Km:n jälkeen kauan vuotoa?

Kapusha

Moikka,

Vauvanyritystä jo reilu vuosi takana ja oletan että sain nyt sunnuntaina keskenmenon. Kaikki raskausoireet oli, testi kuitenkin näytti negaa. Viime ke eli viikko sitten alkoi tuhruvuoto joka kesti sunnuntaihin. Sunnuntaina kamalat alavatsakivut ja alkoi kunnon vuoto. Kuitenkaan menkkakipuja ei ole ollut eikä muutakaan mikä yleensä menkkojen aikana on normaalia. Aina menkkojen aikaan ollut todella kovat kivut.
Nyt kuitenkin kipu alavatsassa oli täysin erilainen.Olen siis melko varma että keskenmeno tämä oli.
Testejä olen tehnyt aikamoisen monta,varmaan 4kpl jo ja kaikki negoja mutta kun nämä tuntemukset eivät katoa :S Eikä oireet.
Kysymys kuuluukin, kuinka kauan vuoto on teillä kestänyt runsaana km:n jälkeen? Vuoto jatkuu edelleenkin mutta raskausoireet eivät ole hävinneet minnekkään. Edelleen rinnat/vatsa turvoksissa,pahoinvointia, väsymystä.
Olen odotellut tämän vuodon loppua että voisin mennä lääkärissä käymään. Yksityiselle näyttää olevan kuitenkin ruuhkaa, joten ois ihan kiva tietää edes suuntaa-antavasti kauanko vuoto yleensä kestää ...
Ja kauanko teilä on mennyt että oireet ovat kadonneet???

2

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :`)

      minä sain keskenmenon rv 7 ja vuoto kesti kaksi viikkoa. Kivut ja vuodot olivat aivan karmivat :/

    • ...

      Itse sain spontaanin keskenmenon toissapäivänä. Alkoi muutaman päivän ruskealla tuhruvuodolla, sitten tuli menkkakivut ja punainen vuoto hyytymien kanssa. Ultrassa eilen näkyi täysin tyhjentynyt kohtu. Tänään ei enää kipuja ja vuotoa tulee välillä vessassa käydessä, ei siteeseen. Vuoto on ollut siis niukempaa kuin normaalit menkat (itsellä normi menkatki aika niukat) ja kivut yhden vuorokauden alavatsassa (ei edes kovin voimakkaat). Ja kesken meni siis rv7.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1332
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1032
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe