ehkä trilleri-eleviittoman tai umpion esim. avioliiton takia.
        Jer.Lii.: Joudun menemään pakkohoitoon, umpio ei olekaan suosittu toimi.

        Jer.Lii: Olen upeasti hallittu.
        Mussu-lääkäri: Mun pitää ottaa yhteyttä hallitukseen, jos et ole heti synnyttämässä.
        Minä: Tuskin tarvitsee, hypätään yli, florismilla ja yksityisyydellä.

        "Olin ahaa-elämykseni aikoihin seurustellut poikaystäväni kanssa kuutisen vuotta. En voinut kuvitella hankkivana lapsia hänen kanssaan. Anoppikandidaattini kuitenkin kehotti, että kannattaisi pari lasta varmuuden vuoksi, jottei vanhana kaduttaisi.

        Seurakuntien esittämä skitsofrenia ja lehmä-peruste häriitsee yhteiskuntaa pakkokeinolakeineen, jotka ovat yhtä tuulesta temmattuja, kuin reaktiot. Florismissa on kielettyä manian takia liikuntavammaisten ja trilleri-eleviittoman pito, joka käsitetään myös (jatka tätä lausetta: lähete, yksityisyys, empatia, sukupuoli)

        Mulla meni hermot taas Tonyn sukupuolitauti-perusteisiin. Aivan liikaa taas töitä sekä lehmän että iän, näön, koon ja sisimmän piiristä. Ja näitä tehdään yksityisyydensuojallisesti, ohjelmoituen ja kapitalisoituen. Miksi jätät taas kaikki varaani? Siis et osaa silmillä, anatomialla, päällä, aivoilla ja keholla näkymättömällä ja näkyvällä ajatuksella tehtävää työtä, kuten florismi ja yksityisyys. Et siis osaa työtä, joka ei jäisi varaani tai toisin sanoen, ottaen huomioon toisen tuttava lingvistisen ohjauksen, varaamme? (kts. oskilloskooppi, kapitalismi inhimilliteettiin ja humaniteettiin, ja jännite Teku ja sähköt)
        - Sen sijaan olet kuskannut sieltäkin kaikki psykiatriselle.
        - Siis mulla ei ole mitään asiaa, myöskään huorittelemattomana mihinkään.
        Mussu:. Hieman vaikeaa, kun se on erillinen
        a. sukupuolijärjestelmä
        b. Sosiaaliryhmäjärjestelmä
        c. Inhimilliteetti ja intimiteettijärjestelmä
        D. ihmiskäsitys ja Jumalkäsitysjärjestelmä

        Minä: Mulla on ihan sikana töitä.
        Pekka: Etkä saa taas olla töissä rauhassa?


      • Ihmiskunta Sinde-82
        T.S./Sinde vm-82 kirjoitti:

        Jer.Lii: Olen upeasti hallittu.
        Mussu-lääkäri: Mun pitää ottaa yhteyttä hallitukseen, jos et ole heti synnyttämässä.
        Minä: Tuskin tarvitsee, hypätään yli, florismilla ja yksityisyydellä.

        "Olin ahaa-elämykseni aikoihin seurustellut poikaystäväni kanssa kuutisen vuotta. En voinut kuvitella hankkivana lapsia hänen kanssaan. Anoppikandidaattini kuitenkin kehotti, että kannattaisi pari lasta varmuuden vuoksi, jottei vanhana kaduttaisi.

        Seurakuntien esittämä skitsofrenia ja lehmä-peruste häriitsee yhteiskuntaa pakkokeinolakeineen, jotka ovat yhtä tuulesta temmattuja, kuin reaktiot. Florismissa on kielettyä manian takia liikuntavammaisten ja trilleri-eleviittoman pito, joka käsitetään myös (jatka tätä lausetta: lähete, yksityisyys, empatia, sukupuoli)

        Mulla meni hermot taas Tonyn sukupuolitauti-perusteisiin. Aivan liikaa taas töitä sekä lehmän että iän, näön, koon ja sisimmän piiristä. Ja näitä tehdään yksityisyydensuojallisesti, ohjelmoituen ja kapitalisoituen. Miksi jätät taas kaikki varaani? Siis et osaa silmillä, anatomialla, päällä, aivoilla ja keholla näkymättömällä ja näkyvällä ajatuksella tehtävää työtä, kuten florismi ja yksityisyys. Et siis osaa työtä, joka ei jäisi varaani tai toisin sanoen, ottaen huomioon toisen tuttava lingvistisen ohjauksen, varaamme? (kts. oskilloskooppi, kapitalismi inhimilliteettiin ja humaniteettiin, ja jännite Teku ja sähköt)
        - Sen sijaan olet kuskannut sieltäkin kaikki psykiatriselle.
        - Siis mulla ei ole mitään asiaa, myöskään huorittelemattomana mihinkään.
        Mussu:. Hieman vaikeaa, kun se on erillinen
        a. sukupuolijärjestelmä
        b. Sosiaaliryhmäjärjestelmä
        c. Inhimilliteetti ja intimiteettijärjestelmä
        D. ihmiskäsitys ja Jumalkäsitysjärjestelmä

        Minä: Mulla on ihan sikana töitä.
        Pekka: Etkä saa taas olla töissä rauhassa?

        Eduskunta: Mä vain halusin tietää siitä Fit-lehdestä, että missä nämä kokeilurajat menee.
        Minä: Nämä ovat salattuja kokeiluja. Tämä on rotuerottelun salattu-kokeilu, jossa nyt tällä hetkellä on osallistuttava fiktioon ja fokusaatioon eli aivo- ja anatomiatyöhön.
        Pekka: Mun mielestä aika kehno esitys.
        Minä: Miksi kysyt taas pakkohäiriintynyttä keho-esitystä, kun sitä ei ole aikaisemminkaan ollut?
        Jer.Lii: Joku uhri ja uhraamisperuste suvulle ja perheelle.
        Mussu: Missä amorinkaari ja (jatka tätä lausetta:) sotilasoikeusperusteet. On ihan perusteltua tarkastella mm. turvallisuuden ollessa uhattuna vakavasti kummankin osapuolen osalta.

        Fit-lehti 9/2011
        Esim. eduskunnan toimintahan liittyy turvallisuuteen sekä ihmiskäsityksiin ja inhimillisyyteen, käyttäen osana äänioikeuksia, jopa perustana Jumalkäsityksiä, joita esim. lääkäri ei yksistään ole, mutta äänioikeus on edelleen vaadittu. (kts. taittaminen ja aggressio-olosuhde/aggressiomieli)
        "Kun olen kertonut avoimesti sterilisaatiostani, muutkin ovat avautuneet ja kertoneet, että he ovat hankkineet tai aikeissa steriloinnin. Lähinnä ne, jotka ovat aikeissa hankkia lapsia, ovat kauhistelleet asiaa. En tunne itseäni yhtään vähemmän naiselliseksi kuin ennenkään. Mielestäni jotkut ovat kuin luotuja vanhemmiksi, mutta itse en ole. Kun mieheni 7- ja 9-vuotiaat pojat viettävät meillä joka toisen viikonlopun , nautin täysillä heidän seurastaan. He ovat lainalapsiani, joita rakastan, ja hekin viihtyvät todella hyvin kanssani. Mutta osa-aikaisuus sopii minulle kaikkein parhaiten."

        Minä: Sini Niemisellä ei ole mielestäni koulutusta täydellisyyteen, sosiaalialaan ja fransiskaanius-hypnoosiin. Hänellä ei ole miltään osin riittävää florismia tai yksityisyyttä. Tämän erottelee raha, perhe, psykiatria ja lapsenkasvatus. Nämä pitää osata erottaa inhimillisyyden osalta päästä, aivoista ja anatomiasta.

        "Pitkällä kokemuksella..."
        Entä Suuri Käsityökerho-lehti ja esteettisesti steriilit?
        Ymmärräthän kuuma, kylmä-kokeilijat johtavan aina väkivaltaan ja statuksen ja aseman hyväksikäyttöön aina ja esimerkillisin pahoinpitelyin.
        - En tiennyt, että siellä on tuollainen maaninen aivokokeilu, joka verrataan ja rinnastetaan intimiteettiin. Esimerkillinen turvallisuuden hakeminen äänestä ja pahoinpitelystä.


        - Et saa pyytää päästä perheellesi tukea!
        Pekka: Mäkö olen taas pyytänyt päästä tukea. Kauheat ja julmat esteettisesti steriilit kokeilut varajärjestelmineen, yksissä silmissä.
        Kansa: Paljopa saa olla skitsofreenikko.


    • Anonyymi

      Janne

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe