Elikkäs, oon 12 vuotias tyttö, joka ottaa vuokralle issikan. Äitini opetti jo tölttiä ja eräs tuttumme opettaa vielä lisää sitä mulle, mutta haluaisin vielä oppia hieman tuota passia, joten voisiko joku kertoa vinkkejä miten issikan saa passiin?
PS. Ethän valita mistaan pienistä asioista tässä kuten siitä, että oon liian nuori viel vuokraa issikkaa jne.. Ne on sitten mun omia asioitani, kiitos :)
Miten islanninhevosen (issikan) saa passiin?
2
138
Vastaukset
- Innuska
Hei! Itselläni on viisikäyntinen issikka tamma ja olen vasta itsekin ratsastanut passia sillä vain muutaman kerran ja ensimäinen kerta tuli ihan vangossa kun oltiin maastossa ja kaverin ravuri toimi kirittäjänä :)
Jos vuokraat issikkaa varmistaudu että se todella osaa passia...se ei meinaan ole itsestäänselvyys niinkuin ei se puhdas tölttikään aina ole.
Parhaiten saat passiin mielestäni apuja kysymällä issikan omistajalta joka tietää siitä sinulle parhaiten kertoa. Tai sitten pyydät jotain kokeneempaa ratsastajaa passia osaavaa kokeilemaan vuokraheppaasi ja opastamaan. Se ei oikein onnistu kirjoittamalla.
mukavia hetkiä upiden issokoiden kanssa. - Passia??
Hahhahhaa.. saanko nauraa. sen issikan omistaja omistaa myös sen tallin ja pari muutaki hevosta sieltä, ja se ei tiedä yhtään hevosista, se vaan ostaa ja ettii hyvän ylläpitäjän/ vuokraajan. Pitäs kysyy sen entiseltä ylläpitäjältä tota passia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4382487Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek132302Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2511460Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821129Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel621046Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4131022- 153905
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41898- 56859
- 79835