Salo-Turku-Tampere, kuinka pitkä matka junalla ja kesto?

Apuva--

Osaako joku kertoa kuinka pitkä matka junalla on mennä Salosta Tampereelle?
Entä kauanko junamatka kestää? Järkevintä kaiketi mennä Salosta Turkuun ja sieltä Tampereelle??

33

2107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jopa kyselee..

Järkevintä olisi katsoa netistä kun se on nenäsi edessä mutta jos salosta tampereelle menossa junalla niin nopein/lyhyin reitti on helsingin kautta....

• sua ohjeistan

Kaiketi nopein ja lyhin reitti on kulkea rientomarssia ensin Kuopioon, nauttia siellä Kalakukkoa, mennä siletä Iisalmeen ja juoda siellä Olvin olutta ja sen jälkeen matkustaa Jumbo-Jetillä New Yorkiin.

• Apuva--
        sua ohjeistan kirjoitti:

Kaiketi nopein ja lyhin reitti on kulkea rientomarssia ensin Kuopioon, nauttia siellä Kalakukkoa, mennä siletä Iisalmeen ja juoda siellä Olvin olutta ja sen jälkeen matkustaa Jumbo-Jetillä New Yorkiin.

Mutta kun Jumbo-Jet ei laskeudu Iisalmeen hakemaan matkustajia New Yorkin lennolle. Mitä voin tehdä?

• ales avuttomuus!
        Apuva-- kirjoitti:

Mutta kun Jumbo-Jet ei laskeudu Iisalmeen hakemaan matkustajia New Yorkin lennolle. Mitä voin tehdä?

Entinen kundikin meni soutuvenheellä Kiinaan. Taidat olla uusavuton.

• tumerkeeni

Mitenkäs olisi vaikka www.vr.fi jos kerran netti näyttää toimivan??

MIkä **ttu siinä on että jengi kyselee aivan tyhmiä täällä ja jossain **tun tekstaripalstalla????

• Auuua

Jengi kyselee tyhmiä kun kerran jengi on tyhmää, salosta siis.

• Apuva--
        Auuua kirjoitti:

Jengi kyselee tyhmiä kun kerran jengi on tyhmää, salosta siis.

Mihin voin tehdä valituksen, jos junan ikkunasta ulos katsoessani maisemat eivät ole kauniita? Onko se Ympäristöministerin hommia?

• Löysäpipa

Onpas kärttyisää porukkaa täällä...mutta kuten totesivat, Vr:n sivuiltahan tuo löytyy, tosin nopein reitti EI näyttäis olevan Hesan kautta...

Esim. näin: 12:30 Salo -> 13:00 Turku -> 13:05 Turku -> 14:47 Tampere, eli yksi vaihto, kesto 2:17 minuuttia. Hinta 34 jöröö InterCityllä. Tosin VR aikataulut ny tiedetään =)

• Apuva--

Siinä ei kerrota kuinka pitkästi matkaa. Tottakai saa mollata kysymystäni. Autolla matka kestää 2h18min. Mutta ei missään kerrota junan matkan pituutta kilometreinä. No mutta jatkakaa tuittuiluanne. Minulla onneksi elämä hymyilee. Turhaan tulitte tänne mököttämään :)

• Apuva--

Ai niin, sitä mun piti vielä kysyä, että jos matkustaa junalla Salosta Turun kautta Tampereelle, niin meneekö se juna Turun asemalle ja meneekö se sen jälkeen Tampereen asemalle?
        Vai miten se menee?

• Apuva--
        Apuva-- kirjoitti:

Ai niin, sitä mun piti vielä kysyä, että jos matkustaa junalla Salosta Turun kautta Tampereelle, niin meneekö se juna Turun asemalle ja meneekö se sen jälkeen Tampereen asemalle?
        Vai miten se menee?

Tai sit oikeestaan mä oon ajatellu semmosta että jos mä en sittenkään menis junalla minnekkään kun ne junat aina myöhästyy.
        Niin että mä en kuiteskan ehtis ajoissa.

• Apuva--
        Apuva-- kirjoitti:

Tai sit oikeestaan mä oon ajatellu semmosta että jos mä en sittenkään menis junalla minnekkään kun ne junat aina myöhästyy.
        Niin että mä en kuiteskan ehtis ajoissa.

Jos mä kuitenkin matkustasisin junala, nii mennääkö junaa sisäle oikeelta puolelta vai vasemalta puolelta?

• kunta-aktivisti

Asiallista kunnallista keskustelua. Puhetta riittää ja juttu juoksee. Kännykänkin voit voittaa www.kuntani.fi sivuilla.

• Tahdon känny-känkin

Mitäs ihmettä tää tällainen viesti tänne putkahti, vai selviääkö tuolta kuntani-sivuilta jotta montako meetriä liikutaan jos kiskoilla rientää ostamaan mustaamaggaraa? Sivumennen sanoen en kyllä ymmärrä sitäkään että mitä kukaan moisella tiedolla tekee...verottajakin hyväksyy kyllä kilometrit noin-tarkkuudella.

• tahron tietää

Millanen känki on känny känki?

• hupsu5

mutta ehtiiko siinä viiden minuutin vaihtoajassa vaihtaa junaa????

• epätietoinen2

kauanko ollikkalasta kestää matka toriterassille?
      meneekö monta kaljaa matkalla,onko kusipaikkaa välil vai lasketaanko vaan housuun?

• kiljua napaan

Ollikkalasta EI tarvitse kenenkään mennä toriterassille, sillä Ollikkalassa juodaan maankuulua Ollikkalan Kiljua.

• Apuva--
        kiljua napaan kirjoitti:

Ollikkalasta EI tarvitse kenenkään mennä toriterassille, sillä Ollikkalassa juodaan maankuulua Ollikkalan Kiljua.

Hyvin mielelläni matkustan matkustajajunalla. Elikkä olen juna matkustaja.

• epätietoinen.

Haluan matkustaa junalla, mutta kun en tiedä, kuinka kauan matka kestää.

• vee är neuvoo

Matka-aika riippuu matkan pituudesta.

• olen onneton
        vee är neuvoo kirjoitti:

Haluan matkustaa junalla, mutta en tiedä, paljonko matka maksaa.

• olen onnellinen
        olen onneton kirjoitti:

Haluan matkustaa junalla, mutta en tiedä, paljonko matka maksaa.

Matkan hinta riippuu matkan pituudesta.

• einisteini
        vee är neuvoo kirjoitti:

Matka-aika riippuu myös nopeudesta. Jos oikein lähelle pääsee valonnopeutta, aika hidastuu. Mutta koska tällä logiikalla Salo liikkuu jo valonnopeudella ja valonnopeutta ei voi ylittää, näyttää pahasti sitlä, että olet jumissa Salossa.

• pääsee kovempaa
        einisteini kirjoitti:

Matka-aika riippuu myös nopeudesta. Jos oikein lähelle pääsee valonnopeutta, aika hidastuu. Mutta koska tällä logiikalla Salo liikkuu jo valonnopeudella ja valonnopeutta ei voi ylittää, näyttää pahasti sitlä, että olet jumissa Salossa.

Entäs poimunopeus?

• Apuva--

Olen siis päättänyt matkustaa junalla Salosta Turun kautta Tampereelle. Mutta en tiedä, miltä laiturilta juna lähtee.
      Voisitteko ystävällisesti kertoa minulle.

• neuvokas neuvo

Sinun pitää mennä kysymään asiaa Valtion Rautateiden Pääkonttorista, Kysy Pääjohtajaa, hän varmaan osaa vastata kysymykseesi.

• Apuva--
        neuvokas neuvo kirjoitti:

Sinun pitää mennä kysymään asiaa Valtion Rautateiden Pääkonttorista, Kysy Pääjohtajaa, hän varmaan osaa vastata kysymykseesi.

Hyvä neuvo, mutta miltä raiteelta lähtee juna Helsinkiin?

• vastauksesi1
        Apuva-- kirjoitti:

Hyvä neuvo, mutta miltä raiteelta lähtee juna Helsinkiin?

Helsingin raiteelta, siitä Turun raiteen vierestä

• Apuva--
        vastauksesi1 kirjoitti:

Helsingin raiteelta, siitä Turun raiteen vierestä

Onko raiteita siis kaksi? Helsingin raide ja Turun raide? Mutta kumpi niistä on kumpi.
        Olkaa hyvät ja kertokaa, etten vahingossa mene väärään junaan!

• epätietoinen.

Minne on 223 kilometriä ja 700 metriä?

• vastine-tom
        epätietoinen. kirjoitti:

Minne on 223 kilometriä ja 700 metriä?

Ihan joka paikkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2508
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1909
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1650
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1405
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1397
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1358
    Aihe