Näkijälle

syksysaa ja

Miesystävä uupunut - masentunutko ? Viikonloppuna piti nähdä, mutta käsitin hänet väärin ja ilmaisin närkästykseni tekstiviestillä.. Seuraavana päivänä pahoitelin ja anteeksi pyysin. Seuraavana pv mies kirjoitti ja sanoi ettei jaksa nyt ihmissuhdedraamaa. 3 pv hiljaa ja ei ole mitään kuulunut...
Luulin että hän oli minuun sitoutunut ja minä häneen. Välitimme toisistamme, ja välitän edelleen. Miksi pikku tora johtaa hänellä tallaiseen ? Asiathan kuuluu selvittää, ei vetäytyä....

Kuinka käy, jäänkö minä nyt yksin..
T: keski-ikäinen ja nyt apea..

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      sinun junasi taitaa mennä eri suuntaan, kuin uskot. miksi sinä jäisit yksin, kun maailmassa on niin paljon miehiä. sinä vain takerrut niin helposti, etsit turvaa ihmisestä, jota et vielä kunnolla tunne.
      olet kärsinyt luottamuksen puutteesta aikaisemmin ja pelkäät jääväsi jätetyksi.
      älä enää luule mitään miesten kanssa, vaan katso miten he käyttääntyvät ja ilmaisevat tunteitaan. on niitä herkempiäkin yksilöitä sinua odottamassa.
      ihan totta, älä masennu, vaan ajattele, että jos tuo mies ei tahdo ryhtyä oikeasti seurustelemaan, niin se oli sitten hänen mahdollisuutensa.
      sinun mahdollisuutesi voisi olla muualla.

t: Keskiyö

• syksysaa ja

Eli näetkö siis että hän ei pysty tätä selvittämään kanssani :( Kuitenkin odotan että hänen suunnalta jotain tulisi, anteeksipyyntö tms.. Ja jos ei tule, niin pystyn kyllä jatkamaan ilman häntäkin.

Tiedän että maailma on miehiä täynnä ja kukaan ei ole täydellinen. Mutta hänen kanssaan olisin valmis ollut tätä maailman menoa katselemaan.

• Hei
      niin, mutta hänen kanssaan voit joutua useamminkin puhelakkoon. jaksatko sinä sitä?
      tietenkin teet niinkuin sinusta hyvältä tuntuu, minä vain kerron mitä näen.
      toki ihminen itse ottaa askeleensa ja määrää kulkunsa suunnan, sinä välität hänestä kovasti ja toivot vastarakkautta.
      teillä on aivan eriväriset energiat ja joudut tekemään töitä, jos tahdot jatkaa suhdettasi.

• syksysaa minä

hei jälleen.

olen hieman ihmeissni, kun viimeksi kerroit minulle suhteeni etenemisestä näin .

"uusi rakkautesikin imee itseensä näitä värejä ja kylpee niissä auringon lämmittäessä kasvojaan.
        sinulla on kaikki hyvin, kunhan vain et hoppuile. mies ehdottaa seuraavia askeleita kun on niihin valmis, saatpas nähdä! "

Nyt on vetäytynyt... ei se näin etene

• tuntijasi

Hei
      no nyt minäkin olen ihmeissäni. joko me emme puhu samasta miehestä, tai sitten tällä miehellä on paha kriisi menossa.
      ehkä vain täytyy odottaa ja katsoa mitä tapahtuu. joka tapauksessa tarkoitan, ettei sinun tarvitse jäädä paikoillesi vain odottamaan. elämää on ympärilläsikin.

näen sinut onnellisessa ja romanttisessa suhteessa miehen kanssa, joka on avoin ja vapaa, sydämellinen.

• syksysaa minä

No kriisi hänellä on - ahdistunut ja väsynyt ollut. Lääkärissäkin käynyt ja tänään menee kuulemaan vastauksia verinäytteistään.
        Tiedän että elämää on ympärilläni - ja haluan todella että olen jo kohta taas onnellinen.
        Olen päättänyt elää nyt itselleni, annan pari vkoa aikaa selitykselle. Työ pitää minut kyllä kiireisenä. Jollei yhteydenottoa hyvän keskustelun kanssa kuulu, niin katson etttä olen vapaa, - ja klikkaan itseni treffisivustolle sisään .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      153
      9089
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2749
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      31
      2537
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2511
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1895
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1837
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1773
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      47
      1308
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1207
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      27
      1156
    Aihe