Elikkäs, oon 12 vuotias tyttö, joka ottaa vuokralle issikan. Äitini opetti jo tölttiä ja eräs tuttumme opettaa vielä lisää sitä mulle, mutta haluaisin vielä oppia hieman tuota passia, joten voisiko joku kertoa vinkkejä miten issikan saa passiin?
PS. Ethän valita mistaan pienistä asioista tässä kuten siitä, että oon liian nuori viel vuokraa issikkaa jne.. Ne on sitten mun omia asioitani, kiitos :)
Miten islanninhevosen (issikan) saa passiin?
2
149
Vastaukset
- Innuska
Hei! Itselläni on viisikäyntinen issikka tamma ja olen vasta itsekin ratsastanut passia sillä vain muutaman kerran ja ensimäinen kerta tuli ihan vangossa kun oltiin maastossa ja kaverin ravuri toimi kirittäjänä :)
Jos vuokraat issikkaa varmistaudu että se todella osaa passia...se ei meinaan ole itsestäänselvyys niinkuin ei se puhdas tölttikään aina ole.
Parhaiten saat passiin mielestäni apuja kysymällä issikan omistajalta joka tietää siitä sinulle parhaiten kertoa. Tai sitten pyydät jotain kokeneempaa ratsastajaa passia osaavaa kokeilemaan vuokraheppaasi ja opastamaan. Se ei oikein onnistu kirjoittamalla.
mukavia hetkiä upiden issokoiden kanssa. - Passia??
Hahhahhaa.. saanko nauraa. sen issikan omistaja omistaa myös sen tallin ja pari muutaki hevosta sieltä, ja se ei tiedä yhtään hevosista, se vaan ostaa ja ettii hyvän ylläpitäjän/ vuokraajan. Pitäs kysyy sen entiseltä ylläpitäjältä tota passia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä4310603Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12610142- 227937
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776344Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.324963- 564763
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1174086Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1253439- 633155
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2263095