Sopiiko Jousimies ja Kaksonen yhteen?

Tintti

...Miten saisin kaksosen itselleni, ja käykö Jousimies tyttö ja Kaksonen poika yhteen? Minkä laisia kokemuksia?? Vastatkaa tänne, ois kiva kuulla kokemuksianne.. Ja sit päättäsin jaksaako sitä ees yrittää, vai onko kyseessä mahdoton tehtävä.. :D

8

1839

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaksonen

      minä olen kaksonen ja poikakaverini jousimies me ainakin tullaan todella hyvin toimeen keskenämme, en tiiä sitten miten se on toisin päin.. on meilläkin välillä "pieniä" riitoja siitä kun en saa tarpeaksi huomiota poikakaveriltani, olen itse nimittäin erittäin huomionkipeä.. mutta keskustelemalla siitä selviää..
      olen ollut erittäin tyytyväinen jousimieheen, ainakin tähän mennessä.. ekana poikakaverina tosi hyvä valinta, kohta jo vuosi takana yhdessä oloa.. kyllä kannattaa ainakin yrittää ja jos ei synkkaa ei sille sitten mitään voi..

    • Irina

      Itse jousimies, avomies kaksonen, hyvin on mennyt.. Molemmat ollaan kyl melko äkkipikaisia jne, mutta kaikki riidat on aina sovittu heti perään.. Täytyy vaan muistaa, että kaksonen on tosi ailahtelevainen ja välillä melko naiivi, mutta ehdottomasti aivan mielettömän ihana. Ja kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että kaksonen on juuri se joka ainakin mua ymmärtää ja auttaa.. ONNEA!!!

    • Jousimies

      Viisi vuotta yhteistä taivalta takana kaksostyttö vierelläni; hyvin on matka taittunut.
      Emme ole ikinä riidelleet mistään, mitä nyt ärsyyntyneet välillä eikä sitäkään ole kestänyt minuuttia kauempaa, kun jo toinen on ollut sovittelemassa.

      Oman kokemukseni mukaan kaksonen ja jousimies voivat puhua toisilleen avoimesti aiheesta välittämättä eikä toisen tunteita tarvitse arvailla. Kaksonen on aina valmis lähtemään mukaan jousimiesmäisiin reissuihin silmänräpäyksen varoitusajalla; esim. olen herättänyt kaksostyttöni keskellä yötä ja vaatinut häntä lähtemään kävelylle kuun ja tähtien alle.

      Kaksonen vaatii kyllä huomiota, mikä ei jousimieheltä joka hetki luonnistu, mutta olen kyllä kokenut oman kaksoseni vaativan sitä sen verran vastustamattomasti, että on ollut pakko luopua sen hetkisestä projektista ja huomata hänet.

      Voisin kirjoittaa tästä merkkiyhdistelmästä loputtomiin omakohtaisia kokemuksia, mutta säästän teiltä vaivan. Sanottakoon vielä, että tähän astisen elämäni kaksi parhainta ystävääkin ovat olleet kaksosia.

      Suosittelen!

    • Tytsy

      Mä olen sitä mieltä, että kaksosen ja jousimiehen tiimi on aika passeli.Toimii ihan hyvin!
      Molemmat on melko sanavalmiita, mutta jousimiehellä on taipumus väittelyyn.
      Ja kaksonen on herkkä ja äkkipikainen.
      Se on ehkä vähän semmosta, että jos tällä parilla menee hyvin, niin sillon menee eikä meinaa..Mutta jos on kriisi, niin alta pois!!
      Molemmat on vissiin ihan meneviä ihmisiä.

      • Pallero

        Ei ainakaan aika käy pitkäksi! Kumpikin on valmis toteuttamaan toisen ideoita ja yhdessä niistä saadaan ikimuistoisia, hauskoja kokemuksia. Kaksosen kanssa jopa arki on yllätyksiä täynnä ;) Molemmat äkkipikaisia, joka tuo pikantin lisukkeen. Minulla ainakaan ei ole koskaan ennen ollut näin hauskaa suhteessa!


    • nainen75

      meidän kaksonen- ja oinasyhdistelmä on toiminut loistavasti jo 6 vuoden ajan ilman riidan riitaa ja peräti perheen kera. kuten yksi vastanneista on jo sanonut "jos menee lujaa niin menee lujaa".
      ei ole todellakaan ollut tylsää, mikä kaksosluonteen viihtymisen edellytyksenä yleensäkin on parisuhteessa. tsemppiä tätä kokoonpanoa suunnitteleville ja olemassaoleville pareille!

    • jousimies

      Joo tultiin toimeen erittäin hyvin, rakastuttiin eikä tiedetty maailman menosta mitään muuta kuin toisemme. Tuli lapsia ja koti sitoi jousimiehen.....niin siinä kävi että ero tuli ja jousimies halusi vapautensa, otti lapset kainaloon ja lähti...... että sellaista

    • Loovvee

      Jousimies kaksonen=true love

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe