kielen käyttö uuden tuttavuuden kanssa

utelias..

Minkälaisia suudelmia vaihdatte kun olette vasta tutustumassa johonkuhun? Onko se aluksi sellaista kevyttä suukottelua ilman kieltä, vai otatteko kielen heti mukaan? Mitä mieltä olette siitä jos käyttää heti kieltä?

7

1492

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BoiiiiG

      nooh nyt ittellä ainakin iha aluksi tyttöystävän kanssa vain sellaisia perus suudelmia. eli siis semmosia jotka kestää jtn 5-10s joskus, vaikea sanoa. sitten perus muiskauksia huulille tai poskelle. kieli sitten myöhemmin..

    • N30

      Kevyttä kevyttä. Itse tykkään hitaasti lähettyvistä huulista, kosketetaan toista hellästi ja kevyesti huulilla toisen huulia, tavallaan tunnustellaan. Pehmeitä pusuja ja jäädään niin kuin vastakkain huulet nippa nappa koskettaa toisen huulia ja hengitetään ihan vähän kiihkeäasti ja tuntee toisen henkäyksen huulilla. Oih.....

    • z

      Se riippuu vähän siitä että missä mielessä oon tutustumassa. Jos tarkoitus on lähteä baarista jatkoille yhden yön merkeissä, niin sitten käytän heti kieltä. Eikä oo kukaan vielä suuttunut ;)

    • kieli mukaan ja heti

      Heti kielellä vaan,rohkeasti.Kukaan nainen ei tosiaankaan ole siitä suuttunut..
      suuteleminen on mahtavaa.

    • Ensin kannattaa edetä hitaasti. Tämäkin riippuu kobasti siitä, millä tasolla tutustumisessa ja suhteessa ollaan. Itse tapailen miestä, johon olen tutustunut noin vuosi sitten, mutta seurustelin vielä entisen poikaystäväni kanssa tuolloin. Välillämme oli kemiaa jo tulloin, mutta nyt kun olemme alkaneet tapailla sillä tositarkoituksella, niin homma on lähtenyt käyntiin vähän hitaasti. Eilen minun teki mieli suudella pitkään ja hartaasti ja saatoin tehdä asian hieman liian selväksi, koska mies selvästi yllättyi. Ehkä hän on saanut minusta ujomman käsityksen tai on itse liian ujo.

      Mutta joka tapauksessa - ei kannata käydä kiinni niinkun sika limppuun, koska limpusta ei ole kyse.

    • 27weemies

      Alkuun kannattaa sitä kieltä käyttää varovasti, tunnustellen, hipaisu huuleen tms. ja odottaa että mitä toinen sitten tekee. kyllä se nopeesti tulee selville miten toinen suutelee. itsellä oli yks nainen joka tunki kielensä kokonaan heti suuhuni, siis herrajumala miten ällöttävää. meinas ihan yöllä refleksi tulla. se oli ensimmäinen ja viimeinen suudelma tämän naisen kanssa

    • 27weemies

      korjaus edelliseen: yökkö refleksi :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4185
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1640
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1436
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1412
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1160
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe