Mies pyysi viime yönä/illalla hyväilemään. Mä sitten aloin hyväileen aluks hellästi. Suutelin joka puolelta kunnes oltiin siinä pisteessä että otin häneltä suihin. Oletin kuitenkin että harrastettais seksiä, kun oltiin siihen suuntaan puolin ja toisin vihjailtu. Kun lopetin suihinoton siinä toivossa että mies alkais tehdä vuorostaan mulle jotain, hän vaan piteli silmiä kiinni ja huokas: älä vaan lopeta, tuntuu niin hyvältä. Jatkoin sitten kunnes hän tuli mun suuhun. Sen jälkeen mies halusi vaan nukahtaa mun kainaloon ja vihjas että huomen aamulla meillä on aikaa vielä tehdä vaikka mitä. Olin vähän pettynyt mutta ajattelin että no aamulla sitten.
Aamulla kuitenkin tuli hirveä kiire eikä siinä ehtinyt tehdä mitään kun miehellä oli muutenkin tavaroita hukassa ja se oli kiukkunen. Itse lähdin sitten töihin kun en jaksanut katsoa miehen kiukuttelua.
Tuntuu että miehelle on ihan sama mun tunteet ja nautinto... Otanko mä sitä liikaa huomioon? Mitä pitäis tehdä? Kun mä kuitenkin haluan että se nauttii, mutta haluaisin itsekin. En enää halua ottaa siltä kohta suihin kun tiedän että se pitää saattaa sitten loppuun asti ja jään vailla huomiota....
Auttakaa!
Suihinottoa muttei seksiä
13
1680
Vastaukset
- Armas Isokyrpänen
Mitä odotat tällaiselta yhdenyön tuttavuudelta? Vai sanotko nyt, että hän onkin miehesi, ja nyt pitää täältä kysyä, että koska meillä pannaan? No en tiedä, pannaanko koskaan..
Armas panis, ainakin pahakseen, elle muuta. - TT
Moikka.
Kyllä herrasmies huomioi naisen tarpeen ensisijaisesti.
Mikä on ihanampaa kun antaa/tuottaa naiselle orgasmi ekana ja sen jälkeen tulla naisen sisään..
Nro 1 mielestäni puhuminen sekstailun aikana. Miehen pitää oppia myös pidättelemään omaa orgasmia, mulla se kesti vuosia ja nyt huomioin naisen paremmin..
Anna miehesi "lämmittää" sinut kunnolla... - TT
Moikka.
Kyllä herrasmies huomioi naisen tarpeen ensisijaisesti.
Mikä on ihanampaa kun antaa/tuottaa naiselle orgasmi ekana ja sen jälkeen tulla naisen sisään..
Nro 1 mielestäni puhuminen sekstailun aikana. Miehen pitää oppia myös pidättelemään omaa orgasmia, mulla se kesti vuosia ja nyt huomioin naisen paremmin..
Anna miehesi "lämmittää" sinut kunnolla - pätmänjaropin
maistuiko mälli veitkö paketissa töihinkin lounaaksi
- näin se vaan on
Sulla on mies joka ajattelee vaan itseään ja käyttää sua torkeesti hyväksi. Olet sille nainen joka palvelee sitä. Se varmaan suuttuu kun et anna sille pillua. tee seuraavalla kerralla silleen et pyydä se nuolemaan sulle orkku ja sit kun olet saanut niin käännä selkääsi tylysti vaan. Lyön vetoa et se suuttuu siitä. olet myös liian helppo joten mies käyttää sitä hyväksi kun luulet et se tekee myös sulle jotain kun itse olet ensin tehnyt sille hyvää.
- parikymppinen tytsy
Meillä taas semmoinen "ongelma" että mies haluaa vain suuseksiä nykyään ja siitä meidän "seksielämä" perustuukin... Ei minulla suuseksia vastaan mitään ole, kyllähän sitä mielellään antaa mutta kun tuntuu että nykyään seksielämämme on vain miehen halujen tyydyttämistä :(
Siksi mietinkin että onko tämä ikä kysymys?
Tarkoitan sitä että kun olen nuori ja mieheni myös niin jos olisin esim vanhemman miehen kanssa niin ottaisiko vanhempi mies enemmän myös naisen halut huomioon? Itse en ole koskaan vanhemman miehen kanssa ollut, niin mietinkin että onko asia näin?- Herr Lederhose
Ei se ehkä ole ikäkysymys vaan luonnekysymys. Jotkut meistä nauttivat tuottaessaan naiselle nautintioa, toisille seksistä nauttiva nainen on hallitsematon ja pelottava olento. Toki me vanhemmat miehet olemme keskimäärin taitavampia naisen tyydyttämisessä kuin nuoret, mutta on joukossamme naisen nautinnosta piittamattomia tapauksiakin.
Älä nyt kuitenkaan lähde miestäsi pettämään, mutta jos eroatte, niin mikäpä sinua estää kokeilemasta seksiä eri ikäisten miesten kanssa. Olin itse vuosi sitten muutaman kuukauden parikymppisen tytsyn seksiopena ja tyttö oli ihan haltiossaan hänelle avautuneesta maailmasta. Olihan se itsellekin aihan kiva kokemus, mutta kieltämättä nautin seksistä enemmän vähän kokeneempien naisten kanssa. - parikymppinen tytsy
Herr Lederhose kirjoitti:
Ei se ehkä ole ikäkysymys vaan luonnekysymys. Jotkut meistä nauttivat tuottaessaan naiselle nautintioa, toisille seksistä nauttiva nainen on hallitsematon ja pelottava olento. Toki me vanhemmat miehet olemme keskimäärin taitavampia naisen tyydyttämisessä kuin nuoret, mutta on joukossamme naisen nautinnosta piittamattomia tapauksiakin.
Älä nyt kuitenkaan lähde miestäsi pettämään, mutta jos eroatte, niin mikäpä sinua estää kokeilemasta seksiä eri ikäisten miesten kanssa. Olin itse vuosi sitten muutaman kuukauden parikymppisen tytsyn seksiopena ja tyttö oli ihan haltiossaan hänelle avautuneesta maailmasta. Olihan se itsellekin aihan kiva kokemus, mutta kieltämättä nautin seksistä enemmän vähän kokeneempien naisten kanssa.En ajatellutkaan pettää, kuhan leikin ajatuksella :)
- Mister X
joo mä nuolisin sua ja sit naisin kunnolla. Jos nainen ottaa suihin niin miehen pitää kans nuolla naista ja sit panna kunnolla. Ei voi olla niin et vaan mies saa tyydytyksen. Tas-arvo pitää olla myös seksissä
- m.Ulkero
Kyllä oli itsekäs mulukku!
Seksi on kaksisuuntainen tie, molemmat antavat ja ottavat.
Et kai vaan tapaa toista kertaa? Huh huh. Aika itsekästä ja törkeetä puuhaa selän kääntäminen sittekun on ite tullut. Ite näen syynä kaksi mahdollista vaihtoehtoa:
1. Mies ei välitä sinusta, vain itsestään.
2. Mies on sinulle vihainen jostakin (mutta jos selän kääntäminen jatkuvaa, niin huomattavasti epätodennäköisempi vaihtoehto).
Oma toiminta tilanteessa ois seuraavanlaista:
Rakastuneena: Vakava keskustelu aiheesta. Jos ei muuta tapojaan, vaihtoehto 1 lienisi oikea. -> ulospääsy tilanteesta, pää kylmäks, kädet nyrkkiin ja ulos suhteesta.
Ei rakastuneena: Keskustelu mahdollinen, ei pakollinen. Lähinnä lopettaisin orkkujen antamisen ilman et ite saisin. Sitte jos homma alkais pelaa, ni sitte se oiskin ihan ok seksisuhde.- suutakaan
on nää narsisteja! mun äijä haluu seksiä joka ilta. ja jos en jaksa, on annettava sille suuta. jos en anna suutakaan, loukkaantuu. asenne on että miksi hänen pitäisi ilman olla, jos minua ei huvita. hei s-tana: joka ilta!! eikä mitään nuoria enää olla. terapiaanko ukko pantava?
- Ylva-Li
Vähän sama ongelma täällä. Kk:ssa suihinottoa n.15 kertaa, panemista max.10 kertaa, ja itse saan nauttia nuolemisesta kerran 1-2 kk:ssa.
Suhteen ekana vuonna kaikki oli täysin tasapainossa keskenään, mutta nyt yli 6kk hommat painottuneet enemmän tuohon vehkeen imemiseen. Ja samalla, kun panemiskerrat ovat vähentyneet, on myös niiden kesto.
Tykkään antaa äijälle nautintoa, joten puihin ovat menneet päätökset yrittää vähentää kertoja tai lyhentää kestoa. Ärsyttää siltikin, etten saa itse mitään ottaessani loppuun asti. Tai jos imeminen johtaakin myös panemiseen, kestää sitä nautintoa huomattavasti vähemmän aikaa kuin aiemmin mainittua.
Asiasta puhuttu, monin eri tavoin, tuloksetta.
Liekö äijä laiskistunut vai onko tämä nyt sitä todellista (itsekästä) itseään? :o
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672451Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis451465Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999