mulla on japanin keltaruusu ollu jo monta vuotta ja aina siintä ruskettuu ja kuihtuu latvat ettei ehdi kukkia. Mikä sitä vaivaa vai minkälaista hoitoa se kaipaa.kiitos vastauksista etukäteen
mikä ruusua vaivaa
kotipuutarhuri
4
746
Vastaukset
- mimmi
ruususi vaatii lämpimän kasvupaikan ja hyvin kalkitun, ravinteikkaan maan. kalkitus voisi olla se ratkaiseva tekijä.
- kotipuutarhuri
No kokeillaan sitä kalkitusta valosassa ja aurinkoisessa paikassa se on.
- Harvi-
japanin keltaruusu? En ole kuullutkaan-oletko luokitellut sen oikein? jos se ON kys. laji niin se voi olla talvenarka meillä.
- kotipuutarhuri
joo aivan oikein mä ilmotin väärän nimen se on persiankeltaruusu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162346
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897- 45821
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää134816- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44725Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673