Näkijälle

Siipeni kantavat

Hei


Askarruttaa, oireileeko nykyinen mieheni vielä edellisen suhteen painolasteja? Käsitteleekö niitä vielä edelleen? Yritän kuunnella ja auttaa mutta voimat eivät riitä minullakaan loputtomiin. Olen itse päässyt edellisestä suhteesta hyvin irti ja ihmetyttää kun tällaisen kumppanin tielleni sain, jolla asioita käsittelemättä.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      kyllä hänen prosessinsa on vielä kesken, kovin kesken. hänellä on huono omatunto ja samalla hän on myös pettynyt ja vihainen.
      et voi olla hänen terapeuttinaan, koska toivot teiltä rakkaussuhdetta.
      mutta hänellä ei ole vielä paljoakaan annettavaa, ainakaan henkisesti. fyysisesti hän toki toimii, ne hän osaa erottaa toisistaan.

      sinun on kerrottava hänelle rehellisesti miltä sinusta tuntuu, kyllä hän sen ymmärtää. sano että haluat rakentaa ja suojella teidän suhdettanne, joka on sinulle niin tärkeä.

      t: Keskiyö

      • Siipeni kantavat

        Kiitäs lämpimästi. Tämä mies ei kykene tällä hetkellä ottamaan minkäänlaista kritiikkiä/negatiivisia tunteita vastaan minulta. Olen todella pahassa jumissa tässä. Jokin tarkoitus tässä kuitenkin on, koska kannan pientä ihmisen alkua sisälläni. Olen ajatellut, että minun on paljon helpompi ja parempi elää ilman häntä kuin tällaisessa tilanteessa, jossa hän käsittelee niin kovin prosessiaan. :(


    • Hei
      mutta tuohan voi myös olla teidän ennenaikainen keski-iänkriisinne, jonka te käytte läpi jo suhteenne alussa.
      tämä aika voi myös hitsata teitä yhteen ja tehdä teistä vahvan parin.
      sinä olet nyt erityisen herkkänä ja tarvitset tukea ja huolenpitoa roolissasi.
      mutta jos vain mitenkään voit, yritä olla kritisoimatta miestäsi toistaiseksi. se vain muistuttaa häntä menneestä suhteestaan ja kaikseta siitä, mikä meni pieleen.
      laske kymmeneen, ennenkuin laukaiset sanaisen arkkusi. se kannattaa.
      tilanne voi vain parantua ja teillähän on nyt sitä, mikä eteen tehdä töitä!

      t: Keskiyö

    • Siipeni kantavat

      Kiitos vielä. Jokin kriisi tämä selvästi meille on.. Ja toivoisin, että sen voittaisimme, koska hän on niin kovin tärkeä minulle. Ja olen ymmärtänyt olevani hänellekin tärkeä. Olen yrittänyt olla kritisoimatta, mutta välillä tulee mitta täyteen. :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe