Näkijälle kysymyksiä

Onko vain haave?

Olen ollut netin ja puhelimen kautta mieheen yhteydessä useamman vuoden ajan. Kaksi tapaamisyritystä menny pieleen. Ensimmäisellä kerralla en kuullu puhelimen soittoa kun hän oli tulossa luokseni, toisella kerralla oli toisenlainen este minu puoleltani.
Olen sen jälkeen useita kertoja yrittänyt saada tapaamista aikaan, mutta hän sanoo nykyisin vain katsellaan, kyllä sen aika tulee.
Olen alkanut epäillä hyvin vahvasti etä mies on sittenkin varattu, ja ei voi tavata. Toisin hän väittää, mutta kun puelutikin toimii vain hnen soittamanaan, tekstareita kyllä voin laittaa, mutta soittoihin ei vastaa, ja harvoin tekstariinkaan.
Kerro miten on, olen sanonut epäilykseni siitä että hän on varattu, mutta kieltää jatkuvasti, sanoo työkiireiden olevan syynä.

7

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      kyllä sinun tunteesi ovat oikeassa, olet hänen varatun elämänsä salainen valo.
      pidät hänen egoaan pystyssä kilteillä viesteilläsi, harmittavaa että kerron tällaista sinulle.
      mutta jospa sinä lopettaisit tuon yhteydenpidon kokonaan ja tutustuisit aivan elävään mukavaan mieheen, sellaisiakin on. jätä netti ja hyppää aitoon seikkailuun, josta sinäkin saat vihdoinkin sitä, mitä oikeasti tarvitset.

t: Keskiyö

• Onko vain haave?

Kiitos vastauksestasi.

Olen varmasti satoja kertoja sanonut että tällä ei ole mitään tulevaisuutta, pyytänyt että yhteydenpito loppuu, niin kauniita sanoja alkaa putoilla, ja valoisan tulevaisuuden lupauksia sen myötä.

Pakkohan tuo on lopettaa, se syö muuten minut loppuun, mutta miksi vastapuoli ei anna siihen tilaisuutta, haluaa vain jatkaa, vaikka onkin jo suhteessa elävä. Kaiketi ei onnellinen suhde ole kyseessä, on vain kulissi jotain syystä.

• Hei
      no sinä olet hänen luksus, hänen salainen valonsa ja annat hänelle lisäenergiaa. mutta sinä itse et saa hänestä mitään varmaa otetta, hän on vain salainen tuttavuus.
      todellakin tuollainen syö sinua ja kulutat arvokasta aikaasi, sekä tunteistasi häneen.
      toivottavasti lähdet liikkeelle ja aitoja ihmisiä tapaamaan!

• Onko vain haave?

Tiedätkö kertoa onko vain avoliitto, vai onko pappi sanonut aamenen? Onko suhteesta lapsia, kun sanoo että on lapseton, mutta jostain näen itse että lapsikin liittyy elämään ja sen kuvioihin.

• Onko haave vain?

Jatkaisin vielä tuota kysymystäni. Onko hänen ammattinsa se missä sanoo olevansa? Montakin ammattia sanoo omaavansa, mutta onko tällä hetkellä siinä ammatissa missä sanoo olevansa?
      Vai onko nuokin vain kertomuksia, jota minun ei tulisi uskoa, vai uskonko enää yhteenkään kerrottuun asiaan?

• Hei taas
        kuule, kyllä hän on perheellinen ja tiukasti varattu. ammatit ovat hieman omakeksittyjä, koska hän haluaa tehdä sinuun vaikutuksen.
        mutta onneksi sinä huomasit, että asiat eivät ole kohdallaan.
        koitahan jaksaa ja ota uusi suunta rakkauselämääsi!

• Onko haave vain?
        tuntijasi kirjoitti:

Hei taas
        kuule, kyllä hän on perheellinen ja tiukasti varattu. ammatit ovat hieman omakeksittyjä, koska hän haluaa tehdä sinuun vaikutuksen.
        mutta onneksi sinä huomasit, että asiat eivät ole kohdallaan.
        koitahan jaksaa ja ota uusi suunta rakkauselämääsi!

Kiitos TUNTIJASI,,, todella ratkaisun paikka,,,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      160
      9275
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2859
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      33
      2639
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2541
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1945
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      98
      1862
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      24
      1816
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      50
      1351
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1217
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1211
    Aihe