Moi, voisko joku kertoo, että minkä värinen se kierrosten rajoittimen johto on.
Kiitos vastauksista etukäteen. :)
Kymco Super 8 2-tahti, Vuosimalli 2010
Kymco Super 8 2-tahti, CDI-boxi kierrosten rajoitin
8
538
Vastaukset
- .
Niissä ei ole kierros rajotinta.
- Vinkkejä! :)
Kyll niis joku rajoittaa ite ajoin alamäkeen mittarin mukaan 59km/h eikä menny enää sitä kovempaa alko jokin rajoittaa...
Rajottaako se "prikka" variaattorissa sitä vauhtia sitten?
Olisko jtn muita keinoja saada vähä lisäyst toho vauhtii ku ei oike meinaa kulkee :D
Kiitos jo etukäteen.- rx 125
ei oo normi prikkaa mut mun kaveri otti to yhe holki tuolt takapyörä seuduilt jonku prika tapase ni sitku se hio se paksumma koha pois ni kulki 66km/h ja 2 pääl 60km/h (: sori entie tarkemmi
- rx125
rx 125 kirjoitti:
ei oo normi prikkaa mut mun kaveri otti to yhe holki tuolt takapyörä seuduilt jonku prika tapase ni sitku se hio se paksumma koha pois ni kulki 66km/h ja 2 pääl 60km/h (: sori entie tarkemmi
ja mu kaveril o kans tukittu hukkaputki..:p
- :D
Juu prikka siellä rajottaa mut sitä ei saa otettuu pois ellei sitä paksumpaa kohtaa hio siit pois, sit alkaa vauhti nousee ku sen hiot siit pois
- kyllä lähtee :)
joo kiitti, kai mä sit hion se, kusen kyl varmaa :D
- älä nyt hyvämies
eieiei, sun piti hioo, ei kusta : /
- moro
Mut hei tiiätkö mitään pikuu virei tähä et sais menee 55 km/h
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28611266
- 1337010
- 995731
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385098- 524281
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303969- 613534
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323501Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223035- 782974