Elikkäs, oon 12 vuotias tyttö, joka ottaa vuokralle issikan. Äitini opetti jo tölttiä ja eräs tuttumme opettaa vielä lisää sitä mulle, mutta haluaisin vielä oppia hieman tuota passia, joten voisiko joku kertoa vinkkejä miten issikan saa passiin?
PS. Ethän valita mistaan pienistä asioista tässä kuten siitä, että oon liian nuori viel vuokraa issikkaa jne.. Ne on sitten mun omia asioitani, kiitos :)
Miten islanninhevosen (issikan) saa passiin?
2
172
Vastaukset
- Innuska
Hei! Itselläni on viisikäyntinen issikka tamma ja olen vasta itsekin ratsastanut passia sillä vain muutaman kerran ja ensimäinen kerta tuli ihan vangossa kun oltiin maastossa ja kaverin ravuri toimi kirittäjänä :)
Jos vuokraat issikkaa varmistaudu että se todella osaa passia...se ei meinaan ole itsestäänselvyys niinkuin ei se puhdas tölttikään aina ole.
Parhaiten saat passiin mielestäni apuja kysymällä issikan omistajalta joka tietää siitä sinulle parhaiten kertoa. Tai sitten pyydät jotain kokeneempaa ratsastajaa passia osaavaa kokeilemaan vuokraheppaasi ja opastamaan. Se ei oikein onnistu kirjoittamalla.
mukavia hetkiä upiden issokoiden kanssa. - Passia??
Hahhahhaa.. saanko nauraa. sen issikan omistaja omistaa myös sen tallin ja pari muutaki hevosta sieltä, ja se ei tiedä yhtään hevosista, se vaan ostaa ja ettii hyvän ylläpitäjän/ vuokraajan. Pitäs kysyy sen entiseltä ylläpitäjältä tota passia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351933
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261589Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11486Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras841403- 321361
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1281166Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet501070- 241059
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221011Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66868