Kuinka moni myöntää katsovansa kys. ohjelmaa lähinnä kuvankauniin Annukan takia? WOW. Sääretkin oli hyvin esillä tämäniltaisessa lähetyksessä.
a-studion Annukka Roininen
14
1179
Vastaukset
- miki-66
Ainakin minä!
- Nami nami-Nico
No minua ei kyllä kiinnosta pätkääkään sen naisen sääret eikä muukaan olemus!
- näkee ja kuulostaa.
se on vanhaa piika . mäen anna!
- Usko Kylmänen
kyl mä sen usko
- Lady Gaga.
Naima rako . naima teline on siinä naisilla nimet??
- Annukka fan
Luonnonkaunis ja aito. Ei tarvitse olla mikään pakkelinaama ollakseen järkyttävän kaunis! Tietääkö kukaan Annukan siviilisäätyä? Missä asuu? Netistä löytyy aika vähän kuvia. Ylellä riittää näitä kauniita toimittajia. Toinen ehdoton etärakkauteni on Susanne Päivärinta, joka on ollut telkkarissa jo yli 10 vuotta. Ne pitkät nahkasaappaat ja sääret... Mutta nyt Annukka on se ykkönen.
- kesämunat heiluu!!
Ja susanna 2 toimittaja naisia olis kiva naida hela natten.!!
- Retkuilija
Ne sääret ovat todellakin parasta A-luokkaa!
- en ymmärrä
Miksi asiaohjelmissakin tuodaan sääret esille?
- Minihame ok!
Varmaankin sen takia.et lady itse mainostaa jalkoväliään.mihin sääret yhtyvät ja kai ilmoitus alfa uroksille et tänne päin. sama ku korkkareilla peppu ylös.
- pervopera4645
Nostaisin hameen pepun päälle ja naisin takaapäin niin että korkokengät vaan kopsuisivat.
- oikeesti 10+
Siinä on oikea timanki nainen! Ei sellanen wannabee anorektikko, jolla silikoonit tai koko "a" tursuaa ja pehva vako paistaa. Esikuvaksi sopisi monelle "tyrkylle", jota liikkuu tuhansittan ellei sadoissa tuhansissa tässäkin maassa.
Mutta mitä ohjelmaan tulle, niin kyllä tuo nainen vaikuttaa katsonko ohjelman vai enkö. Jos aiheet on hyviä, kuten p-korean NÄLKÄ juttu, katsoisin vaikka olis joku muukin. Mutta, joa P Väyrynen olis vieraana ei tuo nainen auta vaan kanava vaihtuu välittömästi. - Retkuilija
Annukalla oli farkut tällä kertaa. Silti näytti hyvältä.
- mäenanna.
Olikohan pikkarit ja legginsit alla.varmaankin tiukkaa tavaraa ja vähän n...u?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412