... auttaisitko minua? Haluan lujemman yhteyden päähenkioppaaseeni. Olen niin täydellisesti hukassa jokaisessa suunnassani ja tarvitsen vahvaa auttamista ja opastusta ha haluan ryhtyä yhteistyöhön oppaani kanssa, tarvitsen sitä kipeästi. Sellaista viisasta "kättä", joka avittaa minua tällä hetkellä monessa.
Voitko kertoa jotain tuosta oppaastani? Uskon hänen tietävän asiani, mutta onko hän jo odottanut pyyntöäni ja tietoinen elämäni kohdasta? Mitä hän haluaa sanoa minulle?
Ja kysymys sieltä aivan ytimestäni; Ennen syntymääni suunnittelin elämäni matkaa mitä opettelen, opin, kohtaan jne. Mikä ja millainen oli tuo suunnitelmani? Liitinkö suunnitelmaani mukaan kaikkien näiden vaikeiden koettelemusten ja vuosien jälkeen myös kaikkea hyvää, asian ja asioita nostamaan ja auttamaan minut tästä kaikesta? Eli mahdollisuuden myös iloita ja rakastaa elämääni maa- planeetalla.
Olin äsken pyörtyä kaupassa jalkojen melkein pettäen alta, asiat painavat niin lujasti voimia vieden ja painaen.
Keskiyö rakas
1
<50
Vastaukset
Hei
voi sinua ressukkaa. laita aivan aluksi kynttilä palamaan, sillä kutsut oppaasi luoksesi. häntä voi myös kutsua suojelusenkeliksi tai miksi vain.
keskity kynttilän liekkiin, joka palaa ainakin metrin sinusta kauempana. pitempikin välimatka olisi hyvä.
nyt tuijotat liekkiä ja annat sille käskyn kääntyä haluamaasi suuntaan. tai käske sen lepattaa tai sitten pysähtyä. huomaat pian, että osaat ohjata liekkiä.
sinä tiedät aivan oikein, että olet itse kirjoittanut tämän elämäsi käsikirjoituksen. sinähän halusit oppia kaikenlaista uutta, siksi sinä valitsit itsellesi niitä vastoinkäymisiäkin. ilman niitä et oppisi mitään.
mutta toki sinä suunnittelit hyvääkin, muuten et pysyisi tasapainossa.
tiedäthän sinä, että tämä kaikki on vain unta. kun heräät, olet taas siellä hyvässä ja kauniissa paikassa, mistä lähditkin. oppaasi tulee luoksesi, tai oikeasti hän on aina lähelläsi. mutta pyydä merkkiä sillä kynttilällä.
ja sitten keskustelet hänen kanssaan henkisesti, pyydät tukea ja neuvoja. hän auttaa aina.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458630Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472459Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272281- 382092
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811747Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221470Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091167Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61043- 531015